quote:AMSTERDAM (ANP) - De grote commerciële televisiebedrijven (RTL en SBS) hebben hun nieuwe programma's voor het komende seizoen al gepresenteerd, maar SBS6 meldde maandag een extra programma toe te voegen aan haar zendschema. Over de inhoud van deze spelshow wil de tv-zender pas donderdag uitleg geven.
,,In het diepste geheim heeft SBS6 de afgelopen drie maanden gewerkt aan een nieuw spectaculair programma dat, naar verwachting, de grote hit van het najaar gaat worden'', zegt een SBS-woordvoerder maandag. De negendelige reeks is in een Europees land opgenomen met Nederlandse kandidaten. De programmaformule gooide in andere landen al hoge ogen, aldus de zegsman.
Het programma is vanaf dinsdag 21 september wekelijks van 20.30 uur tot 21.30 uur op de buis. Tv-deskundigen constateerden eerder dat komend seizoen (vanaf september) geen grote, nieuwe tv-formules het licht zien in Nederland. SBS beweert nu dat dat dankzij hun nieuwe troef wel zo is. Verleden tv-seizoen werden met veel bombarie de formules 'Masterplan' (Yorin) en 'Sterrenbeurs' (SBS6) aangekondigd, maar die flopten
omdat ze proberen een hype te makenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, waarom zeggen ze nou niet meer over het programma?.
quote:SBS6 beweert kijkcijfergoud in handen te hebben
quote:Verleden tv-seizoen werden met veel bombarie de formules 'Masterplan' (Yorin) en 'Sterrenbeurs' (SBS6) aangekondigd, maar die flopten
En het dan uiteindelijk alleen maar tegen kan vallenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:30 schreef Klonk het volgende:
omdat ze proberen een hype te maken![]()
Want SBS6.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En het dan uiteindelijk alleen maar tegen kan vallen
Ben ik nou stom of leest IEDEREEN over deze regels heen?quote:De negendelige reeks is in een Europees land opgenomen met Nederlandse kandidaten. De programmaformule gooide in andere landen al hoge ogen, aldus de zegsman.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben ik nou stom of leest IEDEREEN over deze regels heen?
Ach, dan zetten ze Piet Paulusma en Ma Tokkie in Salou neer en dan moeten Dries Roelvink en Tatjana Simic er met Peter Langhout-reizen naar toequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:13 schreef Ripley het volgende:
Het schijnt Joe Millionaire te zijn, volgens medialog.blogspot.nl
Er staat forumulequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:01 schreef bas-beest het volgende:
of deze:
de Tokkies vs. de Vinkenslag
Ik vind het nu al leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:21 schreef Ripley het volgende:
We zullen het maar verklappen. Het gaat om het format Joe Millionaire dat al een knaller van jewelste was in De VS en een aantal andere landen. Een groep van meiden strijdt om de hand van een knappe miljonair die uiteindelijk een soort van bouwvakker schijnt te zijn met een vette lening bij een Dirk Scheringa-achtige. Zou de vrouw toch voor hem gaan..? Het programma moest uiteraard van tevoren opgenomen worden en het liefst ver weg, zodat het plot bij de vrouwelijke aasgieren onbekend blijft.
Dat lijkt mij wel een leuk programmaquote:Op woensdag 1 september 2004 10:24 schreef Wendy80 het volgende:
http://www.realitytvworld.com/index/articles/story.php?s=1852
Anique en Petra komen uit Nederland en doen samen met 12 andere vrouwen uit europa mee aan de show "the Next Joe Millionaire"
De "Joe Millionaire"heet werkelijk David en is een arme sloeber uit Texas, alleen dit weten de dames NIET! Hen is wijsgemaakt dat de man $80 miljoen op zijn rekeningetje heeft staan!
Een soort bachelor, aan het eind van het programma (totaal 10 afleveringen) blijft er 1 vrouw over die in eerste instantie helemaal gelukkig is dat ze is uitgekozen en ze met een milionair gaat trouwen. Alleen dan moet hij haar gaan vertellen dat tie geen rooie rotcent heeft.![]()
Denk dat dit het programma is dat SBS uit zal zenden. Omdat er 2 nederlandse meiden aan hebben meegedaan.... Of ze hebben afgelopen zomer nieuwe opnames gemaakt, ik weet het niet.
Danny:quote:Gedurende negen afleveringen strijden twintig single vrouwen om de gunsten van Danny van wie ze veronderstellen dat hij miljonair is. In feite verdient Danny een modaal salaris in de ICT en de horeca en klust hij in de zomerweekenden als manusje van alles bij in een strandtent.
‘Danny de Miljonair’ speelt zich af in een romantisch kasteel in Noord-Frankrijk. In dit prachtige kasteel nemen twintig Nederlandse vrijgezellen vrouwen hun intrek om daar kennis te maken met de aantrekkelijke vrijgezel van wie ze denken dat hij nooit meer hoeft te werken. Voor dit programma heeft de aantrekkelijke en vermeende miljonair Danny lessen genomen in etiquette en heeft hij leren paardrijden. Alles is er aan gedaan om te zorgen dat het goed bewaarde geheim verborgen blijft voor de twintig vrouwen die op zoek zijn naar zijn liefde en wellicht ook zijn geld.
Direct op de eerste dag van de kennismaking is het aan de vrouwen om Danny, tijdens een feestelijk bal, te verleiden en ervoor te zorgen dat ze niet bij de acht afvallers zitten die direct na de eerste aflevering naar huis worden gestuurd. Uiteindelijk houdt Danny drie dames over met wie hij op zeer exclusieve dates gaat. Uiteindelijk valt één van deze drie dames af en zal Danny de keuze moeten maken uit de laatste twee overgebleven vrouwen. Nadat hij de vrouw van zijn dromen heeft gekozen, zal hij haar vertellen dat hij niet in het bezit is van de vele miljoenen euro’s die ze hem de afgelopen weken wel had toegedicht. En dan is natuurlijk de hamvraag: kiest ze voor zijn liefde of toch voor zijn geld?
Barbara:quote:
26 jaar, tweeling
Werkt in de sales. Ze is sportief en actief. Ze denkt en handelt heel snel, ze gaat op haar gevoel af. Haar droom is nog gelukkiger worden, bij televisie werken, grootschalig iets goeds doen voor de maatschappij en de loterij winnen. Ze vindt zichzelf assertief, maar heel tactisch. 'Over bijna alles kun je praten toch?'
Clasine:quote:
26 jaar, ram
Verkoopster kledingzaak en horecamedewerkster. Ze houdt van feesten,mooie dingen bekijken, mode en muziek. Haar zelfstandigheid staat op nummer 1 in haar leven. Barbara vindt liefde een ziekte: 'Je doet dingen die je anders niet zal doen en hebt geen controle meer'. Haar droom is succesvol en beroemd worden. Ze maakt zelden ruzie, maar wel met vrouwen.
Corine:quote:
27 jaar, waterman
Docente Nederlands. Ze houdt van actie en afwisseling op sportief en cultureel gebied. Ze is behoorlijk tevreden over haar leven, maar het kan altijd nog beter. Ze is geen ruziemaker. 'Ik streef naar harmonie en probeer conflicten te voorkomen of uit te praten'.
Cynthia:quote:
30 jaar, steenbok
Is redacteur, maar droomt van een rol in Hollywood. Ze is een eigenzinnige dame die trots is op wie ze is en wat ze bereikt heeft. Wat ze zoekt in een man is humor, spontaniteit en openheid. Over verliefdheid zegt ze: 'Als ik verliefd ben, stort ik me helemaal op zo’n man. Het is meestal ook liefde op het eerste gezicht'.
Elske:quote:
32 jaar, ram
Werkt bij de belastingdienst. Is een actieve dame, houdt van uitgaan en sporten. Ze trekt zich terug in grote groepen, is geen ruziezoeker. Ze is tevreden over haar leven. 'Ik heb alle vrijheid die ik wil, ben niet afhankelijk, doe leuke dingen; ik heb niet zo veel te klagen'. Haar droom is moeder worden.
Eva:quote:
24 jaar, schorpioen
Is bezig met het opzetten van haar eigen bedrijf. Haar droom is dan ook de leiding te hebben over een goedlopend bedrijf zodat ze genoeg geld heeft om wat te doen voor mensen en vooral dieren in nood. Ze is erg kieskeurig wat mannen betreft, ze is nog maar een keer in leven echt verliefd geweest.
Ginger:quote:
32 jaar, weegschaal
Is tekstschrijver, journalist en moeder. Eva is een sterke vrouw die haar dromen meteen waarmaakt. Ze is trots op wat ze bereikt heeft; eigen huis, eigen bedrijf. Ze stelt hoge eisen aan mannen, ze vindt humor en relativeringsvermogen erg belangrijk. Zelf kan ze goed relativeren en heeft niet snel ruzie. Over de overeenkomsten van haar relaties in het verleden zegt ze: 'Het was vrijblijvend gelummel met kerels die eigenlijk niet bij me pasten'.
Githa:quote:
22 jaar, ram
Is kapster. Ze is blij met haar huis en baan, maar wil aan de andere kant nog zoveel meer in leven: aan een studie beginnen en afmaken en reizen. Ginger is niet snel verliefd. Over mannen zegt ze: 'Ik val opmachomannen en haat jaloerse mannen'.
Iris:quote:
33 jaar, kreeft
Receptioniste. Is trotse moeder van twee prachtige dochters. Githa weet met weinig geld heel veel te doen en alles goed te laten verlopen als alleenstaande moeder. Ze is nog niet helemaal tevreden over haar leven, ze zoekt een leuke baan die te combineren is met dochters, en een leuke man.
Jacqueline:quote:
25 jaar, boogschutter
Studente bedrijfskunde. Ze is een lachebek, geen ruziemaker. Ze heeft een hekel aan mensen die doordrammen, die vindt ze dan snel zeuren. Iris houdt van uitgaan en sporten en is trots op het feit dat ze spinningles geeft. Over haar studie is ze niet zo enthousiast. Haar droom is afstuderen en een leuke baan vinden. 'Ik wil door naar een volgende fase'.
Joëtte:quote:
25 jaar, steenbok
Werkt in de horeca. Ze heeft ook in Zwitserland en Spanje gewerkt.Jacqueline is heel sportief; fitness, hardlopen, kickboxen en snowboarden. Het is haar droom nog veel van de wereld te zien en wil dan uiteindelijk huisje, boompje, beestje.
Joske:quote:
25 jaar, boogschutter
Werkte als accountmanager. Haar droom is met kinderen werken. Ze is er trots op dat ze haar lichtste en donkerste kant heeft leren kennen en heeft daar nu vrede mee. Ze heeft vliegangst, omdat ze dan geen controle heeft. Eerlijkheid en humor vindt ze erg belangrijk in een relatie.
Kim W.:quote:
22 jaar, steenbok
Studente bedrijfskunde en bijbaan. Haar droom is het runnen van een eigen bedrijf. Ondanks haar jonge leeftijd heeft ze al twee serieuze relaties achter de rug. Joske valt op machomannen. Ze houdt niet van mannen die liegen.
Kim B.:quote:
24 jaar, stier
Werkt als secretaresse, is trots op haar positie binnen het kantoor, maar droomt van een carrière in de modellenwereld.
Lonneke:quote:
24 jaar, kreeft
Is lerares en werkt in een kledingzaak. Ze heeft net een reis gemaakt>van 5 maanden door Australië, Nieuw Zeeland en Bali. Ze woont nog bij haar ouders, maar wil graag op zichzelf wonen. Ze houdt van uitgaan en lol maken. Ze is geen ruziemaker. 'Maar ik ben wel recht door zee'. Van mannen met kapsones moet ze niets hebben.
Manon:quote:
24 jaar, stier
Werkt in de horeca als hostess. Ze gaat veel om met mensen die ouder zijn omdat deze verder ontwikkeld zijn en een betere kijk op het leven hebben. De lange blondine vindt zichzelf iets te direct, maar dit eindigt zelden in ruzie. 'Ik zeg veel, maar mensen accepteren dat van me'.
Marlijn:quote:
26 jaar, schorpioen
Werkt in de binnendienst als verkoopster. Manon is zeer ad rem en komt vaak grappig uit de hoek. Ze is heel sportief. Ze loopt veel hard, doet aan fitness en rijdt fanatiek paard. Ze vindt het belangrijk om in het leven dingen te doen die ze ook echt graag wil doen. Manon kan beter met mannen opschieten dan met vrouwen: 'Ik vind vrouwen soms stom'.
Marjolein:quote:
29 jaar, steenbok
Is croupier. Marijn is creatief, ze houdt van schilderen en produceerteen toneelstuk. Ze durft te kiezen voor zichzelf: 'Ik pak iederemogelijkheid om te doen wat me leuk lijkt en ervaar wat het me brengt'. Haar droom is dat ze via theater en kunstwereld thema’s kan aansnijden waardoor mensen gemotiveerd raken om het beste uit zichzelf te halen. Ze houdt niet van negatief geklets over anderen en over materiele zaken. Ze maakt liever geen ruzie, maar schuwt de discussie niet.
Monique:quote:
26 jaar, kreeft
Werkte tot voor kort bij de Koninklijke Marechaussee, wil gaan reizen.Is sportief en houdt van uitgaan, koken en motorrijden. Ze houdt van actieve vakanties, acht uur bakken op het strand is niets voor haar.
quote:
33 jaar, weegschaal
Is operations manager. Monique zingt in een band en houdt ontzettend van uitgaan, ze is een gangmaker. Ze zegt over zichzelf: 'Ik kan soms te dominant en zelfverzekerd overkomen, maar als ik iemand echt leuk vind, word ik verlegen'.
dan nu de grote vraag.. wie ken jij?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:39 schreef thaleia het volgende:
Hm, ik zou denk ik ook de reactie "wat een dieptriest programma, en wat een ontzettend domme/ordinaire vrouwen" hebben, ware het niet dat ik er eentje van ken en in elk geval haar helemaal niet dom of ordinair over vond komen op tv. Waar ik wel een beetje bang voor was, want je weet nooit hoe ze je portretteren in zo'n programma.
Blijft natuurlijk wel het feit staan dat het gewoon een dieptriest programma is![]()
Die Danny vond ik op het eerste gezicht wel leuk maar hij moet niet te lang blijven praten, dat gaat allemaal op dezelfde monotone manier en gaat al gauw (binnen 1 aflevering!) vervelen.
Hoe dan ook, ik kijk volgende week wel weer
Ach.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die wijven. Om de poen.
Ben je dan zielig, of zielig.
Tut tut, je bent zelf ook geen lekker Mediterraan snoepje om te zien hoor...quote:Op woensdag 22 september 2004 02:01 schreef APK het volgende:
Jasses, wat een kutprogramma vol met vrouwen met van die harde Nederlandse rotkoppen.
Absoluut geen kijkcijferkanon, lijkt me.![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:09 schreef Roache_ het volgende:
Tut tut, je bent zelf ook geen lekker Mediterraan snoepje om te zien hoor...Heb je het programma gezien?
Ik jou ook, daarom vond ik het ook zo raar dat je afgaf op die rotkoppen van die meiden. Ik bedoel, die ketel en die pot.... Best zwart..quote:Op woensdag 22 september 2004 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb jou ook wel eens gezien.
Niet mee eens hoor.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:14 schreef Roache_ het volgende:
Ik jou ook, daarom vond ik het ook zo raar dat je afgaf op die rotkoppen van die meiden. Ik bedoel, die ketel en die pot.... Best zwart..![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor.
ik ben geen vrouw.
idd, back on topic, valse nicht.
Darts!quote:Op woensdag 22 september 2004 02:22 schreef Roache_ het volgende:
na de Bus heeft SBS niks leuks meer voortgebracht
Mwah. Denk niet dat dat zo is. Die meiden hadden zich in eerste instantie gewoon opgegeven voor een dating-show. Pas toen de opnames van start gingen werd hen verteld dat het een 'miljonair' betrof. Dat wisten ze niet van te voren.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die wijven. Om de poen.
Lijkt zo een beetje op Cleo uit GTSTquote:Op woensdag 22 september 2004 08:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Het stond in de krant, ik neem aan dat het wel kopt dus...![]()
[afbeelding]
Deze is eng trouwens![]()
ik zou er gewoon bang van worden
Ja dat is echt zo, maar niet ALLE banden waren kwijt. Sommige van de dingen die je ziet zijn dus wel echt. (Die kennis van mij zou er NOOIT mee instemmen haar beschamende jankbui opnieuw te spelenquote:Op woensdag 22 september 2004 08:09 schreef PM-girl het volgende:
Is dat echt zo, van die nieuwe opname? Lijkt me stug. Maar dat is dan wel helemaal een lachertje!!!
Het zijn allemaal Coby'squote:Op woensdag 22 september 2004 02:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die wijven. Om de poen.
Oh ja die Coby haha.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Coby's
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:03 schreef Pfffff het volgende:
Hmmmmm ... gemist. Weet iemand of en zo ja wanneer het wordt herhaald? Weet niet wat het is maar ben dol op dit soort programma's ... verstand op nul en kijken maar, lekker leedvermaak hihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
levert wel mooie TV op.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die wijven. Om de poen.
wie is kim ook al weer?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef Flem het volgende:
Die Kim, ik ken haar hoofd ergens van. Deed zij niet ooit mee aan Big Brother oid.?
Deze???quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef Flem het volgende:
Die Kim, ik ken haar hoofd ergens van. Deed zij niet ooit mee aan Big Brother oid.?
wie was jouw collega dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef thaleia het volgende:
Mijn collega is eruit, dus ik hoef godzijdank nooit meer te kijken
Van degenen die er nu nog inzitten vind ik Marijn verreweg het leukst, ofschoon die naieve Ellis/Alice ook wel wat schattigs heeft. Danny zelf vind ik niet erg boeiend. Niet stom ofzo, en ziet er ook niet slecht uit. Misschien moet je ook niet teveel verwachten van een man in zo'n show.
Clasinequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
wie was jouw collega dan?
quote:Op woensdag 22 september 2004 08:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Het stond in de krant, ik neem aan dat het wel kopt dus...![]()
[afbeelding]
Deze is eng trouwens![]()
ik zou er gewoon bang van worden
Exactquote:Op woensdag 29 september 2004 10:42 schreef Flem het volgende:
Van 't lichaam niet, van 't hoofd wel
Jezus, als dat echt zo is, is het echt het toppunt!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef Flem het volgende:
Apart trouwens dat al die dames zijn teruggegaan om de eerste aflevering opnieuw te doen, inclusief het 'voor het eerst' ontmoeten van die gast, als-ie op z'n paard zit.
Zo gaat het verhaal tenminste.
Kijkt er nog iemandquote:In het diepste geheim heeft SBS6 de afgelopen drie maanden gewerkt aan een nieuw spectaculair programma dat, naar verwachting, de grote hit van het najaar gaat worden.
ik kijk het wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:50 schreef APK het volgende:
Uit de openingspost:
[..]
Kijkt er nog iemand
Ik heb vanavond even een stukje gezien, maar tja, echt spectaculair vind ik het niet.
geef!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:09 schreef Harry_Sack het volgende:
hee, daar heb ik nog ergens een 06 nummer van![]()
Om te kijken wat de reactie van de vrouw(en) is als ze horen dat hij geen echte miljonair is? Of het gaat om de liefde of om zijn geld.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:25 schreef Georges het volgende:
Waarom is er niet gekozen voor een echte miljonair, dat ontgaat me nogal.
Dat weten we natuurlijjk nog niet, die aflevering moet nog komen. Of bedoel je de programmamakers?quote:En wat was de reactie toen ze erachter kwamen dat hij geen echte miljonair was?
dat vond ik ook een beetje raar..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Bah, al die sletjes ook nog eens nep solidair met elkaar doen als "groep"
Dat maakt het misschien juist mooie tv.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:29 schreef thaleia het volgende:
......dat al die meiden vanaf de eerste week al doorhadden dat die gast geen echte miljonair is. Tv is nep, dat wist ik, maar als dit klopt is er echt niets meer echt aan het programma
perfecte gossip voor dit subforum!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:37 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een collega die heeft meegedaan, maar dit heb ik niet van die collega, maar van een andere collega die zegt het weer van haar te hebben gehoord, volg je hem nog?
Nou Joette kan er ook wat van hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:55 schreef hardsilence het volgende:
Alice..
NEIN.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:49 schreef PM-girl het volgende:
of zegt ie elke aflevering tegen de vertrekkende kandidaat de waarheid?
Thnx!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:48 schreef Shirley het volgende:
volgende week neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt goed hè?
A je to!
Oooh ok. Het is dus de foutheid ervan! Dus ik mag er gewoon voor uitkomen dat ik die aflevering van het TROSprogramma 'Voor alle fans' met VOF de Kunst echt heerlijk vond om naar te kijken?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Werner het is gewoon heerlijk fout dat vind ik er leuk aan. Een enorm foute vent, een enorme foute butler, enorm foute dames en een enorm fout chateau. De hele opzet van het programma en de mensen die hier aan mee doen.... tsk het super ongeloofwaardig en net een tikkeltje te ranzig dat het juist weer leuk is
Ik vind het wel leuk dat dit als kijkcijferkanon werd gepresenteerd terwijl er geen hond naar kijkt.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Heb er weer stukjes van gezien maar dit programma gaat echt nergens meer heen volgens mij. Leg nog eens uit wat jullie er zo leuk aanvinden dan.
And she scooooores!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Dames?? Welke dames? Doen er ook dames mee???![]()
Ik heb alleen nog maar goedkope, bitcherige, snollen gezien.
als je haar wil zien: ze werkt bij holland casino in amsterdam! Leuke meid is het zeker, blij dat ze op tijd afhaakte en niet gezoend etc heeft met loser Danny.quote:Op zondag 7 november 2004 20:04 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ze was vroeger ook al erg knap, maar ze had een hele metamorfose ondergaan met haar haar , en het was wel 10 jaar terug , maar toen ik haar stem herkende en net even later zat ik echt heel raar te kijken , ze is nog steeds kunstzinnig dat was ze toen ook ook al . Het is wel raar hoor om zo ineens een oude vriendin op t.v. terug te zien.
Lijkt me ook niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er echt een goede relatie voortkomt uit zo'n programma, die rare veemarktachtige toestanden. Wel lullig als je dan ook nog eens als geldwolf wordt neergezet als vrouw, als het niks wordt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:12 schreef SilverStar het volgende:
mja, ik kan me voorstellen dat je er inderdaad niet blijvan wordt als je je zo laat gaan terwijl je keihard voorgelogen bent. en ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n danny er achteraf trots op is dat ie aan dit programma mee heeft gedaan.
En dat was ook nog eens compleet uit z'n verband gerukt. Danny zei namelijk wat dingen over Joëtte en gebruikte toen de volkomen normale overgang "... maar ik kies voor Barbara".quote:Op woensdag 10 november 2004 09:13 schreef Marty het volgende:
"hij zei dat hij toch maar voor jou heeft gekozen..."
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:34 schreef Leep het volgende:
waar is gister achterkwam:
Die voice over die kwam me altijd zo bekend voor. En ik denken joh waar was die nou van. Gister kwam ik er eindelijk achter: Het is klaasvaak van de droomshow:D
Ze zien elkaar nog steeds, en het is nu dus al een paar maanden na de opnames (die waren in de zomer)quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:28 schreef Flem het volgende:
Die relatie zal twee weken later wel uit gegaan zijn.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef thaleia het volgende:
Ze zien elkaar nog steeds, en het is nu dus al een paar maanden na de opnames (die waren in de zomer)
Rimpels.... waar zie je die tegenwoordig nog in dit botoxtijdperk?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef bloodymary het volgende:
Hoe oud is die Joette eigenlijk? Wat heeft die een oude kop met al die rimpels.
Ik dacht het die mongool van Master Plan was.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:34 schreef Leep het volgende:
Die voice over die kwam me altijd zo bekend voor. En ik denken joh waar was die nou van. Gister kwam ik er eindelijk achter: Het is klaasvaak van de droomshow:D
dat programma ken ik nietquote:Op donderdag 11 november 2004 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht het die mongool van Master Plan was.
Mensen shit ik heb het niet gezien! Zijn ze nog bij elkaar enzo??quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef rashudo het volgende:
hmmzz is dit misschien het eerste succesvolle reality-koppel?
Ze zijn nog bij elkaar.. barbara zei dat ze zeker wel verliefd op hem was en ook al mocht het niet hebben ze elkaar toch nog stiekem terwijl de uitzendingen bezig waren gezien! En dat was wel erg gezellig.. nu mogen ze dus pas eindelijk echt met elkaar omgaan.. dus wie weet wat het wordt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:51 schreef Duna het volgende:
[..]
Mensen shit ik heb het niet gezien! Zijn ze nog bij elkaar enzo??
En david de kabouter!!quote:Op woensdag 10 november 2004 14:34 schreef Leep het volgende:
Dat ze in kabouters geloofde. Mm, dat zou de doorslag voor Danny geweest zijn om toch niet voor haar te kiezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:50 schreef Cartman_the_best het volgende:
wat was er nou precies met dat kabouter verhaal van Joette? ik had dat stuk gemist![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |