Helemaal mee eens, ik snapte ook niet waarom nou Juventus! Maar veel succes Zlatan, zolang je maar niet tegen Ajax scoort.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige wat ik Ajax en Zlatan kwalijk neem is de keuze. Juventus verdomme, daar zitten we bij in de poule man!
Zlatan, het ga je goed... Ik zal je iig niet uitfluiten...
...en wel tegen Bayernquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik snapte ook niet waarom nou Juventus! Maar veel succes Zlatan, zolang je maar niet tegen Ajax scoort.
Ik vind het nog al wat inderdaad...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef twi het volgende:
8,5 miljoen zou ronduit schandalig zijn als Ajax dat voor Kone uit wil geven.
Als publiek behoor je je oude spelers met respect te behandelen, zeker als hij niet naar de grote concurrent gaat. Hij kreeg de kans om er financieel beter van te worden en sportief gaat hij er ook op vooruitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Omdat? Hij heeft een aantal mooie dingen gegeven, maar iedereen heeft zich ook af en toe enorm geërgerd aan hem. Bovendien vertel je een week van te voren dat je niet weg wilt en vervolgens ga je toch weg. Oneerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.
Ik ben ook tegen fluitconcerten hoor, maar er zijn spelers om minder uitgefloten, niet alleen bij Ajax.
Vertel dat Seedorf maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als publiek behoor je je oude spelers met respect te behandelen, zeker als hij niet naar de grote concurrent gaat. Hij kreeg de kans om er financieel beter van te worden en sportief gaat hij er ook op vooruit
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat heb je snel uitgerekend Hans.
Idd. Kezman zei het ook eerlijk, af en toe kwam het wat verrot zijn bek uit, maar zat niet te lachen in de camera dat hij zo graag wilde blijven en dat er niets speelt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar doe dan niet alsof het publiek achterlijk is, want zo is het de afgelopen week wel gegaan...
Zeg dat dan gewoon eerlijk, en dan krijg je het afscheid en onthaal die je verdient... Op deze manier vertrekken vind ik gewoon zwaar kut...
Wat is er onprofessioneel aan sportief en financieel er op vooruitgaan ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
De manier waarop hij vertrekt vind ik echt erg onprofessioneel.
Wat een dommigheid weer zeg...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:11 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Wat is er onprofessioneel aan sportief en financieel er op vooruitgaan ?![]()
Dan hebben we dus 2 442 spitsen en een 433 trainer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Komt niet in zijn spel met 4-3-3. Een typische 4-4-2 spits
Of Litmanen...........quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel dat Seedorf maar
Bedoelen ze de grootste transfer tussen Nederlandse clubs onderling, of de grootste transfer naar een Nederlands club?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:18 schreef Stpan het volgende:
'Koné grootste transfer in Nederland'
Koné 17 miljoen euro?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:18 schreef Stpan het volgende:
'Koné grootste transfer in Nederland'
31/8/2004 13:09
Roda JC heeft met pijn in het hart afscheid genomen van Arouna Koné. De Limburgse club kon het bod van Ajax niet weigeren. 'Het is de grootste transfer in Nederland', aldus Nol Hendriks.
Koné moet bij Ajax de vervanger worden van Zlatan Ibrahimovic, die op het punt staat te vertrekken naar Juventus. 'Blij met het bedrag dat we krijgen, maar niet blij dat we zo'n klasbak al na één jaar kwijtraken', zei Nol Hendriks tegen de Limburgse zender L 1. Volgens het bestuurslid technische zaken kon Roda JC simpelweg geen nee zeggen tegen het miljoenenbod van Ajax.
'Het is niet tegen te houden. Het is de grootste transfer in Nederland, dus naar een Nederlandse club toe', verklaarde Hendriks die spreekt van meerdere miljoenen voor Koné. Roda JC haalde de aanvaller uit Ivoorkust een jaar geleden weg bij Lierse SK
Hoewel Yannis Anastasiou als onderdeel van de transfer van Ajax op huurbasis terugkeert wil Roda JC nog een aanvaller toevoegen aan de selectie. Het is sowieso een verzwakking, stelt Hendriks. 'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'
Kortom, Koeman spekt voor de 2e keer in z'n trainingscarriere de clubkas van Roda. Eerst 13 miljoen gulden voor Bob Peeters (of nog meer?) . En nu bijna het hele bedrag wat Zlatan oplevert aan Kone uitgeven.
Laten we voor Koeman en Ajax hopen dat de eerste succesaankoop van Koeman zal zijn. Maar ik vrees dat Nollie zich weer helemaal krom lacht om Koeman z'n technische inzichten en zijn vermogen om de clubleiding diep in de buidel te laten tasten voor zijn wensen.
Dat is ie minstens waard; Geloof me maar 020, met deze jongen hebben jullie goud in handen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef twi het volgende:
8,5 miljoen zou ronduit schandalig zijn als Ajax dat voor Kone uit wil geven.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:26 schreef JaWi het volgende:
'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'
Zlatan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |