Een paar posts later staat ook dat ik het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Geesten zijn.
Ze hebben bij RTL niet echt een hoge pet op van de kijker geloof ik...
.
JA jammer hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Frey het volgende:
Benjamin mag van mij wel even blijven als geest.
Wat moet Robin nou zonder Benjamin![]()
Robin ziet hem op de begravenis waarschijnlijk ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een paar posts later staat ook dat ik het sarcastisch bedoelde
Dat geesten gedoe is niet leuk, wordt psies zoals net Stef
Alhoewel, niemand kan hem nu zien, in tegenstelling tot wat met Hedwig gebeurde
vieze vuile verrader, scheer je weg hier!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
ONM is veel leuker dan GTST![]()
Ik dacht dat jij gtst fan was?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
Donder dan op hier, dit hoort hier niet eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
Donder zelf op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Donder dan op hier, dit hoort hier niet eens![]()
Dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:17 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gtst fan was?![]()
Scheer je weg hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
Svurno komt hier toch ook?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scheer je weg hier
Vuile vieze verrader
Ga maar naar je Joost, Erik uit Idols en zuster Betty soapies
Maar van jou komt het harder aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno komt hier toch ook?.
go Dizerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scheer je weg hier
Vuile vieze verrader
Ga maar naar je Joost, Erik uit Idols en zuster Betty soapies
Wa doe je hier danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
Die aflevering gister was zo triest dat ik vandaag maar gewoon niet heb gekeken. Triest als in bagger
Luister pissebed! Ik weet niet onder welke steen je bent weggekropen maar ik zal je vinden!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:39 schreef Frey het volgende:
Ludo: Ga toch lekker klaverjassen met je mannen![]()
Kutnewbie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
go Dizer![]()
Hij is een zogenaamde "ontkennende" fan. Hij doet alsof hij niks aan GTST vindt, maar stiekem is hij een van de grootste fans. Daarom was hij niet uit dit topic weg te slaan en moest hij gewoon posten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:40 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Wa doe je hier dan![]()
Nog bedankt digi voor de caps, heb ik eindelijk Ludo als avatar!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:44 schreef digispeed het volgende:
zeg dat
eikel !
Dit jaar wordt het Ludo vs Martine vast en zeker !
vind je het ergquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:45 schreef digispeed het volgende:
he dizer, niet mijn plaatjes jatten he :-)
Als jij een leuke plaatje weet, maak ik hem graag voor je. Je mag kiezen, bewegend of stilstaandquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:46 schreef digispeed het volgende:
graag gedaan hoor
maak je ook een mooie voor mij van Martine ???
Dank jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Vette avatar, Dizer...zo met die kop van Ludo
Iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is een zogenaamde "ontkennende" fan. Hij doet alsof hij niks aan GTST vindt, maar stiekem is hij een van de grootste fans. Daarom was hij niet uit dit topic weg te slaan en moest hij gewoon posten.
Kvind eigenlijk dat Benjamin helemaal geen topic hoeft....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Bijna vol
Dit wordt weer erg spannend tussen Martine en Ludo
Scala is niet helemaal afgebrand....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:54 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd welk decor Scala gaat vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |