Ik denk dat moslimmannen die hun vrouw slaan en verkrachten grosso modo dezelfde fundamentele persoonlijkheidsstoornissen hebben als Westerse mannen die dat doen...quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
nee ,maar het is wel zo dat het bij de moslims mag , in ieder geval het slaan van vrouwen
Mooi gezegd Milagro.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zegt ze ook niet.
het wil alleen zo dat men ten dele een rechtvaardiging in de heilige teksten vindt of die zo uitgelegd krijgen of uitleggen, iets wat je toch wat meer in die cultuur ziet
en dat in de betreffende cultuur de vuile was buiten hangen minder done is dan het openlijk opnemen voor diegene die mishandeld wordt.
plaatsvervangende schaamte gehalte is groot , ja, bij dat fragment.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi gezegd Milagro..
En mooi om Melkert zo te zien zweten. Ik was alweer helemaal vergeten hoe pijnlijk het werd om naar Melkert te kijken tijdens die periode.
Pijnlijk voor Melkert. Ík heb me wel vermaakt toen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
En mooi om Melkert zo te zien zweten. Ik was alweer helemaal vergeten hoe pijnlijk het werd om naar Melkert te kijken tijdens die periode.
Ze heeft toch niks te zeggen ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:58 schreef milagro het volgende:
Nou ja Tong, wat je nu allemaal bazelt
Het gaat hier om de hypocrisie van gesloten geloofsgemeenschappen en het schisma tussen religieuze theorie en dagelijkse praktijk.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:41 schreef Youssef het volgende:
Dus welk aspect gaat hier over de islam? Oh, dat die vrouw helemaal niet wordt beloond door Allah? Dan kent ze zeker het verhaal van Job niet.
Die hele periode. Het was zo duidelijk te zien hoe Melkert Fortuyn verafschuwde.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte gehalte is groot , ja, bij dat fragment.
Joost Z. maakt het voor de gewone man zoals ik, toegankelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gaat hier om de hypocrisie van gesloten geloofsgemeenschappen en het schisma tussen religieuze theorie en dagelijkse praktijk.
Ik vind het verhaal van Ayaan Hirsi Ali erg helder. Aparte fragmenten, dwarse analyses. Mag haar wel.
Die Joost Z. vind ik maar een weinig capabel mannetje.
Ik kon er na de moord niet meer naar kijken. Het was zo overduidelijk dat Melkert het niet eens zo heul erg vond dat die oproernicht dood was.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Melkert. Ík heb me wel vermaakt toen.
Pimquote:
Nuancering: Het ging wel steeds beter na dit legendarische debat voor Melkert. In een Netwerk debat vond ik Ad Melkert tien keer beter dan Fortuyn die meer met soundbites kwam.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die hele periode. Het was zo duidelijk te zien hoe Melkert Fortuyn verafschuwde.
Dat zei Rottenberg ook al, jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die hele periode. Het was zo duidelijk te zien hoe Melkert Fortuyn verafschuwde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |