Als er daar ergens een zodiacje van greenpeace ronddrijft, kan 't best eens Bridget of Fajah betreffen jah.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
ja of bridget maasland die met der dikke titte naar de bodem is gezonken?
"SOAPWERELD GESCHOKT! SOAPSTER OVERLEDEN! FANS IN TRANEN!"quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het ging over iemand die ooit in Goudkust heeft gespeeld.
Ik noem het eerder disrespect.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:52 schreef Kozzmic het volgende:
Het artikel gaat echt over deze Machteld Stolte?? Sjonge wat een blunder...
Wilma Nanninga is al een hele tijd geleden overgestapt naar de showbizzrubriek van de Telegraaf, dus ik denk niet dat die er iets aan kan doen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:. Wilma Nanninga.
., de vrouw die niks kan, was weer in slaap gesukkeld aan d'r bureau?
Psst: Evert Santegoeds.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:. Wilma Nanninga.
., de vrouw die niks kan, was weer in slaap gesukkeld aan d'r bureau?
Zoiets had ik al verwacht. Toch blijft die kop op de cover ongepast.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:59 schreef Flem het volgende:
Ik heb het artikel gelezen, alhoewel de kop suggereert dat het enkele dagen geleden oid gebeurd is, weet de Privé toch echt wel dat het al weer jaren terug is. Het gaat over dat de rechtszaak tegen de duikschool nu al zo lang duurt en dat de Goudkust-reünie nooit meer hetzelfde zal zijn, ofzo. Toch blijft het een belachelijk stuk en slaat de kop helemaal nergens op, ook hoe het op de cover gebracht wordt.
Dat vind ik wel zo'n engerd. Dit past precies bij hem.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:00 schreef static het volgende:
[..]
Psst: Evert Santegoeds.
Het is allemaal prive.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:54 schreef toiletseatgirl het volgende:
Wilma Nanninga is al een hele tijd geleden overgestapt naar de showbizzrubriek van de Telegraaf, dus ik denk niet dat die er iets aan kan doen.
ironisch hequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:43 schreef HarigeKerel het volgende:
In haar rol verzoop ze dus ook zo'n beetje?![]()
Is Maurits naar de sportschool geweest ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ook wel benieuwd
[afbeelding]
Dat klopt niet, moet 2001 zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:04 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Date of death (details)
2004
Egypt. (accidental drowning)
Nee, dat is Marina Duvekot...quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:25 schreef BVO het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat zij in Volgens hem, volgens haar speelde... wist niet dat ze dood was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |