Agnes Kant naast Berlusconi op staatsbezoek, geweldig inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:42 schreef Geertsema het volgende:
Bestuurservaring zegt mij niet zoveel. Agnes is een knokker en daar houd ik van.
Krijgt rechts eindelijk haar zinquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wordt een emigratie-golf.
Links ook, eindelijk kunnen ze er ongestoord een teringbende van maken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Krijgt rechts eindelijk haar zin![]()
Tuurlijk joh, dat soort kretologie hoort er blijkbaar bij. Links mag straks de puinhopen van dit kabinet weer opruimen. Maar dat geeft niet, dat doen we graagquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Links ook, eindelijk kunnen ze er ongestoord een teringbende van maken.
Wat een klets. Dit kabinet kan de rotzooi van jarenlang wanbeleid opruimen. Daar maak je je niet populair mee, maar het moet gebeuren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dat soort kretologie hoort er blijkbaar bij. Links mag straks de puinhopen van dit kabinet weer opruimen. Maar dat geeft niet, dat doen we graag![]()
We zullen zien wat de kiezer beslist.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een klets. Dit kabinet kan de rotzooi van jarenlang wanbeleid opruimen. Daar maak je je niet populair mee, maar het moet gebeuren.
De schande van gratis kerstbomen is ze nog niet te boven gekomen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:38 schreef Geertsema het volgende:
Agnes Kant zou een goede premier zijn. Met afstand de beste politicus in Nederland.
Dat duurt nog wel even. Daarnaast moet ik nog zien of de PvdA met de SP wil regeren. De mensen van de SP zijn echt totaal wereldvreemd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
We zullen zien wat de kiezer beslist.
en bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:09 schreef JohnDope het volgende:
Jonges, jonges jonges. Laten we wel even reeel zijn: De enige linkse partij die realistische denkbeelden heeft, is de PvdA. De rest zit daar een beetje voor spek en bonen en je snapt echt niks van politiek als je bijvoorbeeld op de SP of GL stemt.
De PvdA staat volgens mij politiek gezien dichterbij het CDA en de VVD (uitgezonderd de rechtervleugel) dan bij de SP. Maar het formatie-debacle van vorig jaar en de vraag of de VVD onder invloed van de rechtervleugel nog wel in is voor een nieuw Paars kabinet zal denk ik ook meespelen. Het zou zo maar kunnen dat het CDA en de VVD de PvdA rechtstreeks in de armen van GL en de SP drijven. De Nijmeegse variant.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Daarnaast moet ik nog zien of de PvdA met de SP wil regeren. De mensen van de SP zijn echt totaal wereldvreemd.
Het is toch zo, wat stem jij dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:19 schreef lenin het volgende:
[..]
en bedankt![]()
Letterlijk, binnen 2 weken springen de dijken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:59 schreef KonnieKipke het volgende:
een links kabinet betekent de ondergang van dit land.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:38 schreef Geertsema het volgende:
Agnes Kant zou een goede premier zijn. Met afstand de beste politicus in Nederland.
[afbeelding]
ik stem met trots SP en ben ook lid ja!quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is toch zo, wat stem jij dan?
Mag je al stemmen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:59 schreef lenin het volgende:
[..]
ik stem met trots SP en ben ook lid ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |