jij ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
'e'en goedemorgen capibar
Keer je nooit meer terug (hier)?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:26 schreef capibar het volgende:
[..]
jij ook![]()
goed nieuws trouwens mensen, ik ga van woensdag tot en met vrijdag op kamp![]()
leer eens lezenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Keer je nooit meer terug (hier)?
quote:woensdag tot en met vrijdag
woensdag tot en met vrijdag
Lieve schat waarom dacht je dat die hier tussen haakjes stond, leer eens begrijpend lezenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:36 schreef capibar het volgende:
[..]
leer eens lezen![]()
[..]
praat je der maar weer uit meiske....quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve schat waarom dacht je dat die hier tussen haakjes stond, leer eens begrijpend lezen![]()
Kan toch zijn dat je woensdag met een gat in je hoofd of wie weet zonder hoofd terug keert?![]()
Dat doe jij schatquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:42 schreef capibar het volgende:
[..]
praat je der maar weer uit meiske....
doodsverwensingquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve schat waarom dacht je dat die hier tussen haakjes stond, leer eens begrijpend lezen![]()
Kan toch zijn dat je woensdag met een gat in je hoofd of wie weet zonder hoofd terug keert?![]()
ja?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:46 schreef capibar het volgende:
[..]
MODJES!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZAG JE DAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!??!?!?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja?
zodra ik mijn tag weer heb zal ik jullie allemaal bannen ok?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ZAG JE DAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!??!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben veel te cool om gebanned te wordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zodra ik mijn tag weer heb zal ik jullie allemaal bannen ok?
DOODVERWENSING!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:59 schreef Tain het volgende:
* gaat weer wat mensen online neerschieten
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:01 schreef capibar het volgende:
[..]
DOODVERWENSING!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt geweldig spel, dat in die schoen zitten is ook leuk, da's botsauto-en.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:45 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind je het heel raar dat 't niet gewaardeerd word?
Lieve Tain ik wens hem niet dood, ik bespreek de optiesquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
doodsverwensing![]()
Mij toch niet lieverdquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zodra ik mijn tag weer heb zal ik jullie allemaal bannen ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |