Veel te duur. De Nitro Titan is een cheapass instapmodel en de bindingen die erop zitten zijn crap . Ik zou er niet meer dan 150 euro voor betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:15 schreef dot-matrix het volgende:
Dank je, dan zat ik er met mijn boerenverstand toch niet zover naast (als tie uit 2002 is, tenminste). Even voor de duidelijkheid; het gaat om dit board. (Ik kon op Google niks vinden dus ik heb zelf maar even twee pics geschoten.)
[[url=http://www.xs4all.nl/~someone/nitro_titan_klein.jpg]afbeelding]
[/url]
Er zitten wat krasjes op, en hij moet een beetje schoongemaakt worden, maar verder istie in orde.
edit : 250,- nog steeds een goede prijs ?
Er is niets mis met nitro!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:04 schreef dot-matrix het volgende:
. En tja, ik heb ook liever Burton,
Wat is er nou weer mis met Nitro?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:04 schreef dot-matrix het volgende:
-knip-
Sorry, ik doelde eigenlijk op de bindingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:21 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Er is niets mis met nitro!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:51 schreef 360sjors het volgende:
De bindingen zijn inderdaad crap
[afbeelding]
ik kan het niet laten
Wat een ongeloveloos kut merk is dat zeg......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Nitro?
Ik had niet goed gelezen... tenminste, ik had het deel waar het daadwerkelijk over Nitro ging helemaal niet gelezen en dacht dat Sjors zat te fucken.... dus deed ik meequote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloos kut merk is dat zeg......
Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 23:51 schreef beerke het volgende:
...En daar kwam ik het nieuws tegen dat Donuts en Nidecker samen zouden zijn gegaan. Dit nieuwe merk zou door het leven gaan als NDK...
Forum = vanaf 26 augustus Burton.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Marty26 het volgende:
En Burton is ook niet alles hoor vind ik zelf kwa planken. Heb 2x custom gebroken 1x Balance.
Forum!!! Dat is goed echt dat rijd zo intens lekker. Beetje Agresief plankje maar daar moet je van houden denk ik.
Nee tochquote:Op donderdag 2 september 2004 13:05 schreef Dentist het volgende:
[..]
Forum = vanaf 26 augustus Burton.
Ik vind die boardjes van Forum nog niet zo heel agressiefquote:Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Marty26 het volgende:
Oke sorry maar er zijn ZEKER wel mooi plankjes van Nitro vind ik. Heb een paar leuke planken van hun gereden.
En Burton is ook niet alles hoor vind ik zelf kwa planken. Heb 2x custom gebroken 1x Balance.
Forum!!! Dat is goed echt dat rijd zo intens lekker. Beetje Agresief plankje maar daar moet je van houden denk ik.
Ben ook van mening aangezien ik inmiddels behoorlijk wat plankjes heb gehad er tegenwoordig echt niks meer slecht is. Alleen ja je hebt natuurlijk je voorkeur.
De mijne gaat uit naar Forum. Bij bindingen Tech9 Burton. Schoenen. Vans, maar dat komt omdat ik
smalle voeten heb.
Ach moest ik ook ff kwijt![]()
Ja ik rij echt alleen Freestyle en Freeride. En K2 heeft ook erg fijne plankjes helemaal mee eensquote:Op donderdag 2 september 2004 15:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind die boardjes van Forum nog niet zo heel agressief
Misschien heb jij het over freestylen en ik over freeriden???
Als je het over freeride hebt, probeer dan eens een K2 Nemesis...
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo heel positief ben over Burton boards. Niet dat ze slecht zijn ofzo, maar ik heb er gewoon niets mee.
Bindingen van Burton vind ik dan wel weer heel erg lekker. Vooral de P1 Carbon is erg fijn. Ze maken ook kwalitatief gewoon goeie bindingen, terwijl ik met boards soms nog wel eens me twijfels daarover heb...
Btw ik ben het er idd mee eens dat niets echt slecht meer is. Het is voornamelijk waar jij je het lekkerste bij voelt. 2 boards kunnen precies even zwaar, groot en breed zijn, maar toch vind je board 1 niet lekker omdat er ander materiaal in verwerkt is of hij is anders in mekaar gezet is dan board 2.
Geld.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:56 schreef Marty26 het volgende:
Maar er zal wel een reden voor zijn denk ik.
Goeie shitquote:Op donderdag 2 september 2004 15:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik rij echt alleen Freestyle en Freeride. En K2 heeft ook erg fijne plankjes helemaal mee eens
Verder sluit ik me aan bij je verhaal
Ja ik ben maar 178 en 70kg dus ja. En ik rij nu een destroyer 154 Voor het railen Overgens kwam ik er achter dat daar ook een scheur in zitquote:Op donderdag 2 september 2004 15:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goeie shit
Ik vind iig een aantal K2 planken nog iets agressiever rijden dan de topplanken van Forum.
Niet dat die klote rijden ofzo, maar ze zijn nog niet zo stijf en agressief als die K2's.
Kan trouwens ook komen doordat ik vrij groot enzwaar ben en ook nog eens redelijk grote voeten heb(1.92m en 90kg en maatje 45) dus ik kan lang niet alles testen.
Wat me alleen op viel bij die K2 (en eigenlijk met elke vergelijking van andere merken ook) is dat die K2 een veel snellere kantenwissel hebben dan andere boards. Hij voelt dus ook heel licht aan
Anyway, ik ben blij dat we het eens zijn
Trouwens Sjors, de meeste ontwerpen zijn wel anders maar ze worden vaak wel in dezelfde fabrieken gemaakt. Ik geloof dat er maar een paar merken zijn met een eigen fabriek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |