abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:56:23 #1
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_21652844
Nog meer mensen geweest ?

Ik was er erg over te spreken
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_21652859
Ik was van plan te gaan, maar had andere dingen te doen. Wil SY al een tijd live zien. Waarom was jij er over te spreken? Deel je ervaringen...
Trois Pistoles
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 01:06:43 #3
13973 ranja
image means nothing
pi_21653006
Was erg gaaf
Veel nummers van het laatste album, dat wel (de eerste 4 meteen al). Maar een goeie selectie aan oude nummers.... Eric's trip en Teenage riot en zelfs Brother James en Expressway...

Bij de nummers van Nurse dreigde het soms wat saai te worden, wat betere afwisseling was wel aardig geweest. Maar wat een heerlijke geluidsmuren weer... vooral Thruston had er echt zin in vanavond.

Het voorprogramma, 2 japanse dames was ook wel gaaf. Geen idee hoe ze heten.
pi_21656593
Afri Rampo heten de Japanse dames. Jammer dat ik het gemist heb, twee jaar geleden was het ook al erg leuk in de Paradiso bij SY...
Aldus.
pi_21658235
ik wist niet eens dat het was :| maar ja ik was toch bij andere ook vette bands.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:31:54 #6
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_21669186
Stond een leuke meisje buiten te bedelen om een kaartje, nog bijna gevraagd wat ze er allemaal voor over had

Maar blij dat ik gewoon gegaan ben

Dammit wat gingen die gasten uit hun dak leuk gevarieerd publiek ook.

Teenage Riot
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:34:22 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_21669252
Volgens mij had ik Brother James nog niet eerder live gezien. Van Pacific coast hghway weet ik dat wel zeker. Die laatste herkende ik eerst gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')