Nee, hoe kan ik daar nu aan werken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:13 schreef MrAli het volgende:
ik weet het..
'project cell 4' is de wintersport van Marcel Verbeer..
(ik heb er zin in..maar dat zal niemand verbazen denk ik..
)
Jij wel.quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:59 schreef errrrr het volgende:
Bloody staatsgeheimen bij de Trompen... (of was dat van Henk en Cel 4 een apart statement?)
Merciquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ha! Nieuw topic alweer. Wat goed.
Goede vraag... en daarna met m'n fucking boekentas langs de HEMA, om ff werktijden af te sprekenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Merci
Morgen dus 12 uur boeken halen, die ochtend maar even langs de Bruna, is er nog een papiertje dat je mee moet nemen of alleen een zak geld?
nou...wat denk je..quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Nee, hoe kan ik daar nu aan werken?
Volgens mij heb je altijd zo'n briefje voor het boekenfonds nodig met voorop naam/handtekening ouders/etc en achterop alle voorwaarden. Daar moet je mee akkoord zijn gegaan zeg maar. Verder lijkt het me handig om die boekenlijst mee te nemen zodat je even kunt checken of je alles hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Merci
Morgen dus 12 uur boeken halen, die ochtend maar even langs de Bruna, is er nog een papiertje dat je mee moet nemen of alleen een zak geld?
Ik had het over het naar-de-brunaquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je altijd zo'n briefje voor het boekenfonds nodig met voorop naam/handtekening ouders/etc en achterop alle voorwaarden. Daar moet je mee akkoord zijn gegaan zeg maar. Verder lijkt het me handig om die boekenlijst mee te nemen zodat je even kunt checken of je alles hebt.
Ik zou het ook niet weten, vraag wel even aan m'n moeder... maar ik denk niet dat ze moeilijk doen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had het over het naar-de-bruna
ik weet na 4 jaar echt wel wat ik allemaal mee moet nemen voor boeken op school
Tot morgen allenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:28 schreef DearPrudence het volgende:
welterusten allen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tot morgen allen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
nou...wat denk je..wie wil er nou niet snowboarden?
Ik 26, en moet er nog 2... tussen jullie inquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
20,5 kilo
ik had overigens 22 boeken.
Misschien ben ik iets minder kieskeurig geweest Kees
Die hebben wij ook, volgens mij is het gewoon de bedoeling (omdat de A klassen ze waarschijnlijk nog nodig hebben..., of omdat je dan nog iets na kan zoeken...) ik vond het ook shit, zag het pas nadat ik ze gekaft hadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat ik twee wiskundeboeken uit de 4e heb meegekregen.
Zou iemand morgen die lijst mee willen nemen, zodat ik kan zien welke ik wel moet hebben? Waarschijnlijk heet ie ook gewoon A1 - B1 (1) en (2), alleen heb ik de 4v versie ontvangen.
Op die site staat Wat Jij Wil ....... tquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuk, die overheid:
spenderen ze duizenden om op ieder stapeltje boeken in Nederland een strookje te krijgen met 'Wat-jij-wil'
1.vergeten ze er .nl achter te zetten
2. is het een baggersite
3. dóet de baggersite het niet eens
4. hadden ze bést een betere slogan kunnen verzinnen, niet zo'n misspelde, halve gare tiefusslogan
www.wat-jij-wil.nl
Ja, maar op het blaadje niet, en die krijgt iedereen onder ogenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Op die site staat Wat Jij Wil ....... t
Maar voor de rest, helemaal met je eens
1. wat doet dit op GTA forum?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=144008&st=0
Damn, check ook de 2e en 3e pagina's, als ze die foto's beter gaan bekijken
Gewoon, daar postte hij hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. wat doet dit op GTA forum?
jaquote:2. Is dit een grap?
Zeker, kijk ook nog wat verder, steeds meer details kun je zienquote:3. Mooie foto's
hoaxquote:4. Wel vage shit als 2. niet waar is
Tennis is wel goed idee. Erg lang niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:34 schreef errrrr het volgende:
Ok, straks naar dat vage gedoe... Kees, heb jij daarna misschien zin in tennis? Weer ff oefenen enzo
Ik moet namelijk om kwart over vier naar muziek, en iets regelen voor de rest van het jaar... handig geplanned daarzo
Hij moet eerst nog een boek van mij uitlezen, dus denk het nietquote:Op woensdag 1 september 2004 12:23 schreef DearPrudence het volgende:
btw Ruben, al begonnen in I,Robot?
Stiekem heb ik gister al eventjes gelezen. 30 pagina's en toen verder in SDDSVHLquote:Op woensdag 1 september 2004 12:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog een boek van mij uitlezen, dus denk het niet
En ook nogsteeds 2 soorten dans? Je krijgt het druk...
Nou nou, niet meer doen he?! Gewoon netjes eerst het ene boek uitlezen en daarna pas de ander.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stiekem heb ik gister al eventjes gelezen. 30 pagina's en toen verder in SDDSVHL
Anyway, tijd om naar school te gaan
Succes met drummen, erg mooi instrumentquote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef DearPrudence het volgende:
Net geregeld dat ik rond het 7e uur op donderdag kan gaan drummen, want ik heb die dag de 6e en 7e uur vrij en 8e uur school (ckv).
Ik heb zonder studieuren in te vullen (wel mét vsu) al 30 uur.Met mijn C&M profiel, vraag niet hoe ik dat doe... )
mooi... weet ik niet zo zeker...quote:Op woensdag 1 september 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Succes met drummen, erg mooi instrument
Ons rooster is dus echt totaal k*t zeg... 2x tot 4 uurquote:Op woensdag 1 september 2004 17:16 schreef il_mostro het volgende:
Hallo, ik ben ook maar weer eens hier... pff lang terug dat ik op fok! geweest ben zeg![]()
![]()
Ik had 3 studie uren (buiten de vsu om) om aan mijn 30 uur tekomen dus dat viel wel mee vorig jaar had ik er veel meer nodig![]()
Heb wel een oke rooster dus daar gaat het dit jaar niet aan ligge ( damn weer een excuus minder)
ach joh, gewoon dl-en die troep...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Ruben, 'The Village' draait hier nu, vrijdag bijvoorbeeld om 21:45... zullen we er heen of downloaden we 'm wel gewoon? (misschien nog anderen die mee willen?)
Ooit gehoord dat wij wiskunde B1,2 hebben?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Moet je voor de grap eens op de studiewijzer kijken voor Wiskunde A1,2. We moeten gewoon de sommen van vorig jaar nog een keer maken.Dat van die 4v-boeken was dus geen foutje.
Hebben wij niet allebei? Dus A1,2 en B1,2? Volgens mij wel namelijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat wij wiskunde B1,2 hebben?
Wtf, is dit serieus bedoeld of 'als grap / hoax / complottheorie'quote:
Het is een serieuze complottheorie.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus bedoeld of 'als grap / hoax / complottheorie'
Ik heb wel Wiskunde A 1,2quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Moet je voor de grap eens op de studiewijzer kijken voor Wiskunde A1,2. We moeten gewoon de sommen van vorig jaar nog een keer maken.Dat van die 4v-boeken was dus geen foutje.
Nu waarschijnlijk niet meer...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb wel Wiskunde A 1,2
Hm, das niet zo mooi. Aangezien dat eigenlijk mijn enige training is.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens kees, die nieuwe trainer is een broekie van 22 jaar
Kerel kan niets, niet eens fatsoenlijk volleyballen, laat staan training geven.
Gelukkig is er morgen gewoon weer Heren 1 training met Connie.
Woensdag 21:00 is dus heren recreanten + tevoko eilandcompetitie
Donderdag 21:00 is heren 1.
Ai!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, das niet zo mooi. Aangezien dat eigenlijk mijn enige training is.Nouja, ik zie volgende week woensdag wel.
Morgen moet ik opeens onverwacht naar het VU-ziekenhuis. Afspraak is vervroegd. Dat vonden ze daar nodig, kan zelfs een opname worden.
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, das niet zo mooi. Aangezien dat eigenlijk mijn enige training is.Nouja, ik zie volgende week woensdag wel.
Morgen moet ik opeens onverwacht naar het VU-ziekenhuis. Afspraak is vervroegd. Dat vonden ze daar nodig, kan zelfs een opname worden.
Hopelijk helemaal geen opname, maar die kans was er. Langdurig denk ik niet, lijkt me niet iig. Paar dagen vind ik wel weer lang genoeg.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:55 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Ai!![]()
Succes ermee Kees! Een langdurige opname?
Nee hoor, daar zijn ze erg zuinig mee bij Crohn. Het zou dan eerder voor onderzoek en dergelijke zijn, gok ik.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wordt het dan misschien ook een operatie of niet?
Dank.quote:Sterkte iig.
Ik wil ook ckvquote:Op donderdag 2 september 2004 17:58 schreef DearPrudence het volgende:
Succes Kees.
Ik vond ckv trouwens leuk...
Nou, het is een beetje helemaal verkeerd. Dus vandaar dat mijn moeder het ziekenhuis gebeld had om te vragen of er wat moest gebeuren. Toen stelde de internist voor om meteen morgen te komen. Dus vandaar.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:08 schreef errrrr het volgende:
Wtf, is er een reden voor die vervroeging of zomaar van 'he, we hebben nu tijd, kom morgen maar langs?'... maar iig succes, en tot volgende week (als alles goed is)
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Had ik aan joram gevraagd, in een melige bui, of hij me vanavond wou bellen om me er aan te herinneren dat ik om 11 uur naar bed moest. Heeft hij dat nog op m'n voicemail ingesproken ook
Droog
we moesten de Mona Lisa na-schilderen, met zwart-wit. En geen schets van tevoren...quote:Op donderdag 2 september 2004 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wil ook ckv
het gebeurt niet echt vaak..maar ik ben het totaal niet met je eens Niels..ik vind het een rooster van niets..quote:Op woensdag 1 september 2004 17:16 schreef il_mostro het volgende:
Hallo, ik ben ook maar weer eens hier... pff lang terug dat ik op fok! geweest ben zeg![]()
![]()
Ik had 3 studie uren (buiten de vsu om) om aan mijn 30 uur tekomen dus dat viel wel mee vorig jaar had ik er veel meer nodig![]()
Heb wel een oke rooster dus daar gaat het dit jaar niet aan ligge ( damn weer een excuus minder)
en Hans..ik zou niet naar die film gaan..downloaden misschien..maar meer is ie echt niet waard (is dit wel goed nederlands?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Ruben, 'The Village' draait hier nu, vrijdag bijvoorbeeld om 21:45... zullen we er heen of downloaden we 'm wel gewoon? (misschien nog anderen die mee willen?)
Goed om te horen dat je nog relatief okay bentquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, weer terug. Ze hoefden me gelukkig niet te houden.Wel meteen weer extra medicijnen en nog zware dosis ook. Het is echt gemeen spul, vergif eigenlijk. Maar goed, als het werkt dan is dat wel mooi natuurlijk.
Dat heeft het helaas dus wel. Prednison is echt een zwaar middel en heeft een hele waslijst aan bijwerkingen. Het mag ook niet lang geslikt worden omdat er dan vanalles afgebroken wordt in je lichaam. Gelukkig hoef ik dat niet zo lang in te nemen en daardoor vallen de bijwerkingen wel mee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je nog relatief okay bent
Hopelijk blijft dat spul werken, heeft het, als het echt als vergif is, geen nasty bijwerkingen?
Prednison... zwel je daar niet wat van op? Je organen blazen zichzelf toch een beetje op?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat heeft het helaas dus wel. Prednison is echt een zwaar middel en heeft een hele waslijst aan bijwerkingen. Het mag ook niet lang geslikt worden omdat er dan vanalles afgebroken wordt in je lichaam. Gelukkig hoef ik dat niet zo lang in te nemen en daardoor vallen de bijwerkingen wel mee.
Dan heb ik nog een ander medicijn gekregen wat wel voor de lange termijn is, alleen moet er eerst gekeken worden of ik er niet verkeerd op reageer. Zo kan je meteen in de eerste week al hevige buikpijn (ontsteking van de lever of alvleesklier) of bijv. hoge koorts krijgen. Dat is niet okay en dan moet er meteen mee gestopt worden. Verder moet er wekelijks bloed geprikt worden om te checken of alles nog wel in orde is. Vooral die heftige (allergische) reacties die meteen de eerste week kunnen komen zijn wat minder. Ander nadeel is dat dit medicijn pas echt begint te werken nadat je 2 - 4 maanden dagelijks geslikt hebt.
Maar ik ben al blij als het iets helpt, bovendien heb ik niet zoveel keus.
Ai, dat is vaag. Zo snel horen ze nou ook weer niet kapot te gaan. Zou toch nog maar eens goed zoeken naar je garantie dan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:55 schreef NerdoNielso het volgende:
Mjah, ik werd vanmorgen dus wakker, hoor ik een raar lawaai, alsof iets aanloopt en dan stopt en een piep gaf. Ik te kijken, kwam het dus uit mijn pc. Meteen uit gezet, nu net weer ff gekeken wat het nou was, dacht eerst een fan, maar het is dus mijn mooie 120GB 7200RPM Seagate Barracuda
Soms ziet m'n bios hem, soms niet. Ben nu met SEATOOLS aan het checken als m'n hdd okey is, al weet ik dat dat niet zo is, en ik kan m'n garantie niet vinden, al was hij volgens mij toch al ouder dan een jaar (zit tegenwoordig 5 jaar op die dingen, maar dat gaat dus niet voor mij op)...
Hans, ik heb hem toch niet vorige HCC gekocht? die daarvoor al volgens mij...
Dat is ook een bijwerking ja. Dat komt doordat je dan vocht vast gaat houden en dat zorgt met name voor een opgezwollen gezicht, ziet er niet leuk uit. Gelukkig heb ik daar de vorige keer geen last van gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Prednison... zwel je daar niet wat van op? Je organen blazen zichzelf toch een beetje op?
Prednison was bedoeld als een korte kuur zeg maar om de ontsteking die nu actief is weer rustig te krijgen. Dat werkte tot op zekere hoogte. Tijdens het slikken van prednison had ik geen buikkrampen en dergelijke, maar bij het afbouwen naar een lagere dosis had ik wel meteen weer flink last. Bedoeling was dat ie na de prednison nog steeds rustig zou blijven. Nu ben ik afhankelijk van prednison en dat mag je niet lang slikken en bovendien helpt het op de lange termijn ook niet goed meer.quote:En wat voor een effect zou deze andere medicijn hebben? Waar helpt het nou precies tegen??
Dank.quote:Ik hoop echt heel erg voor je dat je goed zal reageren op deze medicijnen!
I'll keep my fingers crossed!
Gelukkig is ie niet helemaal kapot, hij is nu weer up 'n running zonder piepjes enzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ai, dat is vaag. Zo snel horen ze nou ook weer niet kapot te gaan. Zou toch nog maar eens goed zoeken naar je garantie dan.
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:50 schreef errrrr het volgende:
Bladzijde 250, Duits -> Nederlands moeten we leren
Ow, en btw moet je je werkboek van vorig jaar mee voor Duits
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef errrrr het volgende:
Verder, op atletiek was zo'n klein ventje gevallen, schaafwondje, maar de verbanddoos (pleisters) was zoek... wij dus naar Wolberts (trainer) huis, maar daar deed niemand open.. Dat is zo-ongeveer tegenover Kees en Jelle dus zo 'we halen wel even bij Kees'. Ik schaamde me echt dood. 'Ja we komen van de atletiek en er is iemand gevallen. We moesten wat plijsters halen bij Wolbert, maar omdat er niemand is en dat in de buurt is dachten we, we gaan hier wel langs'. Gelukkig had je moeder nog pleisters
kwart voor tien, stond goed stomquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]Niks van gemerkt. Hoe laat was dat ongeveer?
Bezig met downloaden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:01 schreef errrrr het volgende:
Cool, ik heb Cabri II gedownload (via emule), en prachtig progje, best cool om zo driehoeken in het rond te slepen
(Who wants it?)
Hmz, wat kan je er eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bezig met downloaden.
Die versie voor op de Ti83+ zou overigens ook wel handig zijn.
Schoorl zou 'm maandag op z'n GR zettenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bezig met downloaden.
Die versie voor op de Ti83+ zou overigens ook wel handig zijn.
Ik geloof alleen de woordjes, maar met zinnetjes is het makkelijker... en ja, die hele bladzijdequote:Op zaterdag 4 september 2004 15:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor Duits moet je alleen die woorden kunnen vertalen of ook het zinnetje eromheen? Verder moet je dus die hele bladzijde kennen?
quote:Toeval is dat mijn oude biologieleraar in hetzelfde hutje in Noorwegen heeft gezeten als wij in 2001
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:21 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.enzine.cyborgcow.net/exam/ Super!
Voor dinsdag, maandag hebben we geen duitsquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Welke woordjes moesten we nou eigenlijk precies voor Duits leren voor maandag?
hehe, ik denk het niet...quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Zou rene daar om moeten lachan?
> "Waarom bestaat water uit H2O"
< "Omdat God het zo heeft bedacht"
Oh, ook goed.quote:Op zondag 5 september 2004 11:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voor dinsdag, maandag hebben we geen duits
en inderdaad, blz. 250.
Jahquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Toch niet Hans van Garderen?
Heb je dan al veel huiswerk?quote:Op zondag 5 september 2004 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
avond, fijn nu nog al mijn huiswerk moeten maken :')
ben daar gelukkig al vanafquote:Op zondag 5 september 2004 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
Moet morgen trouwens naar de ortho, eens even kijken of de stand al wat gevorderd is... begin dat ding nu namelijk echt zat te worden.
Wiskunde B1,2quote:Op zondag 5 september 2004 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heb je dan al veel huiswerk?
Ik neem 's middags heel ijverig mijn studiewijzer voor me, om te kijken wat ik eens moet gaan maken... niets...
Moet morgen trouwens naar de ortho, eens even kijken of de stand al wat gevorderd is... begin dat ding nu namelijk echt zat te worden.
heb ik nooit gehad en hoef ik ook niet..quote:Op zondag 5 september 2004 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
Jij bent zo scheef daar valt toch al niets meer aan te doenquote:Op zondag 5 september 2004 19:59 schreef MrAli het volgende:
heb ik nooit gehad en hoef ik ook niet..![]()
Als het echt de finishing is dan wordt de beugel eruit gesloopt en mag je fluitend weglopen, met een bling bling smilequote:Op maandag 6 september 2004 15:35 schreef DearPrudence het volgende:
Ruben, als de orthodontist zegt dat volgende keer finishing zal worden toegepast... wat houdt dit dan precies in? (Eind in zicht!!)
Hmm, mss de voorbereidingen voor de 'finishing'. Want hij zei dat m'n tanden dan netjes naast elkaar staan, en dat hij dan nog aan een paar kleine details gaat werken...quote:Op maandag 6 september 2004 18:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als het echt de finishing is dan wordt de beugel eruit gesloopt en mag je fluitend weglopen, met een bling bling smile
Ik moest nog even een spalkje onder en een nachtbeugel, niet echt heel erg, maar wel nog niet helemaal af
Tja, misschien moet je er eens een boek over schrijven.quote:Op maandag 6 september 2004 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
'Osama wordt vlak voor verkiezingen gepakt'
Ik heb het altijd gezegd, nu komt zo'n franse quasi-intellectueel er ook mee aanwandelen
Ik wil al zoveel boeken schrijven, maar m'n d's en t's problemen weerhouden mij daar dan toch weer vanquote:Op maandag 6 september 2004 19:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je er eens een boek over schrijven.
Geef kees 2 weken zakgeld (voor hem danquote:Op maandag 6 september 2004 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wil al zoveel boeken schrijven, maar m'n d's en t's problemen weerhouden mij daar dan toch weer van
Tsjah, nu deze theorieen er zijn is het weer minder waarschijnlijk gewordenquote:Op maandag 6 september 2004 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
'Osama wordt vlak voor verkiezingen gepakt'
Ik heb het altijd gezegd, nu komt zo'n franse quasi-intellectueel er ook mee aanwandelen
pampampam...quote:Op maandag 6 september 2004 20:58 schreef DearPrudence het volgende:
pompompom...
Zouden we een werkje krijgen?quote:Op maandag 6 september 2004 20:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
pampampam...
Duits suckt echt, 1. het is saai 2. je moet rotwoorden leren
Lijkt me wel, ' tis popke hehquote:Op maandag 6 september 2004 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zouden we een werkje krijgen?
quote:Op maandag 6 september 2004 21:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ' tis popke heh
Wow, das een vlotte reactie.... nadat ik na m'n dubbelpost error terug was stond hij er alquote:Op maandag 6 september 2004 21:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik doe niets anders dan op F5 rammen hierquote:Op maandag 6 september 2004 21:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wow, das een vlotte reactie.... nadat ik na m'n dubbelpost error terug was stond hij er al
Same here, kwestie van op back drukken en opnieuw op posten klikken.quote:Op maandag 6 september 2004 21:30 schreef errrrr het volgende:
Fok! is ook weer lekker zeg, iedere keer na het 'invoegen' doet hij niks (ook niet na 1 minuut wachten), druk ik nog een keer, krijg ik een dubbelpost error
achjah..dat is altijd zo..quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:10 schreef NerdoNielso het volgende:
School is saai![]()
Duits is saai![]()
Leren voor Duits is nog saaier![]()
Ik vind het echt te saai voor woorden...
Heb zin in vakantie![]()
Kreta ofzo
Vast een domme vraag: Wat is dat / het is nog geen 2005quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Nieuwe Burton 2005 Riders Journal binnen!
Niet eens zo heel slecht gespeeld anders, voor een eerste wedstrijd...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:05 schreef -Mzraki- het volgende:
3-0 Gewonnen, 5 tegen 6, maar het was Eco-tiem
Au. Hoezo zonder verdoving?quote:Anyway, ik heb kiespijn, sinds gistermiddag, drinken/ zacht eten is een hel
Tandarts, here I come, zonder verdoving, uiteraard.
Ik heb een hekel aan naalden, en zeker als die in mijn mond moeten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Au. Hoezo zonder verdoving?
Believe me, dat ken ik, dit is een behoorlijk serieuze kiespijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:38 schreef errrrr het volgende:
En succes Ruben, maar is het 'serieuse' kiespijn of tijdelijke kiespijn (dat heb ik wel 's, doet het een paar dagen een beetje (niet erg ofzo) pijn, en dat gaat ook gewoon weer over... en ach, ik heb nog nooit een verdoving nodig gehad
eeh,, succes dan maar!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Believe me, dat ken ik, dit is een behoorlijk serieuze kiespijn.
Bij het drinken van wat kouds ga ik bijna onderuit
Nee, ik ben gewoon een mietjequote:Op dinsdag 7 september 2004 21:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
eeh,, succes dan maar!!
Maart waarom ben je zo bang van naalden eigenlijk? Traumatische ervaringen?
bij dezequote:7-9-2004 | 22:07:35 | jenn.. | Ruben | hey teel everyone i said hi!
7-9-2004 | 22:07:37 | jenn.. | Ruben | tell
Doe de groeten terugquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
bij deze
De mad max serie is idd niet verkeerd, niet echt een meesterlijk verhaal ofzo, maar is wel leuk...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef errrrr het volgende:
Net 'Mad Max' gekeken, best redelijke film, alleen nogal oud (1979 dacht ik...)
Over zo'n cop die 'bejaagd' wordt door criminelen, z'n collega/vriend zwaargewond, baby dood, vrouw zwaargewond, en hij gaat op hun jagen
quote:Ruben
Nee, ben gewoon een mietje
oh, okee. Ik wilde niet al te snel conclusies trekken... maargoed.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een mietje
Merely the truthquote:Op woensdag 8 september 2004 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
oh, okee. Ik wilde niet al te snel conclusies trekken... maargoed.
Bij deze: "mietje!"
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Merely the truth
Anyway, lekker van kwart over 2 tot half 6 bezig geweest met huiswerk, kan straks weer verder
Scheikunde wordt nu wel behoorlijk pittig, maar na wat rustig doorlezen is het ook wel best logisch eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef MrAli het volgende:
en vandaag wordt mijn mobo getest..ben benieuwd wat er uit komt.. ze moeten wel heel stom zijn als ze zeggen dat er niets mis mee is maar je weet het maar nooit..
(* duim...duim...duim..
bericht van PcMegastore..waar ik mijn moederbord vandaan had..:quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:31 schreef NerdoNielso het volgende:
*meeduimt *
Hoezo? Lang school? teveel frans?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Net gedanst, even al m'n frustratie eruit geschopt/gedanst,pfeeuw.... werd me allemaal even teveel vandaag....
Ben op pagina 80, best leuk so farquote:Btw, Ben je al begonnen in I,Robot?
teld??quote:Op donderdag 9 september 2004 09:20 schreef MrAli het volgende:
gewonnen = gewonnen..het is nogaltijd het resultaat dat teld..
Jup, veeeeels te veel frans! Veels te veel van alles, school enzo.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoezo? Lang school? teveel frans?
[..]
Ben op pagina 80, best leuk so far.
Ja sorry, ik heb nog 2 andere boeken, 1 tijdschrift en de Burton Journal ernaast liggenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jup, veeeeels te veel frans! Veels te veel van alles, school enzo.
Schiet niet echt op he?(blz. 80)
Ik dacht: Goh, laat ik eens niks zeggen.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
teld??
Doe jij het nou maar, heb geen zin om het allemaal van je over te nemen.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik dacht: Goh, laat ik eens niks zeggen.
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, duurde maar 5 maanden voordat ie het is mee hadquote:Op donderdag 9 september 2004 17:04 schreef errrrr het volgende:
Godver, voor dat 'Wipjes' uit het bier PO hadden we 7/15 en 1/5 punten... dat is dus 8/20 is een 4
... wtf we daar niet goed aan gedaan hebben snap ik dus echt niet... Ach, tis Renee heh
Samen met het bier PO was het dus een 7.1... niet al te best, maarach, geen zin om te gaan zeiken, dan ben je een jaar bezig met hem
Ach, hij had het wel mee, maar nu kon hij de antwoorden niet vindenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, duurde maar 5 maanden voordat ie het is mee had![]()
quote:Hoe krijg ik korting op de toegangsprijs?
Kaartje aan de kassa: ¤ 8,- per persoon.
Met voorregistratie via schoolweb.nl: ¤ 7,- per persoon.
Met groepskorting via je decaan: ¤ 6,- per persoon.
Klik hier om je aan te melden.
b*e*l*a*c*h*e*l*i*j*kquote:Op donderdag 9 september 2004 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, ze vragen nog geld voor die studiebeurs ook.
[..]
Goed idee, m'n broer is ook jarig binnenkort, scheeld weer (al heeft die al in geen 6 jaar meer een non-auto boek aangeraakt)quote:Op donderdag 9 september 2004 20:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
b*e*l*a*c*h*e*l*i*j*k
Btw, wtf wil je voor ANW gaan doen, lees dan ff 'A short history of nearly everything' en je weet alle stof voor 2 jaar ANW
En Kees, waren die boeken wat? Eentje geef ik iig aan m'n moeder
Zeg, ik heb ze nog niet uit.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
b*e*l*a*c*h*e*l*i*j*k
Btw, wtf wil je voor ANW gaan doen, lees dan ff 'A short history of nearly everything' en je weet alle stof voor 2 jaar ANW
echt tijd teveel als je vandaag 80 blz's weet te lezenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zeg, ik heb ze nog niet uit.
Heb nu 60 blz. gelezen in 'Het geheim van de schrijver', dat is op zich wel aardig. Alhoewel het op den duur wel wat langdradig wordt.
Tjah, als je zoals ik bent doe je nix op een dag zoals vandaagquote:Op donderdag 9 september 2004 20:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
echt tijd teveel als je vandaag 80 blz's weet te lezen
Duh, bijna geen tijd over... wiskunde doe ik morgen in een studieuur, en scheikunde (grr) van het weekendquote:Op donderdag 9 september 2004 20:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tjah, als je zoals ik bent doe je nix op een dag zoals vandaag![]()
Ja, die hadden wij in Schotland nog gekocht, zal hem ook maar eens ooit doorlezen... (ASHONE)quote:Op donderdag 9 september 2004 20:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
b*e*l*a*c*h*e*l*i*j*k
Mijn moeder was die (in het nederlands, welliswaar) in Schotland aan het lezenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, die hadden wij in Schotland nog gekocht, zal hem ook maar eens ooit doorlezen... (ASHONE)
Ill Nino r0xquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:05 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vind Ill Nino niet leuk...
Je werd afgelopen zomer doodgegooid met 'Dry your eyes mate' van The Streets op 3fm, dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nu ik trouwens naar The Streets zit te luisteren, gister in de HEMA hoorde ik opeens The Streets... had ik daar niet echt verwacht
sorry...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
teld??
Aye, Hans, je loopt achter.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je werd afgelopen zomer doodgegooid met 'Dry your eyes mate' van The Streets op 3fm, dus zo gek is het niet.
Tis stilteuur hier Ali, dus bij deze:quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:42 schreef MrAli het volgende:
het is bijna weekend...![]()
![]()
nog maar 2 uurtjes...
LED'jes die brand veroorzakenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef errrrr het volgende:
donderdag tot kwart voor vijf
vrijdag tot half vijf
en maak er maar kwart over drie van, scheelt weer wat
Verder, m'n vader vond het de hele dag aanstaan van de media-pc als server nu gevaarlijk ivm brandgevaar... 'Ja allemaal zelfgemaakte lichtjes, daardoor branden huizen af.'... zucht ... 'Nee echt!' ... zucht, laat maar
sterker nog, Ledjes die ijzer & flink geimpegneerde dingen in de fik steken....quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
LED'jes die brand veroorzaken
Hm, er staat het volgende: "Willen we, om de winterlessen zo goed mogelijk in te delen van een ieder zijn of haar Verhinderingen weten. Vul daarom onderstaande zo goed mogelijk in."quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef errrrr het volgende:
donderdag tot kwart voor vijf
vrijdag tot half vijf
en maak er maar kwart over drie van, scheelt weer wat
schrijf maar op wanneer we kunnen, is korterquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, er staat het volgende: "Willen we, om de winterlessen zo goed mogelijk in te delen van een ieder zijn of haar Verhinderingen weten. Vul daarom onderstaande zo goed mogelijk in."
Vervolgens staat daaronder ook nog "Dit zijn de verhinderingen van: Naam, etc". Dus wat willen ze nu dat je noteert? De tijden die je niet kan (verhinderingen) of juist wel?
Bij ons was het redelijk druk, omdat er twee ziek waren moest ik van half een tot kwart voor vier helpenquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:56 schreef -Mzraki- het volgende:
Klaar met werken
Was de hele dag vrijwel niets te doen, hopla
Nounou, pittig zegquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bij ons was het redelijk druk, omdat er twee ziek waren moest ik van half een tot kwart voor vier helpen
Daar had ik echt een hekel aan, om opgeroepen te kunnen worden. Zo van 'Hey, die en die zijn ziek kun je even komen helpen?' Ik heb het ook weleens gewoon geweigerd, weet niet hoe erg je je dan verplicht moet voelen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bij ons was het redelijk druk, omdat er twee ziek waren moest ik van half een tot kwart voor vier helpen
Ze vroegen het vrijdagavond al, omdat er toen een ziek was, of ik kon helpen... afgesproken dat ik zou bellen of het nodig was, had geen zin, maar vond het toch wel aardig (ik weiger ook wel 'ns hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar had ik echt een hekel aan, om opgeroepen te kunnen worden. Zo van 'Hey, die en die zijn ziek kun je even komen helpen?' Ik heb het ook weleens gewoon geweigerd, weet niet hoe erg je je dan verplicht moet voelen.
Dat heeft niks met reistijd te maken, maar eerder met het feit dat ik vrij wil zijn als ik vrij ben. Als ik afgesproken heb elke week op een bepaalde tijd te willen werken, dan stel ik me daarop in en moet het daar ook bij blijven. Als er dan iemand ziek is, dan is dat niet mijn probleem. Vast een hele verkeerde instelling, maar ik ben dan ook slechts een simpele hulpkracht en dan wil ik verder geen verplichtingen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ze vroegen het vrijdagavond al, omdat er toen een ziek was, of ik kon helpen... afgesproken dat ik zou bellen of het nodig was, had geen zin, maar vond het toch wel aardig (ik weiger ook wel 'ns hoor), en toen was er dus nog een ziek, en het was druk, dus ff tijdens de grootste drukte helpen
En wtf maakt dat jou uit, je woont toch in Den Burg, bent er in 2 minuten
Het woord 'hulpkracht' zegt het alquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat heeft niks met reistijd te maken, maar eerder met het feit dat ik vrij wil zijn als ik vrij ben. Als ik afgesproken heb elke week op een bepaalde tijd te willen werken, dan stel ik me daarop in en moet het daar ook bij blijven. Als er dan iemand ziek is, dan is dat niet mijn probleem. Vast een hele verkeerde instelling, maar ik ben dan ook slechts een simpele hulpkracht en dan wil ik verder geen verplichtingen.![]()
Stimt, m'n broeder is vandaag jarigquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey, het is vandaag 11 september.
Ik heb vandaag ook hard gewerkt... sinds tijden weer eens fooi gekregen, (om een ofa ndere reden geven mensen nooit fooi als ze zelf niet hoeven te betalen)quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ze vroegen het vrijdagavond al, omdat er toen een ziek was, of ik kon helpen... afgesproken dat ik zou bellen of het nodig was, had geen zin, maar vond het toch wel aardig (ik weiger ook wel 'ns hoor), en toen was er dus nog een ziek, en het was druk, dus ff tijdens de grootste drukte helpen
En wtf maakt dat jou uit, je woont toch in Den Burg, bent er in 2 minuten
Maaruhm, ik ga wat spul bij de conrad bestellen, ik weet niet of iemand (Niels?) misschien ook nog wat wil hebben, scheelt weer in verzendkosten
Met sport bedoel je 'bier drinken'?quote:Op zondag 12 september 2004 01:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook hard gewerkt... sinds tijden weer eens fooi gekregen, (om een ofa ndere reden geven mensen nooit fooi als ze zelf niet hoeven te betalen)
Probleem van de catering![]()
OHja, een of andere gast zakte nog in elkaar recht voor m'n neus, begon te trillen enzo, daarom is sport nou ongezoend![]()
Dat bedoelde ik niet, dat was niet erg. Het ging meer over een ander onderwerp dat daar wel wat mee te maken had. Wat je wel als een (mis)daad op kunt vattenquote:Op zondag 12 september 2004 11:05 schreef DearPrudence het volgende:
Aan Ruben: "I assumed Henk knew about Cel4 already"
Nope, hij had net de ronde om Texel gelopen (zou ik niet kunnen maargoed) en toen kloktie ie iets kouds naar binnen en toen mocht de brancard erbijquote:Op zondag 12 september 2004 10:30 schreef errrrr het volgende:
[..]
Met sport bedoel je 'bier drinken'?
Dan ben je dus echt dom zeg, zelfs ik weet dat je dan absoluut geen koud iets mag gaan drinken. Dan forceert je lichaam allemaal bloed naar de maag om dat weer op te warmen -> bloed tekort in de hersentjes = licht uit.quote:Op zondag 12 september 2004 11:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nope, hij had net de ronde om Texel gelopen (zou ik niet kunnen maargoed) en toen kloktie ie iets kouds naar binnen en toen mocht de brancard erbij![]()
Dan volg ik je niet meer...quote:Op zondag 12 september 2004 11:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, dat was niet erg. Het ging meer over een ander onderwerp dat daar wel wat mee te maken had. Wat je wel als een (mis)daad op kunt vatten
Same here, ook al is dat waarschijnlijk de bedoelingquote:Op zondag 12 september 2004 13:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dan volg ik je niet meer...
Aye, ik heb die in het vorige topic ook al gepostquote:Op zondag 12 september 2004 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
http://files.trueforce.nl/douweegberts/douweegberts.wmvg-e-w-e-l-d-i-g!!
Kom online dan, The audience is listeningquote:Op zondag 12 september 2004 18:18 schreef DearPrudence het volgende:
En Ruben leg even uit wat je wel bedoeld...
ikke niet begrijpen nu.
Voor dinsdag hoor.quote:Op zondag 12 september 2004 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
Dat is toch voor Vrijdag?
Hmm, bedanktquote:Op zondag 12 september 2004 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
BTW, voor iedereen: Vergeet niet duits te leren, ik was het bijna vergeten
Waarom Ruben?!?quote:Op zondag 12 september 2004 22:03 schreef DearPrudence het volgende:
RUBEN! GEEF TERUG!!
Als het zo'n big deal is hangen we hem terug, dit was niet de bedoeling.quote:Op zondag 12 september 2004 22:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ja en jij stond onschuldig de andere kant op te kijken zeker??!
Ik wou dat ik jullie nooit had verteld waar ik woon!
Als ik morgenochtend zie dat het waar is... ooeh...
quote:Op zondag 12 september 2004 22:09 schreef DearPrudence het volgende:
you bastard...
Negeer ons maar, en als dat niet lukt, probeer het nog maar eensquote:Op zondag 12 september 2004 23:10 schreef errrrr het volgende:
Kunnen jullie of ons niet nieuwsgierig maken, of het gewoon eventjes lief uitleggen?
ik maak jullie wel niet nieuwsgierig.quote:Op zondag 12 september 2004 23:10 schreef errrrr het volgende:
Kunnen jullie of ons niet nieuwsgierig maken, of het gewoon eventjes lief uitleggen?
douchen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
miezeren?
Ik heb, uit de diepste dalen en hoogste toppen, ook zeker heel veel plezier gehadquote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef DearPrudence het volgende:
Ruben, Ik wens jou, uit het diepste van mijn hart, veel plezier!
Daar ben ik dan zo ongeloofelijk blij mee, je weet gewoon niet hoe blij!quote:Op maandag 13 september 2004 18:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb, uit de diepste dalen en hoogste toppen, ook zeker heel veel plezier gehad
Zeg maar gewoon heel erg blijquote:Op maandag 13 september 2004 18:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Daar ben ik dan zo ongeloofelijk blij mee, je weet gewoon niet hoe blij!![]()
Wow, ruben is helderziendquote:Op maandag 13 september 2004 19:45 schreef DearPrudence het volgende:
Dat klopt! Wauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel doen dan he.quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Maar mss hebben ze niet gereageerd omdat ik de url nog niet gepost heb...
check.quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
double checkquote:Op maandag 13 september 2004 20:47 schreef Roeni3 het volgende:
En ik vraag me nog steeds af waarom ik de eerste en enige ben die in der fobo heeft gereageerd. Jullie lijken me geen aardige schoolgenoten.
watje...mietje..quote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef NerdoNielso het volgende:
Net de kat even op schoot, maar dat beest wil je dan gaan masseren ofzo, opzich al iritant genoeg, maar dan doet ze nog even d'r nageltjes er ook bij, door je t-shirt heen en dan een beetje in je huid zegmaar....
Redelijk pijnlijk eigenlijk...
Zou het?quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Ik kwam vanochtend ook redelijk erg doorweekt aan bij Frans... oh well. Heeft wel wat.quote:Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef errrrr het volgende:
De stortbui om kwart over vier was btw echt erg... net m'n mp3speler aangedaan, opeens veel harder te regenen, toch maar weer af (kan niet goed zijn, zoveel water in je oordopjes...) Voordat ik Den Burg uit was al helemaal doorweekt
Gelukkig was het 's avond voor atletiek weer droog
En Henk, die 'natuurlijk' kwam, was er 'natuurlijk' niet omdat hij naar de fysio moest
Scherp.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:02 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.google.com <--- Staat geen "GOOGLE" toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |