Dat heb ik dus precies hetzelfde hé! Ik kan er dus écht niet tegen als een ijsje op een houten stokje zit, en al helemaal niet als iemand er op zit te kauwen! Dan krijg ik direct kippenvel!!quote:En dat heb ik dus ook op stokjes hout (ijsstokjes dus) Echt helemaal gek word ik daarvan als iemand daar op bijt (Geer meestal) Als ik een ijsje eet en ik proef t stokje word ik helemaal gek. Ik laat dus altijd nog een laagje om t stokje zitten.
Ohoh, dat heb ik ook!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:45 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een vaatwasserfobie, ben nog nooit iemand tegen gekomen die het ook heeft, maar daarom hebben wij dus geen vaatwasser, die stroeve glazen en kopjes, vreselijk!!
Dat is de achterwand van mijn bureauquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hij kleurt mooi bij je muur
katoen heb ik geen moeite meequote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Jessicaa het volgende:
Lol easy nou nog een keer je hele tekst en dan katoen erbij![]()
![]()
Dat klinkt gaaf! Duur zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
oooooooh, ik heb zoiets leuks bij de expo gezien!
een fotolijst die uit allemaal kleine fotolijstjes bestaat, die je kan verschuiven, net als zo'n klein schuifspelletje
Volgens mij is het de vloerquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hij kleurt mooi bij je muur
hier nog een wat is dat een akelijk gevoelquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Haha nog meer met een vaatwasserfobie dus, dacht al dat ik de enige was
ik vond het wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf! Duur zeker?
Zeiktrut!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Luchtbel het volgende:
Zeiktrut mag je op dit gezellige bankje niet zeggen hoor!
Het is echt niet eng, alleen maar mooi! Het is zo stil in de lucht, geweldig! We hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt maar die staan nog niet online! Zo gauw ze online staan zal ik er wel eentje plaatsen!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:53 schreef Jessicaa het volgende:
O wat spannend Zabb dat je dat durft!!!
Foto's!!!!!!!!!!!!!
Ben heel benieuwd naar je foto's! Lijkt me echt geweldig zo'n ballonvaartquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:55 schreef Zabb het volgende:
[..]
Het is echt niet eng, alleen maar mooi! Het is zo stil in de lucht, geweldig! We hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt maar die staan nog niet online! Zo gauw ze online staan zal ik er wel eentje plaatsen!
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Nou hoop ik dat ik niet brutaal ben maar wat koste dat nou eigenlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:55 schreef Zabb het volgende:
[..]
Het is echt niet eng, alleen maar mooi! Het is zo stil in de lucht, geweldig! We hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt maar die staan nog niet online! Zo gauw ze online staan zal ik er wel eentje plaatsen!
daarmee kan je een hele hoop van een foto dus een tekening maken enzo teveel om op te noemen ..quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een tekentablet, babyfeet?
enne... jij was toch van de furbies toch? ik heb vanavond mijn 6de furbie gekocht! een engelse
compleet met boekjes
Nou, het was gratis! Wij zijn uitgenodigd door een bedrijf, dus das helemaal perfect natuurlijk! Het was trouwens op een evenement, waar zo'n 30 ballonnen ongeveer tegelijkertijd opstegen!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:58 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat ik niet brutaal ben maar wat koste dat nou eigenlijk?
mijn vader wilde dat dus ook en die kon dus 500 euro betalen toen heeft hij zichzelf omgedraait en is weggegaan maar die man zei u kunt ook in een grote mand daar kunnen meer personen in en dat kost maar 300 euro
vind het eigenlijk niet normaal maar ja dat ben ik..
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef clauwheee het volgende:
We hebben een heerlijke dag gehad. Slagharen was leuk, en we hadden zo'n mazzel met het weerEn Esmeetje was zooo liev. Zal morgen fotootjes doen
Daarna zijn we met Esmeetje en dr paps en mams mee naar huis gegaan, en nadat we Esmeetje hadden gedoucht en heel tevreden in dr bedje hadden gelegd hebben we lekker pizza besteld en Shrek gekeken. Vriendje en ik zijn nu helemaal af maar hebben echt even een heerlijk gevoel, alleen maar lieve mensen om ons heen gehad vandaag en superleuke dingen gedaan!!!!!
Fijn dat ie je even helptquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef Lois het volgende:
Ik zei net hardop tegen Jeroen "hmm volgens mij heb ik nu wel alles gehad waar ik niet tegen kan" en toen ging ik even plassen.
Ligt er nu een heel klein briefje op mijn toetsenbord met de volgende tekst:
- het knarsen van een vork op een bord
- tandenknarsen (terwijl ze het zel wel doet in haar slaap)
- het zachte snurkgeluidje van haar liefhebbende man![]()
![]()
maakt het nog uit welke taal de furby spreekt? ik wil ook wel voor je uitkijken hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:01 schreef babyfeet het volgende:
[..]
daarmee kan je een hele hoop van een foto dus een tekening maken enzo teveel om op te noemen ..
Ja dat was ik en het is me niet gelukt om er nog eentje in mijn bezit te krijgen
dan bied ik er op eentje en dan de volgende dag of soms de zelfde dag is de advertentie verdwenenbeetje raar eigenlijk maar ja en je hoord er helemaal niks meer van.
ach ik laat het even rusten en wie weet lukt het dan beter als ik niet echt op zoek ben..
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef Lois het volgende:
- het zachte snurkgeluidje van haar liefhebbende man
wat gaaaaaff!!!! dat is iets wat ik ook nog eens wil doen, lijkt me echt zo'n mooie ervaringquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:50 schreef Zabb het volgende:
Ohja, ben helemaal vergeten te vertellen dat ik gisterenavond in een luchtballon gevaren heb! Dat is zoo ontzettend mooi!! We hadden perfect weer en we hebben ongeveer 16 km gevaren! Iets langer dan een uur hebben we erin gezeten! Geweldig!
Echt een fantastische ervaring!![]()
Ik zou er heel graag eentje in het nederlands willen hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maakt het nog uit welke taal de furby spreekt? ik wil ook wel voor je uitkijken hoor.
ik bied eigenlijk gewoon voor de lol. ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat er wel overheen gegaan wordt.
vandaar dat ik nooit zo hoog biedt dus. dus die van vandaag kwam op 7,50 totaal.
is een hele keurige prijs voor een furby. zeker met boekjes in bijna nieuwstaat.
Wat fijn dat je het zo leuk heb gehadquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef clauwheee het volgende:
We hebben een heerlijke dag gehad. Slagharen was leuk, en we hadden zo'n mazzel met het weerEn Esmeetje was zooo liev. Zal morgen fotootjes doen
Daarna zijn we met Esmeetje en dr paps en mams mee naar huis gegaan, en nadat we Esmeetje hadden gedoucht en heel tevreden in dr bedje hadden gelegd hebben we lekker pizza besteld en Shrek gekeken. Vriendje en ik zijn nu helemaal af maar hebben echt even een heerlijk gevoel, alleen maar lieve mensen om ons heen gehad vandaag en superleuke dingen gedaan!!!!!
ja dat vind ik dan nog betaalbaar E.T.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:15 schreef E.T. het volgende:
babyfeet, ik ben vorig jaar met een ballon geweest (hadden we gekregen als huwelijkskado), maar volgens hun site kost het 169 euro pp. Je zit dan wel met meerdere personen in een mand. (8 personen geloof ik)
Lang verhaalquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:19 schreef rena het volgende:
Leuk coolbabeHoe komt het dat je haar zo lang niet gezien hebt?
Ik weet niet waar je woont, maar www.ballon.nl is regio Rotterdam.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:18 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan nog betaalbaar E.T.
en het is dan nog eens leuk om cadeau te doen maar ik vond 500 en 300 euro best een berg geld
voor een uurtje
mijn vader maakt het niet uit als hij met meerdere personen moet maar hij wil het zo graag een keertje meemaken
Ik gebruik psp7. Ik weet niet of je dat hebt/kent?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:27 schreef babyfeet het volgende:
Leuk coolbabe dat je je zus weer hebtgezien.
en toch goed van mij dat ik het nog wist
welke programma's heb jij om van een foto een tekening te maken?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:09 schreef Lois het volgende:
dat snurkgeluidje van Jeroen is echt niet zacht hoor, ik trek weleens de ramen dicht omdat ik bang ben dat de buren het horen.
Zout en glansspoelmiddel is in gebieden met hard water onmisbaar. Anders worden glazen inderdaad stroefquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:30 schreef bixister het volgende:
wat die vaatwasser betreft: wij hebben er één sinds ons nieuwe huis, maar de glazen komen daar juist erg glimmend uit, niet echt stroef naar mijn idee.![]()
He bedanktquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar www.ballon.nl is regio Rotterdam.![]()
Swets is ondertussen het topic aan 't zoeken van onze 'vaart' en zal de url ff posten![]()
Heb vandaag in de consumentengids gelezen dat de nieuwe 3-in-1 vaatwasmiddelen hun werk goed doen in gebieden met hardwaterquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zout en glansspoelmiddel is in gebieden met hard water onmisbaar. Anders worden glazen inderdaad stroef
*proest*quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens snurk ik niet, maar dat terzijde
Wat een ontzettend herkenbare opmerkingquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens snurk ik niet, maar dat terzijde
nee om precies te zijn kom ik uit bredaquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:38 schreef lady-wrb het volgende:
babyfeet, woon jij in de buurt van sprang-capelle?
Wat leukquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef lady-wrb het volgende:
lady-wrb heeft geboden op een boomhuis zoals dat van janneke![]()
![]()
dat vetgedrukte heb ik ook hoor! Als het even kan ga ik niet naar een openbaar toilet tenzij ik weet dat het echt schone toiletten zijn. En wat betreft dixi-tolietten: Ik doe het nog liever in mijn broekquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
Ik pak géén vuile afwas uit koud waterga kokhalzen van kattenvoer uit blik
en was mijn handen nooit als ik in een openbaar toilet ben geweest, ik denk te veel na bij de knoppen van de kranen, pak dus ook geen deurklink beet met blote handen bij zo'n toilet. Oftewel, ik ga pas als ik pijn in mn buik heb van het ophouden. en zo heb ik nog héél veel dingen.
Waar?? Staan er nog meer?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef lady-wrb het volgende:
lady-wrb heeft geboden op een boomhuis zoals dat van janneke![]()
![]()
goed dat hij vanmiddag hier niet luca uit bad moest halen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
Peet raakt trouwens geen glibberdingen aan zoals gel, vloeibare zeep, glijmiddel, wax enz enz
de volgende keer zeggen we wel turtkiezquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Zegt er weer iemand zeiktrut
Lucaquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
goed dat hij vanmiddag hier niet luca uit bad moest halen.
toen ik die uit bad haalde, vond ik hem al zo glibberig, en ik kreeg het schuim maar niet uit zijn haar gespoeld.
bleek hij meer dan een liter badshuim in bad gekieperd te hebben.
hij leek wel een paling in een emmer snot![]()
ok, maar wacht dan niet op respons van mijquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hem gezien daniman, maar ik ga me daar morgen misschien eens in verdiepen.
ben druk op zoek naar boomhuizen en furbies.
krijg je dan last met de glasverzekering?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een bijzondere allergieën hebben jullieIk kan er heel slecht tegen als mister_d zingt, maar dat valt er vast niet onder
Maaruh... bedtijd! Truste mensjes
haha, dat zou best kunnen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:34 schreef Luchtbel het volgende:
Wat mooi wat mooi
Volgens mij hebben ze me trouwens dezelfde pizza teruggebracht alleen de uien eraf gehaald
Wat mooi, wat mooi! Die tuin *zucht* en die ramenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:20 schreef Xanthe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~peetj01/onshuisje/default.html
Staan foto's op van ons toekomstige huisje , als de bank tenminste de hypotheek verstrekt.
Zoals??quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geen rare dingen waar ik allergisch voor ben, heb wel dingen die ik niet lust en waarvan mensen het raar vinden dat ik dat dus niet lus, en heb ook niet echt dingen waar ik echt bang voor ben ofzo
Twente Balooning bij het Hulsbeek neem ik aanquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nou, het was gratis! Wij zijn uitgenodigd door een bedrijf, dus das helemaal perfect natuurlijk! Het was trouwens op een evenement, waar zo'n 30 ballonnen ongeveer tegelijkertijd opstegen!
Geen idee, ik heb haar niet gesproken vanmorgenquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is beauty haar eerste nacht in haar nieuwe huisje gegaan??
Klopt!quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Twente Balooning bij het Hulsbeek neem ik aan
Dan hebben we je zien vliegenquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:53 schreef Zabb het volgende:
[..]
Klopt!
Wij vlogen vanaf Oldenzaal langs Enschede, toen over Glanerbrug en we zijn uiteindelijk in Duitsland terecht gekomen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan hebben we je zien vliegen
Nouja, wij zagen meerdere ballonnen vanaf Oldenzaal hier vliegen.
lekker toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Weersverwachting voor Izmir, zaterdag 4 september: zonnig, 31 graden
Goede morgen lily,quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:34 schreef lily het volgende:
Goedemorgen allemaal
Oh, Xanthe, wat een prachtig huis en omgeving. Geweldig!
(hoezo zeg je huisje? is het zo klein dan?)
Da's geen spin (te veel poten) maar eng is ie wel jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:09 schreef Xanthe het volgende:
Hadden we het hier laatsts niet over spinnen en hoe eng/vies die wel niet zijn?
Denk dat ik me nu wel een enorme aansteller voel na het zien van de volgende foto;
http://62.216.10.38/spidersiniraq.jpg
Hier is niets aan de hand , welke kant trekt het op?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:11 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen meiden
Het is hier verschrikkelijk slecht weer, echt heel erg! Bij meer van jullie? Het hoost en onweert hier niet normaal...
Kijk eens goed, das een spin die uit zn ouwe vel staptquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's geen spin (te veel poten) maar eng is ie wel ja
Hoezo teveel poten? Het zijn er overigens 2 aan elkaar vast...quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's geen spin (te veel poten) maar eng is ie wel ja
Ik kijk liever niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Kijk eens goed, das een spin die uit zn ouwe vel stapt
Geen onweer, alleen regen. Af en toe.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:19 schreef clauwheee het volgende:
Ook met van dat erge onweer Rewimo???????????? Ik zit echt te bibberen hier!!!
en zonneschijn af en toe!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen onweer, alleen regen. Af en toe.
Bah Clauwheee, hier onweert het gelukkig (nog) niet!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ja bah ik had net toch maar ff de pc uit gedaan, twerd me iets te gek. Zelfs vriendje schrok van zo'n harde knal dat alles ging trillen inderdaad!!! Denk wel dat het jullie kant op gaat Xanthe...
Mjah..vakantie...ik moet deze week iets van 35 uur werken, ben alleen vandaag vrij. Di t/m zat werken en dan maandag weer school. Denk dak dus liever school had gehad alquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:54 schreef Zabb het volgende:
Clauwheee, jij hebt ook nog een week 'vakantie' voordat je weer moet beginnen hé?
Daarom zette ik vakantie ook tussen de aanhalingstekens!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah..vakantie...ik moet deze week iets van 35 uur werken, ben alleen vandaag vrij. Di t/m zat werken en dan maandag weer school. Denk dak dus liever school had gehad al
Ik kan mijn rooster ook donderdag pas bekijken, beetje laat vind ik ook!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:10 schreef clauwheee het volgende:
Jaaa! Ik heb zo'n vermoeden dat ik dan eerst wel weer een paar weekjes kan bijkomen hoor, heb gehoord dat het een stuk minder druk moet zijn dan dat wat ik vorig jaar deed. En dan hoef ik er daarnaast niet zo heel veel meer bij te werken en ben ik in de weekenden weer vaak vrij! Moet eigenlijk komende donderdag rooster (was eerst vandaag) enzo halen maar dat kan dus nietHadden ze maar geen vertraging moeten oplopen, vandaag had ik wel gekund
Watvoor werk doe jij erbij dan, weet ik volgens mij helemaal niet?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:57 schreef Jelief het volgende:
kijk er ligt een engeltje op mijn schoot...
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:12 schreef moussy het volgende:lekkage
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:57 schreef Jelief het volgende:
kijk er ligt een engeltje op mijn schoot...
[afbeelding]
Mooi kutquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:12 schreef moussy het volgende:lekkage
![]()
Verneuk ik spontaan de lay-outquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:17 schreef Syrena het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
MOEST DAT NOU??????
GATS!!
Iehehhhhrhrhrhrgggg...*ril*ril*ril*
Je had gelijk!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ja bah ik had net toch maar ff de pc uit gedaan, twerd me iets te gek. Zelfs vriendje schrok van zo'n harde knal dat alles ging trillen inderdaad!!! Denk wel dat het jullie kant op gaat Xanthe...
*Meldt*quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:33 schreef mallemeid het volgende:
Er zijn genoeg mensen met een slakkenfobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
*Meldt*![]()
Maar gelukkig besefte Onze Lieve Heer ook dat hij dit Satansgebroed niet kon tolereren en gaf ons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel een beetje sadistisch, volgens mij gaat zo'n beest dan heeel onplezierig dood.
![]()
Ik heb mijn rooster voor de introductieweken gekregen en het is best relaxedMorgen van 9.00 tot 11.00 uur maar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Met of zonder Wilyan erin?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef Spindizzy het volgende:
Dat kan niet he JonnetjeNieuwe kleren voor Wilyan kopen en dan geen foto's plaatsen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:48 schreef rena het volgende:
[..]Dat is wel een beetje sadistisch, volgens mij gaat zo'n beest dan heeel onplezierig dood.
![]()
quote:Met of zonder Wilyan erin?
[..]
*Meldt*![]()
Maar gelukkig besefte Onze Lieve Heer ook dat hij dit Satansgebroed niet kon tolereren en gaf ons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vette dierenmishandeling
vinnik zo zielug
!
Ik vond huisjesslakken vroeger altijd gemeen omdat ik dacht dat ze huisjes jatten van naaktslakken, dus trapte ik huisjesslakken altijd dood![]()
Dat die smerige rotzakjes mij steeds een hartverzakking bezorgen is Spindizzymishandeling. Vinnik veul sielugerquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:56 schreef mallemeid het volgende:
[..]![]()
vette dierenmishandeling
vinnik zo zielug
!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:56 schreef mallemeid het volgende:
Ik vond huisjesslakken vroeger altijd gemeen omdat ik dacht dat ze huisjes jatten van naaktslakken, dus trapte ik huisjesslakken altijd dood
[..]
*Meldt*![]()
Maar gelukkig besefte Onze Lieve Heer ook dat hij dit Satansgebroed niet kon tolereren en gaf ons:SpindizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik ervan!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
waterquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoals??
U vraagt wij draaien!quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:56 schreef Spindizzy het volgende:
[Met of zonder Wilyan erin?]Met!
Met!
Met!
Met !
Met!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik laat ze gewoon liggen hoorZal zo'n viespeuk echt niet aanraken
Als er een in de tuin zit en Taak is in de buurt dan mag hij hem weghalen maar buiten is er hier geen beginnen aan
In de struiken voor onze deur zitten er echt duizenden. Als het geregend heeft kruipen ze met tientallen tegelijk mijn gevel op![]()
Mar als het een troost is: mijn zoutexperimenten liggen al vele jaren achter me
Dat is ook heel schattigquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
van de zomer vond luca een leeg slakkenhuisje. toen hij daarna een naaktslak rond zag schuiven legde hij dat lege huisje bij die slak op zijn rug
ja, want ik was echt bang dat hij in zijn eentje de grote weg over was gestoken, maar dat had hij gelukkig niet gedaan, toen hij mij niet zag bij de grote weg was hij gelukkig weer omgekeerdquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:15 schreef Spindizzy het volgende:
Sylvana: dan schrik je je ook rotBlij dat het goed afgelopen is.
lol, ik lust ze niet eensquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jezus ik dacht dat je gewoon bedoelde dat je er heel veel at
Mjummieeeeeeeequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:21 schreef lady-wrb het volgende:
enne...........ik heb ook nog slakken in de vriezer.... met kruidenboter
dat doe ik ook hoor, ik leg gewoon uit dat een spel nou eenmaal spelregels heeft en dat hij zich daar gewoon aan moet houden en als hij dat niet wil ik niet verder wil spelen, dus dan gaat hij mopperend weer verder, maar moet het soms wel 10 keer zeggen tijdens het spelenquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef daniman het volgende:
als ie dat probeert gewoon zeggen dat je zo niet speelt, en weglopen
iemand die vals speelt is geen waardige tegenspeler
maar goed omdat Julian nog jong is... leg hem in ieder geval uit dat het maar een spelletje is en dat hij de volgende keer wellicht steeds zou winnen...
aah kissa dat vind ik nou echt heel vervelend voor je... gecondoleerd met je hond! Ik ken het gevoel (alleen dan met vogels). Sterkte!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:05 schreef kissa het volgende:
Ik ben zo verdrietig.
Vanmiddag is onze oudste hond Kira ingeslapen door de dierenarts. Ik zag het al een tijdje aankomen, maar het doet zo'n pijn. Ik zit/ loop al uren te huilen..
Onze da is is zo'n lieverd dat ze aan huis komt.
Kira is begraven in de tuin, samen met haar spulletjes....
Ja, belachelijk zoals dat ging vandaag!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
Wat rot kissa, sterkte
en Belana ook sterkte
Ik lees net op teletekst dat Anky van Grunsven zwanger is
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:32 schreef Spindizzy het volgende:
Tis geen goede beestjes dag vandaag
Belana
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]ZO, jij ook nog eentje
Ik vind dat je het niet moet vragen totdat ze er zelf mee komt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Belana ook heel veel sterkte
En met dit soort prive-dingen als een zwangerschap vind ik dat een journalist gewoon moet kappen met doorvragen en gewoon moet wachten totdat ze er zelf wat over wil zeggen
precies, vind het gewoon onbeschoft om het uit haar mond te trekken zeg maarquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat je het niet moet vragen totdat ze er zelf mee komt.
RTL text 106quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:02 schreef rena het volgende:
Waar staat dat van Anky van Grunsven???
TC! je bent gemist hier hoor. Weebee en beterschapquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
Goeie 's avonds dames![]()
Ik hou het ff kort. Vakantie was leuk, maar zit een nasleepje eraan. Weer was hopeloos (BE heeft dus niks gemist), kreeg tijdens stormpje tak op m'n koppie waardoor ik nog steeds met koppijn loop en ik zie ff niks meer met links. Beetje ontstoken en bloeddoorlopen
Nee, dat is zo. Jamie is een grote kater en Beauty een klein poesjequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat lief![]()
![]()
Is Jamie echt veeeeeel groter of lijkt dat zo?
Ja, Beauty is zelfs nog zachter dan Jamiequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:18 schreef daniman het volgende:
volgens mij moeten die katten heerlijk zacht en knuffelbaar zijn!
Ben benieuwd hoe mijn katten straks zijn
Dank je. Nog iets gebeurt anders dan dat er nog geen beebjes geboren zijn ?? Hoe is het met Luchtbel & Jolie afgelopen ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:19 schreef Lois het volgende:
TC! je bent gemist hier hoor. Weebee en beterschap![]()
ja maar daar is het ook een vrouwtje voorquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, Beauty is zelfs nog zachter dan Jamie
Ik heb een hondjequote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef ThunderChild het volgende:
Nog iets gebeurt anders dan dat er nog geen beebjes geboren zijn ??
Ik heb een poesquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb een hondje
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook een katerquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon een feitquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:38 schreef Lois het volgende:
Das toch geen nieuws Rewimo![]()
Ik vroeg me al af wie er zou happenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ja sorry![]()
Zou ik ook gauw zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er zou happen
Heh ?? Wie, wat waar ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb een hondje
Dat paarse beest nog of is er een andere erbij gekomen ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een poes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |