abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:59:01 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_21629736
Waarom doen vrouwen dit altijd!!!!

Bijvoorbeeld:

Je bent als man het huis aan stofzuigen en nét op moment dat je richting de keuken loopt roept ze:
"vergeet je de keuken niet" ARGH!!!

Dan heb ik z'n zin om die stofzuiger door haar strot heen te schuiven!!!..

of dat van plan was om te vaat te doen en op het moment dat je die borstel wil pakken
"schat, wil jij de vaat doen? Ik heb gekookt!"

Als wij mannen geen huishoudelijke taken meer doen en alleen maar willen zuipen, dan komt het door die vrouwen!!!

Kappe! dus
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_21629756
Herkenbaar.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_21629761
Rot op man huilie
pi_21629762
Neem een werkster
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21629763
Omdat jullie altijd de keuken vergeten en omdat we gekookt hebben
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_21630151
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Omdat jullie altijd de keuken vergeten en omdat we gekookt hebben
en wie zegt dat de vrouw altijd kookt

en doet de vrouw daarna altijd als vanzelf de afwas
pi_21630253
Tja das irritant dan lijkt het weer alsof het haar idee was
Jupiler is goed
pi_21630295
Mannen zijn goed. Vrouwen zijn iets minder goed. 1 - 0 voor de mannen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:21:16 #9
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_21630303
ze moet toch ff zeiken he...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:23:19 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_21630364
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:18 schreef Aurelium het volgende:
Tja das irritant dan lijkt het weer alsof het haar idee was
En ze flikken het allemaal! vriendinnen, moeders etc etc
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_21630371
Je hebt groot gelijk Net alsof jij de keuken niet zou stofzuigen of nooit meer zou afwassen als ze zich er nooit meer mee zou bemoeien
Ik heb altijd gelijk.
pi_21630393
Okee, ik ga een serieus antwoord geven:

TS, hoe zou jij dit op een respectvolle manier kunnen oplossen?
pi_21630396
ik ruik het altijd als mijn moeder zo iets wil gaan zeggen en dan roep ik altijd ik doe even de keuken hoor.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_21630415
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:20 schreef Monidique het volgende:
wahahah
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_21630429
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
Rot op man huilie
rot zelf op man!
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:31:27 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21630572
Zo herkenbaar dit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21630694
mannen doen dit ook wel
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:44:12 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21630879
nou vrouwen doen dit ALTIJD.
Op het moment dat je iets uit je zelf wilt gaan doen zegt de vrouw het al.

dus op een gegeven moment doe je het niet meer.
Maar dat is dan ook weer niet goed. En doe je het als nog dan krijg je zo iets te horen van. HOOOW IK MOET OOK ALLES VRAGEN!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_21630926
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:44 schreef ook_gek het volgende:

Maar dat is dan ook weer niet goed. En doe je het als nog dan krijg je zo iets te horen van. HOOOW IK MOET OOK ALLES VRAGEN!

zo herkenbaar dit...

vrouwen...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_21630963
Heb je het huis opgeruimd, vrouw komt thuis: Zo, dat werd wel eens tijd he!!
0800-0227789
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:55:32 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21631118
dat is het zelfde als m,n zusje. En dit zullen velen ook wel herkennen.

Je zit te eten en je bent klaar dus zet je het effe in de keuken of laat het effe op tafel staan. Dan komt je zusje aan rennen en die trekt alle van tafel af en stopt het direct in de vaatwasser. En precies het zelfde doet ze met een glas drinken. ZOEF en het is weg.

En als je ouders dan terug komen van vakantie is het van. Ja ik moest als z,n troep opruimen bla bla bla. En dan ben jij als man weer de lul.

Echt die vrouwen leren dit al op vroege leeftijd
pi_21633094
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:47 schreef Topicorte het volgende:
Heb je het huis opgeruimd, vrouw komt thuis: Zo, dat werd wel eens tijd he!!
Hier niet hoor! Als mijn vent het huis opruimd en ik kom thuis neuk ik hem altijd plat
pi_21633103
lig ik met de buurvrouw in bed, komt net mijn vrouw thuis.
Net op het moment dat ik van de buurvrouw wil afstappen, zegt ze " kom eens uit je nest, het is al bijna avond" grrrrr ik was echt wel van plan hoor om mijn bed uit te komen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_21633136
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:10 schreef Quickie_Bat het volgende:

[..]

Hier niet hoor! Als mijn vent het huis opruimd en ik kom thuis neuk ik hem altijd plat
Als mijn vrouw dat zou doen, woonde ze binnen de kortste keren weer bij haar ouders.

Maar verder lekker herkenbaar. Ik heb het gewoon opgegeven. Als ik gegeten heb, kijk ik haar gewoon aan, zo van: Je kan afruimen hoor.
Stoffen en stofzuigen is het eerste wat ik weigerde, ik doe het toch niet zoals zíj dat wil.
Ramen wassen? Ze vind altijd wel een streep. Mooi, dat gaat ook op het lijstje wat ik weiger.
pi_21633268
idd erg herkenbaar, gewoon negeren
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21633457
ach, mocht je weer niet bovenop vannacht?
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2004 @ 09:37:54 #27
43556 miss_dynastie
pi_21633662
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:59 schreef Profesor het volgende:
Doen, dan ben je gelijk van het gezeik af (en wij ook trouwens )
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:38:37 #28
81237 releaze
best of both worlds
pi_21633670
ik kan me voorstellen dat vrouwen niet gewend zijn dat mannen de kutklusjes uit zichzelf doen.. is ook even afleren voor ons we zijn allemaal opgegroeid met een papa en eventueel broertje die geen fuck uithalen in het huishouden

maar goed.. met betrekking tot dit
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef ook_gek het volgende:

Je zit te eten en je bent klaar dus zet je het effe in de keuken of laat het effe op tafel staan. Dan komt je zusje aan rennen en die trekt alle van tafel af en stopt het direct in de vaatwasser. En precies het zelfde doet ze met een glas drinken. ZOEF en het is weg.
weet je waar ik me zo aan erger? Het laatste hapje is net opgegeten, mama zoeft naar de keuken met de hele vaat en roept dan "Kom op Annette, afwassen!!"

Gvdmme!! We zijn net van tafel! Kan dat niet even wachten?!?! Alles moet zo snel mogelijk weg. Toedeloeee.
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:59:23 #29
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_21633906
Vrouwen zijn liev.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_21635105
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:20 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Als mijn vrouw dat zou doen, woonde ze binnen de kortste keren weer bij haar ouders.
Jij wilt niet platgeneukt worden?

maandag 30 augustus 2004 @ 11:23:29 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_21635141
Waarom openen mannen op fok ALTIJD topics met dit soort titels?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:24:31 #32
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21635157
Geloof dat je gewoon de verkeerde vrouw hebt je hebt gewoon een zeik wijf.
Ik heb nooit dat soort personen gehad. Gelukkig.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_21635183
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:20 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Als ik gegeten heb, kijk ik haar gewoon aan, zo van: Je kan afruimen hoor.
  Redactie Games maandag 30 augustus 2004 @ 11:32:32 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_21635278
quote:

BLUF!!! BLUF!!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_21635495
quote:

Bijvoorbeeld:

Je bent als man het huis aan stofzuigen en nét op moment dat je richting de keuken loopt roept ze:
"vergeet je de keuken niet" ARGH!!!

Volgens mij heb je last van onuitgesproken frustraties jegens je vriendin/vrouw.
Ik zou gewoon zeggen van, "was ik net van plan joh!"o.i.d.
pi_21637393
Ach doe je een keer van die klusjes is het toch nooit goed.... dan rukken ze de poetslap uit je klauwen doen ze het zelf maar schoner is het niet....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_21637399
Vrouwen .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21637435
quote:

En als je ouders dan terug komen van vakantie is het van. Ja ik moest als z,n troep opruimen bla bla bla. En dan ben jij als man weer de lul.

God daar heb ik ook last van .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:20:14 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21637502
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:17 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

God daar heb ik ook last van .
Zie je wel dat het herkenbaar is
pi_21637533
quote:

Errug herkenbaar!

Bij mij en mijn zus ging dat ook altijd zo. Ik was meestal eerder thuis, dus dan begon ik maar met koken. Dan na het eten zei ze meestal "het is maar een beetje, dat ruim ik wel op". Vervolgens komen papas en mamas thuis van vakantie en krijg je om je oren "ik hoor dat je weer eens niks schoongemaakt hebt en alles je zus hebt laten doen".

Maar wat ik dan altijd nog het ergste vond: jezelf verdedigen mag niet want moeder en dochter zijn dan toch altijd 2 handen op 1 buik.
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Uh... yeah, Brain, but this time you wear the tutu!"
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:36:24 #41
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21637869
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:10 schreef Quickie_Bat het volgende:

[..]

Als mijn vrouw dat zou doen, zou ik vaker opruimen
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:43:20 #42
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_21638035
Nah... Daar begin ik niet aan.
Ik zeg er pas wat van, als de afwas er de dag erna nog steeds staat.
Zo net voor het koken

Of ga op jezelf wonen, lekker in je eentje, geen gezeur.
Heerlijk
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_21638223
Ik roep juist altijd als hij het toch al gaat doen, ohhh lieverd dat wil ik ook wel doen hoor

Dan zegt hij, blijf maar lekker zitten hoor schatje, ik doe het wel even snel (nee goh meen je dat zeg, dat wist ik nog niet ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:54:42 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21638262
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:21 schreef Silk1980 het volgende:

[..]

Errug herkenbaar!

Bij mij en mijn zus ging dat ook altijd zo. Ik was meestal eerder thuis, dus dan begon ik maar met koken. Dan na het eten zei ze meestal "het is maar een beetje, dat ruim ik wel op". Vervolgens komen papas en mamas thuis van vakantie en krijg je om je oren "ik hoor dat je weer eens niks schoongemaakt hebt en alles je zus hebt laten doen".

Maar wat ik dan altijd nog het ergste vond: jezelf verdedigen mag niet want moeder en dochter zijn dan toch altijd 2 handen op 1 buik.
Ja jo dat is ECHt erg. Maar ik weet hoe dat komt.
M,n zusje gaat opeens dan de tafel af ruimen en als ze klaar is zegt ze. Ja jij had ook wel wat kunnen pakken. Maargoed dat kind was bezich een nieuw wereld tijd neer te zetten betreft tafel afruimen.

En dan is moeders natuurlijk trots he

En tjha dan word dochter lief ook eerder geloofd na een vakantie. Ik heb de hoop maar opgegeven. Morgen gaan m,n ouders weer weg. Ben benieuwd hoe deze week gaat lopen
pi_21638298
quote:

Je zou het ook gewoon zelf op kunnen ruimen...

Ik denk aan vroeger, ouders op vakantie, broer eet en laat spullen staan, ik zeg er wat van en hij zegt, dat doe ik zo....

Zo komt, spullen niet opgeruimd, 3 uur later, spullen nog niet opgeruimd, als ik het liet staan was het wachten totdat er geen bestek enzo meer was, dan waste hij hetgeen af dat hij moest gebruiken en klaar....

Zo bleek dus net voordat mijn ouders thuis kwamen te zijn

Maar zo kan ik niet leven hoor, ben echt geen verschrikkelijk netjes typje, maar een echt ranzige boel vind ik ook weer niks...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_21638997
Inderdaad, ik zou het ook gewoon zelf op kunnen ruimen.
Maar dan moet ze niet zeggen dat zij dat wel effe doet!! En dan vervolgens het zielige kindje zijn dat alles op moet ruimen.. Zelf heeft ze dan geen enkele keer gekookt die week, maar daar hebben we het dan niet over natuurlijk.
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:48:15 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21639350
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Je zou het ook gewoon zelf op kunnen ruimen...

Ik denk aan vroeger, ouders op vakantie, broer eet en laat spullen staan, ik zeg er wat van en hij zegt, dat doe ik zo....

Zo komt, spullen niet opgeruimd, 3 uur later, spullen nog niet opgeruimd, als ik het liet staan was het wachten totdat er geen bestek enzo meer was, dan waste hij hetgeen af dat hij moest gebruiken en klaar....

Zo bleek dus net voordat mijn ouders thuis kwamen te zijn

Maar zo kan ik niet leven hoor, ben echt geen verschrikkelijk netjes typje, maar een echt ranzige boel vind ik ook weer niks...
Maar je krijgt de tijd er niet voor. En wat is he probleem als het 5 min blijft staan?
Zie het probleem ECHT niet hoor. M,n zusje doet altijd als of ze heel de straat op versiete kan verwachten. Alles waar je maar mee en van af kan eten moet schoon zijn.
pi_21639720
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar je krijgt de tijd er niet voor. En wat is he probleem als het 5 min blijft staan?
Zie het probleem ECHT niet hoor. M,n zusje doet altijd als of ze heel de straat op versiete kan verwachten. Alles waar je maar mee en van af kan eten moet schoon zijn.
Laten staat trekt ongedierte aan, het is gewoon een goor gezicht, het kan wat gaan ruiken en van uitstel komt afstel, leuker gaat het toch niet worden als je wacht...

Het is gewoon een goede gewoonte om na het eten de boel gelijk op te ruimen en schoon te maken.

Pffffffff ik klink als een moeder, wacht ik ben ook een moeder, neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben vergaan tot een doorsnee moeder, waar is mijn tienergeest die roept, niet schoonmaken, probeer eronderuit te komen!!!!!!!!
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:06:41 #49
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21639774
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:52 schreef erodome het volgende:
Ik roep juist altijd als hij het toch al gaat doen, ohhh lieverd dat wil ik ook wel doen hoor

Dan zegt hij, blijf maar lekker zitten hoor schatje, ik doe het wel even snel (nee goh meen je dat zeg, dat wist ik nog niet ).
zooo herkenbaar.
pi_21639782
latne we eerlijk wezen, als je een uur later afwast maakt dat niets uit
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:10:23 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21639858
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Laten staat trekt ongedierte aan, het is gewoon een goor gezicht, het kan wat gaan ruiken en van uitstel komt afstel, leuker gaat het toch niet worden als je wacht...

Het is gewoon een goede gewoonte om na het eten de boel gelijk op te ruimen en schoon te maken.

Pffffffff ik klink als een moeder, wacht ik ben ook een moeder, neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben vergaan tot een doorsnee moeder, waar is mijn tienergeest die roept, niet schoonmaken, probeer eronderuit te komen!!!!!!!!
Ja vast binnen 5 min zitten er 500 muizen in je huis
Hoe bedoel je een compex hebben

En zeker wel dat opruimen na 1 uur leuker kan worden.
Muziekje lekke vol aan zetten. LEkker drankje er bij en dan effe los gaan betreft schoon maken en zo. Dat werkt perfect!
pi_21640157
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja vast binnen 5 min zitten er 500 muizen in je huis
Hoe bedoel je een compex hebben

En zeker wel dat opruimen na 1 uur leuker kan worden.
Muziekje lekke vol aan zetten. LEkker drankje er bij en dan effe los gaan betreft schoon maken en zo. Dat werkt perfect!
Dat kan ook na het eten, drankje erbij pakken, muziekje aan en al swingend de afwas doen...

Ik maak altijd schoon met een muziekje aan, dan dans ik al zingend en schoonmakend door het huis(de overburen zullen wel denken dat ik zo gek ben als maar kan, maarja ).

Het is gewoon een goor gezicht, je ruikt het ook nog eens, de boel weer lekker schoon en je bent vrij om te gaan en staan waar je wil, om te doen wat je wil, geen verplichtingen meer die liggen te wachten, niet zeuren dus, gewoon schoonmaken, je moeder heeft gewoon gelijk, je zus ook
pi_21640268
als het eten lekker ruikt, ruikt het lekker he
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:27:54 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21640271
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat kan ook na het eten, drankje erbij pakken, muziekje aan en al swingend de afwas doen...
Na het eten moet ik eerst minimaal een half uur op de bank liggen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:27:58 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21640274
ja goed maar zo denk JIJ er over. Maar JOUW wil is geen wet. EN ik denk er dus kennelijk iet zo over. Dus dan voel ik me alles behalven verplicht om te doen wat BV jij zegt. Of wat m,n zusje zegt.

Maar dat schijnhijlige bij m,n ouders is om te
daarom heb ik ook een bloedhekel aan me zusje. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
pi_21640324
Doe ik nou nooit.... bij hem thuis... hij stofzuigt als ik er niet ben en de vaat doen we samen
En hier bij mij thuis stofzuigt me moeder en de vaat doet de machine
pi_21640451
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:27 schreef komrad het volgende:
als het eten lekker ruikt, ruikt het lekker he
Als dat eten koud is ruikt het echt minder hoor, dat gaat bar snel...
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:37:46 #58
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_21640500
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:52 schreef erodome het volgende:
Dat zou ik me geen twee keer laten zeggen
pi_21640580
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:27 schreef ook_gek het volgende:
ja goed maar zo denk JIJ er over. Maar JOUW wil is geen wet. EN ik denk er dus kennelijk iet zo over. Dus dan voel ik me alles behalven verplicht om te doen wat BV jij zegt. Of wat m,n zusje zegt.

Maar dat schijnhijlige bij m,n ouders is om te
daarom heb ik ook een bloedhekel aan me zusje. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Misschien moet je eens nadenken dat als iedereen anders denkt dan dat jij denkt dat die andere misschien wel een klein beetje gelijk hebben...

Voel je niet verplicht iets te doen omdat ik vind dat het zo is, maar denk er gewoon eens over na of er geen grond van waarheid in zit...

Goede gewoonte's qua schoonmaken er nu al inkweken heb je later alleen maar lol van, denk erom dat je ouders dingen voor je beslissen die jij misschien anders ziet, maar die hun allang hebben meegemaakt toen hun jong waren en het nut er nu wel van inzien.

10 jaar terug had ik je echt gelijk gegeven, maar ik run een eigen huishouden, heb ook een kind en heb het allemaal wel meegemaakt en gezien wat dat betrefd, toen ik net een eigen huishouden had was het een huishouden van jan steen, echt een gigantische zooi, dat leer je snel af hoor, het wordt alleen maar meer en meer een steeds rottigere klus, je huis ziet er niet uit, spontaan bezoek zie je liever niet komen enz enz enz...

Dan leer je heel snel dat je ouders gelijk hadden en dat is balen
pi_21640615
sorry hoor, maar ik vind het te gemakkelijk om je nu zo op te stellen, je eigen ervaringen zijn geen wetmatigheid en wie zegt dat alle ouders vol zittne met 'goede' adviezen
pi_21640663
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:43 schreef komrad het volgende:
sorry hoor, maar ik vind het te gemakkelijk om je nu zo op te stellen, je eigen ervaringen zijn geen wetmatigheid en wie zegt dat alle ouders vol zittne met 'goede' adviezen
Ik zeg niet dat al hun ideeen goed zijn, ik zeg alleen dat ze gelijk hebben wat betrefd de afwas, verder ken ik jullie ouders niet dus daar kan ik erg weinig over zeggen...
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:54:30 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21640802
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien moet je eens nadenken dat als iedereen anders denkt dan dat jij denkt dat die andere misschien wel een klein beetje gelijk hebben...

Voel je niet verplicht iets te doen omdat ik vind dat het zo is, maar denk er gewoon eens over na of er geen grond van waarheid in zit...

Goede gewoonte's qua schoonmaken er nu al inkweken heb je later alleen maar lol van, denk erom dat je ouders dingen voor je beslissen die jij misschien anders ziet, maar die hun allang hebben meegemaakt toen hun jong waren en het nut er nu wel van inzien.

10 jaar terug had ik je echt gelijk gegeven, maar ik run een eigen huishouden, heb ook een kind en heb het allemaal wel meegemaakt en gezien wat dat betrefd, toen ik net een eigen huishouden had was het een huishouden van jan steen, echt een gigantische zooi, dat leer je snel af hoor, het wordt alleen maar meer en meer een steeds rottigere klus, je huis ziet er niet uit, spontaan bezoek zie je liever niet komen enz enz enz...

Dan leer je heel snel dat je ouders gelijk hadden en dat is balen
Je komt precies zo over als m,n zusje. Ook precies die bekrompen gedachte dat jullie ideeën wetten zijn

WTF jij bent toch niet mijn zusje
pi_21640855
Nee, je zus ben ik niet, mijn broer en ik hebben allang geen hekel meer aan elkaar, zijn beste maatjes geworden

Ik zeg juist niet dat mijn wil wet is, maar neem het eens mee in een overweging...
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:01:11 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21640919
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:57 schreef erodome het volgende:
Nee, je zus ben ik niet, mijn broer en ik hebben allang geen hekel meer aan elkaar, zijn beste maatjes geworden

Ik zeg juist niet dat mijn wil wet is, maar neem het eens mee in een overweging...
Oke heb het overwogen en ik zeg NEE

De kans dat ik en m,n zusje beste maatjes worden is 0.1% kans van slagen.
pi_21640996
Die kans schatte ik vroeger om -100 in, maar het is toch gebeurt

Vanaf dat ik me kan herrineren had ik ruzie met mijn broer, om wat er op tv was, om de 2 chippie's die hij meer had, echt overal over, dat is over gegaan, het is allemaal over gegaan...

We zijn beste maatjes nu we volwassen zijn.

Maar je kan wel nee zeggen, je woont nogsteeds bij je ouders en weet je wat zo vervelend is?
Zoalng je daar woont is hun woord wel wet
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:09:50 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21641097
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:05 schreef erodome het volgende:
Die kans schatte ik vroeger om -100 in, maar het is toch gebeurt

Vanaf dat ik me kan herrineren had ik ruzie met mijn broer, om wat er op tv was, om de 2 chippie's die hij meer had, echt overal over, dat is over gegaan, het is allemaal over gegaan...

We zijn beste maatjes nu we volwassen zijn.

Maar je kan wel nee zeggen, je woont nogsteeds bij je ouders en weet je wat zo vervelend is?
Zoalng je daar woont is hun woord wel wet
Nou wij praten niet eens meer tegen elkaar. En als we dat doen buiten msn dan gaan we schelden

gelukkig hebben we een schoonmaakster wat dat betreft. En die komt een dagje extra als m,n ouders op vakantie zijn.

Nu moet niet iedereen denken dat ik NOOIT wat opruim hoor. Alleen doe ik dat op de tijden wanneer ik dat wil en niet 10sec na het eten om te proberen een wereldtijd neer te zetten betreft afruimen na eten. Ik doe het altijd binnen de 15 min.
pi_21641156
Profje!!!
Woon je samen???
Vertel, vertel!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21641192
Ik kan nu ook best goed opschieten met mijn zus. Grootste reden is dat we allebei ouder zijn geworden, en met ouder worden komen meer individuele activiteiten, vooral buiten huis.
Hoe minder ik mijn zus zie, hoe minder we ruzie hebben

Maaruh Erodome, je zei zelf al dat je man dan doet opruimen. Jij zegt dan "dat wil ik ook wel doen hoor" en hij vindt dan dat jij wel lekker mag blijven zitten. Hardstikke goed natuurlijk... Maar wat vind jij er dan van als hij de volgende dag tegen jou zegt "jij blijft altijd maar zitten en doet geen f*ck en ik ruim de zooi altijd op".
pi_21641338
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:12 schreef Moonah het volgende:
Profje!!!
Woon je samen???
Vertel, vertel!
Dat was het eerste waar ik aan dacht bij het openen van deze topic...

Profesor en samenwonen..
Zou het?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_21641426
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat was het eerste waar ik aan dacht bij het openen van deze topic...

Profesor en samenwonen..
Zou het?
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Kennelijk zit hij goed onder de plak.
Ooohhh, ik plaag je maar Profje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:44:09 #71
101589 Dione
Goddess of light
pi_21643645
Ik hoop niet dat jullie alle vrouwen over een kam scheren!!

Ik denk dat als je dingen samen doet je daar verder mee komt dan dat je gaat lopen zanikken over. "Ik heb gekookt dus jij wast af". Doe je dat toch lekker samen!!!.
kan me niet schelen wanneer er afgewassen wordt, als het maar gedaan wordt!!!!.
Hoewel mannen lichte neigingen hebben OM dingen heen te zuigen ( en dan hebben we het hier over stofzuigen ) maar als dit elke keer punt is van discussie verdeel je de taken toch anders??? zuigt zij (stofzuigen ja) en hij.... iets anders????

Huil niet om iemand,
die niet om jou zou huilen.
pi_21645342
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou wij praten niet eens meer tegen elkaar. En als we dat doen buiten msn dan gaan we schelden

gelukkig hebben we een schoonmaakster wat dat betreft. En die komt een dagje extra als m,n ouders op vakantie zijn.

Nu moet niet iedereen denken dat ik NOOIT wat opruim hoor. Alleen doe ik dat op de tijden wanneer ik dat wil en niet 10sec na het eten om te proberen een wereldtijd neer te zetten betreft afruimen na eten. Ik doe het altijd binnen de 15 min.
15 minuten????
Dan moet ik je toch wel echt gelijk geven, dan is het puur gezeur...
pi_21645436
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:14 schreef Silk1980 het volgende:
Ik kan nu ook best goed opschieten met mijn zus. Grootste reden is dat we allebei ouder zijn geworden, en met ouder worden komen meer individuele activiteiten, vooral buiten huis.
Hoe minder ik mijn zus zie, hoe minder we ruzie hebben

Maaruh Erodome, je zei zelf al dat je man dan doet opruimen. Jij zegt dan "dat wil ik ook wel doen hoor" en hij vindt dan dat jij wel lekker mag blijven zitten. Hardstikke goed natuurlijk... Maar wat vind jij er dan van als hij de volgende dag tegen jou zegt "jij blijft altijd maar zitten en doet geen f*ck en ik ruim de zooi altijd op".
Als hij dat zou zeggen dan doe ik een week niets in huis, maar dan ook echt helemaal niets, dan zullen we zien wie er nooit wat doet

Maar hij ruimt niet altijd af hoor, soms ik, soms hij, maar hij hoeft het niet van mij, hij werkt de hele dag, ik zorg voor een schoon huis en lekker eten op tafel enzo, hij hoeft niets te doen in huis, echt helemaal niets, maar het is gewoon een lieverd die toch nog meehelpt.
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:34:20 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21645580
Vrouwen

Misschien ga je niet goed met haar om?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21645931
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ach, als je zó erg aandringt !
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:53:06 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21646105
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:26 schreef erodome het volgende:

[..]

15 minuten????
Dan moet ik je toch wel echt gelijk geven, dan is het puur gezeur...
YES YES YES YES YES ik ben niet gek
Bedankt
pi_21646950
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

TIJN: Ik doe de vaat wel...
VROUW: Oh hoeft niet, ik wil het anders ook wel doen hoor!
TIJN: Oh dat is mooi, studio sport begint ook net...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Moderator / Redactie FP maandag 30 augustus 2004 @ 22:04:33 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_21648097
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

TIJN: Ik doe de vaat wel...
VROUW: Oh hoeft niet, ik wil het anders ook wel doen hoor!
TIJN: Oh dat is mooi, studio sport begint ook net...
owned
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_21648726
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:44 schreef ook_gek het volgende:

zo herkenbaar, wanneer krijgen ze het is door dat ze vreselijk irritant daarmee zijn...mijn ma moet ook alles en nog wat opnoemen, alsof ik het bij de eerste zin niet had begrepen :/
pi_21649039
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:28 schreef Moonah het volgende:
Zo goed onder de plak, dat ie niet meer 's avonds mag FOK!ken...

Hoi profesor, leef je nog? Of ben je aan het schoonmaken?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_21649608
waarom zou je afwassen als zij gekookt heeft...zij maakt toch de rotzooi
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:54:01 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21651263
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef 12knarf het volgende:
waarom zou je afwassen als zij gekookt heeft...zij maakt toch de rotzooi
als je dat niet doet is de kans groot dat je pikstraf krijgt.

Daar om zeg ik ook altijd alle vrouwen zijn hoeren

Maar goed dat is het zelfde als een bosje bloemen mee nemen maar huis.
Hier schat voor jou gekocht. OKE WAT HEB JE NODIG VAN ME krijg je dan te horen.

Neem je niks mee dan is het van. Gho een bosje bloemen krijgen een keer zou best wel eens leuk zijn.

Precies het zelfde verhaal.
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:54:48 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21651288
Of ontbijt op bed. Doe je dat een keer is het van Ja lekker is dat kan ik het hele bed weer doen want nu komen er kruimels in het bed.

Doe je het niet dan is het van. Gho een ontbijtje op bed krijgen zou niet mis zijn.....
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:57:47 #84
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_21652870
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:54 schreef ook_gek het volgende:
Of ontbijt op bed. Doe je dat een keer is het van Ja lekker is dat kan ik het hele bed weer doen want nu komen er kruimels in het bed.

Doe je het niet dan is het van. Gho een ontbijtje op bed krijgen zou niet mis zijn.....
Kijk uit dat we niet overgaan in een algeheel 'het-is-nooit-goed'-vrouwen klaagbaak topic

Anyway, na het eten moet je gewoon even relaxed gaan zitten, achteruit zakken. Die afwas loopt (in elk geval de eerste week) niet weg.

Trouwens, als er een vrouw in de buurt is en je laat het lang genoeg staan, dan is de kans groot dat zij het doet.
Het leek zo'n goed idee...
pi_21654702
heb ik als zelfstandige huisman geen last van!

ben trouwens van mening dat de meeste "vrouwen" van tegenwoordig (onder de 25) niet meer kunnen koken...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:45:38 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21655349
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 08:22 schreef DJRoberto1978 het volgende:
heb ik als zelfstandige huisman geen last van!

ben trouwens van mening dat de meeste "vrouwen" van tegenwoordig (onder de 25) niet meer kunnen koken...
ik ben zelf 24 en als ik kijk naar de vrouwen die ik ken moet ik toe geven dat die niet kunnen koken ik zelf kan het helemaal niet
pi_21655370
ik ben een man en ik wil eigenlijk niet eens koken, ja mss 1 keer in de week of zo
pi_21655383
Herkenbaar.
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:52:38 #89
43556 miss_dynastie
pi_21655424
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 08:22 schreef DJRoberto1978 het volgende:
Klopt. Mijn beste vriendin ging op kamers, had nog nooit een aardappel gekookt, schafte de boeken van Jamie Oliver aan om mee te beginnen en zat binnen twee dagen aan de Knorr wereldgerechten en nee, dat noem ik dus geen koken Ik heb haar een mooi basiskookboek cadeau gedaan, en ik moet zeggen, ze heeft een hoop geleerd in de afgelopen maanden.

Voor mij is koken trouwens een leuke hobby, dus ik voel me persoonlijk niet aangesproken
  FOK!fotograaf dinsdag 31 augustus 2004 @ 10:02:22 #90
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21655572
En deze:
Jij gaat afwassen, maar je vriendin zit te lezen:
"Waarom ga je afwassen, ik zit toch te lezen??"

Anyhow, ik ben vent en kan allezzz, en ja, af en toe doe ik ook nog wel eens wat. Alleen de was doen mag ik niet meer, omdat als ik hetzelfde programma kies op de wasmachine, de was wel krimpt en bij mijn vriendin niet. Met dito instellingen...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_21658810
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:20 schreef Monidique het volgende:
Paan!
pi_21658869
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt. Mijn beste vriendin ging op kamers, had nog nooit een aardappel gekookt, schafte de boeken van Jamie Oliver aan om mee te beginnen en zat binnen twee dagen aan de Knorr wereldgerechten en nee, dat noem ik dus geen koken Ik heb haar een mooi basiskookboek cadeau gedaan, en ik moet zeggen, ze heeft een hoop geleerd in de afgelopen maanden.

Voor mij is koken trouwens een leuke hobby, dus ik voel me persoonlijk niet aangesproken
Wat is er nou weer mis met die gerechten? Ik snap niet dat voor sommige mensen koken blijkbaar betekent: zelf een molen bouwen en dan het koren en het graan vermalen dat je bij koken nodig hebt. Koeien vangen en zelf melken voor melkprodukten. Een hert schieten voor het vlees. Noten en vruchten verzamelen in het bos. En o wee als je iets ook maar enigszins kant en klaar koopt zonder bloed zweet en tranen ervoor verspild te hebben! Nee, die Jamie is een leuke kerel, maar sommige mensen gaan gewoon te ver!
Paan!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:23:40 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21661007
maar het is ook omdat veel mensen geen tijd meer hebben om te koken. Drukke baan man en vrouw werken beiden noem maar op.
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:30:36 #94
43556 miss_dynastie
pi_21661163
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met die gerechten?
Als dat je dagelijkse kost is, gaat het nogal vervelen he
pi_21661309
Mijn huisgenoten (vrouw en man trouwens) hadden telkens weer nèt dat willen doen wat ik inmiddels uit pure frustratie al gedaan heb. Jaja...
pi_21667877
Niet alle vrouwen zijn zo, ik haat dat gedrag juist, waarschijnlijk ook omdat me pa ook zo is. Hij is zijn roeping misgelopen, hij had poetsvrouw moeten worden. Als je je brood nog niet ophebt wordt het bord al onder je eten vandaan gehaald

Of dat je alleen thuis bent en ze hadden gevraagd of je de hond wilde uitlaten. Doe je dat netjes, extra groot stuk gelopen, Komen ze thuis, de hond heb je zeker niet uitgelaten?

En bij alles wat je doet loopt ie te zeuren dat je het niet goed doet, nou ik heb nu ook zoiets, als je overal wat op te zeuren hebt, en je het beter kan, dan doe je het toch lekker zelf!

Dan is het gezeur wel over meestal
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:41:10 #97
17205 Profesor
I have a dream!
pi_21673612
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Uhm...

Sinds onze thee meeting ben ik een paar vrolijke vriendinnen verder
die alleen in de ochtend lopen moeilijk te doen.. ..uhm.. beetje "free love" relaties allemaal.
pi_21673870
tja het kan soms irie zijn als vrouwen niet snappen dat een ma ook best wel kan opruimen en dat je ze er niet de hele godganse tijd op te wijzen.

maarja wees nou eens eerlijk, mannen zijn meestal liever lui als moe mijn broer bijvoorbeeld moet mijn moeder echt hard aanspreken voordat hij uberhaubt van ze kont afkomt om zijn kamertje schoon te maken.

ovger het hele afwas gedoe, zeur niet zo, als je klaar ben kan je even weglopen je kan ook gewoon alvast wat spullen naar de keuken brengen en in de afwas automaat zetten of afwassen hierna kan iemand anders ook even zijn rommel meebrengen en even helpen.
als je nou niet alles ziet als een wedstrijd elkaar een beetje snapt en gewoon goed langs elkaar kan leven zullen er weinig problemen onstaan, als dit niet het geval is ZEG er dan eens wat van praat er over en leg uit hoe jij het graag wil en vind een compromie

wat ik wel irrie vind is als je wat staat te doen zoals koken of schoonmaken en dat ze er dan bij komt staan he zal ik het even doen net alsof je het HELEMAAL FOUT DOET, mischien is het lief bedoelt maar dan doe je eens wat en dan wil zij het weer doen MAAR als ze dan in een pestbui is dan is het weer je doet ook nooit wat enz.
nou even praten helpt maar dan toch even wachten todat de storm voorbij is.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')