Een vrouw in de Canadese stad Toronto heeft in een boze bui geprobeerd de testikels van haar 46-jarige partner af te trekken. De politie ontkrachtte dinsdag eerdere berichten dat de man zijn testikels daadwerkelijk was verloren. In het ziekenhuis bleek namelijk het minder ernstig gesteld met zijn edele delen dat in eerste instantie werd gedacht.
Het stel kreeg ruzie na het verjaardagsfeest van het slachtoffer, zo meldde de Canadese krant The Globe and Mail dinsdag. De vrouw greep naar de edele delen van de man en gaf er een ruk aan. Het slachtoffer is met enorme pijn in het ziekenhuis opgenomen. Zijn vriendin is aangeklaagd wegens ernstige mishandeling en voorlopig op borgtocht vrijgelaten.
© Telegraaf
====================================================================
Ach ja, soms is er nog wel eens geinig komkommer nieuws. Wel een wijf met kloten zeg ......
quote:Vind jij het daar wél lekker dan om zo hard getrokken te worden? Merkwaardig.............
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:49 schreef speknek het volgende:
Dom mens, ze zit vijf centimeter te laag.
quote:nu wel ja
Wel een wijf met kloten zeg ......
[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 29-08-2001 00:25]
quote:Nee, dat heet ontoerekeningsvarma tegenwoordig.
Op woensdag 29 augustus 2001 00:04 schreef RaisinGirl het volgende:
Nee, da's niet zo netjes van die vrouw. Maarja, als je heel boos bent doe je soms rare dingen. Dat heet dan 'ontoerekeningsvatbaar'. Daar kan ik ook zomaar ineens last van krijgen als er vervelende mannen in de buurt zijn
On topic.
Jerry Springer taferelen! Dat soort mensen bestaat dus echt!
quote:Uh.. en we wilden je nog wel dronken voeren op de meeting.
Op woensdag 29 augustus 2001 00:04 schreef RaisinGirl het volgende:
Nee, da's niet zo netjes van die vrouw. Maarja, als je heel boos bent doe je soms rare dingen. Dat heet dan 'ontoerekeningsvatbaar'. Daar kan ik ook zomaar ineens last van krijgen als er vervelende mannen in de buurt zijn
quote:Ik had al zo'n vermoeden. Daarom deze zeer subtiele hint.
Op woensdag 29 augustus 2001 00:27 schreef speknek het volgende:[..]
Uh.. en we wilden je nog wel dronken voeren op de meeting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |