Dit precies heb ik dus af en toe als ik een weekend teveel gefeest hebt met de nodige hulpmiddelen. Wakker zijn, niks kunnen doen. Zelfs een paar keer het gevoel gehad dat ik heel langzaam door m'n bed zakte.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:43 schreef roamer het volgende:
Have you ever had the experience of waking up in bed and trying to move, or trying to
talk but not being able to do so? If so, you might have even felt scared. If this has ever happened
to you, what is actually going on here is that you are actually not awake. Instead, you have
"woken up" on the Etheric plane in your Etheric body by accident. For those of you that have had
such experiences, be happy, because these were actually Etheric projections
ja, dat is een kenmerk van je etherische lichaam, dat het superzwaar aanvoelt... maar het is zeker niet zomaar iets tussen slapen en wakker zijn inquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef jogy het volgende:
Ik heb het weleens net voordat ik ga slapen, dan kan ik niet bewegen en ben ik zo zwaar als lood, en mijn kaken lijken net tegen elkaar in te willen gaan en voelen heel raar.
Ik hou het er gewoon op dat het komt omdat je tussen wakker en slapen in zit trouwens maar je zou meditatie kunnen proberen. Over meditatie is een hele zooi te vinden op het internet.
Ook op FOK trouwens.
Searchlinkje
Met zwaar uitgaan forceer je het idd omdat de dag erna je physieke lichaam super moe is.... je moet maar eens voor de fun proberen om op te staan of uit je bed te rollen. Dat is mij een aantal keren gelukt en toen ben ik door het huis gaan lopen :S .... maar ik denk dat ik nog steeds in de etheric plane zatquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dit precies heb ik dus af en toe als ik een weekend teveel gefeest hebt met de nodige hulpmiddelen. Wakker zijn, niks kunnen doen. Zelfs een paar keer het gevoel gehad dat ik heel langzaam door m'n bed zakte.
De eerste paar keren dat ik het meemaakte, vond ik het doodeng. Nu weet ik ongeveer wanneer ik het kan verwachten en ben ik er niet meer zo angstig voor.
Rustig, joh, mensen hebben al een dag nodig om je uitgebreide OP te lezenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:07 schreef roamer het volgende:
niet dus, truth is out here sschmuth is out here... slotje dan maar
Wat goed van je, dat je al zo ver bent dat je die donkere figuren de deur wijstquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef roamer het volgende:
Ik wist dus nooit wat het was wat ik dus wekelijks meemaakte ( nu ik ben gestopt met blowen bijna dagelijks) en ben naar mijn weten nog nooit verder gekomen dan the etheric plane. Waar ik dus ook vaak "ruzie" heb gehad met mijn persoonlijke "Dweller of the treshold". En die heb ik als het goed is eergister "verslagen" door simpelweg te begrijpen wat het is en een soort straal van goedheid op hem af te lanceren. Ik heb nu wel een idee hoe ik verder kom naar hogere planes en dat ga ik vanavond (als ik weer in de etheric plane flip) maar eens proberen. En ik zal zeker mijn ervaringen posten, misschien kunnen we als we allemaal wat meer gevorderd zijn FOK! meetings houden in 1 van de planes. Ik ben iig behoorlijk onder de indruk van het hele gebeuren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef roamer het volgende:
Ik wist dus nooit wat het was wat ik dus wekelijks meemaakte ( nu ik ben gestopt met blowen bijna dagelijks) en ben naar mijn weten nog nooit verder gekomen dan the etheric plane. Waar ik dus ook vaak "ruzie" heb gehad met mijn persoonlijke "Dweller of the treshold". En die heb ik als het goed is eergister "verslagen" door simpelweg te begrijpen wat het is en een soort straal van goedheid op hem af te lanceren. Ik heb nu wel een idee hoe ik verder kom naar hogere planes en dat ga ik vanavond (als ik weer in de etheric plane flip) maar eens proberen. En ik zal zeker mijn ervaringen posten, misschien kunnen we als we allemaal wat meer gevorderd zijn FOK! meetings houden in 1 van de planes. Ik ben iig behoorlijk onder de indruk van het hele gebeuren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je je in oefenen. Ik heb ook dromen gehad van bekenden en nee, dat is niet fijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
Als ik die klootzakken weg kan krijgen lijkt het me wel okay.
Alleen waarom ik denk dat het dus toch een halfdroom slaapverlammingachtig iets is, is dus omdat die beelden die ik zie altijd bekenden zijn van me.
Neh, mijn dromen zijn okay. ik hou wel van een beetje onvoorspelbaarheid als ik slaap, die heb ik onder controlequote:Op maandag 30 augustus 2004 23:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar kan je je in oefenen. Ik heb ook dromen gehad van bekenden en nee, dat is niet fijn :') En dat is nog zwak uitgedrukt, al waren er een paar bij.....mwah......nou ja, lama![]()
Maar, je kan je voornemen voordat je gaat slapen om over iets anders te dromen, zeg maar. Het is lastig uit te leggen. Ook kan je je voornemen om demons te verslaan, maar dat zal dan deel van je leven moeten worden. Dus overdags nadenken over je dromen (of angsten) en 's nachts voornemen ze te verslaan. Zoiets.....
* jogy heeft zich geoefent in dromen juist dat men haar met rust te laten 's nachts![]()
![]()
volgens mij is dat precies hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:52 schreef Hallulama het volgende:
En wat is dat gevoel wanneer je gaat slapen en je hoofd lijkt achterover door je kussen heen te zakken en je gezicht lijkt zich half te verlammen?
I'm dead serious!
Een half jaar geleden, een aantal keren, ik verzette me telkens hevig, bleef bij positieven, en daarna is het niet meer teruggekomen.
Achteraf best spijt, nieuwsgierig als ik ben, maar het voelde op dat moment eng, alsof ik alle controle over mezelf verloor, fysiek dan.
Herkent iemand dit? Heb ik misschien gewoon te hard gewerkt ofzo? Of is het een vage manier van ontspannen, danwel inslapen?
lol...sorry, maar ik moest gelijk aan schmiegel denken van LOTR3quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:32 schreef roamer het volgende:
Ik hou het voor het gemak maar bij de theorie van Do_obe.pdf![]()
Gisteravond had ik weer mijn bijna dagelijkse "sleepparalysis" . Ik probeerde uit men bed te komen en dat lukte na een paar keer proberen...daarna probeerde ik het licht aan te doen maar dat werkte niet... toen ben ik een beetje door men kamer gaan "lopen" en na een tijdje ging ik zelfs wat dansen voor de grap. Totdat ik mijn kamerdeur zag openstaan... erachter leek een kleurige wereld te zitten (dus niet de ruimte die er in rl achter zit) dus ik erheen rennen... en op het moment dat ik door de deur wou...rende er een klein bruin iel maar pezig mannetje langs me en smeet de deur dicht. Hij leek er ook nog eens grote lol in te hebben en ik schold hem uit voor klootzak... toen werd ik wakker.
vroeger had ik het wekelijks, in de periode dat blowde (ongeveer 2 jaar dagelijks) helemaal niet..... en nu komt het dubbel zo hard terug (bijna elke dag) . En ik kon moeilijk tegen dat ventje praten omdat hij zo snel weg was.... het was alsof hij me een prachtige wereld liet zien ... maar ik mocht er lekker niet inquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
lol...sorry, maar ik moest gelijk aan schmiegel denken van LOTR3.
En jammer, want we hadden bijna tegelijk gereageerd, kwam alleen ff wat tussen.
Waarom probeer je trouwens geen praatje ofzo met hem te maken? Misschien een idee, kijken of hij wat terug zegt. Of was hij echt te eng? Al is dat uitschelden misschien ook wel effectief (geweest) wat dat betreft, naja..who knows wat hij te zeggen heeft misschien. Blijf posten zou ik zeggen. Je hebt het wel erg vaak trouwens zeg, vind je dat niet lastig? Je zou maar elke nacht schmiegels ofzo tegenkomen, niet prettig.
Hehe..wou je droomdaten met me ofzo
Maar is goed, ik voeg je wel toe..al msn ik niet zo vaak (meer), naja nu toevallig ff dan.
Ik was het niet, hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:28 schreef roamer het volgende:
En ik kon moeilijk tegen dat ventje praten omdat hij zo snel weg was.... het was alsof hij me een prachtige wereld liet zien ... maar ik mocht er lekker niet in![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |