precies. Dat ze verdwenen. De manier waarop hadden we het niet overquote:Hetzelfde is de oorspronkelijke Noord-Amerikaan overkomen.
jij moet echt eens buiten onder de mensen komen, als ik dit allemaal zo leesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:15 schreef accelerator het volgende:
[..]
dat zeggen we ook niet.
[..]
![]()
(al die turkse wijven met snorren)
Dan is hen dus niet hetzelfde overkomen. Het is gewoon een bár slechte vergelijking. Ik moet eerlijk zeggen dat wanneer men de hedendaagse immigratie vergelijkt met de invasie van Noord-Amerika, ik mij toch echt moet afvragen met hoeveel tenen men werkelijk op aarde staat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef accelerator het volgende:
[..]
precies. Dat ze verdwenen. De manier waarop hadden we het niet over
hangt er van af hoe je "hetzelfde" definieert.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is hen dus niet hetzelfde overkomen. Het is gewoon een bár slechte vergelijking. Ik moet eerlijk zeggen dat wanneer men de hedendaagse immigratie vergelijkt met de invasie van Noord-Amerika, ik mij toch echt moet afvragen met hoeveel tenen men werkelijk op aarde staat.
Zolang mijn opa niet hezelfde is overkomen als joden in concentratiekampen, terwijl ze toch de dood gemeen hebben, is de Indianen niet hezelfde overkomen als de autochtone situatie in een speculatief scenario geschetst door jullie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:25 schreef accelerator het volgende:
[..]
hangt er van af hoe je "hetzelfe" definieert.
nou ga jij wel eventjes bepalen hoe en wat mij mogen zeggen. Dictator!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zolang mijn opa niet hezelfde is overkomen als joden in concentratiekampen, terwijl ze toch de dood gemeen hebben, is de Indianen niet hezelfde overkomen als de autochtone situatie in een speculatief scenario geschetst door jullie.
Nee, hoor, dat bepaal ik helemaal niet voor jou, ik zeg alleen dat de vergelijking nergens op slaat en dat er zeker niet 'hetzelfde' is gebeurd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:29 schreef accelerator het volgende:
nou ga jij wel eventjes bepalen hoe en wat mij mogen zeggen.
Klopt.quote:Dictator!!!
Je wilt het blanke ras graag raszuiver houden ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:07 schreef accelerator het volgende:
[..]
of het geweldadig is of niet maakt niet uit. Het was toen onvrijwillig en dat is het nu ook.
We willen ze niet: oprotten!!!!!!!!!!
Turken zien er bovendien niet zo goed uit als wij Nederlanders. We gaan er dus in de toekomst lelijker uitzien. Al die wijven met snorren en de typische arabische kromme neus vind ik gewoon lelijk.
We hoeven er niet uit te zien als Eucalyptica
In Duitsland hebben dezelfde ideen geleeft...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je wilt het blanke ras graag raszuiver houden ?
je leest wat je zelf wilt lezen. Trek niet zo snel conclusies!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je wilt het blanke ras graag raszuiver houden ?
racist!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Niet. Ik wil een rechts kabinet!
Post dan niet zulke ridicule onzin man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef accelerator het volgende:
[..]
je leest wat je zelf wilt lezen. Trek niet zo snel conclusies!!!
Oh nee..het was een scherpe vraag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef accelerator het volgende:
je leest wat je zelf wilt lezen. Trek niet zo snel conclusies!!!
Ben je dan per definitie gelijk een racist? Ga een hutje op de hei bouwen ofzo, linkse freak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
racist!!
stelletje zieligerds kunnen we ontopic blijven??? Huilies!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ben je dan per definitie gelijk een racist? Ga een hutje op de hei bouwen ofzo, linkse freak.
Hij begonquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
stelletje zieligerds kunnen we ontopic blijven??? Huilies!![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef gekke_sandra het volgende:
zodat ik f*cking nu nog bezig ben met mn havo.
Ja, dat is vertiefd ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:15 schreef SCH het volgende:
![]()
We worden één groot concentratiekamp met het rechtse beleid! Verschrikkelijk inhumaan en een schending van de mensenrechten. Rechtse mensen zijn facisten!! Ik zeg het je!1 Ga zelf maar het land uit.!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ben je dan per definitie gelijk een racist? Ga een hutje op de hei bouwen ofzo, linkse freak.
Ik kon eerst in mn eigen land en regio niet eens meer naar de middelbare school, omdat t vol zat (met o.a erg veel allochtonen) die niet naar de lessen kwamen.. amper nederlands konden, maar wél ingeschreven bleven staan, zodat ik f*cking nu nog bezig ben met mn havo.
Das achterlijk.. wat jullie betreft komt er nog meer volk naar Nederland.
Mag wel eens streng aangepakt worden, ja, met een RECHTS kabinet.
Ik zeg het je? En wie ben jij dan wel niet? Zo'n Nederlands gastje met n allochtoons accent?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
We worden één groot concentratiekamp met het rechtse beleid! Verschrikkelijk inhumaan en een schending van de mensenrechten. Rechtse mensen zijn facisten!! Ik zeg het je!1 Ga zelf maar het land uit.!!
Ik ben Nederlander!! Als je niet in Nederland wil leven, dan ga je zelf het land maar uit!!11quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zeg het je? En wie ben jij dan wel niet? Zo'n Nederlands gastje met n allochtoons accent?
Slaat echt nergens op, die onzin die je uitkraamt.
kun jij niet eerst een poging doen om aan een studie te beginnen. (geschiedenis/culturele antropologie/nederlandse letterkunde/Islamstudies).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zeg het je? Jij bent zeker zo'n Nederlands gastje met een allochtoons accent?
Slaat echt nergens op, die onzin die je uitkraamt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |