sparen en spelers verkopen!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:44 schreef komrad het volgende:
Hoe komen jullie gvd aan al die cash
je moet op het plaatje klikken grumpeyquote:Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Grumpey het volgende:
kunnen de namen en sterren wat groter, of de achtergrond wat onduidelijker? Ik kan het bijna niet lezen eigenlijk (op Benito na natuurlijk)
Hier zelfde probleem, mijn brilliant winger is niet echt populair. Komt omdat hij geen playmaking heeftquote:Op woensdag 1 september 2004 13:11 schreef Grumpey het volgende:
Anders bied er ff niet iemand op mijn formidabel verdediger...grrr![]()
ik neem hem mee bij de volgende update lortnocquote:Op woensdag 1 september 2004 13:25 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe, ik wil trouwens Robin Verveer (13588008) opgeven. Haalt af en toe 4,5 ster als im.
Wordt het sterrenklassement nog een keer geupdate? Heb al een keer 35,5 gehaald en doorgestuurd.
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:28 schreef Sandyman het volgende:
Ben ik ook weer eens. Heb even een keepertje ge HT-maild voor het allstar team, moet wel lukken denk ik
En eergisteren ook nog een uitmuntend winger met matig passen gehaald voor iets meer dan een miljoen, jippie
lijkt me ook wel handig ja........ is 1 x gedaan...... daarna heb ik een aantal keer gemaild\gemeld dat ik 40 sterren heb maar eigenlijk veranderd er niks.quote:[b]
Wordt het sterrenklassement nog een keer geupdate? Heb al een keer 35,5 gehaald en doorgestuurd.
Ik geen lid, kijk nog eens goedquote:Op woensdag 1 september 2004 13:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..], ik heb hem er wel ingezet, maar ik zie dat je geeneens lid bent van de fed
ik haal hem zondag er weer uit, tenzij je snel lid wordt van de fokfed
volgens mij kan het A-team en B-team het beste door 1 persoon gedaan worden. hoe het nu gaat schiet namelijk absoluut niet op. de persoon die het A-team doet heeft toch wel een goed overzicht van alle opgestuurde spelers waaruit hij een selectie moest maken, dat het B-team erbij doen geeneens zoveel extra tijd hoeft te kosten.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef sir_dalord het volgende:
er zijn wat aanpassingen in het allstar team..
Ik wacht ook nog steeds op een bod op mijn uitstekend middenvelder...quote:Op woensdag 1 september 2004 13:36 schreef sir_dalord het volgende:
het is sowieso schraal op de transfermarkt. Ik krijg mijn solid spitsen niet verkocht voor 150k
bovendien zijn er maar weinig trainees die mij kunnen bekoren.
hoe had ik er overheen kunnen kijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:15 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik geen lid, kijk nog eens goed
er is ook duidelijke rede voor, er is niemand specifiek bezig met dit klassement. Niemand die de updates uitvoert zeg maar. Daarom zal ik aan het eind van dit seizoen 1x roepen of iedereen zijn record van dat seizoen even post en dan maken we 1x nieuwe lijst. Dit is de beste oplossing. No worries, aan eind van seizoen staan alle records er weerquote:Op woensdag 1 september 2004 13:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lijkt me ook wel handig ja........ is 1 x gedaan...... daarna heb ik een aantal keer gemaild\gemeld dat ik 40 sterren heb maar eigenlijk veranderd er niks.![]()
ooh ok..... maar het is weleens eerder gevraagd en toen was het antwoord moet je die en die ff HT-mailen ( zou niet eens meer weten wie ) dus dan ga je er eigenlijk wel vanuit dat het aangepast wordt. Maar mooi! Zou het ook nog een keer op de helft van het seizoen kunnen ?? Scheelt nu bv alweer 4 a 5 sterren met begin van het seizoen......quote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef Grumpey het volgende:[..]
er is ook duidelijke rede voor, er is niemand specifiek bezig met dit klassement. Niemand die de updates uitvoert zeg maar. Daarom zal ik aan het eind van dit seizoen 1x roepen of iedereen zijn record van dat seizoen even post en dan maken we 1x nieuwe lijst. Dit is de beste oplossing. No worries, aan eind van seizoen staan alle records er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |