abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:43:14 #1
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21643630
Ik heb dus al jarenlang (sinds mijn zesde ongeveer) dat ik 1 of 2 keer per week als ik wil gaan slapen een hele vage ervaring heb. Ik hoor rare tonen en vibraties, ik voel mijn lichaam zwaarder worden... en dan is het even stil... en "slaap" ik. Ik heb dan nog steeds het gevoel dat ik op bed lig en kan me niet of nauwelijks bewegen en ik kan niet spreken..... en als ik bang werd en in paniek raakt werd ik aangevallen door donkere "dingen" die aan me trokken etc. Nu dacht ik dat dit allemaal maar in mijn hoofd zat totdat ik vorige week een boek las over OBE ( ik heb het ff online gezet www.kuiper.cistron.nl/do_obe.pdf ) en daar kwam ik het volgende stukje tegen na ongeveer 15 paginas

:

Have you ever had the experience of waking up in bed and trying to move, or trying to
talk but not being able to do so? If so, you might have even felt scared. If this has ever happened
to you, what is actually going on here is that you are actually not awake. Instead, you have
"woken up" on the Etheric plane in your Etheric body by accident. For those of you that have had
such experiences, be happy, because these were actually Etheric projections

Andere sites noemen het sleep paralysis maar ik vind de theorie van deze meneer wat geloofwaardelijker.

Nu heb je dus 5 lagen van realiteit en 5 lichamen die je gebruikt in de verschillende realiteitslagen "planes, layers...whatever" :

1. The Physical Body
2. The Etheric Body
3. The Astral Body
4. The Mental Body
5. The Buddhic Body

Nu kom ik niet verder dan the etheric plane, waar ik dus ook regelmatig wordt lastig gevallen door de zogenaamde "dwellers of the treshhold". Hoe kom ik verder???? ik heb dit nadat ik ben gestopt met blowen zon 3 of 4 keer per week en ik wil het toch wel eens wat verder ontwikkelen

[ Bericht 2% gewijzigd door roamer op 30-08-2004 18:55:32 ]
the human mind is to limited to grasp reality in its fulness
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:55:29 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21643862
Ik heb het weleens net voordat ik ga slapen, dan kan ik niet bewegen en ben ik zo zwaar als lood, en mijn kaken lijken net tegen elkaar in te willen gaan en voelen heel raar.

Ik hou het er gewoon op dat het komt omdat je tussen wakker en slapen in zit trouwens maar je zou meditatie kunnen proberen. Over meditatie is een hele zooi te vinden op het internet.

Ook op FOK trouwens .

Searchlinkje
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_21643950
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:43 schreef roamer het volgende:
Have you ever had the experience of waking up in bed and trying to move, or trying to
talk but not being able to do so? If so, you might have even felt scared. If this has ever happened
to you, what is actually going on here is that you are actually not awake. Instead, you have
"woken up" on the Etheric plane in your Etheric body by accident. For those of you that have had
such experiences, be happy, because these were actually Etheric projections
Dit precies heb ik dus af en toe als ik een weekend teveel gefeest hebt met de nodige hulpmiddelen. Wakker zijn, niks kunnen doen. Zelfs een paar keer het gevoel gehad dat ik heel langzaam door m'n bed zakte.
De eerste paar keren dat ik het meemaakte, vond ik het doodeng. Nu weet ik ongeveer wanneer ik het kan verwachten en ben ik er niet meer zo angstig voor.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:04:37 #4
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21644009
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef jogy het volgende:
Ik heb het weleens net voordat ik ga slapen, dan kan ik niet bewegen en ben ik zo zwaar als lood, en mijn kaken lijken net tegen elkaar in te willen gaan en voelen heel raar.

Ik hou het er gewoon op dat het komt omdat je tussen wakker en slapen in zit trouwens maar je zou meditatie kunnen proberen. Over meditatie is een hele zooi te vinden op het internet.

Ook op FOK trouwens .

Searchlinkje
ja, dat is een kenmerk van je etherische lichaam, dat het superzwaar aanvoelt... maar het is zeker niet zomaar iets tussen slapen en wakker zijn in
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:08:03 #5
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21644074
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 19:01 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dit precies heb ik dus af en toe als ik een weekend teveel gefeest hebt met de nodige hulpmiddelen. Wakker zijn, niks kunnen doen. Zelfs een paar keer het gevoel gehad dat ik heel langzaam door m'n bed zakte.
De eerste paar keren dat ik het meemaakte, vond ik het doodeng. Nu weet ik ongeveer wanneer ik het kan verwachten en ben ik er niet meer zo angstig voor.
Met zwaar uitgaan forceer je het idd omdat de dag erna je physieke lichaam super moe is.... je moet maar eens voor de fun proberen om op te staan of uit je bed te rollen. Dat is mij een aantal keren gelukt en toen ben ik door het huis gaan lopen :S .... maar ik denk dat ik nog steeds in de etheric plane zat
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:11:45 #6
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21644141
ohja the dwellers of the treshold zijn dus : all of the badness in one's personality manifested
as a being.

Die moet je dus wegtrappen
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:42:43 #7
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21644714
waarom zakt mijn topic weg, zijn er hier geen mensen met ervaring op dit gebied? of denkt iedereen dat ik gek ben?
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:07:50 #8
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21646556
niet dus, truth is out here sschmuth is out here... slotje dan maar
pi_21647036
ok een (snelle) reactie dan..en neeeh niet op slot doen hoor , ben je nou gek geworden

1. je bent niet gek
2. en dit wou ik eigenlijk als 1e en eerder dus zeggen, maar had het een beetje druk:
* slurp , wat een info! Thanx .. . Dat online boek is geweldig!
3. door je info (+ topic) heb je mij weer een beetje op het goede pad gebracht .
Maw, ik ben weer eens overtuigd geworden van wat ik ook al een beetje dacht mbt tot oa sleepparalysis (ik heb verspreid over fok hier weleens wat over gezegd, en heb het ook geprobeerd te onderzoeken, aangezien ik ook zo mijn twijfels had. En net als jij eigenlijk het gevoel heb en er zelfs een beetje gewoon van overtuigd ben (geworden) dat het breder is dan alleen... etc etc).
4. daardoor mijn complimenten juist, want ik heb het gevoel dat je er best veel vanaf weet en vooral door je ervaringen en dat mag ik wel.
5. nu ga ik toch echt stoppen, hoe graag ik er ook meer over wil babbelen en voordat ik weer een ellenlang verhaal schrijf (heb ff geen tijd..balen ).
6. oh en die theorie die je als laatst noemde: dwellers of the treshold, . Daar zou best weleens wat in kunnen zitten.
7. ik heb zelf nog een theorie over Kali, want dit ben ik ook herhaaldelijk (wel weinig moet ik zeggen) tegengekomen. Ik las iets (heb sommige stukjes van het online-boek even vluchtig gelezen) dat er (weet niet meer precies wat) een erg sterke energie is, zo sterk dat het kan neigen (of dat verband maakte ik er zelf even van) naar de dood. Kali -> leven/dood etc. Eén van de 'planes' misschien, een voorbode voor andere planes/dimensies etc. Kali als (en Kali hoeft niet zo mythologisch gezien te worden misschien) een soort sterven voordat je pas echt tot leven komt, en dit leven in al zijn uitgebreidheid (planes) gezien.
8. pfff...zo, , ben ik toch weer langer door gegaan. Misschien heb je er wat aan.
9. alvast succes en ga zo door! Schrijf je gedachten hierover graag op. Ik blijf dit topic volgen iig!

Doeidoei

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetgirly op 30-08-2004 21:35:19 ]
pi_21647187
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:07 schreef roamer het volgende:
niet dus, truth is out here sschmuth is out here... slotje dan maar
Rustig, joh, mensen hebben al een dag nodig om je uitgebreide OP te lezen Ik ben ook nog steeds bezig met stukjes en beetjes, ik kom er nog op terug.....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:16:52 #11
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21648446
Ik wist dus nooit wat het was wat ik dus wekelijks meemaakte ( nu ik ben gestopt met blowen bijna dagelijks) en ben naar mijn weten nog nooit verder gekomen dan the etheric plane. Waar ik dus ook vaak "ruzie" heb gehad met mijn persoonlijke "Dweller of the treshold". En die heb ik als het goed is eergister "verslagen" door simpelweg te begrijpen wat het is en een soort straal van goedheid op hem af te lanceren. Ik heb nu wel een idee hoe ik verder kom naar hogere planes en dat ga ik vanavond (als ik weer in de etheric plane flip) maar eens proberen. En ik zal zeker mijn ervaringen posten, misschien kunnen we als we allemaal wat meer gevorderd zijn FOK! meetings houden in 1 van de planes . Ik ben iig behoorlijk onder de indruk van het hele gebeuren

pi_21648903
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef roamer het volgende:
Ik wist dus nooit wat het was wat ik dus wekelijks meemaakte ( nu ik ben gestopt met blowen bijna dagelijks) en ben naar mijn weten nog nooit verder gekomen dan the etheric plane. Waar ik dus ook vaak "ruzie" heb gehad met mijn persoonlijke "Dweller of the treshold". En die heb ik als het goed is eergister "verslagen" door simpelweg te begrijpen wat het is en een soort straal van goedheid op hem af te lanceren. Ik heb nu wel een idee hoe ik verder kom naar hogere planes en dat ga ik vanavond (als ik weer in de etheric plane flip) maar eens proberen. En ik zal zeker mijn ervaringen posten, misschien kunnen we als we allemaal wat meer gevorderd zijn FOK! meetings houden in 1 van de planes . Ik ben iig behoorlijk onder de indruk van het hele gebeuren

Wat goed van je, dat je al zo ver bent dat je die donkere figuren de deur wijst . Ik heb dat boek nu min of meer gelezen en herken er wel wat dingen in, al hecht ik zelf lang niet zoveel waarde aan mijn lucide dromen - meer- als wat hij doet. Voor mij is het gewoon een stuk van mijn leven.

Een leuk stuk inmiddels, dat moet ik er wel bijzeggen .

En of ik ooit nog eens "hoger" of "verder" kom dan waar ik nu ben met mijn dromen/trances, boeit me eigenlijk niet zo. Ik zie het wel, forceren werkt imo averechts.

O, en een meeting op astraal niveau? You name the place an I'll try to be there Bij voorkeur een mooie plek met lieve mensen..........lukt dat, denk je (laat die donkere figuren maar thuis)
Only Human
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:02:38 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21649708
Als ik die klootzakken weg kan krijgen lijkt het me wel okay.

Alleen waarom ik denk dat het dus toch een halfdroom slaapverlammingachtig iets is, is dus omdat die beelden die ik zie altijd bekenden zijn van me .
Vrijheid
pi_21650295
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef roamer het volgende:

Cool!
Ja sorry, geen ander geschikt woord ervoor .

Die dwellers, ja, ik heb zo'n vermoeden dat die mij ook een loer probeerde te draaien. Sowieso heb ik dat gevoel het sterkst in een (astrale) droom (of nachtmerrie werd het naderhand) die ik heb gehad. Ik was alleen zo bang geworden, dat ik van de reling ben gesprongen . Twee keuzes, het horrortafereel blijven aanschouwen of de reling afspringen en niet weten waar ik terecht zou komen en/of dood zou gaan waarschijnlijk. Ik sprong. Maar misschien heeft dat toch gewerkt, want daarna niet meer van die nachtmerries gehad en iig niet meer over hun (lees: echt afschrikwekkende horror beesten, een horror is er dus zelf niks bij, echt, zo levensecht en afschrikwekkend was het) gedroomd.

Naja, of het echt dwellers zijn geweest, het kan ook een dimensie zijn geweest waar ik 'perongeluk' terecht kwam ofzo, dat gevoel heb ik nl ook. Daarna wat voorzichtiger en behoedzamer geworden. Maar dat was gelukkig niet meer zo nodig. Want mijn andere..uhhh..mede-dimensie-gangers (hoe noem je zoiets), eis(t)en niks van mij en heb ik wel (sterk) het gevoel dat ze het beste met me voor hebben , laten mij vrij enzo.

Maargoed, ik heb gedurende mijn leventje wel meerdere monsters verslagen in mijn dromen, is best leuk idd . Vooral als je beseft dat het een droom (of een andere wereld ..niet deze wereld iig, logisch..heel biologisch ) is of daar bent en hoe eng ook, er wel wat aan probeert te doen dan. Al blijft die ene het overtreffen maargoed. Een laatste ervaring die ik zou kunnen hebben gehad mbt dwellers dat zou ook kunnen misschien, het kan, veel is mogelijk.

Het zou zelf kunnen mbt openstaan, misschien een plane hoger ofzo, dat tja psychologisch gezien je dan (ook) waanvoorstellingen kan krijgen of niet dat is de vraag. Maar het zou kunnen, ik weet het zelf nog niet precies en dat verbaast me dus ook niet. Al schaar ik vaak dingen juist door de ervaringen niet onder of/of, maar en/en in die zin. En vooral met dit soort zaken, daarvoor is mij teveel toevallig, onduidelijk nog en onbewezen. En iedereen is ook anders wat dat betreft, maar soms zoveel dingen die over de hele wereld, in alle culturen een beetje (kunnen) voorkomen, interessant wat dat betreft weer. Dat zijn mijn hardop-gedachtes een beetje erover .

Wat ik mezelf nou afvroeg nog. Zijn er mensen die nadat ze hebben 'gedroomd' of het nou leuk of eng was, de energie daarvan nog even duidelijk voelen? Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Maar naja, sommige dromen kunnen zo'n impact waarschijnlijk hebben en misschien ligt hierin juist het punt, al zie ik het waarschijnlijk weer anders dat punt. Namelijk, dat juist door de impact, het gehalte van ervaren zo hoog is en/of kan zijn, op die manier dus. Weet niet of ik te volgen ben. Hierin ligt voor mij ergens het punt, dat punt. Naja, nevermind anders, ik dacht, probeer het even.

Wat betreft een fok!meet in één van de planes..hehe gezellig, maar dan kom ik wel in desquise . Ben wat verlegen, ga ik eerst wel rondjes vliegen ofzo, vind ik leuk nl. Naja, als je (jullie) iemand ziet vliegen ben ik dat dan iig, zal je zien dat ik dan juist net niet goed kan landen . Als jij dan trouwens maar niet als duiveltje komt, gezien je smiley .

Goed, ik blijf ook weer doorgaan met mijn gebazel..mijn bedje roept
Ga zo door iig, ben benieuwd en erg leuk om nog meer ervaringen te lezen!

[ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 30-08-2004 23:32:48 ]
pi_21650352
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
Als ik die klootzakken weg kan krijgen lijkt het me wel okay.

Alleen waarom ik denk dat het dus toch een halfdroom slaapverlammingachtig iets is, is dus omdat die beelden die ik zie altijd bekenden zijn van me .
Daar kan je je in oefenen. Ik heb ook dromen gehad van bekenden en nee, dat is niet fijn En dat is nog zwak uitgedrukt, al waren er een paar bij.....mwah......nou ja, lama

Maar, je kan je voornemen voordat je gaat slapen om over iets anders te dromen, zeg maar. Het is lastig uit te leggen. Ook kan je je voornemen om demons te verslaan, maar dat zal dan deel van je leven moeten worden. Dus overdags nadenken over je dromen (of angsten) en 's nachts voornemen ze te verslaan. Zoiets.....

* Morwen heeft zich geoefent in dromen juist dat men haar met rust te laten 's nachts
Only Human
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:28:49 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21650480
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Daar kan je je in oefenen. Ik heb ook dromen gehad van bekenden en nee, dat is niet fijn :') En dat is nog zwak uitgedrukt, al waren er een paar bij.....mwah......nou ja, lama

Maar, je kan je voornemen voordat je gaat slapen om over iets anders te dromen, zeg maar. Het is lastig uit te leggen. Ook kan je je voornemen om demons te verslaan, maar dat zal dan deel van je leven moeten worden. Dus overdags nadenken over je dromen (of angsten) en 's nachts voornemen ze te verslaan. Zoiets.....

* jogy heeft zich geoefent in dromen juist dat men haar met rust te laten 's nachts
Neh, mijn dromen zijn okay. ik hou wel van een beetje onvoorspelbaarheid als ik slaap, die heb ik onder controle .

Het is dus het punt dat ik wakker ben terwijl ik niet kan bewegen en alles zwaar is, wat ik slaapverlamming noem maar TS de etheric plane , daar heb ik ook weleens illussies dat er iemand in mijn kamer staat. Ik ben dan ook altijd zo bang als de tering, best vaag .
Vrijheid
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:52:25 #17
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_21652773
En wat is dat gevoel wanneer je gaat slapen en je hoofd lijkt achterover door je kussen heen te zakken en je gezicht lijkt zich half te verlammen?

I'm dead serious!

Een half jaar geleden, een aantal keren, ik verzette me telkens hevig, bleef bij positieven, en daarna is het niet meer teruggekomen.

Achteraf best spijt, nieuwsgierig als ik ben, maar het voelde op dat moment eng, alsof ik alle controle over mezelf verloor, fysiek dan.

Herkent iemand dit? Heb ik misschien gewoon te hard gewerkt ofzo? Of is het een vage manier van ontspannen, danwel inslapen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 01:32:02 #18
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21653353
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 00:52 schreef Hallulama het volgende:
En wat is dat gevoel wanneer je gaat slapen en je hoofd lijkt achterover door je kussen heen te zakken en je gezicht lijkt zich half te verlammen?

I'm dead serious!

Een half jaar geleden, een aantal keren, ik verzette me telkens hevig, bleef bij positieven, en daarna is het niet meer teruggekomen.

Achteraf best spijt, nieuwsgierig als ik ben, maar het voelde op dat moment eng, alsof ik alle controle over mezelf verloor, fysiek dan.

Herkent iemand dit? Heb ik misschien gewoon te hard gewerkt ofzo? Of is het een vage manier van ontspannen, danwel inslapen?
volgens mij is dat precies hetzelfde
pi_21655024
Ik heb nog een theorie. Het zou kunnen, aangezien om dit als voorbeeld te nemen, omdat je door die planes gaat, dat je door soort bewustzijnsstaten heengaat. Net als met dromen, is eigenlijk ook (al) een soort (ander) bewustzijnsstaat. Die geluiden die je dan hoort, is het verstand (of ego) die wilt dat jij in deze onwerkelijkheid blijft, en niet 'jezelf' wordt om het maar even zo te zeggen. Althans het verstand, het ego..name it, wil niet 'doodgaan/oplossen/etc'. Dus wat doet het: het verzet zich in alle macht. Het komt telkens terug, door harde geluiden, door dingen tegen je te zeggen, door op te (blijven) borrelen, door je eigenlijk onbewust te (willen) laten. Het ego wil niet dat je bewust wordt.

Het is een vijand van de werkelijkheid. Een vijand van wat is. Maar daardoor ergens het mooiste en tevens moeilijkste wat de mens is gegeven. Daarom geen goed en kwaad, geen negatieve en positieve dingen. Tja, ik ben eruit denk ik .

En het (ego) wil het al helemaal niet voor altijd, oplossen. Dus zal het of kan het constant trucjes verzinnen om je onbewust te laten zijn en maken. Het zal (soms blijven) vechten en hard ook, om te willen winnen. Maar wint het ego, dan verlies je (jezelf) en de mensheid is dan ook verloren, is nu al verloren in die zin als het het ego laat winnen..maargoed..think about it.

De truc is om hier zelf door heen te prikken en op een gegeven je niet (meer) te verzetten, aanvaarden van al wat is, het beseffen, dat beseffen. Je niet te verzetten tegen het leven, dus alles..het heden, het verleden, daardoor (automatisch) te vergeven. Daardoor te 'zijn' waar je bent. En wie weet bereik je dan de buddhic plane .

just my simple second thoughts

[ Bericht 19% gewijzigd door sweetgirly op 31-08-2004 09:28:41 ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:32:41 #20
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21658429
Ik hou het voor het gemak maar bij de theorie van Do_obe.pdf

Gisteravond had ik weer mijn bijna dagelijkse "sleepparalysis" . Ik probeerde uit men bed te komen en dat lukte na een paar keer proberen...daarna probeerde ik het licht aan te doen maar dat werkte niet... toen ben ik een beetje door men kamer gaan "lopen" en na een tijdje ging ik zelfs wat dansen voor de grap . Totdat ik mijn kamerdeur zag openstaan... erachter leek een kleurige wereld te zitten (dus niet de ruimte die er in rl achter zit) dus ik erheen rennen... en op het moment dat ik door de deur wou...rende er een klein bruin iel maar pezig mannetje langs me en smeet de deur dicht. Hij leek er ook nog eens grote lol in te hebben en ik schold hem uit voor klootzak... toen werd ik wakker.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:47:29 #21
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21666776
je mag me wel toevoegen aan je msn lijst als je wil SWEETYGIRLY.... mohawk1984@hotmail.com
pi_21667467
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef roamer het volgende:
Ik hou het voor het gemak maar bij de theorie van Do_obe.pdf

Gisteravond had ik weer mijn bijna dagelijkse "sleepparalysis" . Ik probeerde uit men bed te komen en dat lukte na een paar keer proberen...daarna probeerde ik het licht aan te doen maar dat werkte niet... toen ben ik een beetje door men kamer gaan "lopen" en na een tijdje ging ik zelfs wat dansen voor de grap . Totdat ik mijn kamerdeur zag openstaan... erachter leek een kleurige wereld te zitten (dus niet de ruimte die er in rl achter zit) dus ik erheen rennen... en op het moment dat ik door de deur wou...rende er een klein bruin iel maar pezig mannetje langs me en smeet de deur dicht. Hij leek er ook nog eens grote lol in te hebben en ik schold hem uit voor klootzak... toen werd ik wakker.
lol...sorry, maar ik moest gelijk aan schmiegel denken van LOTR3 .
En jammer, want we hadden bijna tegelijk gereageerd, kwam alleen ff wat tussen.

Waarom probeer je trouwens geen praatje ofzo met hem te maken? Misschien een idee, kijken of hij wat terug zegt. Of was hij echt te eng? Al is dat uitschelden misschien ook wel effectief (geweest) wat dat betreft, naja..who knows wat hij te zeggen heeft misschien. Blijf posten zou ik zeggen. Je hebt het wel erg vaak trouwens zeg, vind je dat niet lastig? Je zou maar elke nacht schmiegels ofzo tegenkomen, niet prettig .

Hehe..wou je droomdaten met me ofzo
Maar is goed, ik voeg je wel toe..al msn ik niet zo vaak (meer), naja nu toevallig ff dan .
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:28:33 #23
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21667808
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

lol...sorry, maar ik moest gelijk aan schmiegel denken van LOTR3 .
En jammer, want we hadden bijna tegelijk gereageerd, kwam alleen ff wat tussen.

Waarom probeer je trouwens geen praatje ofzo met hem te maken? Misschien een idee, kijken of hij wat terug zegt. Of was hij echt te eng? Al is dat uitschelden misschien ook wel effectief (geweest) wat dat betreft, naja..who knows wat hij te zeggen heeft misschien. Blijf posten zou ik zeggen. Je hebt het wel erg vaak trouwens zeg, vind je dat niet lastig? Je zou maar elke nacht schmiegels ofzo tegenkomen, niet prettig .

Hehe..wou je droomdaten met me ofzo
Maar is goed, ik voeg je wel toe..al msn ik niet zo vaak (meer), naja nu toevallig ff dan .
vroeger had ik het wekelijks, in de periode dat blowde (ongeveer 2 jaar dagelijks) helemaal niet..... en nu komt het dubbel zo hard terug (bijna elke dag) . En ik kon moeilijk tegen dat ventje praten omdat hij zo snel weg was.... het was alsof hij me een prachtige wereld liet zien ... maar ik mocht er lekker niet in
pi_21668812
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:28 schreef roamer het volgende:
En ik kon moeilijk tegen dat ventje praten omdat hij zo snel weg was.... het was alsof hij me een prachtige wereld liet zien ... maar ik mocht er lekker niet in
Ik was het niet, hoor Just kidding .

Wat een irritant kereltje, zeg. Toch heb je al een glimpje van die mooie wereld gezien, het is misschien slechts een kwestie van tijd voor je erin kan komen. Dat ventje gaat wennen en die geef je dadelijk gewoon een schop terug zijn mandje in. Geduld is een schone zaak, je bent hier pas onlangs - weer- mee gecontronteerd.
Only Human
  woensdag 1 september 2004 @ 02:00:26 #25
102759 roamer
wherever I may roam
pi_21676058
Ik ben er eindelijk achter hoe ik in de astrale dimensie kom. Nadat mijn lichaam in slaap is gevallen en ik me bevind in een donkere ruimte met niets, dit is "the void"; een leegte tussen planes. Wat je nu moet doen als je daar bent is naar je handen kijken....eerst zie je niks en dan ineens FLOEPS...materialiseert je omgeving en ben je in de astrale of een andere laag. Het word steeds gekker.... in deze astrale laag zijn hele astrale dorpen met mensen die hun leventjes uitleven niet wetende dat ze niet in een physieke werkelijkheid zijn....dit alles kun je bewust meemaken en het lijkt allemaal net zo echt zo niet echter dan het hier en nu waar wij zijn....te bizar voor woorden...ik heb er best moeite mee om niet helemaal freaked out te worden. Nu dat ik weet hoe het moet ga ik het straks maar even proberen...als ik weer in the void kom (zoals gister en eergister en die dag ervoor).

wish me luck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')