Haha jah .. Gtst is echt geweldigquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:43 schreef Dizer het volgende:
Moesten jullie ook zo keihard lachen toen Ludo in de rozenboom was en tikte bij de balie en dat meisje rechtop ging staan...
Laura is gered. tegelijk met Robin enzo volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar was Laura eigenlijk? Ik heb dr niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen want ik was aan het internetten. En Dennis heb ik ook niet gezien![]()
Die 2 werden bijna levend geroosterdquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar was Laura eigenlijk? Ik heb dr niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen want ik was aan het internetten. En Dennis heb ik ook niet gezien![]()
Laura is tegelijk met Govert, Dennis en Robin eruit gegaan!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Owquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laura is tegelijk met Govert, Dennis en Robin eruit gegaan!
Je vergeet dat er altijd nog iemand naar binnen kan rennen om benjamin te helpen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laura is tegelijk met Govert, Dennis en Robin eruit gegaan!
Hmz, das ook waar! We weten morgen natuurlijk meer!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Je vergeet dat er altijd nog iemand naar binnen kan rennen om benjamin te helpen!
Robin of zo... die naar Benjamin toe wilde.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Je vergeet dat er altijd nog iemand naar binnen kan rennen om benjamin te helpen!
Ik denk een nieuw jongerenhuis ... Jij niet dan? We hebben van locaties nu alleen nog maar:quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sjors bij Martine
Stefano bij Ludo
Nick en Charlie weer Thuis
Dennis bij Laura of Harmsen ofzo
Milan bij Robert.
done
Of dat iemand sterft die er al uit is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, maar ik had verwacht dat we er toch minimaal 4 zouden maken deze avondquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
Zo.. het GTST-topic is duidelijk weer uit z'n zomerslaap.
Ik denk net zo over jouquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:52 schreef DarcMarc het volgende:
Ik vind het jammer dat nina nog leeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |