abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21662179
Dank je, dan zat ik er met mijn boerenverstand toch niet zover naast (als tie uit 2002 is, tenminste). Even voor de duidelijkheid; het gaat om dit board. (Ik kon op Google niks vinden dus ik heb zelf maar even twee pics geschoten.)

Er zitten wat krasjes op, en hij moet een beetje schoongemaakt worden, maar verder istie in orde.

edit : 250,- nog steeds een goede prijs ?

[ Bericht 2% gewijzigd door dot-matrix op 31-08-2004 15:29:25 ]
pi_21664030
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:15 schreef dot-matrix het volgende:
Dank je, dan zat ik er met mijn boerenverstand toch niet zover naast (als tie uit 2002 is, tenminste). Even voor de duidelijkheid; het gaat om dit board. (Ik kon op Google niks vinden dus ik heb zelf maar even twee pics geschoten.)

[[url=http://www.xs4all.nl/~someone/nitro_titan_klein.jpg]afbeelding
]
[/url]

Er zitten wat krasjes op, en hij moet een beetje schoongemaakt worden, maar verder istie in orde.

edit : 250,- nog steeds een goede prijs ?
Veel te duur. De Nitro Titan is een cheapass instapmodel en de bindingen die erop zitten zijn crap . Ik zou er niet meer dan 150 euro voor betalen.
pi_21667977
board zelf zou ik niet weten, maar die bindingen zien er erg goedkoop uit en versleten. Dus 150 voor het complete set zou een aardige prijs zijn..:)
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:51:56 #29
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21668449
De bindingen zijn inderdaad crap

ik kan het niet laten
pi_21668689
De bindingen zijn van het merk SnowPro (?). Het zegt me niets, en meestal zegt dat al genoeg Ik weet niet hoe je precies kan merken dat je bindingen versleten zijn maar het is in ieder geval niet zo dat ze losgaan tijdens het snowboarden. De tanden op de straps zien er ook nog goed uit en alle mechaniek loopt nog soepel. (Er is tenslotte ook maar hooguit drie maal mee gesnowboard, waarvan een keer door mezelf)

In ieder geval bedankt, ik heb nu wel een beetje een idee waar ik aan moet denken. En tja, ik heb ook liever Burton, maar ja, het zou voor dat ene weekje in het jaar echt overkill zijn.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:21:58 #31
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21670372
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:04 schreef dot-matrix het volgende:
. En tja, ik heb ook liever Burton,
Er is niets mis met nitro!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:02:05 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_21671367
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:04 schreef dot-matrix het volgende:
-knip-
Wat is er nou weer mis met Nitro?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_21672025
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:21 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Er is niets mis met nitro!
Sorry, ik doelde eigenlijk op de bindingen Met Nitro is idd niets mis, anders had ik dat board sowieso laten staan.
pi_21672084
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:51 schreef 360sjors het volgende:
De bindingen zijn inderdaad crap

[afbeelding]

ik kan het niet laten

Ik ook niet

Nu ook samen met als reserve onderdeel

Burton
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_21686917
Ik ben... een weekje geleden maar weer eens een rondje gaan wagen in Snowdome. 30 graden zo ongeveer buiten, verkeerd gefietst (meestal met de tram) maar uiteindelijk ben je daar dan ook. het enige wat je vergeet als het buiten 30 graden is... is dat het binnen vriest. Had uiteraard wel een broek en hanschoenen bij me, maar een sjaal en een muts waren er een beetje bij ingeschoten. beetje jammer...

Wel weer erg lekker geboard. Na een dag van 11 tot 18.00 merk je toch dat je beter de eerste keer weer wat rustiger aan had kunnen doen, maar dat is voor later zorg

kan bijna niet meer wachten
  woensdag 1 september 2004 @ 22:27:56 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21694812
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:02 schreef XL het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Nitro?
Wat een ongeloveloos kut merk is dat zeg......

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 september 2004 @ 22:47:25 #37
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_21695285
quote:
Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat een ongeloveloos kut merk is dat zeg......

Ik had niet goed gelezen... tenminste, ik had het deel waar het daadwerkelijk over Nitro ging helemaal niet gelezen en dacht dat Sjors zat te fucken.... dus deed ik mee

Maar nu je het zegt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_21696891
Nitro

Burton to tha bone

Crazy Creek 4-eva

Mensen, ik zat vandaag een beetje te surfen op het web. En daar kwam ik het nieuws tegen dat Donuts en Nidecker samen zouden zijn gegaan. Dit nieuwe merk zou door het leven gaan als NDK. Dat zou dan staan voor Nidecker Donuts Knowledge.
Nu was het al bekend dat Donuts haar planken uit de fabrieken van Nidecker liet rollen, maar het was wel een verder onafhankelijk merk. Ook is het zo dat de sites van beide merken nog niet zijn geupdate voor het nieuwe seizoen. En dat terwijl alle andere merken dit onderhand wel al gedaan hebben.
Reden voor deze fusie zou de tegenvallende verkoop zijn van beide merken buiten Zwitserland zijn. In Zwitserland zelf zijn de merken behoorlijk populair. Maar om daarbuiten voet aan wal te krijgen zouden ze nu zijn samen gegaan.
Kortom, wie weet er meer over deze fusie in de boardsport. Of is het enkel maar een fabeltje geweest wat ik tegen gekomen ben...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 1 september 2004 @ 23:54:57 #39
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_21696975
quote:
Op woensdag 1 september 2004 23:51 schreef beerke het volgende:
...En daar kwam ik het nieuws tegen dat Donuts en Nidecker samen zouden zijn gegaan. Dit nieuwe merk zou door het leven gaan als NDK...
Laat het niet waar zijn

Al is het wel een vette combinatie

Nidecker
  donderdag 2 september 2004 @ 11:08:53 #40
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21702229
Oke sorry maar er zijn ZEKER wel mooi plankjes van Nitro vind ik. Heb een paar leuke planken van hun gereden.
En Burton is ook niet alles hoor vind ik zelf kwa planken. Heb 2x custom gebroken 1x Balance.
Forum!!! Dat is goed echt dat rijd zo intens lekker. Beetje Agresief plankje maar daar moet je van houden denk ik.
Ben ook van mening aangezien ik inmiddels behoorlijk wat plankjes heb gehad er tegenwoordig echt niks meer slecht is. Alleen ja je hebt natuurlijk je voorkeur.
De mijne gaat uit naar Forum. Bij bindingen Tech9 Burton. Schoenen. Vans, maar dat komt omdat ik
smalle voeten heb.

Ach moest ik ook ff kwijt
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_21704261
quote:
Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Marty26 het volgende:
En Burton is ook niet alles hoor vind ik zelf kwa planken. Heb 2x custom gebroken 1x Balance.
Forum!!! Dat is goed echt dat rijd zo intens lekker. Beetje Agresief plankje maar daar moet je van houden denk ik.
Forum = vanaf 26 augustus Burton.
  donderdag 2 september 2004 @ 13:16:35 #42
56864 Marty26
pi_21704469
quote:
Op donderdag 2 september 2004 13:05 schreef Dentist het volgende:

[..]

Forum = vanaf 26 augustus Burton.
Nee toch dat meen je niet heb ik niks van gelezen
Maar ja leez ook niet alles ben een beetje te druk de laatste tijd. Maar per wanneer is dat bekend dan?
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  donderdag 2 september 2004 @ 13:56:30 #44
56864 Marty26
pi_21705241
Damm ik weet niet of ik hier nu blij mee moet worden Het is wel dat burton nu echt alles in zijn macht heeft. Dat vind ik wel een spijtig iets om eerlijk te zijn. Maar er zal wel een reden voor zijn denk ik.
  donderdag 2 september 2004 @ 15:22:17 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21706847
quote:
Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Marty26 het volgende:
Oke sorry maar er zijn ZEKER wel mooi plankjes van Nitro vind ik. Heb een paar leuke planken van hun gereden.
Ben ook van mening aangezien ik inmiddels behoorlijk wat plankjes heb gehad er tegenwoordig echt niks meer slecht is. Alleen ja je hebt natuurlijk je voorkeur.
De mijne gaat uit naar Forum. Bij bindingen Tech9 Burton. Schoenen. Vans, maar dat komt omdat ik
smalle voeten heb.

Ach moest ik ook ff kwijt
Ik vind die boardjes van Forum nog niet zo heel agressief
Misschien heb jij het over freestylen en ik over freeriden???
Als je het over freeride hebt, probeer dan eens een K2 Nemesis...

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo heel positief ben over Burton boards. Niet dat ze slecht zijn ofzo, maar ik heb er gewoon niets mee.
Bindingen van Burton vind ik dan wel weer heel erg lekker. Vooral de P1 Carbon is erg fijn. Ze maken ook kwalitatief gewoon goeie bindingen, terwijl ik met boards soms nog wel eens me twijfels daarover heb...

Btw ik ben het er idd mee eens dat niets echt slecht meer is. Het is voornamelijk waar jij je het lekkerste bij voelt. 2 boards kunnen precies even zwaar, groot en breed zijn, maar toch vind je board 1 niet lekker omdat er ander materiaal in verwerkt is of hij is anders in mekaar gezet is dan board 2.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 2 september 2004 @ 15:33:44 #46
56864 Marty26
pi_21707090
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind die boardjes van Forum nog niet zo heel agressief
Misschien heb jij het over freestylen en ik over freeriden???
Als je het over freeride hebt, probeer dan eens een K2 Nemesis...

Ik moet zeggen dat ik ook niet zo heel positief ben over Burton boards. Niet dat ze slecht zijn ofzo, maar ik heb er gewoon niets mee.
Bindingen van Burton vind ik dan wel weer heel erg lekker. Vooral de P1 Carbon is erg fijn. Ze maken ook kwalitatief gewoon goeie bindingen, terwijl ik met boards soms nog wel eens me twijfels daarover heb...

Btw ik ben het er idd mee eens dat niets echt slecht meer is. Het is voornamelijk waar jij je het lekkerste bij voelt. 2 boards kunnen precies even zwaar, groot en breed zijn, maar toch vind je board 1 niet lekker omdat er ander materiaal in verwerkt is of hij is anders in mekaar gezet is dan board 2.
Ja ik rij echt alleen Freestyle en Freeride. En K2 heeft ook erg fijne plankjes helemaal mee eens
Verder sluit ik me aan bij je verhaal
  donderdag 2 september 2004 @ 15:48:09 #47
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21707408
quote:
Op donderdag 2 september 2004 13:56 schreef Marty26 het volgende:
Maar er zal wel een reden voor zijn denk ik.
Geld.

Zo te lezen blijven alle merken autonoom. Ze zullen alleen verantwoording moeten afleggen aan Burton over hun winst, koersbepaling (positionering in de markt e.d.), kosten, afzet, noem maar op... Het materiaal zal dus niet ineens in dezelfde fabriek gemaakt worden, net zomin als ze van dezelfde tekentafel komen.
  donderdag 2 september 2004 @ 15:53:37 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21707517
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:33 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Ja ik rij echt alleen Freestyle en Freeride. En K2 heeft ook erg fijne plankjes helemaal mee eens
Verder sluit ik me aan bij je verhaal
Goeie shit

Ik vind iig een aantal K2 planken nog iets agressiever rijden dan de topplanken van Forum.
Niet dat die klote rijden ofzo, maar ze zijn nog niet zo stijf en agressief als die K2's.
Kan trouwens ook komen doordat ik vrij groot enzwaar ben en ook nog eens redelijk grote voeten heb(1.92m en 90kg en maatje 45) dus ik kan lang niet alles testen.
Wat me alleen op viel bij die K2 (en eigenlijk met elke vergelijking van andere merken ook) is dat die K2 een veel snellere kantenwissel hebben dan andere boards. Hij voelt dus ook heel licht aan

Anyway, ik ben blij dat we het eens zijn
Trouwens Sjors, de meeste ontwerpen zijn wel anders maar ze worden vaak wel in dezelfde fabrieken gemaakt. Ik geloof dat er maar een paar merken zijn met een eigen fabriek....
  donderdag 2 september 2004 @ 16:10:58 #49
56864 Marty26
pi_21707890
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Goeie shit

Ik vind iig een aantal K2 planken nog iets agressiever rijden dan de topplanken van Forum.
Niet dat die klote rijden ofzo, maar ze zijn nog niet zo stijf en agressief als die K2's.
Kan trouwens ook komen doordat ik vrij groot enzwaar ben en ook nog eens redelijk grote voeten heb(1.92m en 90kg en maatje 45) dus ik kan lang niet alles testen.
Wat me alleen op viel bij die K2 (en eigenlijk met elke vergelijking van andere merken ook) is dat die K2 een veel snellere kantenwissel hebben dan andere boards. Hij voelt dus ook heel licht aan

Anyway, ik ben blij dat we het eens zijn
Trouwens Sjors, de meeste ontwerpen zijn wel anders maar ze worden vaak wel in dezelfde fabrieken gemaakt. Ik geloof dat er maar een paar merken zijn met een eigen fabriek....
Ja ik ben maar 178 en 70kg dus ja. En ik rij nu een destroyer 154 Voor het railen Overgens kwam ik er achter dat daar ook een scheur in zit in me Staalkant
Kut zooi.
Maar ja garantie met wat geluk.
Maar werk je trouwens voor the hotzone of dat dan weer niet?
pi_21709232
jongens wat is nou een echt lkkr klein freestyle plankje..ik rij nu een burton 7 van 4 jaar terug (toen het nu meer een freeride board was dan freestyle), maar ik vind het voor freestylen (voor voor op de kickers) te stijfjes, iemand een suggestie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')