mjah, Smith is goed in verbale grappen dus het kan leuk worden...quote:Kevin Smith maakt vervolg op "Clerks"
Geplaatst op 29-08-2004 om 13:11 door FilmTotaal
Regisseur en schrijver Kevin Smith (Dogma, Chasing Amy, Jay and Silent Bob Strike Back, Jersey Girl) heeft bekend gemaakt dat hij bezig is met een opvolger op zijn klassieker "Clerks" uit 1994. De film die $27,000 kostte met als decor een nachtwinkel vertelt het verhaal van Dante (Brian O'Halloran) en Randal (Jeff Anderson), 2 jongens die praten over leven, dood, sex en films in de lokale buurtwinkels.
The sequel picks up 10 years later, reports the Associated Press. "It's about what happens when that lazy, 20-something malaise lasts into your 30s," says Smith. "Those dudes are kind of still mired, not in that same exact situation, but in a place where it's time to actually grow up and do something more than just sit around and dissect pop culture and talk about sex. It's: What happened to these dudes?"
Jersey Girl viel tegenquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
vreemd, Smith had gezegd nooit meer een Jay en Silent Bob film te maken
quote:The Passion of the Clerks...
...is de (voorlopige) titel van de Clerks opvolger die Kevin Smith afgelopen weekend aankondigde.
Afgelopen woensdag in de sneak gezien. Geniale film, hele avond dubbel gelegen. Kan niet wachten op de DVD!quote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond de Sneak in Vlissingen.
Uiteindelijk niet meer gegaanquote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef oCe het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag in de sneak gezien. Geniale film, hele avond dubbel gelegen. Kan niet wachten op de DVD!
Jammer, nouja, binnenkort draait 'tie gewoon in de bios. Absoluut een kaartje waard!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet meer gegaan.
De ene met Clerks erbij heeft verder geen extra's.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Even een vraagje, ik zie dat DVD is uitgekomen en dat er 2 verschillende versies zijn, 1 met Clerks 1 erbij en een andere waar ik geen info over kan vinden. Die met Clerks 1 hoef ik niet want ik heb Clerks al, maar weet iemand of die andere versie veel extra's heeft of gewoon hetzelfde is?
Is dat deze?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef PDOA het volgende:
[..]
De ene met Clerks erbij heeft verder geen extra's.
Ik heb zelf de importversie (double disc), en die is loaded met extra's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |