Ja wel met Robin Harmsen en Dennis werd ze gered.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:30 schreef Sonja27 het volgende:
Of zal Laura misschien dood zijn? Die hebben we toch ook niet meer gezien?
Ja Dizer, charlie is een vervelend rotkind.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:29 schreef Dizer het volgende:
Charlie is leukquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja Dizer, charlie is een vervelend rotkind.
Ik had gedacht [gehoopt] dat Isabella wel weg zou gaan .. De politie arresteert Isabella neem ik aan tog wel?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Charlie is best oke. eeuh soms.
zijn wij nog de enigste 2 online fokkers hierzo?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:41 schreef _bigmac_ het volgende:
me 2
neequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
zijn wij nog de enigste 2 online fokkers hierzo?![]()
Maak je niet zo druk joh.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef Fokkie2004 het volgende:
zijn wij nog de enigste 2 online fokkers hierzo?![]()
dat was het enigste stukje wat ik een beetje echt over vond komenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
Ik vond de scene tussen Charlie en Barbara ook erg mooi. Vind Lieke sowieso beter acteren dan Aukje, maar in deze scene vond ik dr erg sterk.
Vind je? Ik vond lieke echt heel slecht acteren, vooral toen ze ging huilen. En dan die scene dat ze barbara roept en vlak daarna valt dat "ding" op barbara’s hoofd, zwakke scene was dat.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
Ik vond de scene tussen Charlie en Barbara ook erg mooi. Vind Lieke sowieso beter acteren dan Aukje, maar in deze scene vond ik dr erg sterk.
Nee drama, Ray stond al helemaal klaar in vangnethouding nog voor Janine instortte op straatquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Het acteerwerk was prima!.
Je hebt Ludo en Janine zeker niet gezien.
Dat nieuwe --> De balie enzo... Maarre weet iemand hoeveel kijkcijfers Gtst had en hoeveel Onm? Ben errug benieuwdquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:55 schreef Fokkie2004 het volgende:
Ik vond de Rozenboom errug leuk....
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:47 schreef janimie het volgende:
Ben ik nou de enigste hier die het acteerwerk in deze aflevering wel heeeel erg mager vond, heb me doodgelachen, vooral om Nick met z'n "Zij kan niet loooopen!!" .... vreselijk ...
Wanneer je zo'n serie na weken weer ziet valt dat slechte acteer pas echt goed op.
Toch erg benieuwd wie dood ghaat, ik denk en hoop Benjamin
isabella moet wel weg, zou erg ongeloofwaardig zijn als ze bleef Nu bedenk ik net, het is natuurlijk wel een soap...quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
Isabella mag niet weg
Isabella moet blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |