quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die vrouw zien we toch niet meer terug in GTST?
in gtst gebeurd niks zomaar.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hahahah.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
in gtst gebeurd niks zomaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hahahah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.goodgames.nl
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]Ja tuurlijk... Jef met dat mens? Geloof je het zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Ik herhaal alleen maar spoilers en speculaties van anderenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... Jef met dat mens? Geloof je het zelf?
Ja, dat gaat echt gebeurenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... Jef met dat mens? Geloof je het zelf?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:11 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dorothea krijgt een relatie met Jef en gaat Laura helpen bij haar zoektocht naar Arnie.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik vond de Rozenboom ook errug leuk .. Maar iemand al een idee hoe het af gaat lopen met de Koning ... En waar dennis etc gaan wonen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:16 schreef BVO het volgende:
Ik vond die receptie bij de Rozenboom wel leuk... volgens mij gedeeltelijk uit het Goudkust decor..
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef Ludo_Sanders het volgende:
Dennis is niet meer onder ons
R.I.P.
Een retourtje hemel dus?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:20 schreef Fokkie2004 het volgende:
Maar hij gaat voor 3 maanden uit de serie!!!![]()
Oke.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:23 schreef Dizer het volgende:
Dennis...ik ga straks even terugkijken...ik ben zo terug..
Ik wilde je nog tegenspreken door aan te komen met milan maar (bij nader inzien) inderdaad dennis is toch wel wat stommer.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dennis is sowieso al jaren het stomste personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |