Nee het zijn allemaal meningen. Omdat jij iets denkt is het nog geen feit, men dacht vroeger ook dat de aarde plat was. Werd toen aangenomen als een feit maar was het niet. Feiten zijn bewezen, veronderstellingen niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef novus_crucio het volgende:
[..]
is dit geen feit die andere zijn feiten met wat ik ervan denk
en ja je bent zeer iritand en je hangt me nu al me strot uit sorry hoor
ga ff lekker in onz hangen ofzo
En als ik je nu eens vertel dat ik meerdere malen, tijdens mijn werk (vliegen dus), op minimaal 3000 voet al kan GSM-en? Ok, dat is nog niet zo hoog als in het 911 verhaal, maar de keren dat ik contact had, was boven weiland en bossen in Duitsland. Waarschijnlijk is het boven een drukke stad zoals New York en Washington mogelijk om hoger contact te krijgen, aangezien er veel meer zendmasten zijn..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Hier is nog een artikeltje over het mobiel bellen vanuit vliegtuigen, en dat het vrijwel onmogelijk is:
http://www.rense.com/general56/cellpp.htm
Veel gsm zendmasten stonden ook op het WTC gebouw. Zoals bekend is, is oa door het instorten van de WTC torens (en de vele newyorkers) het gsm netwerk daar plat kwam te liggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:44 schreef The_stranger het volgende:
Waarschijnlijk is het boven een drukke stad zoals New York en Washington mogelijk om hoger contact te krijgen, aangezien er veel meer zendmasten zijn..
Ze zeggen dat het 2 dingen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:49 schreef merlin693 het volgende:
je bedoelt die vette met een andere neus en oren !
alhoewel het natuurlijk wel een fijt is dat door zijn nier probleem hij opgezwollen raakte ...maar die neus blijft de grote vraag
1 & 2 wat je opnoemt zijn geen feiten. Noem het dan ook geen feiten, simpel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef novus_crucio het volgende:
[..]
is dit geen feit die andere zijn feiten met wat ik ervan denk
en ja je bent zeer iritand en je hangt me nu al me strot uit sorry hoor
ga ff lekker in onz hangen ofzo
Feit is dat na een half uur er geen beveiligingsnet boven de hoofdstad van de US was opgezet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:01 schreef Redux het volgende:
[..]
1 & 2 wat je opnoemt zijn geen feiten. Noem het dan ook geen feiten, simpel.
Waarom, als Amerika dit heeft gefaked, hebben ze dan geen goed lijkende Bin Laden neergezet... Men kan tegenwoordig iedereen namaken met latex maskers, make-up e.d. Als Amerika het filmpje heeft gemaakt, zit er genoeg geld achter.. Waarom dan zo'n, op het oog, fake Bin Laden..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:00 schreef Jogy het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het 2 dingen kunnen zijn.
1) het is een oude tape die over een doel gaat van een paar jaar geleden.
2) het is nep.
Die neus viel mij ook al op inderdaad, ik bedoel, je gaat je neus toch niet laten verbouwen tot een skibaan?
mening 1 Dit heb ik nog niet gehoord nee?kom maar met je bron.bepaalde hoogtes zeg je goed .en als telefoon contact mogelijk.Weten die mensen dit van het vliegtuig ook wat naar het pentagon toe gaat lijkt mij.En wat zouden al die mensen dan gaan doen.rustig afwachten dat ze ook tegen een gebouw aanvliegen.Of ff een paar kapers uitschakelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Mening 1: Heb je het al gehoord, je kunt tegenwoordig mobiel bellen! Tevens kan je al jaren vanuit een vliegtuig bellen met je creditcard en beneden bepaalde hoogtes werken mobieltjes ook, algemeen bekend hoor.
Mening 2: zoek eens op hoeveel kapingen met messen worden gedaan. Zwaarden wat een onzin mes is veel handzamer en makkelijker te verstoppen. Pistool valt op bij de controle. Er zijn in het verleden vliegtuigen gekaapt door net te doen alsof men een bom had. Dus wat jij zegt is onzin.
Mening 3: Tegenwoordig misschien wel maar vroeger zouden dan bijna iedere dag vliegtuigen neergeschoten zijn, je moest eens weten hoevaak het fout gaat in de lucht. De paraatheid van de US airforce kan je inderdaad in twijfel trekken maar dat alle vliegtuigen die van vluchtroute afwijken en niet reageren gelijk worden neergehaald dat is onzin. Anders was een paar maanden terug boven Nederland nog een vliegtuig neergehaald.
Je feiten zijn dus niets meer dan ongefundeerde meningen. Waarom zouden ze dag later gelijk die beelden vrij moeten geven, mag er eerst onderzoek naar worden gedaan? Maanden na de crashes verschenen er nog amateur opnames, zeker ook allemaal op zolderkamertjes in elkaar geknutseld?
MIsschien was het een haastklus, misschien is het niet zo makkelijk om een gezicht waarheidsgetrouw na te maken, misschien hadden ze gewoon geen zin om er echte moeite in te steken omdat ze toch het hele mediagebeuren in handen hebben dus drukken ze gewoon deze video er doorheen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Waarom, als Amerika dit heeft gefaked, hebben ze dan geen goed lijkende Bin Laden neergezet... Men kan tegenwoordig iedereen namaken met latex maskers, make-up e.d. Als Amerika het filmpje heeft gemaakt, zit er genoeg geld achter.. Waarom dan zo'n, op het oog, fake Bin Laden..
Ik zeg ook niet dat het Osama is, maar ik zeg dat ik het onwaarschijnlijk vind dat een techinsch geavanceerd land als Amerika er niet iets beters van kan maken..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
MIsschien was het een haastklus, misschien is het niet zo makkelijk om een gezicht waarheidsgetrouw na te maken, misschien hadden ze gewoon geen zin om er echte moeite in te steken omdat ze toch het hele mediagebeuren in handen hebben dus drukken ze gewoon deze video er doorheen.
Misschien was het Osama wel, maar heeft hij zijn neus chirurgisch laten bewerken tot skipiste omdat het stoerder was.
]Ik ben je bron.. Ik heb al gezegd:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:14 schreef novus_crucio het volgende:
[..]
mening 1 Dit heb ik nog niet gehoord nee?kom maar met je bron.bepaalde hoogtes zeg je goed .en als telefoon contact mogelijk.Weten die mensen dit van het vliegtuig ook wat naar het pentagon toe gaat lijkt mij.En wat zouden al die mensen dan gaan doen.rustig afwachten dat ze ook tegen een gebouw aanvliegen.Of ff een paar kapers uitschakelen.
quote:En als ik je nu eens vertel dat ik meerdere malen, tijdens mijn werk (vliegen dus), op minimaal 3000 voet al kan GSM-en? Ok, dat is nog niet zo hoog als in het 911 verhaal, maar de keren dat ik contact had, was boven weiland en bossen in Duitsland. Waarschijnlijk is het boven een drukke stad zoals New York en Washington mogelijk om hoger contact te krijgen, aangezien er veel meer zendmasten zijn..
Verder hebben 767's van American Airlines bij bijna elke stoel een telefoon om met behulp van je credit kaart te kunnen bellen..
Een bank overvallen met een mes is (nagenoeg) onmogelijk, vanwege het feit dat diegene die jij bedriegt, achter een toonbank zit. Buiten bereik van een mes. In een aluminium buis met een doorsnede van 4 meter hebben een aantal arabieren met messen veel meer effect. Als iemand een mes op de keel van een stewardess houdt, ga jij de confrontatie aan? Zeker niet als er 6 kapers zijn met messen.. Blijkbaar is er in 1 vliegtuig wel opgetreden, namelijk in Pennsylvania.quote:mening 2 Een perfecte operatie met voorbereidend werk van een hele lange tijd,zouden ze geen messen gebruiken.Dat van zwaard was ook onzin.En is explosief dan niet moelijk om mee te smokkelen?
Kom we gaan een bank overvallen met een mes.Weinig slaagings kans denk ik.
ff een vliegtuig neerhalen is zo makkelijk niet. Tijdens het geval in Nederland dat een charter zich onaangekondigd vertoefde in ons luchtruim, was het vliegtuig ook al bijna weer het land uit voordat het onderschept werd. En dat was dus NA 911, met al zijn extrabeveiliging.quote:mening 3 natuurlijk gaat het fout in de lucht maar onderscheppen betekent niet neer halen.
en zoals ik al zei ze wisten al een geruime tijd dat die vliegtuigen gekaapt waren.En Om 9:16 wisten ze dat er vliegtuigen in gebouwen vlogen.en om 9:37:46 crasht er nog eens een op het pentagon..Genoeg tijd voor een ontbijtje met koffie en ff een vliegtuig neer te halen.
Dan nog, waarom hebben ze het dan uitgebracht als zijnde origineel? Waarom zijn die dansende MOSSAD-agenten nooit vervolgd? Waarom mocht de FBI geen onderzoek starten naar mogelijke aanslagen door saoudische terorristen? Waarom hebben ze David Schippers totaal genegeerd? Waarom heeft Bush het document W199I ondertekend die er over gaat dat er niet onderzoch mag worden aangaande verdachte saoudische handelingen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het Osama is, maar ik zeg dat ik het onwaarschijnlijk vind dat een techinsch geavanceerd land als Amerika er niet iets beters van kan maken..
Misschien was het wel een anti-arabieren clubje uit Israel, ofzo..
De echte bronnen lagen tussen de puinhopen van ground zero.. Ik zeg je dat het hier iig geval mogelijk is. Je kunt dus wel met je GSM bellen vanuit een vliegtuig.. Ik denk echter niet dat Amerika mij een testvlucht wil laten doen op precies dezelfde route als die vliegtuigen van 911, alleen maar om te testen of ik kan bellen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:56 schreef novus_crucio het volgende:
jij bent me bron dus geen feitelijke bron.Dan zouden we dat traject eens moeten proberen wat die vliegtuigen hebben gevlogen met 9/11.
Ik heb anders zat bijna dodelijke ongevallen gezien met stanleymesjes. En deze waren niet eens op een keel gezet...quote:dat messen verhaal ze hebben stanley messjes gebruikt.Mesjes aardappelshil mesjes die zo afbreken?
Ok, dus jij gaat de Rambo uithangen en je door een gangpad van 70cm wurmen om in je eentje een kaper te overmeesteren welke een mes op de keel heeft van een stewardess/passagier/piloot.quote:grappig dat je dat zeg natuurijk ga ik de confrontatie aan 6 kapers in een klein gangpad zonder vuurwapen met aardapelschil mesjes.
Ja, in Nederland worden er bij verkrachtingen, moorden, ruzies ook masaal ingegrepen door de omstandersquote:en zie nederland even als de usa goeie vergelijking.
Heb je dat tyranny-verhaal nu al gedownload?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:06 schreef Redux het volgende:
Een paar boze al queda strijders
+ een paar vliegtuigen
+ een paar gebouwen
=
911]
en gezienquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:38 schreef jogy het volgende:
Heb je dat tyranny-verhaal nu al gedownload?
Ook best wel een voordeel, opzich.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:44 schreef coz het volgende:
[..]
en gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |