quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:46 schreef coolbabe het volgende:
Die topictitel
quote:Heeft er trouwens iemand nog interesse in een schoonmoeder?![]()
wat is er dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:46 schreef coolbabe het volgende:
Die topictitel
Heeft er trouwens iemand nog interesse in een schoonmoeder?
Toch niet van haar paard hequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
Ik lees net op teletekst dat Anky van Grunsven zwanger is
Neeheeee, van een veulentjequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toch niet van haar paard he![]()
Dat kind wordt vast met de helm op geborenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Neeheeee, van een veulentje
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef coolbabe het volgende:
Ze beweerde bij hoog en laag dat we Jaspers verjaardag zaterdag zouden vieren, terwijl ik afgelopen vrijdag nog hebben gezgd dat we het op de dag zelf vieren (hij is donderdag jarig). Ze hing net dus ook weer met coolhunk aan de telefoon om haar gelijk te halen
Ik ben niet de enige met gekke gedachten hierquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toch niet van haar paard he![]()
Het kind zal genoeg haar op der hoofd hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kind wordt vast met de helm op geboren
Ik hoop het want dan ben ik er nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu komt ze alsnog op zaterdag??
Ik dacht ook precies hetzelfde toen ik het hoorde! Anky is drachtig!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met gekke gedachten hier
het is simpel... waar je mee omgaat raak je mee besmetquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef Rottdog het volgende:
Hmmm ben nou al benieuwd wat voor combi dat wordtvindt Ankie zelf al zo'n paardehoofd hebben....heb je der ook is horen lachen nou das net hinikken
Wil die echo dan wel is zienquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Is toch leuk voor Anky. Jammer dat de pers er zo mee omgaat. Misschien komt ze hier wel meekleppen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:05 schreef Lois het volgende:
Jaaaaa ik krijg net de definitieve sms bevestiging, Karin komt morgen naar huis![]()
Ze hebben lang getwijfeld of ze er niet nog wat dagen achteraan zouden plakken, het wordt daar nl. nog veel mooier weer maar ze komen toch naar huis.
Zien we eindelijk bruine Bram weer![]()
Vooral Eva heeft hem grenzeloos gemist, die vraagt minstens 5 keer per dag "Bam nou?"
ja, maar er is wel weer nieuws, weet niet of je het gelezen hebt? :'(quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook geen nieuws... Isra nog steeds niet terug enz. :'(
bron: www.ad.nlquote:Verdachte oefende ontvoering Izra
Door Eddy van der Ley
Hoofdverdachte Hasen A. heeft flink geoefend voordat hij zijn dochter Izra (2) uit Goor ontvoerde naar Libië.
Bij een 'generale repetitie' werd de 30-jarige medeverdachte De L. uit Den Haag gedwongen de rol van de later vermoorde Marisse van den Burg, de moeder van Izra, op zich te nemen. ,,Ook mijn cliënte is slachtoffer van Hasen A., zegt R. Speijdel, De L.'s advocaat.
De door gewetenswroeging verscheurde De L. doet haar verhaal vanuit de cel, bij monde van haar raadsman. Wat haar bezielde assistentie te verlenen bij de ontvoering van Izra en - mogelijk - de moord op de 25-jarige Marisse van der Burg? ,,Angst, pure angst'', zegt de advocaat. ,,Het is een zachtmoedige, lieve vrouw, die geen strafblad heeft en heeft gehandeld onder druk van de hoofdverdachte, met wie ze ooit een relatie onderhield. Niet meedoen zou haar duur zijn komen te staan.'' Volgens de vrouw heeft de Libische hoofdverdachte haar geregeld mishandeld. Eén keer heeft ze aangifte gedaan.
De L. zegt dat Hasen A. haar kort voor de kidnap en moord op brute wijze op een stoel zette en knevelde met plakband. Ze denkt dat A. hiermee oefende voor de kidnap op 9 augustus. Op die dag reed ze met A. en een 28-jarige Libiër naar Goor. Haar rol was duidelijk: bij het appartement van Marisse van den Burg aan de Markeloseweg in de auto blijven wachten, om later die dag, als 'moeder' van Izra, met een vals paspoort vanuit Brussel naar Libië te vliegen. Op het moment dat het vliegtuig 's middags in Tripoli landde, was in Goor net het lijk van Marisse van den Burg gevonden. De vrouw was door verstikking om het leven gebracht. Volgens de politie staat vast dat de twee Libiërs in het appartement zijn geweest.
Een dag na de ontvoering vloog De L. terug naar Nederland. Nog vanuit het buitenland nam ze contact op met de politie. ,,Ze wist niets van de moord, ze dacht hooguit dat Van den Burg was vastgebonden, maar ze had wel een slecht gevoel bij de hele operatie'', zegt Speijdel. ,,Vervolgens heeft ze haar hele verhaal gedaan, inclusief het verstrekken van alle informatie die ze over het verblijf van Izra in Libië had.''
Volgens de advocaat verleent zijn cliënte nog alle medewerking. ,,Ze zit heel erg met de situatie in de maag.'' Speijdel zegt dat een geldelijke beloning niet de drijfveer is geweest voor De L. ,,Nee, het was pure angst. Ze was bang voor represailles en voelt zich lotgenote van Van den Burg, in die zin dat ook zij slachtoffer is van de hoofdverdachte. Ze zegt dat de moord op Van den Burg wel aangeeft dat ze niet voor niets bang voor hem was.''
De 28-jarige medeverdachte, een Libiër uit Rotterdam, zit net als De L. opgesloten. Hij wordt verdacht van medeplichtigheid bij de moord op Van den Burg. De politie heeft zijn vingerafdrukken gevonden op de tape waarmee het slachtoffer werd vastgebonden. Waarschijnlijk heeft de Goorse zich zo fel verzet, dat ze werd vermoord.
De politie heeft nog geen spoor van Izra, die met haar vader op een onbekende plaats in Libië verblijft. Nederland hoopt het meisje en haar vader via stille diplomatie opgespoord en uitgeleverd te krijgen.
Ik lees het net, <censored>. Sterkte Clauwheeequote:Op maandag 30 augustus 2004 23:21 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar er is wel weer nieuws, weet niet of je het gelezen hebt?
[..]
bron: www.ad.nl
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik lees het net, <censored>. Sterkte Clauwheee![]()
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:27 schreef clauwheee het volgende:
ja Sylvana wist ik al. Maar ik heb het maar half gelezen toen kon ik het door mn tranen heen niet meer lezen, de onbeschofte %$%$#!!
En dan uitgerekend Speijdel hequote:Op maandag 30 augustus 2004 23:27 schreef clauwheee het volgende:
ja Sylvana wist ik al. Maar ik heb het maar half gelezen toen kon ik het door mn tranen heen niet meer lezen, de onbeschofte %$%$#!!
Dat bedoel ik. Ik heb met niemand van die rotzakken te doen. Staat niet in vergelijking met wat ze ons aan doet. En daarbij ik geloof er inderdaad geen hout van.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:30 schreef Rottdog het volgende:
Het spijt me dan wel voor die madam in kwestie maar daar heb ik geen meelij mee en hoop ook dat ze goed gestraft wordt. Dat plots ook over die geldelijke beloning gepraat wordt in dat stuk zet me toch ook wel aan het denken.
O meissie tochquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:27 schreef clauwheee het volgende:
ja, ik geloof er ook niks van hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:36 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die dat dacht. Ik werd echt bijna agressief toen ik het las, en dacht echt dat het ook nog door mijn emoties kwam. Maar ik kan er niet over uit. Echt waar, ik haat die man ik kan het jullie niet uitleggen. En ja Rottdog, ik kreeg kotsneigingen toen ik dat las 'zachtmoedige lieve vrouw'. Wake up man!
Ken dat gevoel. Heb dat ook met sommige nummers, doet me gelijk weer aan m'n vrouw denken . . .quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef clauwheee het volgende:
Zaterdag stond ik in de winkel en toen was er natuurlijk net een plaat op de radio die op dr begrafenis werd gedraaid...ben maar naar de wc gevlucht.
Hoeft toch ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:41 schreef beefcake het volgende:
Dikkevoor Clauwheee
Meer weet ik echt niet te zeggen, maar ik vind het allemaal wel heel erg, voor jullie en voor Isra.
Ja bah...kan voor jou inderdaad ook niet altijd even makkelijk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken dat gevoel. Heb dat ook met sommige nummers, doet me gelijk weer aan m'n vrouw denken . . .
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:44 schreef Rottdog het volgende:
Daarbij ik sta er ver vanaf krijg het dan mee met het nieuws en wat hier er over gepost wordt maar zelfs toen ik het las stonden mij de haren al rechtop. Dan ook nog sympathie vragen voor een vrouw die wel niet zoals ze zegt aan de moord heeft meegedaan maar wel haar gunsten verleend om een kind bij haar moeder weg te halen en geven aan zo'n schoft waarvan zij zegt haar mishandelt te hebben![]()
![]()
![]()
Dan ben je toch niet goed
![]()
Brrrrrrr heb de kriebels nu gewoonHoudt er nu over op
Clauwhee![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Ja bah...kan voor jou inderdaad ook niet altijd even makkelijk zijn![]()
Echt waar, en ik kan ook niet scheldenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij heb je te veel Buffy gekeken
Foto? Van mijn vader?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:43 schreef Troel het volgende:
Ow en foto!
Neehee! Van het ontvangstcomite!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Foto? Van mijn vader?
Hij was vannacht naar het toilet geweest, dan hangt hij zijn alarmknop om. Was ie daarna vergeten weer af te doen. Toen is de sluiting los geraakt en daarna is hij kennelijk op de knop gaan liggen. En waarschijnlijk heeft hij de telefoon niet gehoord omdat hij sliep.
Ik heb zelden een fototoestel bij me als ik net uit bed komquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Neehee! Van het ontvangstcomite!
Ik heb niet precies meer kunnen achterhalen wat er met jou kat is/was? Ik was gisteravond nogal met mijn eigen verdriet bezig, sorry.... jij ook veel sterkte kissa!quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:14 schreef kissa het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Belana, ook sterkte gewenst!
Niemand heeft er een foto van gemaakt zaterdagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:55 schreef moussy het volgende:
en van je ik-kan-niet-veteren-schoenen?
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:56 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb niet precies meer kunnen achterhalen wat er met jou kat is/was? Ik was gisteravond nogal met mijn eigen verdriet bezig, sorry.... jij ook veel sterkte kissa!
Rewimo, heb je een nieuwe kat erbij? Begrijp ik dat nou goed?
Ik ben inmiddels samen met Liam echt stront en stront verkouden ...bleeeehhh!
Ja, het gaat goed. Ze gaat heel het huis door en Jamie draaft er achteraanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:18 schreef Belana het volgende:
Wat een mopje rewimo! En het gaat goed dus? Hoe oud is ze? (ik stel vast dubbele vragen hoor, maar speelbankjes terug lezen is niet mijn hobby) Het is een hangoor zie ik, daar heb je het al eens over gehad weet ik nog, een schotse hangoor he?
Dat je dat nog weet! Bedanktquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:55 schreef moussy het volgende:
Spindizzy, gefeliciteerd met je![]()
Het is gewoon een mooie dag om jarig te zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet! Bedankt
Dat klinkt of ik iemand anders zijn verjaardag aan het missen benquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie dag om jarig te zijn
hahaha nee hoor, ik ben vandaag jarigquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat klinkt of ik iemand anders zijn verjaardag aan het missen ben
Nee, mijn hond is gisteren ingeslapen geworden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:56 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb niet precies meer kunnen achterhalen wat er met jou kat is/was? Ik was gisteravond nogal met mijn eigen verdriet bezig, sorry.... jij ook veel sterkte kissa
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:08 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, mijn hond is gisteren ingeslapen geworden.
Ik mis haar erg....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:33 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena, Xanthe en andere spinnenhaters: kijk eens wat ik tegenkwam:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:34 schreef rena het volgende:
[..]:')
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:43 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien kun je hem opvoeren zodat je hem van de andere kant van de kamer kunt opzuigen en in de tuin een meter of 20 kunt uitspugen
wij gebruiken altijd eigenlijk de stofzuiger daar voor. Alleen de voet halen we er af, dus de complete stang zit dan tussen spin en hand, toch een kleine 1,5 meter, en dan op volle zuigkracht die spin vangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:52 schreef Troel het volgende:
Nee, dit ding is gewoon afgekeurd. Anders kan het ook wel met de stofzuiger.
Dan moet je er gewoon iets hards achteraan opzuigen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:57 schreef Troel het volgende:
ja, en dan komt ie dus door die buis naar je hand en dan zittie in de stofzuiger en dan kruipt ie daar uit!
ja maar die spin kan niet door die buis heen kruipen hoor, die wordt met 1600watt naar binnen gezogen. En die buis is niet doorzichtig en heel stevig hoor. Daarna zuigen wij trouwens het hele huis goed en grondig en als er niets te zuigen valt dan laten we dat kreng gewoon dik een half uur aan staan (of zorgen we er gewoon voor dat er iets te zuigen valt) Nog nooit een spin daar weer uit zien kruipen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:57 schreef Troel het volgende:
ja, en dan komt ie dus door die buis naar je hand en dan zittie in de stofzuiger en dan kruipt ie daar uit!
Daarom zuig je daarna een prop kranten (of wattenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:57 schreef Troel het volgende:
IEGH!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:02 schreef lily het volgende:
oh, wat ben ik spinvriendelijk als ik dit zo lees
Ik pak ze altijd op en zet ze buiten. Gisteren zat er 1 in de badkuip en ik wist zo snel niet waar ik hem moest stoppen. Heb ik m maar in het trappenhuis neergelegd.
das hier altijd weer een 'strijd' wij zijn beiden bang voor spinnen en ooit moet die zak verschoond wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:02 schreef Jessicaa het volgende:
Wij stoppen dan altijd voor de zekerheid een prop papier in de zak. En als die spin erg groot was laat ik Geer de zak verschonen
een prop watten voor de ingang van het trappenhuisquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:03 schreef Troel het volgende:
[..]
IEGH!!!
Mijn hart mijn hart! En wat als ik daar dan nog langs moet!
NEE!!! O nee, ik ben niet allergisch of bang voor wattenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:06 schreef lily het volgende:
[..]
een prop watten voor de ingang van het trappenhuis![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:02 schreef lily het volgende:
oh, wat ben ik spinvriendelijk als ik dit zo lees
Dit was een halve watermeloen (kilo of drie) voor twee euro, dus dat mocht ie wel hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Watermeloen, lekkerMaar ik vertik het toch om ruim 2 euro neer te leggen voor een stukje (nog geen kwart) watermeloen
En dan zou de kat het niet krijgen trouwens
Aaaaaah...... Yian foto Miss_D?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kat heeft een hele rode bek van de watermeloen![]()
Helaas, de webcam is even niet aangeslotenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:56 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Aaaaaah...... Yian foto Miss_D?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef beefcake het volgende:
Ik kan niemand slaan, ik heb zo'n chip in mijn hoofd![]()
Had ik ook bij m'n vrouw. Schelden lukte nog net (maar dan meer het softere scheldwerk), maar slaan helemaal niet. Stomme wijf wist dat en maakte daar natuurlijk weer misbruik van . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:23 schreef beefcake het volgende:
Echt waar, en ik kan ook niet schelden![]()
Het schijnt morgen en verder deze week weer beter te worden. Komt mooi uit, want ik mot op een dak gaan staan . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 07:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben weer lekker natgeregend, word echt tijd dat het es wat beter weer wordt, want word echt schijtziek van dit weer![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:05 schreef Knorretje het volgende:
das hier altijd weer een 'strijd' wij zijn beiden bang voor spinnen en ooit moet die zak verschoond worden![]()
Sure knows the feeling . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
miss_dynastie me is zooooo toe aan een digicam![]()
ik ben blij te lezen dat ik niet de enige man ben met een (gedeeltelijke) spinnenfobie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:05 schreef Knorretje het volgende:
[..]
das hier altijd weer een 'strijd' wij zijn beiden bang voor spinnen en ooit moet die zak verschoond worden
Da's k&$*#^# ja. Dat gele beest heeft ook zoiets, m'n broertje "struikelde" (lees: kwam thuis met z'n bezopen rotkopquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:00 schreef Spindizzy het volgende:
Even een beetje sippen hoor. Ik ben nog steeds van slag van het gedoe met Casper gister (voor degenen die het niet gelezen hebben: hij is gister aangereden door een door rood rijdende fietser waarna hij zijn kop uit zijn riem heeft losgerukt en is weggerend. Drie straten verderop te pakken gekregen en sindsdien is hij banger dan ooit voor vanalles maar voornamelijk fietsers). Ik word er zo triest van dat hij weer zo vreselijk bang is. Het ging zo goed met hem![]()
ik heb twee katten en die zijn gek op spinnen en vreten ze opquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:41 schreef Githa het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat ding over zo'n beest zet ....
die koker had 10 x zo breed moeten zijn en het handvat 10 x zo lang
dan misschien
*ieieieieieiwwwwieieieiiewww* JAKKES ! Moest je dat nu met ons delen?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:24 schreef kissa het volgende:
Ik ben zoooooo bang voor spinnen dat ik zelfs deze spinnenvriend niet zou durven te gebruiken.
Ik heb een keer zo'n engerd met haar op zijn poten gevangen in een omgekeerd een glas. Toen de spin bovenin zat, ben ik met glas en spin naar buiten gerend en heb ik geprobeerd de spin uit het glas te schudden.
Issie uit het glas via mijn hand naar mijn blote arm gelopen....
Ik heb staan springen en gillen tot de spin van mijn arm is gevallen![]()
![]()
Sterkte met Casper, ik hoop dat hij zich gauw weer beter op zijn gemak voelt!
hahahahaha een killerspinquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
*ieieieieieiwwwwieieieiiewww* JAKKES ! Moest je dat nu met ons delen?!
Ik blijf altijd minimaal 2 meter bij een beest uit de buurtMijn ex woont in een bos, ik wil op een ochtend het bed opmaken, heb het dekbed in mijn armen, komt er een JOEKEL van een spin over het dekbed aangerend, recht op me af...... AAAAAAAAAAAAAARGGHHHHHHHHH !
Ex komt uit badkamer gerend, spin gezocht & geplet.
Waar kan ik die bestellen????quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:33 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena, Xanthe en andere spinnenhaters: kijk eens wat ik tegenkwam:
[afbeelding]
Te veel poten en te snel en eng en...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
heeey das cool sylvana! Hopen dat dat lukt!!!!
ik vraag me eigenlijk af wat de doorslaggevende factor is van spinnen dat er zo veel mensen bang van zijn...
Ze zijn zo eng en kriebelig en ze kunnen overal tussen/in/op kruipen....ze zijn gewoon yuck!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
ik vraag me eigenlijk af wat de doorslaggevende factor is van spinnen dat er zo veel mensen bang van zijn...
Nou, ik ben me al helemaal aan het verheugen op jouw buikfoto's andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Syrena, een gekookt eitje vult altijd zeer goed en is relatief weinig calorieen. Ik kan zelf ook wel meedoen met het buiktopic hoor dan is mijn buik altijd nog dikker dan de meeste prille zwangeren daar
ja, ik heb het geld net overgemaakt en hij stuurt het dan op zegt ie, nou maar hopen dat het geen oplichter is, anders ben ik 42 euro kwijtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
Terustenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga slapen, truste iedereen![]()
![]()
Jaaaa, foto's!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Trusten miss_d! Ja die foto komt morgen dan, had Mallemeid ook al eentje beloofd. Maar nu worden de foto's niet echt duidelijk meer!
Nou je zult nog wel even geduld moeten hebben want ik moet morgen eerst van 9-18 werken en daarvoor lukt me echt niet, ik blijf altijd zo lang mogelijk op bed liggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Sylvana het volgende:
Wat leuk Zabb
Ben ook benieuwd naar de foto's van Clauwhee, is het al morgen
Ja, dat moest even, sorryquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
*ieieieieieiwwwwieieieiiewww* JAKKES ! Moest je dat nu met ons delen?!
Ik blijf altijd minimaal 2 meter bij een beest uit de buurtMijn ex woont in een bos, ik wil op een ochtend het bed opmaken, heb het dekbed in mijn armen, komt er een JOEKEL van een spin over het dekbed aangerend, recht op me af...... AAAAAAAAAAAAAARGGHHHHHHHHH !
Ex komt uit badkamer gerend, spin gezocht & geplet.
Ik naar beneden, werp 1 blik in de gootsteen.. AAAAAAAAAAAAARRRGGHHHHHH. Enge vieze grote vette spin nummer 2! Ook deze werd geplet, maar ben toch blij dat ik er niet hoef te wonen, bbrrrr....bos...
Okeej, we wachten in spannning afquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou je zult nog wel even geduld moeten hebben want ik moet morgen eerst van 9-18 werken en daarvoor lukt me echt niet, ik blijf altijd zo lang mogelijk op bed liggen![]()
Ow en in tegenstelling tot de lesroosters zijn de klassenindelingen al wel bekend...en weten jullie...ik zit bij mijn vriendje in de klas!!!!! Whahaha we vinden het wel grapsig
O jeej . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:07 schreef clauwheee het volgende:
Ow en in tegenstelling tot de lesroosters zijn de klassenindelingen al wel bekend...en weten jullie...ik zit bij mijn vriendje in de klas!!!!! Whahaha we vinden het wel grapsig![]()
Neem van mij aan TC dat het helemaal goed komt haha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O jeej . . .![]()
![]()
Kan toch niet?? Dan zou je toch een 'foutmelding' moeten krijgen (Je kan geen twee keer blablablabla en bla) . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef daniman het volgende:
-edit- je moet dus niet twee keer achter elkaar op de invoerbutton klikken![]()
als ik een rolletje niet helemaal vol had en de foto's toch snel wilde laten ontwikkelen maakte ik gewoon onzinfoto's van me kamer ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef ThunderChild het volgende:
Hmmm. Nou heb ik nog een fototoestel meegenomen van m'n vakantie, maar het rolletje is nog niet vol en hier is niet zoveel om er weer foto's van te maken . . .![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef daniman het volgende:
maak portretten van jezelf![]()
![]()
![]()
Bij Huis en Comfort Bestelnummer is 587.176.489quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Waar kan ik die bestellen????
Wil ik ook hebben . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:44 schreef Sylvana het volgende:
lang leve de digitale camera![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef daniman het volgende:
natuurfoto's dan, er is vast wel een park in je buurt?![]()
dan koop je er 1quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wil ik ook hebben . . .
Weet niet wat een goed toestel is . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:49 schreef Sylvana het volgende:
dan koop je er 1![]()
dat weten ze in de winkel vast welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet niet wat een goed toestel is . . .![]()
Zou het ?? De enige piepeltjes die ik in een winkel tegenkom weten niks tot vrij weinig . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:53 schreef Sylvana het volgende:
dat weten ze in de winkel vast wel![]()
Dan heb jij het omgekeerde van wat ik de afgelopen weken had, sinds de 48 uur thriller kreeg ik niet meer dan drie happen door m'n strot heen. Was volgens F. echt 'vermagerd' (was altijd al slank) vergeleken met de laatste keer dat ze me zag. Ik werd dus gelijk weer aan een verzwaringsdieet gezet . . . .quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:52 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand trouwens even mijn eet-zin uitschakelen, ik wil echt de hele tijd allemaal dingen eten.
Ik zou deze week eigenlijk eens wat gaan minderen met de "inname", maar het lukt gewoon niet!
Ik weet dat we nog gangmakers hebben liggen, en mini-zakjes chips, en iets van kokoskoeken en chocomel met slagroom en en en en....
Ik kan qua buik nu écht meedoen met het buikentopicHet is godzijdank wel alleen nog maar buik (en een beetje bovenbeen) dus het eten moet NU stoppen gewoon.
Misschien moet ik gewoon iets heel vies eten? Of iets dat heeeeeeel goed vult? Tips?
Water drinken helpt niet, ik moet er zowiezo 's nachts al minstens twee keer uit om te piesen....
(wel extra beweginglullig alleen dat je er wakker voor moet worden).
Je rolletje hoeft niet vol te zijn om hem in te leveren hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef ThunderChild het volgende:
Hmmm. Nou heb ik nog een fototoestel meegenomen van m'n vakantie, maar het rolletje is nog niet vol en hier is niet zoveel om er weer foto's van te maken . . .![]()
Daar hebben we een forum voor, met zelfs een speciaal topic hieroverquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet niet wat een goed toestel is . . .![]()
Dat had je toch al gedaanquote:Op woensdag 1 september 2004 09:10 schreef moussy het volgende:
Ik ben dus écht niet de enige
Ik ga ze ff mailen!!
Mail jij nooit vaker dan 1x naar 1 en hetzelfde adres?quote:Op woensdag 1 september 2004 09:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had je toch al gedaan
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Mail jij nooit vaker dan 1x naar 1 en hetzelfde adres?
Dat ze het in behandeling zouden nemenquote:Op woensdag 1 september 2004 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Wat hadden ze eigenlijk geantwoord aan je?
Gestressedquote:Op woensdag 1 september 2004 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, hoe was het gisteravond??
Omdat een hond lief is. En koddig. En schattig. Vooral als ie van een ander is. En luisteren naar de eigenaar van de hond die hem van alle aanwezigen het beste kent? Welnee, sufferd!!! Neeeeeeee!!! Onbekenden weten er meer vanaf hoor! Echt!! En als de hond dan uit schrik bijt of krabt, dan ligt het aan jullie en de hondquote:Op woensdag 1 september 2004 09:53 schreef Spindizzy het volgende:
Waarom luisteren mensen niet als je zegt dat ze je hond gewoon moeten negeren?
Jammer en heel moeilijk, maar wel het beste om ze langzaam aan elkaar te laten wennen...quote:Hij reageerde ook niet zo best op Brechtje. Dat gaan we dus heel snel weer aflerenBrecht komt straks hier lunchen en gaat daarna weer naar huis. Rustig opbouwen en niet gelijk een hele middag over de vloer. Wel moeilijk hoor, vind ik.
Leuk!!! En geniet ervan zaterdag, meisquote:Heb trouwens wel het ultieme verjaardagskado voor Taco bedacht! Hij mag een nieuwe leren winterjas uitzoeken. Voor zichzelf koopt hij zoiets toch niet en nu moet hij welEn zaterdag gaan we alsnog een Verjaardagsfeessie Voor Twee houden
![]()
Nou dat doet hij gelukkig niet. 'Alleen maar' blaffen, wegkruipen en in het allerergste geval grommenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
En als de hond dan uit schrik bijt of krabt, dan ligt het aan jullie en de hond![]()
De pest is dat hij niks om snoepen geeftquote:Op woensdag 1 september 2004 10:40 schreef moussy het volgende:
Spin, wat je ook zou kunnen doen is Brechtje meteen bij binnenkomst de meest lekkere kluif laten geven, een varkensoor, pensstaafje, bullepees, zoiets. Vaak vallen ze dan als een blok voor iemand
Als ik hem zo bang zie zijn word ik er zelf ook akelig van. Zou zo graag willen dat ik dat koppie leeg kon maken en het opnieuw kon vullen met alleen maar blije dingen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:47 schreef Syrena het volgende:
Spindizzy, ik moet de hele tijd al aan Casper denken!
Vooral omdat ik zelf weer angstig begin te worden van vanalles, en hij snapt er ook nog helemaal niks van.
Zo erg is het met Casper gelukkig nog lang niet. Het is een dapper beestje. Na het gedoe van eergisteren is hij wel nog banger voor fietsers dan daarvoor maar hij blijft toch heel stoer er langslopen (wel met een boogje maar toch) en voor het stoplicht blijft hij ook heel moedig zitten als ze langsscheuren (al schuifelt hij wel een stap naar achteren).quote:De hond van een kennis van me heeft zelfs antidepressiva gekregen omdat ie zo vreselijk bang was, maar bij haar kwam het omdat ze staar heeft en dus vooral in het donker bijna niets meer ziet.
Tuurlijk is hij lief, het ligt niet aan hem, het ligt aan de eigenwijsheid van veel mensenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:31 schreef Spindizzy het volgende:
Verder ist een liefje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |