Ik heb net een beetje op het 'prikbord' van rodajc rond zitten kijken. Overheersende mening is dat hij (natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef Suijk het volgende:
Wat is de mening van de roda-fans? Is Kone dit waard of lacht Roda wéér in zijn vuistje om een speler die we bij jullie vandaan halen?
quote:Jammer
Dat Kone verkocht zou worden zat er in maar dat dit aan Ajax moest gebeuren doet me het meeste pijn. Als Roda hem aan een buitenlandse club had verkocht zo de opbrengst volgens hoger zijn geweest. We weten allemaal dat opkomend gekocht talent bij Ajax gewoon wordt verwaarloosd. Kijk maar terug in de historie. Helaas is het nu zo en zal vandaag de handtekening gezet worden. Ik hoop eigenlijk dat ze autopech hebben of zo en dat het contract vandaag niet meer getekend zal worden zodat ze hem(Kone) niet kunnen misbruiken in de CL.:')
Als het klopt komt Yannis op huurbasis terug naar Roda, ik kan me niet voorstellen dat Yannis dit met plezier doet. Het zal voor hem aanvoelen als een degradatie en als ik hier sommige reacties lees ook nog pijnlijk. Als het zo is is het nu eenmaal zo en kunnen we hem beter opvangen dan afschieten. Misschien is Yannis nu wel zo opgefokt dat we de Yannis van het begin weer te zien krijgen, laten we dat maar hopen. Ik hoop dat Roda nu verstandig met hun geld omgaat en zorgt voor die bepalende middenvelder of dat de Beule zal zijn weet ik niet en hier schijnbaar ook niemand aangezien niemand gereageerd heeft op de vraag of hij een aanwinst is voor Roda. Voor de rest wil ik geen woorden vuil maken aan Vloet, als je die kop op TV al zag toen de vraag gesteld werdt over Kone wist je al genoeg, hij kan niet liegen en nog veel meer dingen niet. Trouwens het wordt wel eens tijd dat de negatieve uitingen over Sergio verdwijnen op de www.vi.nl , dit werkt niet echt motiverend.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ie minstens waard; Geloof me maar 020, met deze jongen hebben jullie goud in handen.Arouna Koné
Hij is technisch vrij sterk, weliswaar niet zo begaafd als sla dan, maar wel met véél meer rendement
Bekijk prikbord www.rodajcfans.nl maar 'squote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef Suijk het volgende:
Wat is de mening van de roda-fans? Is Kone dit waard of lacht Roda wéér in zijn vuistje om een speler die we bij jullie vandaan halen?
Kone dus minimaal 9 miljoen euro, wel even goed lezen wanneer het over euro's en guldens gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:24 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Koné 17 miljoen euro?![]()
Koeman's technische inzichten? Jezus, wat zit iedereen hier te zeiken op iemand die coach is van één van de beste teams ter wereld (als je de geschiedenis er ook een beetje bijpakt enzo).
Alsof jullie allemaal samen ook maar een klein beetje meer verstand van voetbal hebben dan Koeman.
Ik ga me helemaal de pleuris lachen als Ajax het 'leuk' doet in de CL, en gewoon weer kampioen wordt.
Eigenlijk zou ik voor het schokeffect de naam van Co willen veranderen in die van Leo Beenhakker (en/of Ton Pronk in geval van Maxwell).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef Stpan het volgende:
Hij koopt gewoon ontiechelijk slecht in, en profiteert bij Ajax van de aankopen van Co Adriaanse. Meer niet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef Stpan het volgende:
[..]
Kone dus minimaal 9 miljoen euro, wel even goed lezen wanneer het over euro's en guldens gaat.
Wat een argumentatie: Koeman is dus een goede coach omdat hij het van een van de beste teams ter wereld is?Ja, in de geschiedenis. En toen waren er andere trainers en andere spelers. Dus wat Koeman hiermee van doen heeft weet ik niet.
Koeman doet alleen maar miskopen. En of ze nou Bob Peeters, Wesley Sonck, Soetaars, Sikora, Escude of Boukhari heten. De verkopende club is Koeman er nog altijd dankbaar voor. Hij koopt gewoon ontiechelijk slecht in, en profiteert bij Ajax van de aankopen van Co Adriaanse. Meer niet.
???quote:En nu bijna het hele bedrag wat Zlatan oplevert aan Kone uitgeven.
Herinner me nog dat Seedorf zo'n clausule van 250 miljoen gulden bij Real Madrid hadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
met een immens bedrag van 50 miljoen Euro.
Je vergeet 'Mister Ajax'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:00 schreef gras het volgende:
Grof schandaal dit. Echt ongelovelijk!
Mijn dank gaat uit naar Van der Vaart, ome Arie en al die andere echte Amsterdammers met groot Ajax-hart in het bestuuur. Fuck you zou Sneijder zeggen.
In Spanje is het sowieso verplicht een "minmum fee release-clausule" in het contract op te laten nemen en sinds de transfer van Denílson naar Betis, werd het mode om een zo hoog mogelijke transfersom contractueel vast te leggen. De 50 miljoen van Zlatan is natuurlijk niet reëel, maar contract is contract! Ajax stond VOLLEDIG in haar recht als ze Juve aan dit bedrag hadden gehouden, gewoon 50 miljoen of geen Zlatan, dan halen ze maar iemand anders...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Herinner me nog dat Seedorf zo'n clausule van 250 miljoen gulden bij Real Madrid had![]()
Het zegt dus niks zo'n clausule![]()
Die heeft niet zoveel te zeggen meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:02 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je vergeet 'Mister Ajax'.
Nah, reken maar dat Sjakie als zaakwaarnemer van Raf op tafel heeft geslagen hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:05 schreef gras het volgende:
Die heeft niet zoveel te zeggen meer.
Ja, okee. Maar ik reken het Van der Vaart wel enigzins aan en niet Swart. Maar is Lerby niet de zaakwaarnmer van Rafael?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:08 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nah, reken maar dat Sjakie als zaakwaarnemer van Raf op tafel heeft geslagen hoor.
Op z'n minst een 'goed gesprek' met Ajax gevoerd.
Amen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef twi het volgende:
Raf moet niet zo zaniken en eindelijk eens gaan voetballen. Hij heeft nu een lekker jaartje gehad om zich buiten het veld te vermaken met Sylvie en niks doen, nu wordt 't weer tijd om ze erin te schieten.
Laat 'm als eerste maar een uur of twee extra per dag trainen om die kilootjes teveel eraf te lopen. Zoniet, bestempelen als "niet fit" en op de bank zetten.
Misschien heb je gelijk, ik ben persoonlijk niet zo'n Swart adept.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef gras het volgende:
Ja, okee. Maar ik reken het Van der Vaart wel enigzins aan en niet Swart.
Daar staat me inderdaad iets van bij.quote:Maar is Lerby niet de zaakwaarnmer van Rafael?
Ik ook niet hoor, maar als Van der Vaart zich stil hieldt was er gewoon niets aan de hand en hadden we Zlatan nog gewoon in de spits staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:15 schreef Bayer het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, ik ben persoonlijk niet zo'n Swart adept.
Volgens mij ronselen ze samen de grootste talenten op De Toekomst. Heitinga 'hebben' ze zo ook onder andere.quote:[..]
Daar staat me inderdaad iets van bij.
Hebben Lerby en Swart die zaak niet samen?
En als zlatan niet vdv uit de wedstrijd geschopt had (+ al die andere 'incidenten') zou er ook niets aan de hand zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:22 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar als Van der Vaart zich stil hieldt was er gewoon niets aan de hand en hadden we Zlatan nog gewoon in de spits staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |