nee de maker heeft ook gewoon veel moves erin gestopt waar de verdedigers niet intrappen, of die niet eens goed uitgevoerd worden. haal dat eruit en je hebt een veel beter filmpiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij die 'mislukte dingen' gaat het meer om de aanname denk ik.
Die elleboog op Gio wordt iig perfect uitgevoerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee de maker heeft ook gewoon veel moves erin gestopt waar de verdedigers niet intrappen, of die niet eens goed uitgevoerd worden. haal dat eruit en je hebt een veel beter filmpie![]()
in dit filmpje zit er maar 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die elleboog op Gio wordt iig perfect uitgevoerd
Ik bedoel het juist goed, hij is een heerlijke speler. Als hij wat meer zou scoren zou hij de beste spits van Europa kunnen wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hij weet zich prima te redden in Italie.........![]()
Wel veel assists, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft de meeste minuten van alle spitsen en gemiddeld het laagste scoringspercentage.
Achja je kan niet alles hebben maar die jongens lopen er ook wat langer rond daar bij Juve.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Del Piero heeft hem inmiddels ook ingehaald als clubtopscorer.
Dat zal me een zorg zijn als hij maar zo technisch blijft voetballen, wat een smulgozert !quote:Op maandag 28 maart 2005 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja z'n rendement zal nog wel jaren het probleem zijn bij Zlatan...
Daar heb ik als voetballiefhebber niets mee van doenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef JeroenV het volgende:
Alleen redt je het met alleen die techniek toch niet bij een echte topclub als spits denk ik.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef JeroenV het volgende:
Alleen redt je het met alleen die techniek toch niet bij een echte topclub als spits denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |