En dan? Alleen Kone als halfgare centrumspits overhouden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon dat ie weggaat.
Wuh? 17 miljoen gulden om 15-18 miljoen euro? Da's het dubbele hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:18 schreef pfaf het volgende:
Tjongejonge zeg. Je beste speler aan je concurent verkopen voor een verkoopprijs lager dan de aankoopprijs. Waar zijn ze toch mee bezig?
Sowwy, ik dacht dat hij meer gekost had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wuh? 17 miljoen gulden om 15-18 miljoen euro? Da's het dubbele hoor.
Op TT stond dat ze een lagere som kregen. Maar ik denk dat er iemand zat te slapen. het ging om 19 miljoen GULDEN aankoop...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wuh? 17 miljoen gulden om 15-18 miljoen euro? Da's het dubbele hoor.
Dat omrekenen ben ik nog steeds niet gewend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op TT stond dat ze een lagere som kregen. Maar ik denk dat er iemand zat te slapen. het ging om 19 miljoen GULDEN aankoop...
Die mensen zouden op staande voet ontslagen moeten worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
Denk dat we vandaag of morgen wel een verhaal van wat mensen binnen Ajax horen dat Zlatan een rotte appel in de selectie was.
Ik kan geen andere reden bedenken om hem zo makkelijk te laten gaan naar een directe concurrent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die mensen zouden op staande voet ontslagen moeten worden.
15 - 18 miljoen Euro?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:24 schreef Suijk het volgende:
Ik kan geen andere reden bedenken om hem zo makkelijk te laten gaan naar een directe concurrent.
Uhm, hij is gekocht voor 19 miljoen GULDEN!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:18 schreef pfaf het volgende:
Tjongejonge zeg. Je beste speler aan je concurent verkopen voor een verkoopprijs lager dan de aankoopprijs.
Ik weet niet zoveel over Rosales, dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Kone is goed maar geen vergelijk met Zlatan. En Kone gaat ook niet voor een drol weg. Forse aderlating voor Ajax, jammer dat Zlatan naar Juventus gaat. Ik gun hem niet bijster veel namelijk.
Hoe dan ook, Ajax blijft dé favoriet voor de titel met de goede aankoop van Rosales. In de CL zal het niks worden natuurlijk.
Spuit 11,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, hij is gekocht voor 19 miljoen GULDEN!
Robben ging voor 20 mln, Drogba voor 35 mln.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
15 miljoen is echt geen schijntje hoor. Er zijn weinig zulke bedragen betaald de afgelopen transferperiode, wel gevraagd, maar nog niet gegeven. En Zlatan is niet slecht, maar in het rijtje van beste spitsen op dit moment, staat hij nog niet in de top 10.
Denk dat we vandaag of morgen wel een verhaal van wat mensen binnen Ajax horen dat Zlatan een rotte appel in de selectie was.
En Kone...het is gebleken dat nieuwe spelers bij Ajax toch wel aardig wat tijd nodig hebben om te wennen. Kan me niet voorstellen dat hij vanaf volgende week 1 op 1 loopt.
Het is inderdaad alles behalve "dodelijk". Maar het is gewoon een erg goede speler die er vaak staat als het moet. Hopen dat Kone dat ook kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:29 schreef Chadi het volgende:
Zo'n groot verlies zal Zlatan niet zijn.
Je hebt laat en je hebt LAAT.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spuit 11,.
Sonck wordt verkeerd gebruikt, geen wonder dat je dan gefrustreerd rond loopt. In een 442 wordt Sonck gewoon topscorer in de HCE en Ajax dik kampioen.........quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Sonck moet gewoon heel snel weg. Het is niet eens dat ie weinig scoort, het is zijn totale mentaliteit die tegenstaat. Hij loopt altijd te vloeken en te tieren, terwijl hij zelf niets klaarspeelt.
En naar welke club gingen die? Juist, CHELSEA! Laten die nou net een miljardair als voorzitter hebben,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Robben ging voor 20 mln, Drogba voor 35 mln.
Ik vind 15 miljoen wel een schijntje. Zeker op dit moment, 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt. De enige reden die ik kan verzinnen voor de lage verkoopprijs is dat ajax zlatan gewoon kwijt wil. Er gingen al geruchten dat zlatan en VDV het helemaal niet bijgelegd hebben en dat de sfeer bij ajax niet bepaald gezond was.
Maar goed, Aruna Koné. Ook leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |