http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/75/2/quote:Op deze vraag sprong Boris gelijk op en begon allerlei feiten te noemen over UFO’s.
Op het moment dat we vertrokken van Mars landden we bijna op hetzelfde moment op Aarde.
Boris pakt een krijtje en tekent een ovaal op een bord.
”De scheepswand van ons ruimteschip bestaat uit 6 lagen.
De buitenste laag bestaat (25%) uit duurzaam metaal, de volgende laag (30%) is gemaakt van een materiaal vergelijkbaar met jullie rubber, de laag daarna (30%) bestaat weer uit metaal en de volgende laag bestaat uit een speciale magnetische laag.
Als we die magnetische laag laden met energie kunnen deze machines alle uithoeken van het universum bereiken.
Moeilijk, die moeilijke woorden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedere interpratie kan fout zijn , of goed zijn.
Wat zijn die andere 2 lagen? (de overige 15%)quote:De scheepswand van ons ruimteschip bestaat uit 6 lagen.
1.de buitenste laag bestaat (25%) uit duurzaam metaal
2.de volgende laag (30%) is gemaakt van een materiaal vergelijkbaar met jullie rubber
3.de laag daarna (30%) bestaat weer uit metaal
4.de volgende laag bestaat uit een speciale magnetische laag.
En snel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:32 schreef Mischa_NL het volgende:
Die moet professionele hulp zoeken
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:32 schreef Mischa_NL het volgende:
Die moet professionele hulp zoeken
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:37 schreef kriele het volgende:
[..]
En snel.
Wat een briljante bijdrages weer. Huldequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:02 schreef Baklap het volgende:
wat een crap.
Kijk eens naar het topic, open dan nix.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een briljante bijdrages weer. Hulde.
Zeg dan niks.
Kijk eens naar het forum, kom hier dan niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:35 schreef Baklap het volgende:
[..]
Kijk eens naar het topic, open dan nix.
Dat 'jong' kon op tweejarige leeftijd meer dan de meeste van jullie nu.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:40 schreef P-Style het volgende:
Dat jong wil aandacht...
Dan is ie hoogbegaafd, dan hoeft ie nog niet van Mars te komen...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat 'jong' kon op tweejarige leeftijd meer dan de meeste van jullie nu.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:26 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Dan is ie hoogbegaafd, dan hoeft ie nog niet van Mars te komen...
Ik heb ze net gebruikt om te krabbenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:38 schreef MUUS het volgende:
Gebruik die vingertjes eens voor iets anders dan in je neusje pulken!.
Ik ben redelijk "open minded" en ik sta zelfs open voor de mogelijkheid dat bijvoorbeeld ufo's echt bestaan, maar dit verhaal slaat echt alles.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat 'jong' kon op tweejarige leeftijd meer dan de meeste van jullie nu.
Even voor de duidelijkheid, ufo staat voor Unidentified Flying Object, en die bestaan dus gewoon. Pas als je gaat beweren dat er buitenaardse wezens in zitten zul je met bewijzen moeten komen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:37 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ben redelijk "open minded" en ik sta zelfs open voor de mogelijkheid dat bijvoorbeeld ufo's echt bestaan, maar dit verhaal slaat echt alles.
Hahaha, je hebt helemaal gelijk Mr. Grrrrquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ufo staat voor Unidentified Flying Object, en die bestaan dus gewoon. Pas als je gaat beweren dat er buitenaardse wezens in zitten zul je met bewijzen moeten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |