Dat heb ik dus precies hetzelfde hé! Ik kan er dus écht niet tegen als een ijsje op een houten stokje zit, en al helemaal niet als iemand er op zit te kauwen! Dan krijg ik direct kippenvel!!quote:En dat heb ik dus ook op stokjes hout (ijsstokjes dus) Echt helemaal gek word ik daarvan als iemand daar op bijt (Geer meestal) Als ik een ijsje eet en ik proef t stokje word ik helemaal gek. Ik laat dus altijd nog een laagje om t stokje zitten.
Ohoh, dat heb ik ook!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:45 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een vaatwasserfobie, ben nog nooit iemand tegen gekomen die het ook heeft, maar daarom hebben wij dus geen vaatwasser, die stroeve glazen en kopjes, vreselijk!!
Dat is de achterwand van mijn bureauquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hij kleurt mooi bij je muur
katoen heb ik geen moeite meequote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Jessicaa het volgende:
Lol easy nou nog een keer je hele tekst en dan katoen erbij![]()
![]()
Dat klinkt gaaf! Duur zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
oooooooh, ik heb zoiets leuks bij de expo gezien!
een fotolijst die uit allemaal kleine fotolijstjes bestaat, die je kan verschuiven, net als zo'n klein schuifspelletje
Volgens mij is het de vloerquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hij kleurt mooi bij je muur
hier nog een wat is dat een akelijk gevoelquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Haha nog meer met een vaatwasserfobie dus, dacht al dat ik de enige was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |