www.nforce.nl (soort keuringsdienst van warez:))quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
Is er nergens een site trouwens waar release groups getest worden ofzo? Zo van "dit is goed" en "deze groep is zooi"?
downloaden kan altijd he. met dat breedband van tegenwoordig mag dat geen probleem meer zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef kree het volgende:
als iemand hem gezien heeft, laat dan even weten hoe de kwaliteit is.
Dan weet ik of ik moeite moet gaan doen om hem te downloaden.
Of dat ik gewoon lekker wacht tot januari.
ik denk dat je hem met een gerust hart kan kijken..quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef kree het volgende:
als iemand hem gezien heeft, laat dan even weten hoe de kwaliteit is.
Dan weet ik of ik moeite moet gaan doen om hem te downloaden.
Of dat ik gewoon lekker wacht tot januari.
hier http://www.vcdquality.com/index.php staat hij ook niet op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar op die NForce site zie ik bij Nuked 'no' staan
Are you poundering what I'm poundering?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, net eindelijk 'The Eye' gezienTof dat de Genii weer uit Atlantis gekickt zijn, wat een stelletje eikels. Erg stoere actie van Sheppard om het schild te activeren toen de Geniiversterkingen arriveerden. Hoppa, 55 vliegen in een klap
En ze hebben Sora gevangenBen benieuwd wat daarmee gaat gebeuren!
ja inderdaad. Maar dat wijf van de genii dat ze gevangen hebben is wel superlekker dat is wel pluspunt van de genii.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:58 schreef Zhenar het volgende:
Ep 12 vond ik erg cool; beter dan de ontknoping van de Genii-takeover. Maar ik vind de Wraith dan ook sowieso veel interessanter dan de Genii. Wat is er nou gaver: levensopzuigende, schijnbaar onverslaanbare freaks, of een stelletje Amish-wannabes?
dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 17 november 2004 11:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Je mooie High-Tech scheepje verstoppen met een stealth of iets dergelijks toepassing is natuurlijk heel erg stoer, maar als je gewoon de voetstappen volgt kun je hem gewoon vinden![]()
![]()
![]()
Die ging dood nadat ze hem hadden gebruikt voor een wraith-immuniteits-experiment (een experiment dat trouwens niet echt lukte, omdat de immuniteitsinjectie in 50% van de gevallen de dood tot gevolg had).quote:Op woensdag 17 november 2004 04:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En hebben ze nog steeds die wraith in gevangenschap?
Dat is al eens gebeurd, in SG-1. In de episode Frozen ontdekten ze een Ancient vrouw.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden jullie het intressant vinden als het SG team nog eens op een laatste ingevroren () Ancient zou stuiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door __Saviour__ op 20-11-2004 18:02:29 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ik heb gelezen dat er meer cross-over zal zijn tussen SG-1 en Atlantis, meer weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben jullie de roddels over seizoen 2 al gelezen?
Bijvoorbeeld als Thor achter de replicants gaat welke zich richtig Atlantis gaan en dan SG1 meeneemt ofzo. Ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich wel cool ja, maar het moet té veel samenvallen. Anders is het iedere keer zo van 'weet je wat, we bellen SG-1 wel. Die fixen het wel'
Goede vooruitzichten dusquote:Op zondag 21 november 2004 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, SG-1 krijgt een negende seizoen. En de seizoenen 9 van SG-1 en 2 van Atlantis zullen meer met elkaar te maken gaan krijgen
Dat wist ik nog niet, dus Richard Dean Anderson gaat door (& anderen)? Hij wilde vorig jaar nog stoppen na dit seizoen.quote:Op zondag 21 november 2004 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, SG-1 krijgt een negende seizoen. En de seizoenen 9 van SG-1 en 2 van Atlantis zullen meer met elkaar te maken gaan krijgen
Zo'n constructie als bij Star Trek? Ik weet niet hoe lang ze SG-1 willen rekken en hoe lang ze S:A willen laten lopen. Als ze SG-1 maar 9 seizoen willen laten worden (om wat voor reden dan ook) en S:A gaat de magische 3 voorbij, dan is het niet ondenkbaar. Michael Dorn was na 7 jaar TNG het nog niet zat om Worf te spelen en deed dat nog een paar jaar bij DS9, dus waarom niet?quote:Op zondag 21 november 2004 00:21 schreef PirE het volgende:
SG-1 is toch na dit seizoen afgelopen? Misschien maken een aantal castleden van SG-1 de overstap naar Atlantis als aanvullende troepen?
Geen idee, maar dat insect dat Sheppard stook in '38 minutes' kan wel eens een larvevorm van de Wraith zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 04:59 schreef BlaZ het volgende:
Hoe zouden die zich voorplanten trwnz![]()
Ach, als je een compleet bevoorradingsschip tot je beschikking hebt als voedingsbron dan kom je al een heel eind.quote:Op zondag 21 november 2004 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ep. 12 was weer tof
Damn zeg, wat zijn die Wraith toch verrekt taaie tegenstanders! Ten eerste, al 10.000 jaar in z'n eentje op die planeet overleven,
winterslaap?quote:Op zondag 21 november 2004 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok, maar toch. 10.000 jaar helemaal alleen. Niet door ziektes oid gestorven. En hij was psychisch nog redelijk in orde.
Enige verklaring, of hij moet een paar leuke spelletjes hebben staan op de schipscomputer en daar een tijd mee gerommeld hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Wraith eeuwenlang kunnen slapen, maar 10.000 jaar? Maar 't zou ook best kunnen ja.
Er was genoeg voedsel aan boord hij kan gewoon elke keer 1000 jaar geslapen hebben. Dan weer voedsel tot zich nemen etc. Als wraiths onsterfbaar zijn was hij gewoon net zo lang in leven gebleven totdat het voedsel op zou raken.quote:Op maandag 22 november 2004 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Wraith eeuwenlang kunnen slapen, maar 10.000 jaar? Maar 't zou ook best kunnen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gorro op 23-11-2004 15:27:35 ]白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
11+12 moeten ook al te downloaden zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 23:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat baal ik dat ik dat nu pas zie
heb heel stargate atlantis gedownt tot aflevering 10 omdat de site niet meer aanbood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |