Ik geef alleen fooi in een restaurant, niet bij pizza. Meestal bestellen we via telefoon en halen we hem zelf op (wonen boven t winkelcentrum)quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:33 schreef Tijn het volgende:
Het hele idee van "fooi" staat me al tegen. Iemand doet gewoon z'n werk. Je gaat de busschauffeur of het kassameisje toch ook geen fooi geven omdat ze leuk lacht ofzo? Nou ja, dat moet iedereen dus zelf weten
neej die 2 cent word nu afgerondquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:04 schreef Ferret1983 het volgende:
[..]
99,98 is, krijg ik nooit die 2 cent fooi....
Gr
dat kunnen ze dus niet zelf regelen, de bezorgers, het hangt maar net af van de drukte in het restaurant (indien aanwezig) en of er veel bestellingen zijn voor jou.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:56 schreef Fronsertje het volgende:
Hoe sneller de pizza bij mij thuis hoe meer fooi de bezorger vangt, die van ons heeft het al door
Dan zal het toeval zijn...sowieso is 3 euro zijn deel (zelf ook pizzaboer geweest, weet hoe relaxed een fijne fooi is) als de pizza binnen 30 minuten bezorgd word.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
dat kunnen ze dus niet zelf regelen, de bezorgers, het hangt maar net af van de drukte in het restaurant (indien aanwezig) en of er veel bestellingen zijn voor jou.
de enige invloed die ikzelf kan uitoefenen is, als ik meerdere bestellingen krijg dicht bij elkaar, de volgorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |