Hardenberg speelt 4e klasse.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
VVOG van Hardenberg verloren, goed voor Vaduz!
Ja liever hun dan detoquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Wellicht volgend jaar De Zwaluwen er ook nog bij. C wordt een Overijssels onderonsje.
Nee dat zal denk ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:18 schreef pfaf het volgende:
Whehe, ik had ook niet anders verwacht.
Volgend jaar Deto, het jaar er op Dos erbij, en het jaar daar op Den Ham.![]()
Een utopie?
Dat worden dan weer echte krakers, er spelen een aantal ex-Excelsior spelers. En onze A1 doet het erg goed inderdaad. Zat Dos'37 daar ook niet bij in de competitie?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Wellicht volgend jaar De Zwaluwen er ook nog bij. C wordt een Overijssels onderonsje.
Ja dos A1 heeft er zaterdag van verloren met 4-1quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat worden dan weer echte krakers, er spelen een aantal ex-Excelsior spelers. En onze A1 doet het erg goed inderdaad. Zat Dos'37 daar ook niet bij in de competitie?
ok ik zal er vanaf blijvenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat de volgende OP trouwens maar aan mij over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |