Das toch een keeper?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Wie dan? Toch niet Van der Lugt?
Waar heeft hij allemaal gevoetbald?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Erwin van der Lugt is een verdediger of verdedigende middenvelder meen ik. Was zaterdag niet zo best.
Van Wijk is oud-prof toch ook?
Klopt. Stuk of 50 wedstrijden (comp + beker)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Robbert van Wijk herinner ik me als een speler van ADO Den Haag, maar hij zal er denk ik niet veel duels voor gespeeld hebben.
Ik had hier eigenlijk wel een reactie op verwacht...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef Doekes het volgende:
Ik tip trouwens GVVV voor de titel...
Ja, maar dat was een uitzondering. GVVV is een gevestigde hoofdklasser.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het kan wel, zie de kampioen van C dit jaar.![]()
Er is toen b.v. een goede spits naar ASWH gegaan geloof ik (MM?).quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, maar hebben ze na de degradatie weer een heel nieuw team moeten formeren?
Het leek er wel ff op he!quote:edit: ik dacht dat je een GVVV'er was
quote:
NOS Studio Sportdocument (NOS) 20:25 - 21:20 Sport
Portret van twee clubs, maar ook van een dorp dat in hoge mate beïnvloed wordt door het voetbal. In Spakenburg kom je uit een rood of een blauw nest. Zit het in de genen, zoals de één zegt, of is het topografisch bepaald? Feit is dat je in Spakenburg of voor Rood of voor Blauw bent en dat je hele leven blijft. Het dorp is bekend om zijn twee topploegen in het amateurvoetbal: IJsselmeervogels (Rood) en SV Spakenburg (Blauw). Rood en Blauw zijn al decennia aartsrivalen en die rivaliteit werkt door in het hele dorp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |