en wie zegt dat de vrouw altijd kooktquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Omdat jullie altijd de keuken vergeten en omdat we gekookt hebben![]()
En ze flikken het allemaal! vriendinnen, moeders etc etcquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:18 schreef Aurelium het volgende:
Tja das irritantdan lijkt het weer alsof het haar idee was
wahahahquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:20 schreef Monidique het volgende:
Mannen zijn goed. Vrouwen zijn iets minder goed. 1 - 0 voor de mannen.
rot zelf op man!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
Rot op man huilie
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:44 schreef ook_gek het volgende:
nou vrouwen doen dit ALTIJD.
Op het moment dat je iets uit je zelf wilt gaan doen zegt de vrouw het al.
dus op een gegeven moment doe je het niet meer.
Maar dat is dan ook weer niet goed. En doe je het als nog dan krijg je zo iets te horen van. HOOOW IK MOET OOK ALLES VRAGEN!
Hier niet hoor! Als mijn vent het huis opruimd en ik kom thuis neuk ik hem altijd platquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:47 schreef Topicorte het volgende:
Heb je het huis opgeruimd, vrouw komt thuis: Zo, dat werd wel eens tijd he!!
Als mijn vrouw dat zou doen, woonde ze binnen de kortste keren weer bij haar ouders.quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hier niet hoor! Als mijn vent het huis opruimd en ik kom thuis neuk ik hem altijd plat![]()
Doen, dan ben je gelijk van het gezeik af (en wij ook trouwensquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:59 schreef Profesor het volgende:
Dan heb ik z'n zin om die stofzuiger door haar strot heen te schuiven!!!..
weet je waar ik me zo aan erger? Het laatste hapje is net opgegeten, mama zoeft naar de keuken met de hele vaat en roept dan "Kom op Annette, afwassen!!"quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef ook_gek het volgende:
dat is het zelfde als m,n zusje. En dit zullen velen ook wel herkennen.
Je zit te eten en je bent klaar dus zet je het effe in de keuken of laat het effe op tafel staan. Dan komt je zusje aan rennen en die trekt alle van tafel af en stopt het direct in de vaatwasser. En precies het zelfde doet ze met een glas drinken. ZOEF en het is weg.
Jij wilt niet platgeneukt worden?quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als mijn vrouw dat zou doen, woonde ze binnen de kortste keren weer bij haar ouders.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik gegeten heb, kijk ik haar gewoon aan, zo van: Je kan afruimen hoor.
BLUF!!! BLUF!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:59 schreef Profesor het volgende:
Waarom doen vrouwen dit altijd!!!!
Volgens mij heb je last van onuitgesproken frustraties jegens je vriendin/vrouw.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:59 schreef Profesor het volgende:
Waarom doen vrouwen dit altijd!!!!
Bijvoorbeeld:
Je bent als man het huis aan stofzuigen en nét op moment dat je richting de keuken loopt roept ze:
"vergeet je de keuken niet" ARGH!!!
God daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef ook_gek het volgende:
Je zit te eten en je bent klaar dus zet je het effe in de keuken of laat het effe op tafel staan. Dan komt je zusje aan rennen en die trekt alle van tafel af en stopt het direct in de vaatwasser. En precies het zelfde doet ze met een glas drinken. ZOEF en het is weg.
En als je ouders dan terug komen van vakantie is het van. Ja ik moest als z,n troep opruimen bla bla bla. En dan ben jij als man weer de lul.
Echt die vrouwen leren dit al op vroege leeftijd![]()
Zie je wel dat het herkenbaar isquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
God daar heb ik ook last van.
Errug herkenbaar!quote:En als je ouders dan terug komen van vakantie is het van. Ja ik moest als z,n troep opruimen bla bla bla. En dan ben jij als man weer de lul.
Als mijn vrouw dat zou doen, zou ik vaker opruimenquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hier niet hoor! Als mijn vent het huis opruimd en ik kom thuis neuk ik hem altijd plat![]()
Ja jo dat is ECHt erg. Maar ik weet hoe dat komt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:21 schreef Silk1980 het volgende:
[..]
Errug herkenbaar!![]()
Bij mij en mijn zus ging dat ook altijd zo. Ik was meestal eerder thuis, dus dan begon ik maar met koken. Dan na het eten zei ze meestal "het is maar een beetje, dat ruim ik wel op". Vervolgens komen papas en mamas thuis van vakantie en krijg je om je oren "ik hoor dat je weer eens niks schoongemaakt hebt en alles je zus hebt laten doen".
Maar wat ik dan altijd nog het ergste vond: jezelf verdedigen mag niet want moeder en dochter zijn dan toch altijd 2 handen op 1 buik.![]()
Je zou het ook gewoon zelf op kunnen ruimen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef ook_gek het volgende:
En als je ouders dan terug komen van vakantie is het van. Ja ik moest als z,n troep opruimen bla bla bla. En dan ben jij als man weer de lul.
Maar je krijgt de tijd er niet voor. En wat is he probleem als het 5 min blijft staan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zelf op kunnen ruimen...
Ik denk aan vroeger, ouders op vakantie, broer eet en laat spullen staan, ik zeg er wat van en hij zegt, dat doe ik zo....
Zo komt, spullen niet opgeruimd, 3 uur later, spullen nog niet opgeruimd, als ik het liet staan was het wachten totdat er geen bestek enzo meer was, dan waste hij hetgeen af dat hij moest gebruiken en klaar....
Zo bleek dus net voordat mijn ouders thuis kwamen te zijn
Maar zo kan ik niet leven hoor, ben echt geen verschrikkelijk netjes typje, maar een echt ranzige boel vind ik ook weer niks...
Laten staat trekt ongedierte aan, het is gewoon een goor gezicht, het kan wat gaan ruiken en van uitstel komt afstel, leuker gaat het toch niet worden als je wacht...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je krijgt de tijd er niet voor. En wat is he probleem als het 5 min blijft staan?
Zie het probleem ECHT niet hoor. M,n zusje doet altijd als of ze heel de straat op versiete kan verwachten. Alles waar je maar mee en van af kan eten moet schoon zijn.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:52 schreef erodome het volgende:
Ik roep juist altijd als hij het toch al gaat doen, ohhh lieverd dat wil ik ook wel doen hoor
Dan zegt hij, blijf maar lekker zitten hoor schatje, ik doe het wel even snel (nee goh meen je dat zeg, dat wist ik nog niet).
Ja vast binnen 5 min zitten er 500 muizen in je huisquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Laten staat trekt ongedierte aan, het is gewoon een goor gezicht, het kan wat gaan ruiken en van uitstel komt afstel, leuker gaat het toch niet worden als je wacht...
Het is gewoon een goede gewoonte om na het eten de boel gelijk op te ruimen en schoon te maken.
Pffffffff ik klink als een moeder, wacht ik ben ook een moeder, neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben vergaan tot een doorsnee moeder, waar is mijn tienergeest die roept, niet schoonmaken, probeer eronderuit te komen!!!!!!!!
Dat kan ook na het eten, drankje erbij pakken, muziekje aan en al swingend de afwas doen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja vast binnen 5 min zitten er 500 muizen in je huis![]()
Hoe bedoel je een compex hebben![]()
En zeker wel dat opruimen na 1 uur leuker kan worden.
Muziekje lekke vol aan zetten. LEkker drankje er bij en dan effe los gaan betreft schoon maken en zo. Dat werkt perfect!
Na het eten moet ik eerst minimaal een half uur op de bank liggen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan ook na het eten, drankje erbij pakken, muziekje aan en al swingend de afwas doen...
Als dat eten koud is ruikt het echt minder hoor, dat gaat bar snel...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:27 schreef komrad het volgende:
als het eten lekker ruikt, ruikt het lekker he
Dat zou ik me geen twee keer laten zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:52 schreef erodome het volgende:
Ik roep juist altijd als hij het toch al gaat doen, ohhh lieverd dat wil ik ook wel doen hoor
Misschien moet je eens nadenken dat als iedereen anders denkt dan dat jij denkt dat die andere misschien wel een klein beetje gelijk hebben...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:27 schreef ook_gek het volgende:
ja goed maar zo denk JIJ er over. Maar JOUW wil is geen wet. EN ik denk er dus kennelijk iet zo over. Dus dan voel ik me alles behalven verplicht om te doen wat BV jij zegt. Of wat m,n zusje zegt.
Maar dat schijnhijlige bij m,n ouders is om te![]()
daarom heb ik ook een bloedhekel aan me zusje. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Ik zeg niet dat al hun ideeen goed zijn, ik zeg alleen dat ze gelijk hebben wat betrefd de afwas, verder ken ik jullie ouders niet dus daar kan ik erg weinig over zeggen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:43 schreef komrad het volgende:
sorry hoor, maar ik vind het te gemakkelijk om je nu zo op te stellen, je eigen ervaringen zijn geen wetmatigheid en wie zegt dat alle ouders vol zittne met 'goede' adviezen
Je komt precies zo over als m,n zusje. Ook precies die bekrompen gedachte dat jullie ideeën wetten zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken dat als iedereen anders denkt dan dat jij denkt dat die andere misschien wel een klein beetje gelijk hebben...
Voel je niet verplicht iets te doen omdat ik vind dat het zo is, maar denk er gewoon eens over na of er geen grond van waarheid in zit...
Goede gewoonte's qua schoonmaken er nu al inkweken heb je later alleen maar lol van, denk erom dat je ouders dingen voor je beslissen die jij misschien anders ziet, maar die hun allang hebben meegemaakt toen hun jong waren en het nut er nu wel van inzien.
10 jaar terug had ik je echt gelijk gegeven, maar ik run een eigen huishouden, heb ook een kind en heb het allemaal wel meegemaakt en gezien wat dat betrefd, toen ik net een eigen huishouden had was het een huishouden van jan steen, echt een gigantische zooi, dat leer je snel af hoor, het wordt alleen maar meer en meer een steeds rottigere klus, je huis ziet er niet uit, spontaan bezoek zie je liever niet komen enz enz enz...
Dan leer je heel snel dat je ouders gelijk hadden en dat is balen
Oke heb het overwogen en ik zeg NEEquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:57 schreef erodome het volgende:
Nee, je zus ben ik niet, mijn broer en ik hebben allang geen hekel meer aan elkaar, zijn beste maatjes geworden
Ik zeg juist niet dat mijn wil wet is, maar neem het eens mee in een overweging...
Nou wij praten niet eens meer tegen elkaar. En als we dat doen buiten msn dan gaan we scheldenquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:05 schreef erodome het volgende:
Die kans schatte ik vroeger om -100 in, maar het is toch gebeurt
Vanaf dat ik me kan herrineren had ik ruzie met mijn broer, om wat er op tv was, om de 2 chippie's die hij meer had, echt overal over, dat is over gegaan, het is allemaal over gegaan...
We zijn beste maatjes nu we volwassen zijn.
Maar je kan wel nee zeggen, je woont nogsteeds bij je ouders en weet je wat zo vervelend is?
Zoalng je daar woont is hun woord wel wet
Dat was het eerste waar ik aan dacht bij het openen van deze topic...quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:12 schreef Moonah het volgende:
Profje!!!
Woon je samen???
Vertel, vertel!
Ben benieuwd hoe dat gaat.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht bij het openen van deze topic...![]()
Profesor en samenwonen..![]()
Zou het?![]()
15 minuten????quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou wij praten niet eens meer tegen elkaar. En als we dat doen buiten msn dan gaan we schelden
gelukkig hebben we een schoonmaakster wat dat betreft. En die komt een dagje extra als m,n ouders op vakantie zijn.
Nu moet niet iedereen denken dat ik NOOIT wat opruim hoor. Alleen doe ik dat op de tijden wanneer ik dat wil en niet 10sec na het eten om te proberen een wereldtijd neer te zetten betreft afruimen na eten. Ik doe het altijd binnen de 15 min.
Als hij dat zou zeggen dan doe ik een week niets in huis, maar dan ook echt helemaal niets, dan zullen we zien wie er nooit wat doetquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:14 schreef Silk1980 het volgende:
Ik kan nu ook best goed opschieten met mijn zus. Grootste reden is dat we allebei ouder zijn geworden, en met ouder worden komen meer individuele activiteiten, vooral buiten huis.
Hoe minder ik mijn zus zie, hoe minder we ruzie hebben![]()
Maaruh Erodome, je zei zelf al dat je man dan doet opruimen. Jij zegt dan "dat wil ik ook wel doen hoor" en hij vindt dan dat jij wel lekker mag blijven zitten. Hardstikke goed natuurlijk... Maar wat vind jij er dan van als hij de volgende dag tegen jou zegt "jij blijft altijd maar zitten en doet geen f*ck en ik ruim de zooi altijd op".![]()
Ach, als je zó erg aandringtquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou ik me geen twee keer laten zeggen
YES YES YES YES YES ik ben niet gekquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:26 schreef erodome het volgende:
[..]
15 minuten????
Dan moet ik je toch wel echt gelijk geven, dan is het puur gezeur...
TIJN: Ik doe de vaat wel...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou ik me geen twee keer laten zeggen
ownedquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
TIJN: Ik doe de vaat wel...
VROUW: Oh hoeft niet, ik wil het anders ook wel doen hoor!
TIJN: Oh dat is mooi, studio sport begint ook net...
zo herkenbaar, wanneer krijgen ze het is door dat ze vreselijk irritant daarmee zijn...mijn ma moet ook alles en nog wat opnoemen, alsof ik het bij de eerste zin niet had begrepen :/quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:44 schreef ook_gek het volgende:
nou vrouwen doen dit ALTIJD.
Op het moment dat je iets uit je zelf wilt gaan doen zegt de vrouw het al.
dus op een gegeven moment doe je het niet meer.
Maar dat is dan ook weer niet goed. En doe je het als nog dan krijg je zo iets te horen van. HOOOW IK MOET OOK ALLES VRAGEN!
Zo goed onder de plak, dat ie niet meer 's avonds mag FOK!ken...quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:28 schreef Moonah het volgende:
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Kennelijk zit hij goed onder de plak.
Ooohhh, ik plaag je maar Profje.![]()
als je dat niet doet is de kans groot dat je pikstraf krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef 12knarf het volgende:
waarom zou je afwassen als zij gekookt heeft...zij maakt toch de rotzooi
Kijk uit dat we niet overgaan in een algeheel 'het-is-nooit-goed'-vrouwen klaagbaak topicquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:54 schreef ook_gek het volgende:
Of ontbijt op bed. Doe je dat een keer is het van Ja lekker is dat kan ik het hele bed weer doen want nu komen er kruimels in het bed.
Doe je het niet dan is het van. Gho een ontbijtje op bed krijgen zou niet mis zijn.....
ik ben zelf 24 en als ik kijk naar de vrouwen die ik ken moet ik toe geven dat die niet kunnen kokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:22 schreef DJRoberto1978 het volgende:
heb ik als zelfstandige huisman geen last van!
ben trouwens van mening dat de meeste "vrouwen" van tegenwoordig (onder de 25) niet meer kunnen koken...
Klopt. Mijn beste vriendin ging op kamers, had nog nooit een aardappel gekookt, schafte de boeken van Jamie Oliver aan om mee te beginnen en zat binnen twee dagen aan de Knorr wereldgerechten en nee, dat noem ik dus geen kokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:22 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ben trouwens van mening dat de meeste "vrouwen" van tegenwoordig (onder de 25) niet meer kunnen koken...
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:20 schreef Monidique het volgende:
Mannen zijn goed. Vrouwen zijn iets minder goed. 1 - 0 voor de mannen.
Wat is er nou weer mis met die gerechten? Ik snap niet dat voor sommige mensen koken blijkbaar betekent: zelf een molen bouwen en dan het koren en het graan vermalen dat je bij koken nodig hebt. Koeien vangen en zelf melken voor melkprodukten. Een hert schieten voor het vlees. Noten en vruchten verzamelen in het bos. En o wee als je iets ook maar enigszins kant en klaar koopt zonder bloed zweet en tranen ervoor verspild te hebben! Nee, die Jamie is een leuke kerel, maar sommige mensen gaan gewoon te ver!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt. Mijn beste vriendin ging op kamers, had nog nooit een aardappel gekookt, schafte de boeken van Jamie Oliver aan om mee te beginnen en zat binnen twee dagen aan de Knorr wereldgerechten en nee, dat noem ik dus geen kokenIk heb haar een mooi basiskookboek cadeau gedaan, en ik moet zeggen, ze heeft een hoop geleerd in de afgelopen maanden.
Voor mij is koken trouwens een leuke hobby, dus ik voel me persoonlijk niet aangesproken
Als dat je dagelijkse kost is, gaat het nogal vervelen hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met die gerechten?
Uhm...quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Kennelijk zit hij goed onder de plak.
Ooohhh, ik plaag je maar Profje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |