Ja, je kunt hier wel heel leuk van een elftal roepen dat DAT de beste opstellling is, maar ik denk dat je toch echt wel mag zeggen dat hier niemand zit die meer verstand van voetbal heeft dan Ronald Koeman.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus ook mijn instelling ja.
Daar ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:20 schreef tha_dark het volgende:
worden we weer kampioen
Da's ook wel hard nodig ook (voor hemzelf danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:17 schreef tha_dark het volgende:
Het is nu hopen dat VdV nu opbloeit.
Och, kampioen worden we toch wel. Het is alleen wel prettig als we dat zo rond de winterstop al zeker zouden weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:20 schreef tha_dark het volgende:
Maar ik kan het ook positief bekijken
Met Mitea of Boukhari op links, Kone in de spits en Rosales op links heb je een aanval met potentie.
Als de spelers op het middenveld dit seizoen ook nog is hun top halen. (VdV, Sneijder, Pienaar)
Tot slot de verdeding, tot nu toe de zwakste schakel maar ik heb er goede hoop in dat ze beter op elkaar ingespeeld raken en zo worden we weer kampioen
2-3 miljoen denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:21 schreef S-Two het volgende:
Hoeveel moet Kone eigenlijks kosten?
Nou, de reden waarom ik zo negatief ben nu is als volgt:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.
Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta, want volgens mij is het verdomd moeilijk om van zo'n team een goed elftal te smeden en op te stellen.
Er waren tekenen aan de wand dat hij idd weer in vorm kwam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:17 schreef tha_dark het volgende:
Het is nu hopen dat VdV nu opbloeit.
Je mag maar één Pienaar opstellen hoor ......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Er waren tekenen aan de wand dat hij idd weer in vorm kwam.
En de wedstrijd erna begon hij op de bank.
Zou dit iets zijn?
Pienaars
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
2-3 miljoen denk ik.
Hangt er vanaf hoeveel geblesseerden er zijn en in welke vorm de basis spelers steken. Een VDV in vorm kan Zlatan makkelijk doen vergeten hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die grootspraak kennen we wel, maar vorig jaar werd er massaal gehoopt op de terugkeer van Zlatan toen deze geblesseerd was. Aanvallend gaan jullie er voorlopig op achteruit en verdedigend zijn jullie er sinds vorig seizoen ook niet sterker op geworden en dat was toen toch ook niet het meest betrouwbare onderdeel van het elftal.
Positivisme is prima, maar enig realisme is soms ook niet verkeerd
Ja en dat zou dan Heitinga moeten worden want SQD heeft al aangetoond dat hij niet kan opkomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:36 schreef pfaf het volgende:
In balbezit is het ook de bedoeling om 343 te spelen, d.m.v een opkomende verdediger.
Ik denk niet dat Ajax Zlatan zou verkopen als Koné niet nog niet binnen wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Mensen, Arouna Koné zit op het moment in de Ivoorkust voor een interland.
Daarnaast heeft Schalke04 toch echt nog een optie op Koné en kan Roda de bedragen mooi tegen elkaar uitspelen, vooral ook al omdat Marseille zaterdag in de rust al een bod heeft gedaan.
[..]
Wat denk je, dat je 10 miljoen voor Kone kunt vangen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Mensen, Arouna Koné zit op het moment in de Ivoorkust voor een interland.
Daarnaast heeft Schalke04 toch echt nog een optie op Koné en kan Roda de bedragen mooi tegen elkaar uitspelen, vooral ook al omdat Marseille zaterdag in de rust al een bod heeft gedaan.
[..]
Jij wel hoor jongenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:40 schreef P0RN0STAR het volgende:
Weten jullie nog??? Precies 10 jaar geleden???
De jonge Patrick Kluivert zou zijn kans krijgen in het eerste van Ajax, aan het eind van het seizoen maakte hij het winnende doelpunt in de CL-finale tegen AC Milan.
Misschien dat we Ryan Babel voor de leeuwen moeten gooien...
Dromen mag altijd, toch???
Tsja, dat was achteraf ook op weinig gebaseerd, aangezien Ibrahimovic juist toen niks toevoegde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die grootspraak kennen we wel, maar vorig jaar werd er massaal gehoopt op de terugkeer van Zlatan toen deze geblesseerd was.
laten we het hopen, want anders moeten we het van Sonck hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat mensen Koné hier flink onderschatten.
Van zo'n jongen - als 'ie al komt - die geen Nederlands spreekt (toch?), pas een jaartje hier speelt en nooit in 4-3-3 systeem heeft gespeeld, mag je niks verwachten. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat ik gezien heb van hem zag er leuk uit, maar ja, of het er bij Ajax uitkomt, dat is maar weer even afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |