je vergeet benjaminquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Of dat iemand sterft die er al uit is.
Morris of Yasmine die lijken mij het er slechtst aan toe.
Jef gaat met onze Dorothea aanpappen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Jef en Barbara .. die ongetwijfeld weer bij elkaar komen![]()
Doe je wel aardig tegen de user met hetquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik denk net zo over jou
Het is Benjamin gisteren was ie te gast bij Renate op tmf toen vertelde hij dat hij uit de serie isquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
je vergeet benjamin
Niet als hij niet aardig doet over Ninaquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doe je wel aardig tegen de user met het. Nicole Kidman.
. icoontje?
Dat Benjamin eruit is, dat was al duidelijk hier, maar het gaat over wie het niet overleeft morgen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Het is Benjamin gisteren was ie te gast bij Renate op tmf toen vertelde hij dat hij uit de serie is
Want hij wil verder met z,n dj carriere
maar tog....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat is geen verrasing.
iedereen wist dat ze ooit weer ging lopen en dat het tijdens een spannend moment zou zijn.
Nou, hij draaide een keer op ons schoolfeest en dat was echt 3 keer niks.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Het is Benjamin gisteren was ie te gast bij Renate op tmf toen vertelde hij dat hij uit de serie is
Want hij wil verder met z,n dj carriere
haha je avatar net een gnoom.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:02 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
maar tog....![]()
heb al een anderequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:03 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
haha je avatar net een gnoom.
Misschien toch Isabella!of Barbera! omdat Jef een relatie krijgt met die helderziendequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat Benjamin eruit is, dat was al duidelijk hier, maar het gaat over wie het niet overleeft morgen!
Edit: Er werd gezegd dat hij dus wel nog de komende weken te zien is. Dus is de vraag, is ie dood? Komt ie terug als geest? Of gaat er iemand anders dood?
Dat moet in het ONM-topic.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:05 schreef Fokkie2004 het volgende:
Wat vonden jullie eiluk van Onm of niemand gezien?
weet jij dan een leuke Gtst avater?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Happy tree friends
Mijn favoriete is die veteraan!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef Frey het volgende:
Happy tree friends
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:05 schreef Fokkie2004 het volgende:
Wat vonden jullie eiluk van Onm of niemand gezien?
Ja dat is leuk. Die egel is mijn favoquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef Frey het volgende:
Happy tree friends
Jah ik ook .. Ik heb nooit het gevoel gehad van dat word echt een personage wat lang blijft.. Hetzelfde gevoel heb ik bij:quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Valerie plotseling weggaat..
Dat zou ook nog eens verklaren waarom Robert opeens voor een paar maanden weg is.
Valerie weg..Robert een nieuwe verslaving en gata naar een afkickkliniek of zo iets?
Ja Valerie komt gewoon om in de brand wel een verrasing zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Valerie plotseling weggaat..
Dat zou ook nog eens verklaren waarom Robert opeens voor een paar maanden weg is.
Valerie weg..Robert een nieuwe verslaving en gata naar een afkickkliniek of zo iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |