quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:46 schreef coolbabe het volgende:
Die topictitel
quote:Heeft er trouwens iemand nog interesse in een schoonmoeder?![]()
wat is er dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:46 schreef coolbabe het volgende:
Die topictitel
Heeft er trouwens iemand nog interesse in een schoonmoeder?
Toch niet van haar paard hequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
Ik lees net op teletekst dat Anky van Grunsven zwanger is
Neeheeee, van een veulentjequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toch niet van haar paard he![]()
Dat kind wordt vast met de helm op geborenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Neeheeee, van een veulentje
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef coolbabe het volgende:
Ze beweerde bij hoog en laag dat we Jaspers verjaardag zaterdag zouden vieren, terwijl ik afgelopen vrijdag nog hebben gezgd dat we het op de dag zelf vieren (hij is donderdag jarig). Ze hing net dus ook weer met coolhunk aan de telefoon om haar gelijk te halen
Ik ben niet de enige met gekke gedachten hierquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toch niet van haar paard he![]()
Het kind zal genoeg haar op der hoofd hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kind wordt vast met de helm op geboren
Ik hoop het want dan ben ik er nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu komt ze alsnog op zaterdag??
Ik dacht ook precies hetzelfde toen ik het hoorde! Anky is drachtig!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met gekke gedachten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |