Ze spreekt dus ook voor hem als hij op haar gestemd heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bullshit, ze spreekt voor het volk dat op haar gestemd heeft...en dat waren er enkele tienduizenden.
ze heeft moslims gezegd en als ze dat in Nederland zegt zonder onderscheid te maken dan bedoelt ze daarmee ook Marokkanen. Ze spreekt in Nederland over Moslims en moslims in Nederland zijn Hoofdzakelijk Turken en Marokkanen. Ze heeft nergens in haar interviews duidelijk aangegeven dat ze somaliers bedoelt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:50 schreef Monidique het volgende:
Wat heeft ze dan gezegd over besnijdenissen bij Marokkaanse moslims? En waar?
Ze zei gewoon 'moslims' midden op een plein in Amsterdam, of was het ook nog in een interview, dat ik na kan lezen? Zonder conext kan ik natuurlijk niet opmaken wat zij bedoelde.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
ze heeft moslims gezegd en als ze dat in Nederland zegt zonder onderscheid te maken dan bedoelt ze daarmee ook Marokkanen.
Sorry zal je toch echt zelf moeten op gaan zoeken. Ben niet zo'n fan van haar na haar uitsprakenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze zei gewoon 'moslims' midden op een plein in Amsterdam, of was het ook nog in een interview, dat ik na kan lezen? Zonder conext kan ik natuurlijk niet opmaken wat zij bedoelde.
Ik lees niks meer van haar of over haar want ik ken haar standpunten onderhand en hoef verder niks van dat mens te hebben. Als zij het in Nederland over moslims heeft dan is zij als politica verplicht om haar woorden af te bakenen tot waar zij het over heeft. Kan ze dat niet dan moet ze haar smoel dichthouden of iemand regelen die haar interviews voor haar wel kan schrijven zodat ze ze duidelijk afbakent waar ze het wel over heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:59 schreef Monidique het volgende:
Misschien lees je zelf teveel tussen de regels door? Als zij het over moslims heeft, hoeft ze het niet per se te hebben over álle moslims in Nederland, me dunkt. En zonder bron is het lastig slechts af te gaan op wat jouw herinnering ons nog kan tonen.
Ze bakent heel duidelijk af over wie ze het specifiek heeft. Dat jij dat niet weet zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik lees niks meer van haar of over haar want ik ken haar standpunten onderhand en hoef verder niks van dat mens te hebben. Als zij het in Nederland over moslims heeft dan is zij als politica verplicht om haar woorden af te bakenen tot waar zij het over heeft. Kan ze dat niet dan moet ze haar smoel dichthouden of iemand regelen die haar interviews voor haar wel kan schrijven zodat ze ze duidelijk afbakent waar ze het wel over heeft.
Je overschreeuwt je eigen issue. Ter beoordeling voor iedereen de woorden van Ayaan Hirsi Ali zèlf als realmedia stream.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik lees niks meer van haar of over haar want ik ken haar standpunten onderhand en hoef verder niks van dat mens te hebben. Als zij het in Nederland over moslims heeft dan is zij als politica verplicht om haar woorden af te bakenen tot waar zij het over heeft. Kan ze dat niet dan moet ze haar smoel dichthouden of iemand regelen die haar interviews voor haar wel kan schrijven zodat ze ze duidelijk afbakent waar ze het wel over heeft.
Leerzaam artikel in de Trouw van vandaag: 'Marokkaanse cultuur kweekt loverboys'quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:49 schreef Chadi het volgende:
Maar wij in Marokko noch mensen uit Turkije doen aan besnijdenis van vrouwen. Weer zo'n opgeklopt verhaal van haar om zichzelf omhoog te werken want anders had ze het genuanceerd naar buiten gebracht met een duidelijke omheining wat er wel en wat er niet binnen valt.[
Dat stel ik zeer op prijs!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:31 schreef sjun het volgende:
Ben morgen in de stad en kom je aansluitend visiteren
Er is een oud gezegde wat zeker op jouw relatie icm Ayaan van toepassing is.: Ken je vijand of leer hem/haar kennen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat stel ik zeer op prijs!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb "De Zoontjesfabriek" net besteld. Ik verwacht 'm uiterlijk vrijdag.
Aan de andere kant komt "The Ultimate Hitchhiker's Guide tot the Galaxy" dan ook binnen.
(Open deur voor de Chadi's onder ons: ah, je houdt van fantasieverhaaltjes?)
komen ze weer aanquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:23 schreef lucida het volgende:
[..]
Leerzaam artikel in de Trouw van vandaag: 'Marokkaanse cultuur kweekt loverboys'
Enkele citaten uit dat artikel, ter bijlichting van de door Chadi zo geprezen Marokkaanse cultuur:
- Binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt de vrouw systematisch onderdrukt met haar seksualiteit als machtsmiddel. De gemeenschap staat deze onderdrukking toe en houdt het in stand. Het bekendste en meest beruchte voorbeeld is dat een vrouw met een bloedbad tijdens de huwelijksnacht aan haar man, familie en buren moet bewijzen dat ze als maagd het huwelijk is ingegaan. Dit alles terwijl met het instandhouden van deze gewoonte de vrouw eigenlijk openlijk en letterlijk gechanteerd wordt met haar seksualiteit, het intiemste en heiligste wat ze van God heeft gekregen.
- Het is vanuit islamitische visie een heidens ritueel dat Marokkanen instandhouden - dit gebeurt door misbruik te maken van bepaalde koranteksten en overleveringen. Mannen interpreteren en verdraaien die teksten zó, dat vrouwen er steeds als heel slecht uit naar voren komen. Vaak behandelen Marokkaanse mannen hun vrouwen alsof ze van nature minderwaardige (slechte) wezens zijn, waar zij zich tegen moeten beschermen.
- Men zou kunnen denken dat de hier opgegroeide Marokkaanse jongens toch wel wat vrijer en gelijkwaardiger naar vrouwen kijken. (Maar schijn bedriegt - lees Chadi!...) Deze jongens groeien op in gezinnen waar hun eigen moeder een ondergeschikte plaats inneemt. Dagelijks zien deze jongens dat zij, de belangrijkste en meest onaantastbare persoon in hun leven, niet het respect en de waardering krijgt die ze als mens verdient. Waarom zouden ze dan wel respect hebben voor andere vrouwen.
- De Marokkaanse gemeenschap moet er op gewezen worden dat zij, door haar ideeën over seksualiteit en over de positie van de vrouw in het bijzonder, bevordert dat steeds meer Marokkaanse meisjes in de prostitutie belanden.
-
Blijkbaar doet ze dat niet goed anders zou ze ook aanhang hebben gehad onder andere bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ze bakent heel duidelijk af over wie ze het specifiek heeft. Dat jij dat niet weet zegt al genoeg.
Moet je eens onder moslim allochtonen peilen hoe populair ze is dan is de kous ook meteen af.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Wie zegt dat ze dat niet heeft?
Ik ben allochtoon. De schreeuwers onder "ons" hoor je wel het meest maar zijn niet representatief.
Zalm zal ook weinig populair zijn onder uitkeringsgerechtigden...quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet je eens onder moslim allochtonen peilen hoe populair ze is dan is de kous ook meteen af.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Zalm zal ook weinig populair zijn onder uitkeringsgerechtigden...
ach die blaten elkaar allemaal na, de meeste kijken helemaal niet naar NOVA of andere praatprogramma's, lezen het Parool niet, pikken hier en daar wat losse woordjes op en beginnen dan te tetteren dat ze helemaal niet meer luisteren naar wat zij te melden heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet je eens onder moslim allochtonen peilen hoe populair ze is dan is de kous ook meteen af.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die blaten elkaar allemaal na, de meeste kijken helemaal niet naar NOVA of andere praatprogramma's, lezen het Parool niet, pikken hier en daar wat losse woordjes op en beginnen dan te tetteren dat ze helemaal niet meer luisteren naar wat zij te melden heeft.
Precies. De naam is genoeg om er tegen te zijn lijkt het wel.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die blaten elkaar allemaal na, de meeste kijken helemaal niet naar NOVA of andere praatprogramma's, lezen het Parool niet, pikken hier en daar wat losse woordjes op en beginnen dan te tetteren dat ze helemaal niet meer luisteren naar wat zij te melden heeft.
Terwijl ze dat al niet deden, want anders zouden ze niet zo tetteren en tot gescheld vervallen.
Dat vindt Hirsi Ali zeer waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
ja precies, jij luistert ook al maanden niet meer naar haar, wilt niets meer lezen van haar,over haar en toch weet jij zogenaamd precies wat zij te melden heeft nuquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Ja, truth hurts kennelijk. Stelletje overgevoelige huilies.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:26 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou ik NU naar haar luisteren? Mijn oordeel over haar heb ik al gemaakt aan de hand van haar eerdere uitspraken wat ze nu te zeggen heeft zal me worst wezen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies, jij luistert ook al maanden niet meer naar haar, wilt niets meer lezen van haar,over haar en toch weet jij zogenaamd precies wat zij te melden heeft nu
doe jij dat met iedereen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom zou ik NU naar haar luisteren? Mijn oordeel over haar heb ik al gemaakt aan de hand van haar eerdere uitspraken wat ze nu te zeggen heeft zal me worst wezen.
lekker boeiendquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben jij toevallig 14 jaar oud?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:00 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou ik NU naar haar luisteren? Mijn oordeel over haar heb ik al gemaakt aan de hand van haar eerdere uitspraken wat ze nu te zeggen heeft zal me worst wezen.
Als ze populair was zat haar taak erop natuurlijk, door iemands misstanden aan te kaarten maak je je natuurlijk niet populair.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is handig bij het zwemmenquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zeg Chadi, loopt dat niet lastig, met die tenen van een meter lang?
Nou omdat zij gewoon dingen zo heeft opgeblazen in een periode dat je dat juist niet moest doen. Zij heeft zo mensen zitten voorliegen en proberen zwart te maken om zo hogerop te komen dat ik gewoon een grafhekel aan dat mens heb gekregen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:00 schreef nikk het volgende:
Wat is eigenlijk zo verwerpelijk aan AHA, Chadi? Wat heeft ze gezegd dat jou zo enorm tegen de borst stuit? Zo erg zelfs dat je haar uitmaakt kankersnol...
Iemand die liegt blijft liegen zij heeft alles bij elkaar gelogen voor haar positie. Dat soort mensen zijn gewoon niet te vertrouwen. Ik vertrouw nog eerder de winter of michiel smit dan haar omdat ik van die personen weet dat zij niet beter weten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
doe jij dat met iedereen?
je luistert 1 keer en dan nooit meer als die eerste boodschap je niet beviel?
mijn hemel.
hoe kun je dan weten of zij in herhaling valt
je zegt dat ze iedere keer weer hetzelfde verhaaltje afsteekt, hoe weet jij dat?
Zij vertelde leugens daarom is ze niet populair.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ze populair was zat haar taak erop natuurlijk, door iemands misstanden aan te kaarten maak je je natuurlijk niet populair.
als die houding typerend is voor alle moslims, dan zou dat dus betekenen dat met moslims niet te discussieren valt, niet te onderhandelen valtquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ben jij toevallig 14 jaar oud?
Staat dat ook in die Koran van je?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef Chadi het volgende:
Iemand die liegt blijft liegen
Het is een soort mantra aan het worden. Ik hoor het overal, zonder argumentatie, die ik overigens graag zou willen horen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:21 schreef Chadi het volgende:
Zij vertelde leugens daarom is ze niet populair.
zou het niet weten heb er geen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Staat dat ook in die Koran van je?
Ik heb er niet zo'n verstand van, maar wat voor leugens bedoel je precies?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zij vertelde leugens daarom is ze niet populair.
Zoals? Wat heeft zij concreet zo enorm lopen opblazen in de media. Waar heeft zij over gelogen? Wat liegt ze voor? Waaruit blijkt dat AHA het doet om 'hogerop' te komen en niet haar idealen nastreeft?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef Chadi het volgende:
Nou omdat zij gewoon dingen zo heeft opgeblazen in een periode dat je dat juist niet moest doen. Zij heeft zo mensen zitten voorliegen en proberen zwart te maken om zo hogerop te komen dat ik gewoon een grafhekel aan dat mens heb gekregen.
Een negatieve aantekening op je conduitestaat Chadi. Hoe kun je nu beweren dat HA leugens vertelt over het geloof uit de koran als je er zèlf geen hebt ter controle?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
zou het niet weten heb er geen.
Ben je moslim?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:27 schreef Chadi het volgende:
zou het niet weten heb er geen.
Ik snap die houding wel, het is een beetje de houding van een infantiele puber die alles beter denkt te weten en de wereld indeelt in 'goed' en 'fout'. Ik herken het wel, dat deed ik vroeger ook toen ik een jaar of 14 was. Dus misschien is hij dat ook wel.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:22 schreef milagro het volgende:
als die houding typerend is voor alle moslims, dan zou dat dus betekenen dat met moslims niet te discussieren valt, niet te onderhandelen valt
je moet namelijk bij de eerste keer al meteen de juiste toon te pakken hebben, heb je dat niet dan is ieder verder gesprek niet meer mogelijk, want ze luisteren dan al niet meer naar je.
strakke houding, moeten wij ook maar eens invoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |