Oh, vandaar dat ie mij zo aansprak... Basqiuiatquote:Op zaterdag 4 september 2004 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, en AR, user-icoon is gewoon een uitsnede van een schilderij van J-M Basquiat.
Uhmm, de bedoeling van dit topic is eigenlijk om je persoonlijk gevoel van deze dag weer te geven in een beeld. Gewoon hoe je jezelf vandaag voelt dus..quote:Op maandag 6 september 2004 08:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Voor zover mijn beelden van de dag Morgen 1 of 2 nieuwe. Hierboven Dean Martin, ook een persoon die veel charisma had, hij heeft samen met Frank Sinatra nog muziek gemaakt. Zijn biografie en alles wil ik ook beter leren kennen.
Damn, als ik die foto zie, denk ik van, toen was alles veel beter op de een of andere manier. Waar draait het tegenwoordig om?
Zoef zoef..quote:Op maandag 6 september 2004 22:53 schreef Gellius het volgende:
Kijk anders nog even naar de filename, sukkel.
Gevaarlijk precedent dit aandoenlijk tafereeltje met zulke schavuiten.quote:Op maandag 13 september 2004 02:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Stelletje schavuiten!
Ook geheel buiten de intentie om;quote:Op maandag 13 september 2004 02:18 schreef Gajus het volgende:
Dit kan niet de intentie van TS geweest zijn.
Ja idd, we missen haar!!quote:Op maandag 13 september 2004 02:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ook geheel buiten de intentie om;
maar waar blijft ze, Gajus?
Dit topic is zonder haar ten dode opgeschreven..
Dat beseft ze toch wel, he?
quote:Op maandag 13 september 2004 09:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja idd, we missen haar!!
gelukkig!quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het licht aan het eind van de tunnel is in zicht.
Zoals Callas (waar is ze?? ) het zelf zijn in deel1 van dit topic:quote:Op zondag 26 september 2004 12:32 schreef CrackerJack het volgende:
Ik snap dit topic icm dit forumonderdeel niet. Wat is de bedoeling?
quote:Op zondag 26 september 2004 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zoals Callas (waar is ze?? ) het zelf zijn in deel1 van dit topic:
Als antwoord op alle teksten, hoe voel jij je uitgedrukt in beeld?
Succes!
Welkom terug Callas.quote:Op zondag 26 september 2004 22:52 schreef Callas het volgende:
... Ben er weer met een langzame overwinning...
ja ik zag het inderdaad, erg leuk bedacht, ik ga zeker meedoen. .quote:Op maandag 27 september 2004 09:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wist je al dat tijdens je afwezigheid DO2 z'n eigen topic reeks heeft opgestart??
Kortom, gevloerd en geplet. Nou, sterkte met je wederopstanding. Misschien dat dit helpt:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja! Zo voel ik me!
Ja! Precies zo, ja!
Rood kruisje??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een kruisje?
Hmz, ik weet het zo net nog niet.
Misschien, misschien.
Ik voel me NU trouwens niet meer zoals toen, hoor.
Het zijn toch momentopnames, he. Die foto's.
Aha!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[afbeelding].
Daarom nog een werk van Marcus van Soest:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 04:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, ik ken dat schilderij! Die kerel maakt mooie dingen, ja.
quote:Op donderdag 11 november 2004 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Leuk dit. .quote:Op zondag 14 november 2004 12:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:26 schreef Stali. het volgende:
[afbeelding]
Gelieve de intentie van deze topicreeks te respecteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:28 schreef Stali. het volgende:
[afbeelding]
Uit respect voor topicstarter Callas.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:22 schreef Callas het volgende:
Mijn bedoeling was WOTD en WVDD in beeld en ook 1 keer per dag.
Verhuisplannen Do2??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |