abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21650585

Gaat Zlatan nog weg?
Zo ja, waarheen en wie wordt zijn vervanger?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:32:30 #2
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21650612

Jij was eerder

En ik denk dat 'ie gaat, bestuur wil hem ook kwijt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_21650650
Mijn 'topic-getal', of hoe heet dat, is wel hoger
Klik dan als je durft
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:35:26 #4
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21650705
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Mijn 'topic-getal', of hoe heet dat, is wel hoger
Hm, ja, maar toen ik poste stond mijn topic weer boven de jouwe

Eigenlijk verdient onze mooie club gewoon twee topics
pi_21650728
Het is een close finish
Koning.
pi_21650800
Jaakke zegt dat Ajax eruit wil komen met de club waarmee ze onderhandelen, dus dan zal het morgen wel rond zijn. Ik vraag me alleen af of Ajax het nog red de vervanger zo snel binnen te halen.
pi_21650842
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef mbn het volgende:
Jaakke zegt dat Ajax eruit wil komen met de club waarmee ze onderhandelen, dus dan zal het morgen wel rond zijn. Ik vraag me alleen af of Ajax het nog red de vervanger zo snel binnen te halen.
En voor welk bedrag dan? Ik zou het bijzonder stom vinden van Ajax als ze hem voor 15 miljoen laten gaan.
Koning.
pi_21651031
Na de oefeninterland tussen Zweden en Oranje in Stockholm is er van alles aan gedaan om het beeld te vormen dat de bekende incidenten tussen Zlatan Ibrahimovic en Rafael van der Vaart uitgepraat waren. Uit een stuk in de papieren versie van Het Parool blijkt het tegendeel. Rafael van der Vaart suggereerde na de oefenwedstrijd dat Zlatan Ibrahimovic hem opzettelijk geblesseerd had en vond het onbehoorlijk dat de Zweedse spits niet even bij hem ging kijken toen hij geblesseerd was. Ibrahimovic, zo schrijft Het Parool, is diep beledigt en gekrenkt dat een ploeggenoot waar hij inmiddels al drie jaar mee speelt dacht dat hij hem opzettelijk zou willen blesseren. Zoals bekend zei Van der Vaart ook dat hij dacht dat er een steekje los zat bij Ibrahimovic Met deze uitlating schond Van der Vaart eveneens de interne afspraak dat onderlinge problemen geen ruchtbaarheid in de pers zouden krijgen.

Ronald Koeman heeft zowel Ibrahimovic (vanwege het niet even gaan kijken naar Van der Vaart) als Van der Vaart op hun gedrag aangesproken, maar het is de vraag of dat voldoende was. Zlatan Ibrahimovic zou dusdanig kwaad zijn geworden dat hij gezegd zou hebben niet meer met Rafael van der Vaart in één team te willen spelen. De afgelopen zaterdag in de Volkskrant beschreven emotionele opmerking "If you talk to the press once more, I will break your neck" moet in het licht van de woede van Ibrahimovic begrepen worden, als de uitspraak überhaupt al gedaan is.

Wat vast lijkt te staan is dat de verhouding tussen de beide spelers, in weerwil tot wat Ajax beoogde te bereiken, niet verbeterd is. Zlatan Ibrahimovic kreeg vorige week de fluiters stil door een weergaloos doelpunt te scoren. Rafael van der Vaart bezicht afgelopen zondag Zuid en maakte daar de eerste helft van het duel tegen FC Utrecht mee. Koeman en de spelersgroep hebben geen partij gekozen in het conflict tussen de twee Ajacieden, wordt geschreven. Wel blijkt het dat de situatie zoals deze nu tussen Ibrahimovic en van der Vaart zou zijn voor Ibrahimovic een reden zou zijn om te vertrekken.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_21651044
95%, zo hoog acht de zaakwaarnemer van Zlatan Ibrahimovic de kans dat de Zweedse spits vertrekt. Mino Raiola heeft voor At5 toegegeven dat er zich een tot nu toe onbekende club voor Ibrahimovic heeft gemeldt. Ajax onderhandelt driftig mee, aldus de zaakwaarnemer die verwacht dat partijen er vandaag nog uit zouden kunnen komen.

Het bericht dat Ibrahimovic vertrekt komt op dezelfde dag als Het Parool meldt dat de verbeterde verhouding tussen tussen Ibrahimovic en van der Vaart een toneelstukje zou zijn.
pi_21651062
Op een spectaculair Gala Voetballer van het Jaar van De Telegraaf en VI zijn Maxwell en Sneijder maandagavond gehuldigd. Na zijn titel als beste voetballer van afgelopen seizoen gekozen door de voetballers, kreeg hij vandaag de Gouden Schoen uitgereikt voor de beste voetballer van het afgelopen seizoen. Maxwell had over het hele seizoen het beste cijfergemiddelde voor zijn prestaties in de wedstrijden zoals bepaald door de rapporteurs van De Telegraaf en VI. De traditionele eindshow van het gala werd in Braziliaanse sfeer opgedragen aan Maxwell. Voor het gala was als verrassing ook de vader van de Ajacied over laten komen.

Wesley Sneijder werd ook gehuldigd. De jonge middenvelder kreeg van een commissie onder leiding van Johan Cruijff een speciale prijs voor het grootste talent. Het is pas voor de tweede keer dat de prijs wordt uitgedeeld, vorig jaar ging die naar Arjen Robben.
pi_21651065
15 miljoen, is dat dan echt zo weinig? 33 miljoen oude hollandse pieken...
Wat wordt er tegenwoordig dan betaald voor een niet-al-te-veel scorende spits in een kleine competitie met een grote muil en losse elleboogjes?
Niet dat ik hem slecht vind, maar het is ook nog niet de beste speler van de wereld hoor...
Klik dan als je durft
pi_21651098
kan je eigenlijk ook losse kaarten voor wedstrijden halen van de CL? zie nu namelijk alleen maar passepartouts op internet
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:51:55 #13
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21651204
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:48 schreef danos het volgende:
kan je eigenlijk ook losse kaarten voor wedstrijden halen van de CL? zie nu namelijk alleen maar passepartouts op internet
De wedstrijd tegen Juve gaat los in de verkoop op 8 september geloof ik voor seizoenskaarthouders.
pi_21651281
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:
15 miljoen is ook niet weinig, maar ook niet veel. Zeker niet aangezien voor Zlatan ook een flink bedrag is betaald. Overigens verschillen de berichten. Er gaan bedragen rond van tussen de 15 en 30 miljoen euro. Ik denk dat een bedrag van 20 miljoen euro in de huidige dagen als een flinke klapper moet worden gezien voor een club als Ajax.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:00:09 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21651440
Kone is niet genoeg als opvolger van Ibrahimovic, als 'ie weg gaat.
pi_21651465
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 00:00 schreef twi het volgende:
onze belgische vriend kan toch gewoon in de spits spelen
pi_21651473
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 00:00 schreef twi het volgende:
Niet goed genoeg bedoel je?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:02:04 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21651487
Och, niet teveel Zlatan ophemelen hoor.

Goeie voetballer met uitstekende momenten maar niet echt effectief.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:02:25 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21651498
Nee, niet alleen. Sonck en Ibrahimovic kan je dan net zo goed in een pakketje samen verkopen, want ik zie Wesley niet zonder Ibrahimovic presteren.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:03:28 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21651523
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 00:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet goed genoeg bedoel je?
Ik zie Kone niet als een man die een aanval kan leiden. Meer als iemand die af en toe creatief om een ander heen kan dwarrelen. Dan zou je Anastasiou daar neer moeten zetten. Maar met alle respect, dan kunnen we net zo goed het uit-tenue als thuis-tenue gaan gebruiken.
pi_21651675
Kone is goed :d
pi_21651994
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:
Wat wordt er tegenwoordig dan betaald voor een niet-al-te-veel scorende spits in een kleine competitie met een grote muil en losse elleboogjes?
Niet dat ik hem slecht vind, maar het is ook nog niet de beste speler van de wereld hoor...
Als er clausules van 30 of 50 miljoen genoemd worden lijkt het misschien wat weinig, maar als je aan de andere kant ziet dat bijvoorbeeld een Owen voor 'slechts' 12 miljoen verkocht wordt valt het nog mee. Ik denk dat het een vrij realistische prijs is, zeker gezien de situatie binnen de club met Van Der Vaart.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:21:46 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21652071
Ondanks dat deze Het enige echte Ajax Topic #84: Zlatan for sale! eerder was, staan er hier meer posts, dus laat ik deze maar open.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21652159
Ze hebben natuurlijk veel te veel betaald toen ze Zlatan kochten, dat was de eerste fout. 15 miljoen handje contantje is waarschijnlijk strik erom en wegwezen.

Als je voor hetzelfde bedrag Tevez kan halen ga je er 300% op vooruit.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:45:30 #25
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21652611
Mwoah, als Roma 18 miljoen voor een verdediger wil neerleggen, mag ik hopen dat ze voor onze Zweedse vriend iets meer vangen. No offense, maar hij is echt wel beter dan Owen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')