Ik zet hem wel eens in zijn maxi-cosi naast me op de bank maar dan gaat hij brullen. Net als in de box, in zijn wiegje overdag enz. Zodra hij bij een van ons ligt met een pink in zijn mond is het goed. En 's nachts vind hij zijn wiegje ook geen probleem.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:51 schreef poemojn het volgende:
Snoopy, heb je anders al geprobeerd hem in een wipstoeltje oid mee te nemen zodat hij nog weet dat je vlakbij bent? Tenslotte is hij nog een beetje jong voor kiekeboe-spelletjes (daarmee leren ze dat je niet uit hun leven verdwijnt als je niet zichtbaar bent). Manipuleren kunnen ze op z'n vroegst met 6 maanden tenslotte.
Jemig zeg, wat een enorme lijst zeg. Dankjewel hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:13 schreef Lois het volgende:
snoop niet schrikken maar ik ga even je openingspost aanpassen met de lijstjes erin enzo.
zo gedaan
Ben ik helemaal met je eens hoor. En ik wilde ook geen strak rooster voor mijn kleine mannetje instellenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk iddd dat 3 weken te vroeg is, maar ik vind 7 weken ook onzin dus wie ben ik
En sliep ze wel veel overdag of was ze ook veel wakker?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:23 schreef Lois het volgende:
Ik heb me bij Iris nooit aan schema's gehouden en gewoon haar ritme gevolgd.
Weet ik wel hoor, maar er hangt zo'n negatieve sfeer rondom het woord "structuur", alsof je je kind tot iets verschrikkelijks dwingt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:32 schreef Lois het volgende:
Pluis het was geen kritiek hoor, het is heus niet zo dat ik Iris alleen liet slapen als ze eindelijke omduvelde van de slaap. Ik heb haar gewoon steeds in bed gelegd als ik zag dat ze moe werd, en dat was veel de eerste maanden overdag.
Ik hoop hetquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:28 schreef Luchtbel het volgende:
dus misschien is het over.
Nou gelukkig maar, komt vast helemaal goed dan!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:38 schreef LadyS het volgende:
We zijn net terug van de HA, Luchtbel.. Hij zag geen rare dingen die niet met een orthodontist opgelost zouden kunnen worden.
Ik heb hem ook nog even gevraagd over dat late inenten: Hij zei dat ik Amber maar zoveel mogelijk uit de buurt van andere kindertjes moest houden. Als ze NU kinkhoest krijgt is het erop of eronder zei hij, dus gewoon zorgen dat ze geen contact met andere kindere heeft.
denk het wel.. het ging erom dat er geen kinderen boven het wiegje hingen te hijgen had hij het over.. Dat zie ik Jolietje nog niet doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, komt vast helemaal goed dan!
Alleen kunnen we nu niet afspreken![]()
Tjeetje Léon kon wel is naar hetzelfde feessie als Zoë zijn geweestquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:40 schreef dutchie het volgende:
Liep ik gister nog trots te verkondigen hoe het er hier aan toe ging, niets is zo verraderlijk als de grillen van een baby.![]()
Vannacht is hij van 02.30 tot 03.30 de hele tijd aan het knorren geweest. Niet wakker, maar ook niet slapen. En elke keer spuugde hij zijn speen weer uit, dus kon moeders er weer uit om die erin te pluggen. Dat ging een uurtje zo door.![]()
Vervolgens werd hij om 04.30 wéér wakker en kon ik weer het speentje erin pluggen. Sabbel, sabbel en weg was hij weer. Toen weer om 05.30! Maar toen heb ik hem eruit gehaald om te eten en daarna is hij als een blok in slaap gevallen tot 09.00. Alleen moeders zit nu gigantisch te.
En nu ligt hij weer te pitten!![]()
Ach, ik vind het al best, als hij vanmiddag dan nog maar wel eventjes slaapt. Kan ik zelf ook nog even wat slaap inhalen.
Bedoelt het niet kwa lijstjes van de CB maar doelde zelf op dat er plots weer kinkhoest de kop op steekt, vindt het voor mezelf dus heel erg prettig dat ze haar eerste enting toch met 2 mnd kreeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:21 schreef Lois het volgende:
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je je niet alteveel moet blindstaren op de lijstjes van het cb, zolang er niks raars gebeurd is er niks mis met wat later inenten vind ik.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:16 schreef poemojn het volgende:
Jij vindt dat dus ook pyjama's?M'n moeder vindt dat échte babykleding. (Ik ben bang dat ik haar daarmee wat beledigd heb toen ik bij het uitpakken zei 'Hee wat handig, een pyjama!'
)
Je hoeft van niemand toestemming te hebben wat je met haar doet, het is jouw kind!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snapte het al even niet meer, ik dacht dat ik het misschien verkeerd begrepen had![]()
Zware bottenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:10 schreef Rottdog het volgende:
Hmmmm Pluis wat schiet hij kwa gewicht al mooi opmjammie zo'n lekkere spekbaby
![]()
Nee dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
Je hoeft van niemand toestemming te hebben wat je met haar doet, het is jouw kind!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:16 schreef pluisje het volgende:
Zware botten![]()
Houd je mond jijquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:16 schreef pluisje het volgende:
Zware botten![]()
Haha, nee, iel kan je Tobias met de beste wil van de wereld niet noemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Houd je mond jij![]()
Sjouwde me een breuk aan m'n kleinste broertje. Iel ventje was het altijd, totdat je hem optilde . . .
Spiroflor...dat heb ik hier dus gewoon liggen....quote:Op woensdag 1 september 2004 10:30 schreef dutchie het volgende:
Pluisje, de kinderarts/vriendin die Léon bij zijn geboorte onderzocht heeft, heeft zelf ook een kleintje. Als zij een prikje krijgt dan heeft de kleine kort daarvoor al een paracetamol gekregen. Het mag dus allemaal best.
Ik heb alleen zelf zoiets van, als het zonder ook goed gaat dan liever zonder.
Doet me er trouwens aan denken dat ik nog wel Spiroflor moet halen voor Léons volgende prikje. Dat voorkomt een 'stijf' beentje.
Nog erger: ik heb het er met jou net over, ga vervolgens winkelen en vergeet alsnóg de spiroflor.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:47 schreef pluisje het volgende:
[..]
Spiroflor...dat heb ik hier dus gewoon liggen....
Misschien had ik dat er beter ook op kunnen smeren, helpt vast een stuk beter dan een dichte tube in een laatje![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:53 schreef Anitra het volgende:
Even vraagje aan Dutchie:
Krijgt Léon ook een heupecho met 3 maanden?
Niets van aantrekken. Als Faith het naar jullie idee goed en lekker doet, dan moet je lekker je eigen zin doen! Ze is prachtigquote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Psyche het volgende:
het nodige commentaar van het consultatieburo.
Psyche, jullie meisje ziet er werkelijk FANTASTISCH uit, dus laat ze maar lekker lullen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Psyche het volgende:
geneuzel van het CB
Pff, wat een meuten daar!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Psyche het volgende:
Mevrouw is namelijk 59,5cm lang en inmiddels 6120gram. (Wat ook weer boven gewicht is...)
Jemig wat een zeikerds daar!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Psyche het volgende:
Onze kleine dame komt namelijk nog steeds ook 's nachts voor een flesje en dus komt ze op een totaal van 6 flesjes, wat er dus 1 teveel is.
Pluis, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar jouw Tobias is een jongentjequote:Op donderdag 2 september 2004 11:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Pff, wat een meuten daar!
Tobias is 60,5 cm en 6725 gram, en werd alleen maar uitbundig geprezen om zijn lekkere spekbeentjes op het cb
En hij is pas 8,5 week
Da's ook ons hele uitgangspuntquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:10 schreef Belana het volgende:
Ik heb Liam, op aanraden van Lois, toen ie nog heel klein was ook ingebakerd af en toe. Liam kon zo druk liggen wapperen dat ie zichzelf weer wakker wapperde en het inbakeren gaf rust en dus kon ie slapen, heeft een paar weken geduurd maar eigenlijk. Niks mis mee hoor![]()
Ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:34 schreef Sjeen het volgende:
Isa gaat vandaag voor het eerst naar babymassage (Sjeen dus ook) Ben een benieuwd of we het leuk gaan vinden...
Van www.babyinfo.nl:quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Trouwens, heeft iemand hier een huis-, tuin- of keukentip voor de behandeling van berg?
Glenn heeft er nogal last van en die Zwitsal anti-berg pads gebruik ik nu al een paar dagen maar het lijkt alsof het geen ene bal helpt.
quote:Berg: Veel baby’s krijgen in de eerste drie maanden na de geboorte last van berg. Dit zijn witte of gele, vettige korstjes, die op het hoofdje van je baby ontstaan. Berg is helaas niet te voorkomen, maar je kunt er wel iets tegen doen.
Eerst masseer je de hoofdhuid van je baby met een beetje babyolie, die je het best een paar uur kunt laten intrekken. Daarna borstel je de schilfertjes voorzichtig weg en was je het hoofdje met een klein beetje babyshampoo. Als je de behandeling een paar dagen achter elkaar herhaalt, krijg je het kwaaltje meestal wel onder controle. Is dat niet het geval, dan kun je het best even contact opnemen met de huisarts.
Dat is ook fijn Pluisje! Ik heb ook van die dingen bij Morris dat ik denk daar moet toch een truukje voor zijn! En als mensen hier met dat soort tips komen kan ik zelf kiezen of ik er wat mee doe.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:53 schreef pluisje het volgende:
Als ik hier zou zeggen dat ie zo goed slaapt sinds ik hem lekker stevig instop, zou iedereen denken/zeggen "goh, wat fijn!'. Nu ik hem instop met die lakens om hem heen, en het dus inbakeren heet, heeft opeens iedereen een mening erover. En da's prima, maar op den duur ook wel wat vermoeiend.
Hmm...ben bang dat ik er zelf dus debet aan ben. Ik was nogal kwistig met de haarlotion. Glenn vond er geen moer aan, maar het ruikt zo lekker. Doen we dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:23 schreef Luchtbel het volgende:
EW die Zwitsal-pads schijnen de zooi ook te kunnen verergeren, ook het niet goed uitspoelen van shampo en zeep en haarlotion kan het veroorzaken, kijk daar dus mee uit. Je kan het invetten met babyolie en dan kan je het de volgende morgen wel van het bolletje afhalen!
Ja, ik doe het dus gewoon met behulp van een boek, niet op een club ofzo. Dus het is wel eerst ff goed inlezen voor je begint. Maar Glenn vond het geweldig, daarna heerlijk onder de douche en daarna weer zijn buikje vol gegeten tot-ie helaal rozig was. Nu ligt-ie heerlijk te slapenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:01 schreef Anitra het volgende:
Daar wou ik info over aan vragen over die babymassage, lijkt mij leuk om te doen. Het is dus het aanraden waard E.W.?
Als het zo lekker ruikt, je hebt ook een speciaal soort van parfummetje van Zwitsal....ik hou overigens helemaal niet van Zwitsalquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:03 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmm...ben bang dat ik er zelf dus debet aan ben. Ik was nogal kwistig met de haarlotion. Glenn vond er geen moer aan, maar het ruikt zo lekker. Doen we dus ook niet meer.
Bedankt voor de info dames. Ik ga het dus gewoon eens met baby olie proberen.
Mijn kraamhulp zei dus juist weer dat je met haarlotion de laatste restjes zeep neutraliseerde, en zo berg kon voorkomenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:03 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmm...ben bang dat ik er zelf dus debet aan ben. Ik was nogal kwistig met de haarlotion. Glenn vond er geen moer aan, maar het ruikt zo lekker. Doen we dus ook niet meer.
Bedankt voor de info dames. Ik ga het dus gewoon eens met baby olie proberen.
Het kamt wel lekker doorquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:24 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij is dat het antwoord dat iemand bedacht heeft toen er ooit bedacht moest worden waar haarlotion eigenlijk voor was
Want behalve dat sommige mensen het lekker vinden ruiken kan ik niet bedenken waar het voor zou zijn!
Juist, dat zei mijn kraamverzorgster ook.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mijn kraamhulp zei dus juist weer dat je met haarlotion de laatste restjes zeep neutraliseerde, en zo berg kon voorkomen
Volgens mij weten ze het zelf ook gewoon niet![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik niet zo super weg ben van Zwitsal. Tijdens de zwangerschap werd ik zelfs hondsberoerd van die lucht. Ik vind Zwitsal wel lekker hoor maar ben eigenlijk helemaal gek van Natusan babyschuimbad... zoooo'n lekker luchtje zit er aan, zou d'r bijna zelf mee in bad gaan. Maar dan moet ik in één keer het flesje leegspuitenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
En LB Zwitsal is ook niet mijn favoriet babyluchtje (al vind ik 'm wel lekker) maar Infinite Dolcezze van Chicco. Helaas heb ik dat hier in Nederland nog nergens gezien. Hopen dat er snel weer iemand naar Italië gaat.
Ik snap het nogquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:28 schreef Tan het volgende:
[..]
Het kamt wel lekker doorMaar dat was bij mij toen ze ouder waren en het haar ging klitten.
Heb zelf ook alleen maar gehoord dat haarlotion berg veroorzaakt of verergerd. Maar bij Junah nooit lotion gebruikt en ze heeft berg, bij Jessai wel lotion gebruikt en hij had geen bergjij snap nog?
We doen inderdaad lekker wat we zelf denken dat het beste is, volgende bezoek aan het CB heeft ze gewoon 5 flesjes, punt uit!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:45 schreef Anitra het volgende:
Oh wat een lekker ding is het Psyche!!!
En je moet doen wat je eiegen gevoel in geeft, ik weet dat ik met mijn dochter toen ook ruzie heb gehad met CB. Heb toen mijn eigen gevoel gevolgd en het is nu een grote meid van 9,5.
Inclusief hielprikje zou dit de 4e alweer zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 09:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Psyche, 3e prikje al weer? Bedoel je incl. hielprik?
Lekker ding hoor!
Ze was bij geboorte ongeveer 45cm en 2890gram, dus zit ze al over het dubbele heen nuquote:Op donderdag 2 september 2004 15:14 schreef poemojn het volgende:
Wat was het geboortegewicht van Faith? Want normaal zijn babies met 6 maanden toch 2x het geboortegewicht? En krijgt ze toevallig bv? Want dan groeien ze in het begin vaak harder en rond 4 mnd langzamer, dus dan kan het vanzelf nog bijtrekken.
Kloptquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:56 schreef poemojn het volgende:
Dan hebben jullie wel een groot bad, Tan
Ik heb de Bepanthen-zalf bij de DA-drogist gehaald, ze moesten het wel speciaal bestellen. Ik neem aan dat bij de Etos ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:57 schreef Sjeen het volgende:
Weet trouwens iemand waar ik Bephanten zalf kan krijgen? Bij de Etos keken ze alsof ze een spook zagen toen ik ernaar vroeg. Nog nooit van gehoord...![]()
Bedoel je een Lodger? Ik heb er een aan mijn beste vriendin gegeven voor haar baby en twijfel nu of ik er zelf ook een zal kopen voor Morris. Ze zijn heel duur maar erg mooi.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:57 schreef Sjeen het volgende:
Isa slaapt nu, ze was heel moe, maar kwam niet in slaap. Nu heb ik zo'n ronde deken (Todler?) die je om je kindje heen kan slaan en vastmaken met klittenband, dan is het net een klein coconnetje. Dan gaat ze dus inderdaad niet zo met haar armpjes slaan en voelt ze zich blijkbaar veilig genoeg om lekker te gaan slapen.
Misschien zijn die vaatjes nog niet zo stevig en als ze niezen of ze zijn verkouden gaat het gemakkelijker stuk?quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:27 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe kan een kleine baby een bloedneus krijgen?
Jolie begon vannacht ineens te gillen, echt keihard, ik dacht dat ze moest poepen en haalde d'r uit bed, maar ik had het licht nog niet aangedaan. Leg ik d'r op de commode hele gezichtje onder het bloed, d'r handjes, d'r wangetjes en d'r pyjama. Ik schrok me echt dood. Het bloeden was toen al gestopt, na een paar keer hard niezen vloog de snot ook nog over haar zelf heen. Dat er zo veel uit dat kleine neusje kan komen zeg. Ben me echt dood geschrokken
Heel moeilijk. Wij hebben hier een klein mannetje dat de hele middag al wakker is en zich overstuur krijst. Hij loopt bijna paars aan en zweet zich een ongeluk. Hij wordt gewoon zeiknat van het zweet en de tranenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:32 schreef pluisje het volgende:
Als je de boekjes moet geloven (jawel, daar hebben we de boekjes weer) moet je hard zijn, en gewoon laten huilen af en toe, en consequent zijn enzo, maar ik weet hoe moeilijk dat is als ze zich helemaal overstuur krijsen.
Da's erg hè! Ben je er van overtuigd dat ie slaapt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:44 schreef LadyS het volgende:
Zelfs als ze in een coma op je schoot ligt en haar naar bed brengt blijft ze slapen tot het moment dat je haar in haar bed of box legt. Dan gaan die ogen open en is ze boos
dat zou dan opgelost kunnen worden met een mobile ofzo? dan hebben ze nog wat te ontdekken?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:47 schreef pluisje het volgende:
LadyS, ik had het er dus op het CB over, en die zeiden ook al dat kleine babietjes inderdaad graag in slaap vallen op schoot, en daarna moeiteloos weggelegd kunnen worden. Maar als ze eenmaal een paar weken ouder zijn, worden ze bijna allemaal wakker, en begint de ellende opnieuw. Daarom raden ze dus aan om ze in bed te leggen bij de eerste tekenen van vermoeidheid, maarja, leuk vinden ze dat meestal niet: ze zijn net zo lekker bezig de wereld te verkennen, en dan worden ze in een saai bedje gelegd waar niks te beleven valt
jahquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
Da's erg hè! Ben je er van overtuigd dat ie slaapt.
Leg je hem heel rustig in bed: gaan die ogen gelijk open![]()
Het gezicht vertrekt, en krijsen maar![]()
Heb je geen wekkerradio die je voor de test kan gebruiken?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:46 schreef LadyS het volgende:
moussy, dat kan ik nog wel eventjes proberen
ik ga maandag meteen voor een radiootje kijken!!!
Of zo'n lamp die dingen projecteert op het plafond, of heb je toevallig nog een lavalamp staan? Daar kan Jolie heel lang naar kijken in de huiskamer dan valt ze in slaap. En als het aan de stilte ligt misschien een radio inderdaad. Niks mis mee dacht ik zo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:52 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat zou dan opgelost kunnen worden met een mobile ofzo? dan hebben ze nog wat te ontdekken?
+ misschien idd een radiootje ofzo.
of zeg ik nu rare dingen?
Komt van die Dr Sears site waar ik in m'n vorige post naar link.quote:2. How babies enter sleep. You're rocking, walking, or nursing your baby and her eyelids droop as she begins to nod off in your arms. Her eyes close completely, but her eyelids continue to flutter and her breathing is still irregular. Her hands and limbs are flexed, and she may startle, twitch, and show fleeting smiles, called "sleep grins." She may even continue a flutter-like sucking. Just as you bend over to deposit your "sleeping" baby in her crib so you can creep quietly away, she awakens and cries. That's because she wasn't fully asleep. She was still in the state of light sleep when you put her down. Now try your proven bedtime ritual again, but continue this ritual longer (about twenty more minutes). You will notice that baby's grimaces and twitches stop; her breathing becomes more regular and shallow, her muscles completely relax. Her fisted hands unfold and her arms and limbs dangle weightlessly. Martha and I call this "limp-limb" sign of deep sleep. Baby is now in a deeper sleep, allowing you to put her down and sneak away, breathing a satisfying sigh of relief that baby is finally resting comfortably.
ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
Jah dat is ook zo'n lapje met een hoofd eraan, je weet wel
Je zal het niet geloven maar hier precies hetzelfde!quote:Op zondag 5 september 2004 12:02 schreef LadyS het volgende:
We hebben Amber om 11 uur knikkebollend op bed gelegd en ze ligt er nog steeds![]()
Wel 2x een huiltje gehoord, maar niet noemenswaardig.
zul je altijd zienkom ik hier "klagen" gaat ze zich opeens voorbeeldgi gedragen
![]()
Verrek ja, dat is de oplossingquote:Op zondag 5 september 2004 13:49 schreef LadyS het volgende:
of moeten we vaker "klagen" hier
Dan doe ik ook even mee. Nadat ik weer heb lopen pochen over de "dutchie-methode"quote:Op zondag 5 september 2004 13:49 schreef LadyS het volgende:
of moeten we vaker "klagen" hier
Nou, ik zweer het je: hier precies hetzelfde! Ik zei ook al tegen vriendje 'er zal toch niks mis zijn hè?'.quote:Op zondag 5 september 2004 15:30 schreef LadyS het volgende:
Ik ga zo maar even bij haar kijken want het wordt gewoon eng
bronquote:Some parents find it comforting to put some kind of walkie-talkie in the room, which is fine, except that a more appropriate use of the walkie-talkie talkie would be to turn the amplifiers around. That is pump family noise into the baby's room, letting the baby monitor the parents and siblings, rather than the other way around. Fifty years (at least) of human developmental research shows that baby's respond positively to physical and psychological sensory signals (sounds,sights, smells,touches, movement) from others when they "feel" that they are not alone. We might presume that external social noise gives young children a sense of security -- or something akin to a baby thinking "it's nice to know someone is around, should I need them".
Ja volgens mij is dat de erge kant van het 'oppasgedoe' dat ik het moeilijk vind en niet Joliequote:Op dinsdag 7 september 2004 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun jij ook langzaam wennen
Ja zeker, en omdat er hier geen vader is, is het ook niet zo dat ik even gauw wegga om wat te halen ofzo, ze is eigenlijk altijd mee. Maar ik durf tew edden dat iks traks op de eerste dag dat ik moet werken, jankend in de winkel staquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:28 schreef dutchie het volgende:
LB, kan ik me helemaal voorstellen. Vooral die eerste keer is moeilijk, nu heb ik het er veel minder moeite mee. Ook omdat ik weet dat Léon zich echt wel vermaakt.
Maar ik vind het wel een gek idee dat hij straks naar het kdv gaat en ik de hele dag Léonloos ben.Dat zal ook wel weer wennen.
Dus de tweede dag kan je d'r met een gerust hart achterlaten, maar dat doe je dan ook weer nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:35 schreef dutchie het volgende:
En weet je wat dan zo erg is? Jij hebt je de hele dag belabberd gevoeld en Jolie heeft het giga naar d'r zin gehad.![]()
Niet doen, dus. Zeker niet om haar een plezier te doen. Misschien komt het moment dat je alleen weg wil vanzelf, misschien komt dat nooit. Maar doe het alsjeblieft niet om haar een plezier te doen iets dat sommige van mijn nichtjes wel deden, bijvoorbeeld, je kent dat wel, net niet jankend in het restaurant en de bios zitten en dan willen gaan stappen maar om tien uur weer thuiskomen omdat je eigenlijk helemaal niet weg wilquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:38 schreef LadyS het volgende:
een hele dag weg![]()
![]()
daar moet ik niet aan denken
Peter en ik zijn dit jaar (natuurlijk) niet op vakantie geweest en zijn moeder zat al te vissen; "willen jullie niet nog een weekendje of een weekje met zijn tweetjes weg![]()
" Géén haar op mijn hoofd die daaraan denkt hoor
wel aan op vakantie gaan natuurlijk, maar niet zonder Amber
Dan ga je toch gezellig mee de kroeg in?quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:13 schreef snoopy het volgende:
Dat zal idd niet meevallen om Morris straks uit handen te geven![]()
Voordat je een kind hebt denk je dat het alemaal wel meevalt, maar als ze er eenmaal zijn....![]()
En toch lijkt het me belangrijk dat hij er aan went om eens een avondje en later een nachtje zonder ons te zijn. Het zou toch raar zijn als ie op zijn achtiende zou gaan studeren in een andere stad ofzo en hij is nog nooit een nachtje zonder zijn mama geweest![]()
Jah.. gisteren pasquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, heb jij Little-Angel nog gesmst??
quote:Hoi Dames. Met Morgaine gaat alles volgens het boekje. We hebben een heel makkelijk kind. Ze woog bij haar geboorte 3670 gram en verleden week woog ze 4340. Ze heeft zwart haar met krullen en haar ogen worden steeds blauwer. En ze is nu nog blanker dan haar moeder maar dat kan nog veranderen. Verders zegt iedereen dat zij sprekend op haar vader lijkt. Groetjes Patries
Volgende keer weegt ie net zo veel als een kratje bierquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hij is nu 61 cm lang en weegt 6390 gram.
De eerste als ie wakker wordt (tussen 7 en 8), de tweede na zijn ochtendslaapje (tussen 12.00 en 13.00), de derde na zijn middagslaapje (tussen 16.00 en 17.30), de vierde als ie naar bed gaat (rond 20.00) en de laatste als we zelf naar bed gaan (na 23.00).quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:43 schreef Luchtbel het volgende:
En Pluis nu ik toch bezig ben hoe laat krijgt hij ze?
Jolie krijgt nu ook 5 x 150 ml water en 5 schepjes en drinkt met dit weer ook nog wel wat water erbij.
Zal z'n vriendinnetje leuk vindenquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:14 schreef dutchie het volgende:
Dan ga je toch gezellig mee de kroeg in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |