abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:30:47 #251
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21659806
1. Ajax verbetert (let op, alleen de speler gaat er financieel op vooruit, aan de looptijd verandert helemaal niets) het contract van Zlatan Ibrahimovic, dat tot 2006 loopt.
2. In ruil hiervoor, blijft Zlatan (hoogstwaarschijnlijk!) tot de zomer van 2005 en komt er in het contract een “ontsnappings-clausule” met een immens bedrag van 50 miljoen Euro.
3. Als er dus clubs uit de “grote voetballanden” interesse tonen, kan en mag Ajax ze aan dit bedrag houden.
4. Zlatan is een belangrijke speler in het systeem van de Amsterdammers, Ajax wil hem niet kwijt, want door het bijeenhouden van de selectie, wordt geacht grote successen te gaan behalen.
5. Eén dag voor het verstrijken van de transfertermijn, dus als de gehele voorbereiding achter de rug is en er al drie competitiewedstrijden opzitten, wordt Zlatan tóch verkocht, voor slechts 15 miljoen Euro...

Waar is het dan misgegaan, heeft aanvoerder Rafael van der Vaart (die bij een enigszins redelijk seizoen in de zomer van 2005 zal vertrekken) zo’n grote invloed, dat Zlatan RUIM onder de vraagprijs wordt verkocht, terwijl de competitie al is begonnen en Ajax simpelweg een team klaar moet hebben staan om tot prestaties te komen???

Het gaat er bij mij gewoon niet in, Zlatan was belangrijk voor Ajax, wilde nog wel een seizoen blijven en als er dan toch geïntresseerde clubs zouden aankloppen, stond Ajax volledig in haar recht de “hoofdprijs” voor hem te vragen. Nu is Ajax haar spits kwijt en trekt het als vervanger de creatieve Aruna Koné aan van Roda JC, dit echter geen “nummer 9” terwijl die wél nodig is, als Ajax 4-3-3 wil gaan spelen...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21659836
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef Suijk het volgende:
Wat is de mening van de roda-fans? Is Kone dit waard of lacht Roda wéér in zijn vuistje om een speler die we bij jullie vandaan halen?
Ik heb net een beetje op het 'prikbord' van rodajc rond zitten kijken. Overheersende mening is dat hij (natuurlijk ) meer waard is. Dat hij niet naar Ajax moest.
quote:
Jammer
Dat Kone verkocht zou worden zat er in maar dat dit aan Ajax moest gebeuren doet me het meeste pijn. Als Roda hem aan een buitenlandse club had verkocht zo de opbrengst volgens hoger zijn geweest. We weten allemaal dat opkomend gekocht talent bij Ajax gewoon wordt verwaarloosd. Kijk maar terug in de historie. Helaas is het nu zo en zal vandaag de handtekening gezet worden. Ik hoop eigenlijk dat ze autopech hebben of zo en dat het contract vandaag niet meer getekend zal worden zodat ze hem(Kone) niet kunnen misbruiken in de CL. :')

Als het klopt komt Yannis op huurbasis terug naar Roda, ik kan me niet voorstellen dat Yannis dit met plezier doet. Het zal voor hem aanvoelen als een degradatie en als ik hier sommige reacties lees ook nog pijnlijk. Als het zo is is het nu eenmaal zo en kunnen we hem beter opvangen dan afschieten. Misschien is Yannis nu wel zo opgefokt dat we de Yannis van het begin weer te zien krijgen, laten we dat maar hopen. Ik hoop dat Roda nu verstandig met hun geld omgaat en zorgt voor die bepalende middenvelder of dat de Beule zal zijn weet ik niet en hier schijnbaar ook niemand aangezien niemand gereageerd heeft op de vraag of hij een aanwinst is voor Roda. Voor de rest wil ik geen woorden vuil maken aan Vloet, als je die kop op TV al zag toen de vraag gesteld werdt over Kone wist je al genoeg, hij kan niet liegen en nog veel meer dingen niet. Trouwens het wordt wel eens tijd dat de negatieve uitingen over Sergio verdwijnen op de www.vi.nl , dit werkt niet echt motiverend.
slettebak [@] gmail.com
pi_21659906
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is ie minstens waard; Geloof me maar 020, met deze jongen hebben jullie goud in handen. Arouna Koné Hij is technisch vrij sterk, weliswaar niet zo begaafd als sla dan, maar wel met véél meer rendement
Eerst zien, dan geloven
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:36:48 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21659941
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef Suijk het volgende:
Wat is de mening van de roda-fans? Is Kone dit waard of lacht Roda wéér in zijn vuistje om een speler die we bij jullie vandaan halen?
Bekijk prikbord www.rodajcfans.nl maar 's
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:46:11 #255
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21660159
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:24 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Koné 17 miljoen euro?
Koeman's technische inzichten? Jezus, wat zit iedereen hier te zeiken op iemand die coach is van één van de beste teams ter wereld (als je de geschiedenis er ook een beetje bijpakt enzo).
Alsof jullie allemaal samen ook maar een klein beetje meer verstand van voetbal hebben dan Koeman.
Ik ga me helemaal de pleuris lachen als Ajax het 'leuk' doet in de CL, en gewoon weer kampioen wordt.
Kone dus minimaal 9 miljoen euro, wel even goed lezen wanneer het over euro's en guldens gaat.
Wat een argumentatie: Koeman is dus een goede coach omdat hij het van een van de beste teams ter wereld is? Ja, in de geschiedenis. En toen waren er andere trainers en andere spelers. Dus wat Koeman hiermee van doen heeft weet ik niet.
Koeman doet alleen maar miskopen. En of ze nou Bob Peeters, Wesley Sonck, Soetaars, Sikora, Escude of Boukhari heten. De verkopende club is Koeman er nog altijd dankbaar voor. Hij koopt gewoon ontiechelijk slecht in, en profiteert bij Ajax van de aankopen van Co Adriaanse. Meer niet.
pi_21660206
Komt helemaal goed met die Koné! Let maar op.. .
-
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:51:02 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21660258
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef Stpan het volgende:
Hij koopt gewoon ontiechelijk slecht in, en profiteert bij Ajax van de aankopen van Co Adriaanse. Meer niet.
Eigenlijk zou ik voor het schokeffect de naam van Co willen veranderen in die van Leo Beenhakker (en/of Ton Pronk in geval van Maxwell).
pi_21660279
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef Stpan het volgende:

[..]

Kone dus minimaal 9 miljoen euro, wel even goed lezen wanneer het over euro's en guldens gaat.
Wat een argumentatie: Koeman is dus een goede coach omdat hij het van een van de beste teams ter wereld is? Ja, in de geschiedenis. En toen waren er andere trainers en andere spelers. Dus wat Koeman hiermee van doen heeft weet ik niet.
Koeman doet alleen maar miskopen. En of ze nou Bob Peeters, Wesley Sonck, Soetaars, Sikora, Escude of Boukhari heten. De verkopende club is Koeman er nog altijd dankbaar voor. Hij koopt gewoon ontiechelijk slecht in, en profiteert bij Ajax van de aankopen van Co Adriaanse. Meer niet.
quote:
En nu bijna het hele bedrag wat Zlatan oplevert aan Kone uitgeven.
???

Coach bij een club als Ajax word je niet zomaar. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.
pi_21660308
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
met een immens bedrag van 50 miljoen Euro.
Herinner me nog dat Seedorf zo'n clausule van 250 miljoen gulden bij Real Madrid had

Het zegt dus niks zo'n clausule
pi_21660419
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]

Onduidelijkheid over Kone. Schalke in spel

Lekker dagje zo .
slettebak [@] gmail.com
pi_21660519
Grof schandaal dit. Echt ongelovelijk!

Mijn dank gaat uit naar Van der Vaart, ome Arie en al die andere echte Amsterdammers met groot Ajax-hart in het bestuuur. Fuck you zou Sneijder zeggen.
pi_21660525
En Koeman zet Babel maar in de spits!
pi_21660546
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:00 schreef gras het volgende:
Grof schandaal dit. Echt ongelovelijk!

Mijn dank gaat uit naar Van der Vaart, ome Arie en al die andere echte Amsterdammers met groot Ajax-hart in het bestuuur. Fuck you zou Sneijder zeggen.
Je vergeet 'Mister Ajax'.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:04:30 #264
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21660603
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Herinner me nog dat Seedorf zo'n clausule van 250 miljoen gulden bij Real Madrid had

Het zegt dus niks zo'n clausule
In Spanje is het sowieso verplicht een "minmum fee release-clausule" in het contract op te laten nemen en sinds de transfer van Denílson naar Betis, werd het mode om een zo hoog mogelijke transfersom contractueel vast te leggen. De 50 miljoen van Zlatan is natuurlijk niet reëel, maar contract is contract! Ajax stond VOLLEDIG in haar recht als ze Juve aan dit bedrag hadden gehouden, gewoon 50 miljoen of geen Zlatan, dan halen ze maar iemand anders...

Vind het alleen zo jammer dat Ajax hem precies op 31 augustus moet laten gaan, net na het EK had ik er meer vrede mee gehad, maar in deze fase van de competitie (hele voorbereiding is afgerond, drie wedstrijden gespeeld en over twee weken begint de CL) moet er een team staan en moet niet je belangrijkste speler (niet de beste, maar Ajax heeft gewoon geen alternatieven voor handen) verkopen...

Ik denk dat Zlatan best nog wel een jaar voor Ajax had willen spelen. Denk gewoon dat de confrontatie tussen Rafael van der Vaart en Zlatan de doorslag heeft gegeven voor de clubleiding, maar dat zullen we nooit te weten komen. Rafael van der Vaart zou mijn vooroordelen kunnen "verzachten" als hij er dit seizoen meer dan 20 inknalt, als spits, schaduwspits of linkshalf. Lekker belangrijk...

Aruna Koné durf ik niets over te zeggen, het rijtje geïntresseerde clubs is niet te vergelijken met andere aankopen als Sikora, Soetaers en Anastasiou, maar er waren ook heel wat topclubs geïntresseerd in Johan Elmander. Mijn eerste indruk van Aruna Koné is goed, maar niet as "9" in het Ajax-systeem, maar ik ken hem dan ook alleen maar van de vijf minuten Studio Sport per week. Een alternatief had ik ook zo één, twee, drie niet geweten, laten we dan maar hopen dat het aankoopbeleid van Koeman (Peeters) en van Gaal (Gabrich) ditmaal wel zijn vruchten afwerpt...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21660624
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:02 schreef Bayer het volgende:

[..]

Je vergeet 'Mister Ajax'.
Die heeft niet zoveel te zeggen meer.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:06:36 #266
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_21660658
Strik erom en weg met die vent. Hij had af en toe geniale acties en wel uitstraling. Maar z'n negatieve impact + gebrek aan scoren halen z'n waarde drastisch omlaag. Dus opgeruimd staat netjes

Maar dat er dan weer zo'n pauper van weer Roda moet komen
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:06:41 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21660659
Ach, noem me gek, maar een tijdje terug had ik ook best Elmander in de selectie willen hebben als 'ie voor een zacht prijsje te koop zou zijn. Wellicht had Ajax nog wat kunnen maken van die puinhoop die Feyenoord van 'm heeft achtergelaten.
pi_21660698
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:05 schreef gras het volgende:
Die heeft niet zoveel te zeggen meer.
Nah, reken maar dat Sjakie als zaakwaarnemer van Raf op tafel heeft geslagen hoor.
Op z'n minst een 'goed gesprek' met Ajax gevoerd.
pi_21660799
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:08 schreef Bayer het volgende:

[..]

Nah, reken maar dat Sjakie als zaakwaarnemer van Raf op tafel heeft geslagen hoor.
Op z'n minst een 'goed gesprek' met Ajax gevoerd.
Ja, okee. Maar ik reken het Van der Vaart wel enigzins aan en niet Swart. Maar is Lerby niet de zaakwaarnmer van Rafael?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:13:18 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21660800
Raf moet niet zo zaniken en eindelijk eens gaan voetballen. Hij heeft nu een lekker jaartje gehad om zich buiten het veld te vermaken met Sylvie en niks doen, nu wordt 't weer tijd om ze erin te schieten.

Laat 'm als eerste maar een uur of twee extra per dag trainen om die kilootjes teveel eraf te lopen. Zoniet, bestempelen als "niet fit" en op de bank zetten.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:15:12 #271
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_21660847
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef twi het volgende:
Raf moet niet zo zaniken en eindelijk eens gaan voetballen. Hij heeft nu een lekker jaartje gehad om zich buiten het veld te vermaken met Sylvie en niks doen, nu wordt 't weer tijd om ze erin te schieten.

Laat 'm als eerste maar een uur of twee extra per dag trainen om die kilootjes teveel eraf te lopen. Zoniet, bestempelen als "niet fit" en op de bank zetten.
Amen.

En wordt het niks beter dit seizoen dan zo snel mogelijk verkopen die hap. Al zal geen topclub hem meer willen ben ik bang. Of hij moet ergens op de bank komen als 15e aankoop van dat seizoen (chelsea ofzo)

Maar wie weet is Rijkaard nog zo gek om hem te halen.......als die er dan nog zit
pi_21660859
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef gras het volgende:
Ja, okee. Maar ik reken het Van der Vaart wel enigzins aan en niet Swart.
Misschien heb je gelijk, ik ben persoonlijk niet zo'n Swart adept.
quote:
Maar is Lerby niet de zaakwaarnmer van Rafael?
Daar staat me inderdaad iets van bij.
Hebben Lerby en Swart die zaak niet samen?
pi_21660983
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:15 schreef Bayer het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, ik ben persoonlijk niet zo'n Swart adept.
Ik ook niet hoor, maar als Van der Vaart zich stil hieldt was er gewoon niets aan de hand en hadden we Zlatan nog gewoon in de spits staan.
quote:
[..]

Daar staat me inderdaad iets van bij.
Hebben Lerby en Swart die zaak niet samen?
Volgens mij ronselen ze samen de grootste talenten op De Toekomst. Heitinga 'hebben' ze zo ook onder andere.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:31:19 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21661179
vd vaart moet inderdaad weer heel snel op zijn niveau van 2 seizoenen geleden komen anders is het snel . Het gaat nergens meer over met die gozer. Heel af en toe zie je nog een scherfje van wat ie kon, maar verder drukt hij geen stempel meer zoals eerst.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:35:26 #275
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21661277
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:22 schreef gras het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, maar als Van der Vaart zich stil hieldt was er gewoon niets aan de hand en hadden we Zlatan nog gewoon in de spits staan.
En als zlatan niet vdv uit de wedstrijd geschopt had (+ al die andere 'incidenten') zou er ook niets aan de hand zijn geweest.

Satan heeft gewoon een te groot ego ("ik wil nooit meer met hem in 1 team spelen" - zlatan over vdv) en verneukte de sfeer bij ajax.

Jammer dat Koeman niet in staat is een sfeer te scheppen waarin iedereen zich alleen maar met voetbal hoeft bezig te houden.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')