Dank jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:52 schreef lily het volgende:
[..]
aaah, mooie fotoos hoor
alleen de 12 weken echo (pretecho over 2,5 week)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:22 schreef Xanthe het volgende:
Heb jij ej foto's ook online staan?
Wil niks zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
Verder gaat het lekker, heb eigenlijk wel al het idee dat mijn buik dikker wordt, lijkt me wel heel erg snel. Ik ben echt niet aan het vreten geslagen... vaag...
Mijn nichtje haar zoontje is nu 1 jaar en 3 mnd maar die gaat nog steeds in de Tummy, hij vindt dat heerlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
Lewis waar heb je die Tummytub toch voor nodig, daar is je zoon toch te groot voor![]()
Ik weet niet of je het wel wilt horen, maar ik zag een echt buikje zaterdagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
Verder gaat het lekker, heb eigenlijk wel al het idee dat mijn buik dikker wordt, lijkt me wel heel erg snel. Ik ben echt niet aan het vreten geslagen... vaag...
Mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
Lastig, maar allemaal niet erg, het geeft me een goed gevoel dat ik zanger ben!![]()
Ik denk omdat de pillenstrip ten einde isquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:31 schreef Luchtbel het volgende:
Agneria, als je niet meer weet wanneer je de vorige keer ongesteld was, hoe kun je dan weten dat je zaterdag moet worden
Ja maar dan kan ze toch terugtellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk omdat de pillenstrip ten einde is
Agneria, de pil kan voor een menstruatie tijdens een zwangerschap zorgen, dus ik zou echt even testen... gewoon een test van een merk halen, clearblue of predictor of zo
Lees vorige postquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze toch terugtellen?
Ik vroeg me al af of ik dat wel moest zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:42 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, volgens mij is het buikje wat je zag zaterdag, gewoon mijn buikje, ik ben nooit meer slank geworden na de geboorte van Chiara. Maar mijn spijkerbroek zit nu niet echt meer lekker, hiij past wel, maar niet lekker.
Dat kan bij zowel menstruatie als zwangerschap. Ieder mens is anders, dus daar kun je echt geen zekerheid aan ontlenen. Aan een zwangerschapstest over het algemeen wél. Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:43 schreef agneria het volgende:
Nee dat kan idd maar ik ben er nooit zo mee bezig en ben erg slecht met dat soort dingen. Maargoed, gelieve het niet over mijn gebreken te hebbenIk vroeg me eigenlijk alleen maar af of iemand hier die menstruatiebuikpijn herkent. En of het op je darmen kan slaan.
Huismerk een tientje ongeveer. Ik geloof dat een merk 15, 16 euro is. En je hoeft je echt niet te schamen. Als je een bekende tegenkomt en die vraagt ernaar, dan leg je gewoon uit dat je elke drie maanden even test, gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef agneria het volgende:
Voornamelijk schaamte in de winkel. (Doe duur zijn die dingen eigenlijk?)
kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:51 schreef agneria het volgende:
Ik zal morgenochtend testen (dat is toch altijd het beste?)
graag!quote:En dan zal ik het resultaat wel posten.
spannend dan !quote:Stiekum zou ik het niet zo heel erg vinden, ookal ben ik pas 19![]()
geeft niets hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik dat wel moest zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |