Idd!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker Janine en Ludo niet gezien?
Charlie en Barbara?
Was echt naar mijn idee DIT DE ALLERBESTE AFLEVERING OOIT samen met de cliff natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie kan weer lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.goodgames.nl
Slaapt met eigen vaderquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Is toch vreemd. Ze ontvoerd iemand zet de boel in brand enz.
Lijkt me raar als je dan vrolijk rond huppelt.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:03 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Idd!!![]()
Ff een update voor dit jaar:
Scala is weg... Komt waarschijnlijk een nieuw jongerenhuis,ik denk dat: Dennis,Milan,Stefano daar gaan wonen.
Ludo`s huis is weg.Zal wel een nieuw decor voor komen... Nieuw huis etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie kan weer lopenWaarom heb ik het gevoel dat jij uit de www.goede-tijden-slechte-tijden.nl forum komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Why?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat jij uit de www.goede-tijden-slechte-tijden.nl forum komt
Valt mee hoor!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja Dizer, charlie is een vervelend rotkind.
Door je spoiler over Dorotheaquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:05 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Why?![]()
Ik zei juist van .. Tis maar een gastrol ... Beter oplettequote:Op maandag 30 augustus 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Door je spoiler over Dorothea
Denk je nou echt dat zo een mens een vaste rol krijgt in GTST?
ok, ze mag wel grote tieten hebben, maar ze heeft geen lichaam zoals Fajah Lourens
Ik zet er ook een zak op inquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:57 schreef Sonja27 het volgende:
Hmmm ik denk toch dat het Benjamin is hoor! Volgens teletekst krijgt hij de grootste schok van zijn leven te verwerken wanneer er een lijk wordt gevonden. Hij wordt vast een engel/geest die zijn eigen lichaam ziet gevonden worden. Paar afleveringen later is hij erg eenzaam... dat komt omdat hij "alleen" is en tenslotte besluit hij dus weg te gaan van Meerdijk omdat hij toch dood is.... En op de begrafenis foto's zag je hem in het wit staan. Hij staat daar als engel dan te kijken hoe ze hem begraven. Tja lekker onwaarschijnlijk maar in GTST is alles mogelijk dat hebben we in de loop der jaren wel ervaren
Toch maar mijn zak spekkies omzetten morgenochtend!
Dat meen je toch niet?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was echt naar mijn idee DIT DE ALLERBESTE AFLEVERING OOIT samen met de cliff natuurlijk
Neeh... Die ene Maikel welquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:08 schreef Dizer het volgende:
Maar had ik nou gelijk? Kom jij nou van die andere forum??
En je vond Onm zeker geweldig?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?.
Ik vond hem vrij saai..
Je bent duidelijk nog steeds ziekquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?.
Ik vond hem vrij saai..
Maikel (_BicMac_) komt hier vandaan en is vanuit hier daarnaartoe gegaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:10 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Neeh... Die ene Maikel wel![]()
Dit is het gtst topic, dus GEEN onm.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:11 schreef Fokkie2004 het volgende:
En je vond Onm zeker geweldig?![]()
Haha zei ik ookalquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog steeds ziek
Hoe kun je dit nou saai noemen? Ik heb van het begin tot het eind op het puntje van mijn bed gezeten! Of wou je nou beweren dat ONM beter was
Ik vind dat Forum dus echt niks aan... Allemaal kindertjes van 10quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikel (_BicMac_) komt hier vandaan en is vanuit hier daarnaartoe gegaan
Dorothea komt wel degelijk in de serie..quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Door je spoiler over Dorothea
Denk je nou echt dat zo een mens een vaste rol krijgt in GTST?
ok, ze mag wel grote tieten hebben, maar ze heeft geen lichaam zoals Fajah Lourens
Ik zeg niks met mijn avater van Happy Tree Friendsquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Ik vind dat Forum dus echt niks aan... Allemaal kindertjes van 10![]()
Ja dat dacht ik ook maar wat is jouw bron?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dorothea komt wel degelijk in de serie..
Ze krijgt een verhouding met Jef en gaat Laura helpen met het opsporen met Arnie, die ook weer terug schijnt te keren..
En dat geloof je omdat iemand het gelezen heeft op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl forumquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dorothea komt wel degelijk in de serie..
Ze krijgt een verhouding met Jef en gaat Laura helpen met het opsporen met Arnie, die ook weer terug schijnt te keren..
Nee hoor, ben niet ziek meer, vond hem gewoon niet zo boeiend.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog steeds ziek
Hoe kun je dit nou saai noemen? Ik heb van het begin tot het eind op het puntje van mijn bed gezeten! Of wou je nou beweren dat ONM beter was
Wat is jouw bron over Dorothea?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet ziek meer, vond hem gewoon niet zo boeiend.
Mijn mening over ONM staat in dat topic..
je vergeet dat er vaak meerdere foto's gemaakt worden, het kan best zijn dat deze foto alleen voor september is en daarna een andere neer wordt gezet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel vreemd die cast foto er mist niemand. En waarom ga je op een foto staan als je laaste werkdag al is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |