Lijkt me leuk. Moet ik wel afzeggen bij mn eigen elftal, want ik moet 4 december normaalgesproken wel spelen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:24 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mini-meet![]()
Nooit je elftal in de steek laten is mij geleerd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Moet ik wel afzeggen bij mn eigen elftal, want ik moet 4 december normaalgesproken wel spelen.
Hoe doen jullie het nu?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:40 schreef The_S het volgende:
zo hey, excelsior 31 doet het goed, zaten vorig jaar nog bij DETO (mijn club) in de 1e klasse.
En nou maar hopen dat ze zo nog een tijdje doorgaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het even verbeterd. Deze staat een stuk mooier!
Zolang Putten en DOS Kampen het slechter blijven doen is er niets aan de hand voor ASV. Toch zijn punten wel erg nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:16 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij hebben tenminste wél van DOS gewonnen, itt de kereltjes van het eerste.
Kanslozen
Ik was niet in Dronten vandaag, m'n eigen elftal had me te hard nodig. Vandaar dat ik ook niet weet hoe de wedstrijd gelopen is, ik moet de verslagen nog lezen. Was het krachtsverschil groot JP?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:47 schreef jpzegthallo het volgende:
Ok. Bij de 2-1 had ik nog hoop. Een beetje.
Ik heb je trouwens niet gezien Vaduz, waar stond je?
Ik was pas vlak voor de 2-1 weer terug in Dronten (moest zelf voetballen), maar ASV kon niet zo makkelijk voor het doel komen als Excelsior dat deed.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was niet in Dronten vandaag, m'n eigen elftal had me te hard nodig. Vandaar dat ik ook niet weet hoe de wedstrijd gelopen is, ik moet de verslagen nog lezen. Was het krachtsverschil groot JP?
Ik stond aan de kopse kant van het veld, bij jullie keeper, dus de spits heb ik niet echt gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, wat vond je van onze gelegenheidsspits Scheppink (aanvoerder) en de rest van ons team?
Hij was echt klein inderdaad! Stom dat ze daar geen gebruik van gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
1-4 was wel genoeg denk ik. We hebben trouwens een erg excentriek figuur op goal staan (zie foto). Dat heb je vast wel gezien. Hij keept altijd in het wit en heeft vaak een kleurtje in z'n haar. Ondanks z'n geringe lengte doet hij het in z'n eerste seizoen erg goed. Hopelijk volgende week ook weer in de topper tegen WHC.
[afbeelding]
Voetbal moet ook mooi zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie schieten er alleen niks mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |