quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, filmpjes al gezien?
OPM, dvd al gezien?
Daarom ben ik blij dat ik wat kan delegeren overdag, dus nu volg ik het redelijk. Hoef ik niet 10 topics terug te lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
hehehe gaat wel lekker snel de laatste paar dagen,
2 topic per dag, bijlezen in onderhand niet meer mogelijk,
Vet he...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mach 3 voor een deel (we moesten weg) tot zwitserland gezien ongeveer. dat commentaar als ze in holland komen
![]()
en wat een bergweggetjes hee![]()
daar moeten wij ook een keer heen!! (in deel 2)
Ik zie vaak gloednieuwe supersports voorbijkomen terwijl ik op de fiets zit uit mijn werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
In Japan zijn wij met z'n allen reuzen
wordt wel es tijd hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Thundercat is nog wel te doen denk ik....
Wanneer nou proefritje Opium?
yep: het land waar je ongestraft wiet kunt roken terwijl je een minderjarige aan het n**cken bent maar waar je wel voor een verkeersovertreding de bak in kunt vliegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet he...
Ik vind Mach2 het coolst..... Mach3 heb ik nooit helemaal afgekeken, die word na een tijdje saai...
Dus uh, Hollandkomen ze daar ook?
Zoiets maar dan wat trager he ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat stukje in deel 2 dat ie met 200+ over de linkervluchtstrook een auto inhaalt...had jij nou ook zoiets gedaan, zondag op de terugweg?
Jaaaa jippie motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Zoooo... hebben jullie het al gehoord ?
We krijgen zomer dit weekend !
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Zoooo... hebben jullie het al gehoord ?
We krijgen zomer dit weekend !
Ja kans pakken zou ik zeggen, kon wel eens het laatste goede weekend gaan zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jaaaa jippie motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden.....![]()
![]()
![]()
Nah, niet met 200+quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat stukje in deel 2 dat ie met 200+ over de linkervluchtstrook een auto inhaalt...had jij nou ook zoiets gedaan, zondag op de terugweg?
Ik wilde al eerder voorstellen dat dat wel een mooie gelegenheid is voor een meet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:23 schreef ondeugend het volgende:
Wel mooi voor de superbikes hier !meestal is het maar koud dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |