je denkt toch niet dat Hansje Breukhoven gek is ofwel?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:24 schreef Hellrazor het volgende:
jammer dat hij niet tot november duurt want dan komen alle nintendo toppers![]()
Heb je ze vrouw wel is gezienquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:26 schreef Retarded het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat Hansje Breukhoven gek is ofwel?
Of 3 console's...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:48 schreef peristilius het volgende:
Mag je niet een console en 2 spellen halen
Slimmeke, Animal Crossing is pas de 26ste ofzo...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:34 schreef BMH het volgende:
Gamecube: Second Sight, Wario Ware Inc.: Mega Party Games & Animal Crossing zijn wel om te kopen.
uhm hoelang denk je dat die actie loopt?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Dan wordt het voor mij Sims 2, Burnout 3 en NFS Underground II!
wat vinden ze trouwens half september, de 15e of 16e ofzo?quote:De aktie loopt tot half september...
September.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:04 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm hoelang denk je dat die actie loopt?
Maakt niet uit wat voor een combo je maakt... de goedkoopste game is uiteraard gratisquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:07 schreef jpg97 het volgende:
mag je ook verschillende games nemen?
bijvoorbeeld 1 ps2 game, 1 NGC game en 1 Xbox game?
En telt dan de goedkoopste game als gratis game?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:09 schreef twiFight het volgende:
mag je niet een spel halen voor de prijs van 2/3e spel?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan je bijv ook 3 keer Burnout 3 kopen?
Ben er niet zeker van, maar denk het wel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
ZOu die aktie ook op hun site zijn?
dat dus weer nietquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:59 schreef Adelante het volgende:
en zo ja, geldt het dan ook voor pre-orders?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:06 schreef Tain het volgende:
[..]
wat vinden ze trouwens half september, de 15e of 16e ofzo?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx voor de antwoorden. Nog een vraag: Free-ID geldig met deze actie?
helaas niet dus... anders had ik met personeelskorting 3 nieuwe games voor maar 96 euro... dat zou natuurlijk niet gek zijnquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:21 schreef Retarded het volgende:
de aktie is btw niet geldig in combinatie met andere akties... maar dat spreekt denk ik wel voor zich...
Hoeveel procent korting krijg je dan normaal gesproken (met personeelskorting)?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
[..]
helaas niet dus... anders had ik met personeelskorting 3 nieuwe games voor maar 96 euro... dat zou natuurlijk niet gek zijnDe aktie heeft voor mij helaas ook niet ontzettend veel nut. Ik bespaar er maar 30 euro op ipv 60 voor de normale klant... ach, tis toch 30 euro
20%... nieuwe games haal ik dus voor 48 euro ipv 60... fuck pre-orders bij internetsitesquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoeveel procent korting krijg je dan normaal gesproken (met personeelskorting)?
Kan je dan ook op de site bestellen en gebruiken maken van prijsjerijkbonnen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
20%... nieuwe games haal ik dus voor 48 euro ipv 60... fuck pre-orders bij internetsitesdoe mij mn kortingspas maar
nee dat kan niet... maar goed ook, want dat is natuurlijk niet niet erg veilig.... Ik heb ook nog een Free-ID pasje... en daarmee kan ik dan weer wel 10% korting krijgen op de site en ook nog korting met prijs-je-rijk... maargoed, dat is al niet eens de moeite... want vaak is 20% korting in de winkel meer...quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kan je dan ook op de site bestellen en gebruiken maken van prijsjerijkbonnen?
ik vind het zelf één van betere acties die FRS dit jaar gevoerd heeft... zorgen dat we een beetje gamend publiek richting de winkels trekken, want veel gamers kiezen er toch voor om naar de kleinere gamesshops te gaan. Zonde, want ze zijn vaak niet eens goedkoper meer met nieuwere titels.. en al helemaal niet als je een Free-ID of ANWB kaart hebt. Ik ga niet zeggen dat ik wil dat FRS een monopolie positie krijgt, maar in ons filiaal verkopen we al niet zo denderend veel games.. en dat vind ik jammer, want dan zijn er ook weinig klanten waar ik een leuk verkoopgesprek mee kan houdenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
He jammerIk ga ook maar bij de FRS solliciteren
Maar iig scheelt het wel genoeg zo, jammer dat het maar zo kort duurt verder. Maar we moeten niet klagen
no probsquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Thnx voor alle antwoorden.
Even offtopic, ben jij die jongen die ook Berry kent?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:17 schreef Retarded het volgende:
verhaal
Idd. maar zou het een foutje zijn? Want korting (10%) op korting (3=2) op korting (-5 euro) kan nooit de bedoeling zijn. Helemaal niet bij pre-orders.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:56 schreef Adelante het volgende:
het werkt ook voor pre-orders op de site
Donkey Konga
die free id werkt op de site ook op hardwarequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Idd. maar zou het een foutje zijn? Want korting (10%) op korting (3=2) op korting (-5 euro) kan nooit de bedoeling zijn. Helemaal niet bij pre-orders.
3=2 helaas nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
die free id werkt op de site ook op hardwareterwijl er in de voorwaarden staat van niet
thats mequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Even offtopic, ben jij die jongen die ook Berry kent?
Die nu op de lange hezelstraat woont, want die kende ook iemand die daar werkte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |