abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21659105
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige wat ik Ajax en Zlatan kwalijk neem is de keuze. Juventus verdomme, daar zitten we bij in de poule man!

Zlatan, het ga je goed... Ik zal je iig niet uitfluiten...

Helemaal mee eens, ik snapte ook niet waarom nou Juventus! Maar veel succes Zlatan, zolang je maar niet tegen Ajax scoort.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:01:03 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21659111
8,5 miljoen zou ronduit schandalig zijn als Ajax dat voor Kone uit wil geven.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:01:32 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21659123
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik snapte ook niet waarom nou Juventus! Maar veel succes Zlatan, zolang je maar niet tegen Ajax scoort.
...en wel tegen Bayern
pi_21659164
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef twi het volgende:
Ik vind het nog al wat inderdaad...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21659176
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Omdat? Hij heeft een aantal mooie dingen gegeven, maar iedereen heeft zich ook af en toe enorm geërgerd aan hem. Bovendien vertel je een week van te voren dat je niet weg wilt en vervolgens ga je toch weg. Oneerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.
Ik ben ook tegen fluitconcerten hoor, maar er zijn spelers om minder uitgefloten, niet alleen bij Ajax.
Als publiek behoor je je oude spelers met respect te behandelen, zeker als hij niet naar de grote concurrent gaat. Hij kreeg de kans om er financieel beter van te worden en sportief gaat hij er ook op vooruit
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21659219
Maar doe dan niet alsof het publiek achterlijk is, want zo is het de afgelopen week wel gegaan...
Zeg dat dan gewoon eerlijk, en dan krijg je het afscheid en onthaal die je verdient... Op deze manier vertrekken vind ik gewoon zwaar kut...
In Southern Sun
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:06:49 #232
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21659264
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als publiek behoor je je oude spelers met respect te behandelen, zeker als hij niet naar de grote concurrent gaat. Hij kreeg de kans om er financieel beter van te worden en sportief gaat hij er ook op vooruit
Vertel dat Seedorf maar
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:07:15 #233
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21659276
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Bayer het volgende:

[..]

Dat heb je snel uitgerekend Hans.
pi_21659315
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar doe dan niet alsof het publiek achterlijk is, want zo is het de afgelopen week wel gegaan...
Zeg dat dan gewoon eerlijk, en dan krijg je het afscheid en onthaal die je verdient... Op deze manier vertrekken vind ik gewoon zwaar kut...
Idd. Kezman zei het ook eerlijk, af en toe kwam het wat verrot zijn bek uit, maar zat niet te lachen in de camera dat hij zo graag wilde blijven en dat er niets speelt.
Als hij de kans krijgt om zich te verbeteren, uiteraard gun ik hem dat, maar als hij met respect behandeld wil worden, moet hij dat met de supporters ook doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:11:57 #235
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_21659380
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
De manier waarop hij vertrekt vind ik echt erg onprofessioneel.
Wat is er onprofessioneel aan sportief en financieel er op vooruitgaan ?
Neerkomen wel!
pi_21659439
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:11 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Wat is er onprofessioneel aan sportief en financieel er op vooruitgaan ?
Wat een dommigheid weer zeg...
MIsschien de manier waarop?
In Southern Sun
pi_21659459
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Komt niet in zijn spel met 4-3-3. Een typische 4-4-2 spits
Dan hebben we dus 2 442 spitsen en een 433 trainer.
Lekker.........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21659521
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:06 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Vertel dat Seedorf maar
Of Litmanen...........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:18:48 #239
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21659547
'Koné grootste transfer in Nederland'

31/8/2004 13:09

Roda JC heeft met pijn in het hart afscheid genomen van Arouna Koné. De Limburgse club kon het bod van Ajax niet weigeren. 'Het is de grootste transfer in Nederland', aldus Nol Hendriks.

Koné moet bij Ajax de vervanger worden van Zlatan Ibrahimovic, die op het punt staat te vertrekken naar Juventus. 'Blij met het bedrag dat we krijgen, maar niet blij dat we zo'n klasbak al na één jaar kwijtraken', zei Nol Hendriks tegen de Limburgse zender L 1. Volgens het bestuurslid technische zaken kon Roda JC simpelweg geen nee zeggen tegen het miljoenenbod van Ajax.

'Het is niet tegen te houden. Het is de grootste transfer in Nederland, dus naar een Nederlandse club toe', verklaarde Hendriks die spreekt van meerdere miljoenen voor Koné. Roda JC haalde de aanvaller uit Ivoorkust een jaar geleden weg bij Lierse SK

Hoewel Yannis Anastasiou als onderdeel van de transfer van Ajax op huurbasis terugkeert wil Roda JC nog een aanvaller toevoegen aan de selectie. Het is sowieso een verzwakking, stelt Hendriks. 'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'

Kortom, Koeman spekt voor de 2e keer in z'n trainingscarriere de clubkas van Roda. Eerst 13 miljoen gulden voor Bob Peeters (of nog meer?) . En nu bijna het hele bedrag wat Zlatan oplevert aan Kone uitgeven.
Laten we voor Koeman en Ajax hopen dat de eerste succesaankoop van Koeman zal zijn. Maar ik vrees dat Nollie zich weer helemaal krom lacht om Koeman z'n technische inzichten en zijn vermogen om de clubleiding diep in de buidel te laten tasten voor zijn wensen.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:20:56 #240
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21659595
Ajax heeft flink in de buidel getast voor Roda JC-spits Arouna Koné, zo liet een tevreden Arnold Hendriks vanmiddag weten tegenover Radio Limburg. "Het is een groot bedrag, het grootste bedrag wat in Nederland is gevallen tussen clubs", aldus Hendriks. "Ik ben blij met het bedrag, maar niet blij dat we zo'n klasbak na één jaar al kwijtraken. Maar dat kun je niet tegenhouden."

Volgens Hendriks gaat het om 'vele, vele miljoenen'. De grootste binnenlandse transfer was totnogtoe die van Jan Vennegoor of Hesselink. De spits ging in de zomer van 2001 voor een bedrag van 9,1 miljoen euro van FC Twente naar PSV. Als we op de woorden van Hendriks moeten afgaan overstijgt de transfersom die Ajax voor Koné op tafel legt zodoende dit bedrag.

Volgens de directeur technische zaken van Roda JC is de overgang nog niet helemaal beklonken. "Schalke 04 heeft een optie op Koné", legt Hendriks uit. "Wij hebben hen destijds beloofd contact met ze op te nemen als er zich een club meldt. Dat gaan we vandaag dan ook doen. Willen zij hetzelfde bedrag op tafel leggen, dan heeft Schalke de beste papieren."

Bron: Ajaxonline.org
pi_21659646
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:18 schreef Stpan het volgende:
Bedoelen ze de grootste transfer tussen Nederlandse clubs onderling, of de grootste transfer naar een Nederlands club?
Dat laatste kan ik me moeilijk voorstellen. Kezman werd in der tijd voor 35 miljoen gulden gekocht door PSV. Neem aan dat Kone dat niet overtreft.
pi_21659661
Binnen Nederland...
In Southern Sun
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:23:58 #243
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21659666
Grootste binnelandse transfer is VoH: ¤ 9,1 miljoen
pi_21659672
Aah het was dus het eerste
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:24:24 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21659677
Schalke kon niet eens 4 miljoen voor Van Bommel op tafel leggen, dus ik denk dat dat geen probleem moet zijn. Maar 8,5 miljoen, dat geef je gewoon niet voor een Kone uit.
pi_21659692
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:18 schreef Stpan het volgende:

31/8/2004 13:09

Roda JC heeft met pijn in het hart afscheid genomen van Arouna Koné. De Limburgse club kon het bod van Ajax niet weigeren. 'Het is de grootste transfer in Nederland', aldus Nol Hendriks.

Koné moet bij Ajax de vervanger worden van Zlatan Ibrahimovic, die op het punt staat te vertrekken naar Juventus. 'Blij met het bedrag dat we krijgen, maar niet blij dat we zo'n klasbak al na één jaar kwijtraken', zei Nol Hendriks tegen de Limburgse zender L 1. Volgens het bestuurslid technische zaken kon Roda JC simpelweg geen nee zeggen tegen het miljoenenbod van Ajax.

'Het is niet tegen te houden. Het is de grootste transfer in Nederland, dus naar een Nederlandse club toe', verklaarde Hendriks die spreekt van meerdere miljoenen voor Koné. Roda JC haalde de aanvaller uit Ivoorkust een jaar geleden weg bij Lierse SK

Hoewel Yannis Anastasiou als onderdeel van de transfer van Ajax op huurbasis terugkeert wil Roda JC nog een aanvaller toevoegen aan de selectie. Het is sowieso een verzwakking, stelt Hendriks. 'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'

Kortom, Koeman spekt voor de 2e keer in z'n trainingscarriere de clubkas van Roda. Eerst 13 miljoen gulden voor Bob Peeters (of nog meer?) . En nu bijna het hele bedrag wat Zlatan oplevert aan Kone uitgeven.
Laten we voor Koeman en Ajax hopen dat de eerste succesaankoop van Koeman zal zijn. Maar ik vrees dat Nollie zich weer helemaal krom lacht om Koeman z'n technische inzichten en zijn vermogen om de clubleiding diep in de buidel te laten tasten voor zijn wensen.
Koné 17 miljoen euro?
Koeman's technische inzichten? Jezus, wat zit iedereen hier te zeiken op iemand die coach is van één van de beste teams ter wereld (als je de geschiedenis er ook een beetje bijpakt enzo).
Alsof jullie allemaal samen ook maar een klein beetje meer verstand van voetbal hebben dan Koeman.
Ik ga me helemaal de pleuris lachen als Ajax het 'leuk' doet in de CL, en gewoon weer kampioen wordt.
pi_21659693
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef twi het volgende:
Dat is ie minstens waard; Geloof me maar 020, met deze jongen hebben jullie goud in handen. Arouna Koné Hij is technisch vrij sterk, weliswaar niet zo begaafd als sla dan, maar wel met véél meer rendement
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21659720
'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'

Zlatan ook niet .
slettebak [@] gmail.com
pi_21659740
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:26 schreef JaWi het volgende:
'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'

Zlatan ook niet .
In Southern Sun
pi_21659790
Wat is de mening van de roda-fans? Is Kone dit waard of lacht Roda wéér in zijn vuistje om een speler die we bij jullie vandaan halen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')