Gtst-Place,Soapworld,Gtst4u....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, vooruit
Oke, nou geloof ik hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:40 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Gtst-Place,Soapworld,Gtst4u....![]()
Zo word je nooit Fok`s grootste gtstposterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef Fokkie2004 het volgende:
Kga ofline ... Tot vanavond![]()
Jij bent toch geband?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef Fokkie2004 het volgende:
Kga ofline ... Tot vanavond![]()
Nee, dat had ik nou echt helemaal nooit verwacht... wat een verrassende wending zo ineens... :')quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:35 schreef Patries86 het volgende:
Ja... en vooral toen ze half ging staanOok niet voorspelbaar...
mwah... Nu kan dingentje weer jaloers worden. Hoe heet ze nou..... ja valerie die bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dat had ik nou echt helemaal nooit verwacht... wat een verrassende wending zo ineens...
Ja want ze zijn nu wel weer tot elkaar gekomen babara en Charliequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef Riann het volgende:
[..]
mwah... Nu kan dingentje weer jaloers worden. Hoe heet ze nou..... ja valerie die bedoelde ik![]()
Wat had ie dan moeten vragen.. waar zit je?? terwijl hij weet waar ze zit...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:54 schreef Mr_Romano het volgende:
Jeff had wel de quote van het jaar:
Barbara belt vanuit een brandende Scala Jeff, reactie Jeff, heel droog: "Hoe gaat het met je ?"
vond ik ook wel voorspelbaar, maar daarom niet minder leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:49 schreef Patries86 het volgende:
eeh eigenlijk wel...
Me moeder zei al meteen let op straks kan ze ineens staan op lopen... want dan is ze zo bang dat ze haar trauma vergeet en ze ineens kan bewegen
En nu kan ze niet meer lopen..... Leek er ook op dat ze het niet doorhadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:59 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
vond ik ook wel voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:51 schreef BVO het volgende:
dunn0w is trouwens wel lui.. nog nooit een nieuw topic geopend![]()
.
Ik had het vanochtend opgenomen.. en die scene hadden ze eruit gehaald... wat vaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:29 schreef Svensational het volgende:
Dat Charlie weer liep is me helemaal ontgaan...
Kut-Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |