foeiquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
terugvindpost
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
terugvindpost![]()
verboden woordgebruik @ topic
he getsie, wie doet nou zoiets?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Psttt .. je kan ook niet zeggen en gewoon iemand quoten..
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik vind dat jullie wel aardig moeten zijn voor nieuwe aspirant members hoor,![]()
![]()
![]()
Straks duft vuurvlieg niet meer mee te doen,
op zijn Fireblade 900RR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]is dat een verkapte doodsverwensing ?? mag niet op fok hoor.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch niet dat ie dood moet?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat een verkapte doodsverwensing ?? mag niet op fok hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat een beginneling met zijn 25 Kw rijbewijs op een Fireblade onderuit gaat lijkt mij toch duidelijk een doodsverwensing,quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie dood moet?![]()
Ooooh dat had ik helemaal niet doorquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:30 schreef ZX9R het volgende:
Ook al koopt ie dat ding, en verzekert hij hem allrisk. Als hij neergaat met die blade, zal de verzekering niks uitkeren. Wat ik daarmee bedoelde was dat het een dure les mag worden dan.
Moet ik dan echt alles, net zoals Pep, uitleggen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ooooh dat had ik helemaal niet door![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij dan net zo vaag als Pep?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet ik dan echt alles, net zoals Pep, uitleggen?![]()
ja 1X keer een paniek reactie en rechterhand niet onder controle, en je zit op een potentiele moordmachine die niet makkelijk onder controle te houden is,quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Op zich lijkt het mij niet zo'n probleem dat een beginneling een aardige motor heeft om mee te beginnen (hoewel de fireblade...), je hoeft ook niet meteen van alle mogelijkheden gebruik te maken. Als je een stevige motor hebt die niet al TE heftig is en je bent VOORZICHTIG, dan kan het denk ik wel.
Ik vind vuurschijfje alleen niet zo voorzichtig overkomen![]()
ik ben bang van wel..quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet ik dan echt alles, net zoals Pep, uitleggen?![]()
nee, hij is in 1 keer geslaagd, dus hij kan goed rijden, dus hem gebeurt niks. Snap dat dan eens een keer.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja 1X keer een paniek reactie en rechterhand niet onder controle, en je zit op een potentiele moordmachine die niet makkelijk onder controle te houden is,
Net zoals die knurft laatst die altijd in een spijkerbroekje en een t-shirtje reed omdat zijn pa ook nog nooit was gevallenquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:36 schreef Parabola het volgende:
[..]
nee, hij is in 1 keer geslaagd, dus hij kan goed rijden, dus hem gebeurt niks. Snap dat dan eens een keer.
Scheelt hem trouwenns ook de kosten van aanschaf van een helm en beschermende kleding, zodat ie weer geld opverhoudt om een nog iets zwaardere motor te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |