Hoe oud ben jij ..je mag mijn bril wel even lezen hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Makster het volgende:
Ben blij voor de grote foto![]()
Mooie details Pepijn, je kan goed zien hoe alles vast is gemaakt, staalt TO(B)P werk![]()
Miss_User meldt zich maandag weer (of niet als ze gaat rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is Miss_User nou?
We hebben nieuwe leden nodig![]()
Ben oud genoeg om te zien, of juist niet, dat ik er geen ruk van ziequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ..je mag mijn bril wel even lezen hoor.![]()
Ik zal even de Hi-res opzoeken .. is foutje van iemand anders namelijk.
Serieus? Wel besmettelijk wit... snel vies, maar zien er wel ubergeil uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark's nieuwe laarzen :
[afbeelding]
Voor 5 euro! Krijg je er een DVD bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben oud genoeg om te zien, of juist niet, dat ik er geen ruk van zie
En ipv een bril liever een vergrootglas.
Reetspeerder zal wel een Sterrenkijkervan je willen lenen
Nee niet serieusquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Serieus? Wel besmettelijk wit... snel vies, maar zien er wel ubergeil uit
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
Verder was wel typisch dat de moter
What the fuck, aardig lelijk / gek / ziek dingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
En in Valkenburg kwam ik deze gekke driewieler tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bediening op het stuur zoals richtaanwijzers e.d. is van een Suzuki motor gehaald.
(GS450 herken ik zijnde een ex'motor van mij)
Verder was wel typisch dat de moter tussen het zijspan en de motor inzit.
Zie ook de uitlaatpijpjes in het midden.
Het schakelpendaal zit zelfs op de normale plaats terwijl ik een autoblok vermoed.![]()
Aardig gekquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
En in Valkenburg kwam ik deze gekke driewieler tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bediening op het stuur zoals richtaanwijzers e.d. is van een Suzuki motor gehaald.
(GS450 herken ik zijnde een ex'motor van mij)
Verder was wel typisch dat het motorblok tussen het zijspan en de motor inzit.
Zie ook de uitlaatpijpjes in het midden net onder het rekje. (die 4 rondjes)
Het schakelpendaal zit zelfs op de normale plaats terwijl ik een autoblok vermoed.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig gek
Kom jij ook uit Dordt ofzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Makster het volgende:
What the fuck, aardig gek
Zeg maar van wel weetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Kom jij ook uit Dordt ofzo?
jaja was al bezig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond hem zo gek dat ik echt even wat foto'smoest maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Makster het volgende:
What the fuck, aardig lelijk / gek / ziek ding
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Makster het volgende:
[..]
What the fuck, aardig lelijk / gek / ziek ding
Aaaightquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeg maar van wel weetje
Bij al die dikke koplampen en uitlaatdempers geen actie's waarbij de pagina's aan elkaar gaan plakken he.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren, en dames, ik ga ff op bed een berg motorbladen lezen en dan slapen....
Los ballos
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:54 schreef Makster het volgende:
Wou eerst wel witte porno laarzen maar mijn geld speelde me parten. Nu besef i kdat ik eerst deze (mijn oude) laarzen op rij en dan op zoek ga naar Witte Porno Boots, want ik vind dat toch wel wat hebben![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent echt een blanke neger. Heb je ook al een gouden tand?
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 29 augustus 2004 00:19 schreef Patrick281 het volgende:truste PatM..
Latertjequote:Op zondag 29 augustus 2004 03:04 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend treedt binnen
Superweer is het hier ook!quote:Op zondag 29 augustus 2004 08:27 schreef PatrickM het volgende:
Het weer hier op dit moment:
[afbeelding]
* Patrick281 krijgt best zin om een stuk te rijden
Jij hebt echt iets met olie.... als je een jaar of 2040 terug had geleefd had je je hart opgehaaldquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemertje staat nog steeds af en toe een druppeltje olie te lekken in de bak.
Straks de cartermoer er weer in en 4 litertjes verse auto'olie.
Misschien mag ze na 3.5 week weer eens rijden dan. Wilde'r alleen maar starten met goede olie.![]()
Jups... lang leven Nederland.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben jullie dit gezien Nederland flitsland! ???
quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:31 schreef PatrickM het volgende:
Jij hebt echt iets met olie.... als je een jaar of 2040 terug had geleefd had je je hart opgehaald
toen de olieen echt nog matig waren, en motorblokken echt nog maar 40.000 km mee gingen (en auto's niet eens 100.000 km redden)
Bij mij zit er nu bijna 4 liter verse olie in (10w40 Castrol half syntheet uit het vat, binnenkort eens even een litertje halen om bij te vullen)
Je zegt het verkeerd... je moet het zo zeggen:quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal nodig, maar verse olie smeert nog altijd beter dan oude olie.
Oliefilter zit er niet voor niets inquote:Het is misschien helemaal niet nodig, maar verse olie smeert nog altijd beter dan oude olie.
* PatrickM heeft wel zinquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:55 schreef Makster het volgende:
Gaan er vandaag nog mensen hiero in de buurt rijden?
Hoorde gisteren iets over werkendam ofzo?
Als OPM alvast z'n BBQ in de fik steektquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi weer!
Dan eten en 's avonds naar Oss??
Ik neem m'n camera wel meequote:Op zondag 29 augustus 2004 11:19 schreef Makster het volgende:
En als iemand nou ff wat video apparatuur mee sjouwt kunnen we lachen....
JA TOOCCCHHHH
Waar is dat?quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Op de N3 afslag Werkendam, en dan de eerstvolgende BP?
dan liever de bekende carpoolplaats...quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:38 schreef Makster het volgende:
A15 afslag Dordrecht / Papendrecht. Dan richting dordrecht, (Bovenaan de stoplichten naar links, dat is de N3) over de brug en dan na de brug de tweede afslag. Bij de stoplichten beneden aan de afslag naar rechts, viaduct onderdoor en dan kom je rechts een tankstation tegen. Ik denk dat Reetspeerder die bedoeld
Ook goed, carpoolplaats bovenaan de A15. Afslag dordrecht / papendrecht. Bij de stoplichten boven naar rechts, rechtdoor naar de rotonde en dan achter de rotonde ligt de carpoolplaatsquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan liever de bekende carpoolplaats...
Mijn voorkeur gaat daar ook eerlijk gezegd wel naar uit...quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan liever de bekende carpoolplaats...
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:00 schreef PatrickM het volgende:
Riet, vergeet Mach DVD niet mee te nemen
Jij heb een "wonder" oliefilter die de olie direct regenereert.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:56 schreef PatrickM het volgende:
Oliefilter zit er niet voor niets in![]()
Uhm... olie filter filtert vuil uit de olie waardoor het zo lang mogelijk goed blijft. Veiligheidshalve moet je de olie om een bepaalde km-stand verversen (bij BMW is 10.000 km zo'n beetje standaard).quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij heb een "wonder" oliefilter die de olie direct regenereert.![]()
Onder druk en hitte verliezen de esters hun moleculaire samenstelling en werking waardoor de beschermende werking en smeereigenschappen langzaam maar gestaag achteruit gaan.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:30 schreef PatrickM het volgende:
Uhm... olie filter filtert vuil uit de olie waardoor het zo lang mogelijk goed blijft.
Wanneer mogen we komen barbequen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:23 schreef Patrick281 het volgende:*hijgh*
Net even 1.5 uur in de natuur bezig geweest .. mijn eigen tuin.![]()
Ik heb 2 dingen geleerd:
Het is een groeit terwijl je snoeit tuin.
De biobak kan je een oneindig aantal malen aandrukken terwijl hij al een uur vol is.
En nu zie je nog bijna geen verschil.![]()
Het is inderdaad aardig grijs geworden ondertussen, maar ik heb nog geen druppel gezien.
Zou het over een weekje of 4 nog lekker weer zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer mogen we komen barbequen?
Neej we hebben er op gerekend Raus zit al helemaal klaar,quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:26 schreef PatrickM het volgende:
* Mercy_symbol denkt dat het wel los loopt met het weer
Ik denk alleen dat we vanavond Oss kunnen schrappen
en dat wasquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:02 schreef Makster het volgende:
Reetspeerder en PatM en OPM gingen nog ff naar de Mac
Inderdaad, fietsers zouden ze ook moeten verbiedenquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat was(alleen die irritante wespen
)
de hele dag droog gehouden en een lekkere route, zoals mark zegt; bijna 200 km alleen maar dijkjesalleen jammer dat anderen (fietsers, atuo's) daar ook mogen rijden...
ressen was ook weer heerlijk idd, een paar mooie filmpjes gemaakt (hoop ik)
hier begon het ook langzaam te druppelen...ik hoop dat riet, die naakte en PatM het droog houden...quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:17 schreef Makster het volgende:
Heb terug in Dord nog wel enkele druppels gevoeld, en zo te zien gaat het nu bijna los hier.
En een herrie dat ze makenquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:50 schreef Makster het volgende:
Blijven toch geile apparaatjes die ZXR'en![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
En straks ga je zeker mn DVD bekijken OPM
tja...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:Maar waarom zag ik geen knietjes vandaag?
Nee dat niet, ik had om 6 uur thuis afgesproken. Kwam eigenlijk ook wel mooi uit want de Mac is inderdaad niet echt een van mijn favoriete tentenquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee MaksterJij ging gewoon weg omdat je de Mac verafchuwd he
Je moet ook aan je wasbordje denken hequote:Op zondag 29 augustus 2004 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik had om 6 uur thuis afgesproken. Kwam eigenlijk ook wel mooi uit want de Mac is inderdaad niet echt een van mijn favoriete tenten
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, waren wel veul dijkjes he !
Kom maar halen !quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:35 schreef ZX9R het volgende:
Jullie zijn de DVD niet komen brengen
Je zou hem komen brengen voor ¤ 35,-quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom maar halen !
ik geloof je meteenquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, als je eenmaal die DVD opzet kan je hem niet meer uitzetten, wedden
Jij zou goede webspace leveren voor 4 euro per maandquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je zou hem komen brengen voor ¤ 35,-![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zou goede webspace leveren voor 4 euro per maand
sorry maar Oss wordt dus opgeschoven, wat mij betreft woensdag als het weer weer meezitquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Neej we hebben er op gerekend Raus zit al helemaal klaar,
En regenen gaat het toch niet![]()
Idd.... ik vertrouw het nooit meer na een paar rondjes..... mensen die gaan zeiken, auto's in die ineens stoppen enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar het is wel beter als we een locatie hebben waar we ook echt een tijdje kunnen blijven om actie pics/vids te maken. ressen en holec zijn heerlijke bochten maar wonen helaas mensen. dus ik ben zeer benieuwd naar Oss!
Naar die bocht die na het dijkje bij Werkendam komt? Die linkerbochtquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ressen en holec zijn heerlijke bochten maar wonen helaas mensen.
heerlijke bochtquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Naar die bocht die na het dijkje bij Werkendam komt? Die linkerbocht
dat dacht ik ook van te vorenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar konden we ook staan
Ja, maar ja... niet aan gedacht toenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat dacht ik ook van te voren(zei ik nog bij de mac)
Het is nog wel een 3 kwartier rijden vanuit Dordt hoor.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:03 schreef Makster het volgende:
Waar blijft die aap joh?
maakt ook niet uit verderquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar ja... niet aan gedacht toen
dat geloof ik ook nietquote:Het zou heus niet de laatste keer zijn dat we er komen
Owquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is nog wel een 3 kwartier rijden vanuit Dordt hoor.....
U vraag... wij draaien...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja...we gingen toch aardig over de bochten van ressen? ben benieuwd naar de filmpjes
Ben alweer thuis (al een kwartier of 3quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is nog wel een 3 kwartier rijden vanuit Dordt hoor.....
Die van mij is een braaf donker stofzuiger geluidjequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM heeft het kickste geluid van ons allevier![]()
Holy shit
Die VFR maakte ook wel cool geluidquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:19 schreef PatrickM het volgende:
Toch maar sparen voor een Sebring of Remus uitlaat
Woehahaha nu hoor ik hetquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:18 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens wel lachen, moet je goed luisteren wat een van die figuren zegt in het filmpje (bij 0:55 als die fietser voorbij fietsen)
Nee maar bedankt voor de linkquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:51 schreef ZX9R het volgende:
Hey Pep, is dit niks voor je?
http://zoek.autotrader.nl(...)c6499f12&did=1000045
Tja... mensen asocieren een hard uitlaatgeluid met snel rijden...quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Grappig eigeniljk, alleen omdat je zo'n tourmotor hebt en een zacht geluid denken ze gelijk dat jij wel ''deugt''![]()
Jups... als je goed schakelt heb je hooguit een toerenval van 500 toeren als je in de volgende versnelling komtquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik merk dat Makster en OPM allebei de motor erg laag in toeren laten zakken nadat ze naar de twee geschakeld hebben....... jullie moeten echt leren schakelen hoor naar die 2e versnelling!![]()
Jullie schakelen alsof het een hele gebeurtenis is zeg maar....
PatM zei het ook al tegen me
Ben trouwens benieuwd wat een geoeffende supersportcoureur in die bocht kan halenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Naja, het ging ook niet echt zacht natuurlijkGrappig waar mensen zich al niet druk over kunnen maken..... we waren toch niet op het fietspad aan het rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opschakelenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat dit nu over op of terug schakelen?
Aha, en dan van 2 naar 3 of van 1 naar 2?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
opschakelen
Of haast eens een bochtencombi opzoeken waar geen bebouwing is zodat alles beter te volgen isquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel jammer dat we alleen bij die grote, flauwe bocht hebben staan filmen en niet bij die kleinere, daar kun je nl. veel platter(waar raus, mercy en ik hebben staan filmen)
Oss misschienquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Of haast eens een bochtencombi opzoeken waar geen bebouwing is zodat alles beter te volgen is
Bij een kawa moet je juist hard trappen om hem in zijn twee te krijgen anders hangt ie in zijn neutraal. Dat overkwam mij met de meet toen ik naast Jessy reed.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ze maken ook gewoon veel te veel herrie met naar zn 2 schakelen.... had ik in t begin ook. Moest net zolang opnieuw schakelen tot ik het goed deed van mn paEn nu ben ik hem dankbaar
OPM en Mark slaan de neutraal gewoon over..... en wat krijg je dan, juist, dat geluid.... KRAK KGGGGG EN BENG
Ben ook wel benieuwd... Ik kan alleen direct van 1 naar 2 schakelen, anders krijg ik juist een krak boem effect volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb 130 gehaald in die bocht
Ja gaat over opschakelen van zn 1 naar zn 2.... is maar een tip, doe ermee wat je wiltMaar jullie gaan gewoon van zn 1 direct naar zn 2.... je moet eerst door je vrij heen... dus eigenlijk 2 bewegingen met je voet maken en dat in 1 koppeling-beweging.... wil het weleens laten zien
Zo via Fok kan je dat toch niet goed uitleggen....
naast wiequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij een kawa moet je juist hard trappen om hem in zijn twee te krijgen anders hangt ie in zijn neutraal. Dat overkwam mij met de meet toen ik naast Jessy reed.
Een harde klak betekent juist dat je goed zit.
Ikke snap wat je bedoeld, maar weet zeker als ik dat doe dat ik in zijn 3 zit. En volgens mij gaat het in 1 beweging toch sneller als 2 bewegingen dus dan zou je nog verder terug vallen in je toeren toch? (niet dat ik meer van bewust ben maar goedquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb 130 gehaald in die bocht
Ja gaat over opschakelen van zn 1 naar zn 2.... is maar een tip, doe ermee wat je wiltMaar jullie gaan gewoon van zn 1 direct naar zn 2.... je moet eerst door je vrij heen... dus eigenlijk 2 bewegingen met je voet maken en dat in 1 koppeling-beweging.... wil het weleens laten zien
Zo via Fok kan je dat toch niet goed uitleggen....
en die andere bocht? ook nog toevallig gekeken?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb 130 gehaald in die bocht
Jesse dan.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
naast wie![]()
?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
naast wie![]()
?
Dat was in die grote brug richting Bemmel zeg maarquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en die andere bocht? ook nog toevallig gekeken?
welke vonden jullie trouwens lekkerder? die grote of die kleine? ik die kleine
Tuurlijk niet, je kan toch nooit met 1 voetbeweging (van voet in laagste punt naar bovenste punt) in zn 3 zitten.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Ikke snap wat je bedoeld, maar weet zeker als ik dat doe dat ik in zijn 3 zit. En volgens mij gaat het in 1 beweging toch sneller als 2 bewegingen dus dan zou je nog verder terug vallen in je toeren toch? (niet dat ik meer van bewust ben maar goed)
Maar terug val in je toeren, heb er nog nooit opgelet eigenlijk, tis niet dat ik altijd zsm op wil schakelen, zal er is op letten, ben me namelijk echt van niks bewust
in nijmegen nog ff een kort sprintje met riet getrokkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
En Hollander heeft inderdaad een punt, als ik niet goed mijn best doe met van 1 naar 2 hangt ie in neutraal. Denk dat PatM dat ook wel heeft gemerkt bij de stoplichten toen we net Nijmegen in reden
ja klopt, toen we hier in arnhem reden maar ik moet er maar es tijd voor maken dan om dat te oefenen. missch als we de bijzondere verrichtingen gaan doenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat maar anders weetje, dan laat ik het weleens in t echt zien, ik had het jou toch laten zien OPM
Nu snap ik hemquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je kan toch nooit met 1 voetbeweging (van voet in laagste punt naar bovenste punt) in zn 3 zitten.....
Tis echt kut uitleggen zo via Fok, ik kan het namelijk niet laten zien zo.
Je maakt gewoon 1 schakelbeweging, maar de helft van je beweging om door je vrij te gaan en de andere helft om naar zn 2 te gaan.........
Laat maar anders weetje, dan laat ik het weleens in t echt zien, ik had het jou toch laten zien OPM
Je helpt iig niet je schakelbak zn levensduur te verlengen
blijft lastig idd, zo'n bandit eruit trekken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En wie liep er voor
Wacht maar tot mn ringen eruit zijn en bij de 7000rpm ineens een kick in the back krijgquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
blijft lastig idd, zo'n bandit eruit trekken.
Joh....quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
En vooral niet wachten nadat je je koppeling hebt ingetrokken
maarre, dit wil ik ook wel weten: toen we weggingen bij ressen naar het tankstation toe, toen reed jij achter mij en daarachter mark en patm. bij het 'kleinere' bochtje zeg maar bleef jij ook een eind achter mij. deed je daar gewoon rustig aan...?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wacht maar tot mn ringen eruit zijn en bij de 7000rpm ineens een kick in the back krijg
Had het filmpje wel gezien maar kijk op een leenlaptop waarbij het geluid verre van zuiver is dus had het niet eens gehoord.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, BMW's hebben ook aparte bakken
Maare hollander, je hoeft mij niet te vertellen hoe een Kawa schakelt hoorZou me niks verbazen als de ZX7R dezelfde bak als de ZXR heeft......
Ok, andere ratio's enzo, maar de opbouw is hetzelfde denk ik.
Wat ook helpt: voet al tegen schakelpedaaltje houden nog voor je de koppeling in gaat knijpen.
Nu laten jullie het gas los en wachten bijna een halve seconde
Het moet echt allemaal heel direct..... gewoon tegelijkertijd, tijd ertussen = geluid.
Herrie maken is nergens voor nodig..... ik kan zonder geluid van zn 1 naar zn 2 schakelen, als ik wil... met lage toeren. Als ik gewoon hoog in zn toeren zit in zn 1 hoor je ook wel IETS maar niet echt zoveel als bij OPM en Mark...... en die rijden dan nog niet eens veel toeren
zekerquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Was wel gaaf toch heren
Was zeker relaxedquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Was wel gaaf toch heren
Rechterstepje weer bijgesleten in die kleine bocht
PatM had daar moeten gaan staan filmen
Wel op mij wachten dan de volgende keer.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekervoor herhaling vatbaar
![]()
Ja wat denk jij, we hadden net in het gras gestaan en gras kan best glad zijn weetjequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maarre, dit wil ik ook wel weten: toen we weggingen bij ressen naar het tankstation toe, toen reed jij achter mij en daarachter mark en patm. bij het 'kleinere' bochtje zeg maar bleef jij ook een eind achter mij. deed je daar gewoon rustig aan...?
voor mij is het nu wel automatisme geworden. en dat van die tijd die ertussen zit bij het opschakelen, dat doe ik dus niet als iets sneller weg wil zijn. dan gebeurd dat gewoon in 1 beweging, maar als ik relaxed richting een bochtje ga dan kan er wel wat tijd tussen zitten idd.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
Feit blijft wel dat als je niet hard doortrapt je telkens in zijn neutraal zit en dit is echt hoogst irritant.
in principe gaan we woensdag weer, tenminste als iedereen dan kan...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel op mij wachten dan de volgende keer.![]()
![]()
Maar het klinkt gewoon zo ongezond..... amateuristischquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor mij is het nu wel automatisme geworden. en dat van die tijd die ertussen zit bij het opschakelen, dat doe ik dus niet als iets sneller weg wil zijn. dan gebeurd dat gewoon in 1 beweging, maar als ik relaxed richting een bochtje ga dan kan er wel wat tijd tussen zitten idd.
Even wachten tot het weekend ..quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in principe gaan we woensdag weer, tenminste als iedereen dan kan...
ja okquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar het klinkt gewoon zo ongezond..... amateuristisch
Het moet gewoon soepel gaan...... is veel beter voor je bak
Hard is lastig uit te leggen..quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet gewoon trefzeker schakelen Hollander...... idd niet te zachtzinnig, maar echt hard trappen werkt alleen maar averechts...
En ik heb weer goede olie dus ik durf er weer mee te gassen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef Patrick281 het volgende:
Even wachten tot het weekend ..![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, we hadden net in het gras gestaan en gras kan best glad zijn weetje
Klopt .. cardan/directe aandrijving i.c.m. droge koppeling zal ook wel niet meehelpen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:09 schreef PatrickM het volgende:
Ik moet trouwens ook wel eens m'n versnellingsbak mishandelen
Soms valt ie tussen de 4e en 5e versnelling. Moet dan of m'n pook keihard naar beneden stampen, of omhoog schoppen.
Ik kon er ook gelijk goed mee overweg... en 90% van de tijd schakelt 'ie ook redelijk soepel. 9% van de tijd schakelt 'ie twijvelachtig en 1% van de tijd schakelt 'ie ronduit rotquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt .. cardan/directe aandrijving i.c.m. droge koppeling zal ook wel niet meehelpen.
Toch vind ik het best meevallen.
Om nou te zeggen dat BMW versnellingsbakken allemaal bagger zijn.![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfde bak als de Bandit Pepijn![]()
Dat zou ook wel meehelpen dat de mijne soepel schakelt
Oud zeer ..quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:41 schreef PatrickM het volgende:
Ik kan me er nou trouwens ook wat bij voorstellen bij die kneepad actie van Makster nou ik 'm IRL heb ontmoet
Alleen jammer van dat stofzuigergeluidje van m'n Beemerquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:42 schreef ploderus het volgende:
Guten Abend allemaal!![]()
nog ff over dat filmpie ff terug.. Die fietsers hebben gelijk.. Wat een asocialen!!![]()
Heerlijk!! Dat geluid!! Zo hoort hetGa zo door!
Gewoon even uitboren die dempers.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:45 schreef PatrickM het volgende:
Alleen jammer van dat stofzuigergeluidje van m'n Beemer![]()
![]()
De beemer komt ook niet zo heel veel voor in de video, of wel? De eerste keer dat je lekker vol in beeld kan komen verstop je je snel achter Maksterquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:45 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat stofzuigergeluidje van m'n Beemer![]()
![]()
quote:Streetfighters zijn heuse race-replica's voor een ongekend voordelige prijs. Het gave uiterlijk gaat gepaard met een prachtige, volle sound, zonder te blèren. Streetfighter silencers passen uitstekend in een tuning-project en kunnenin combinatie met o.a. een aangepaste carburatie- zorgen voor extra vermogen. De dempers zijn eenvoudig te monteren en worden, indien noodzakelijk, geleverd met adapter. Ze worden gemonteerd op de originele bochten cq. collectors. De binnenkant, de uiteinden en de klemmen zijn van het hoogwaardige V2A-roestvrij staal gemaakt. De Streetfighter enkel demper is van aluminium, duurzaam mat-zilver geëloxeerd. Streetfighter silencers zijn met het oogmerk van prestatieverbetering geconstrueerd. Het betreft hier high-performance dempers, die niet voldoen aan de strenge Europese geluid-normen.
Daarom zijn ze niet toegestaan op de openbare weg.
Tja ach... meeste van de tijd heb ik als camera man gespeeldquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:50 schreef ploderus het volgende:
[..]
De beemer komt ook niet zo heel veel voor in de video, of wel? De eerste keer dat je lekker vol in beeld kan komen verstop je je snel achter Makster![]()
Maar je rijdt nog wel lekker tempo met de beemer!![]()
quote:Exorzist uitlaat (chroom, niet goedgekeurd)
Uniek model universele uitlaat. Niet goedgekeurd, maar ook weer niet oorverdovend. Met universele ophanging. Kan links of rechts gemonteerd worden.
Lengte 50 cm
diameter 9cm
aansluit-diameter variabel 3,8-4,5 cm
afstand tussen begin van de pijp (aan de motorzijde) en de houder: 15 cm
bereik (verstelbaarheid) van deze houder 8 cm
gatafstand van de houder tussen twee bouten: 16 cm
Misschien wat in de verzekeringswereld?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
De Beugelslijter he
Hee, weet er iemand nog een baantje voor mij?
Hmm, dat is idd toch minder voor het vertrouwen.. Ook al blijft hij zijn grip wel houdenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja ach... meeste van de tijd heb ik als camera man gespeeld
Maar goed... ik probeer het tempo aardig te houden
Alleen hoop wel dat de BT-45 wat meer vertrouwen en grip biedt dan de Metzeler ME55A
Toen ik op het scherpst van de naald reed zover het vertrouwen betreft zette 'ie achter een licht stapje opzij(zover ik in testen over toerbanden van Metzeler na kan gaan is dit een bekend euvel. Blijft opzich wel grip houden maar gaat toch af en toe een beetje glijden
)
Als het maar schuift, voorlopig.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Misschien wat in de verzekeringswereld?![]()
![]()
Hey, die demper gebruikten ze ook in de film Predator.. Als ze voor het eerst vol op de predator gaan schieten..quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en OPM, hebben jullie de DVD al getest? Ik heb ze allebei van tevoren hier thuis getest, maar ik heb nu eenmaal niet zo'n super dure DVD-branderTot nu toe is er pas 1 DVD mislukt van de 200 DVD's die ik gebrand heb ofzo, maar als ie het niet doet krijg je gewoon een nieuwe (wel-werkende
) DVD
Wat is niet leuk? Dat de prijs te aantrekkelijk is?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is idd niet leuk!
Pepijn, die demper is er niet voor de BanditWel voor een ZXR1100
Zullen ze een ZX11 bedoelen?
Sebringquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef PatrickM het volgende:
Remus en nog eentje (heb 'm eerder al genoemd maar kan niet meer op de naam komen)
Nee, dat is een ZRX1200.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is niet leuk? Dat de prijs te aantrekkelijk is?
En het kan toch zomaar passen?
Bedoelen ze niet die naked van Kawa ..Hoe heet dat ding ook alweer.. o.a. bekend als Eddy Lawson replica.
ZX11 is de Amerikaanse uitvoering van de ZZ-R1100.
Gewoon een zaag pakken dus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef PatrickM het volgende:
@Pat281: de uitlaat van een K1100LT bestaat praktisch uit 1 geheelkan dus geen vervangingsdemper op. Moet compleet nieuw systeem op
Zijn ook maar 2 fabrikanten die een vervangingsuitlaatsysteem hebben voor de K1100LT... Remus en nog eentje (heb 'm eerder al genoemd maar kan niet meer op de naam komen)
www.louis.nlquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:02 schreef ZX9R het volgende:
Geef mij de website eens van die uitlaatjes!
ff kijken voor een mooie voor de ZX9R! Of voor de Z!
http://www.motozoom.nl/pr(...)568&CFTOKEN=28561410quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:02 schreef ZX9R het volgende:
Geef mij de website eens van die uitlaatjes!
ff kijken voor een mooie voor de ZX9R! Of voor de Z!
Zie mijn edit in betreffende postquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Sebring
Ze hebben ze voor de ZX9R!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
http://www.motozoom.nl/pr(...)568&CFTOKEN=28561410
Mijn laatste 2 banen komen beide van www.vacaturebank.nlquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:04 schreef PatrickM het volgende:
Riet, vacaturesite ING Groep: http://www.ing.com/careers/netherlands/dut/vacancies/index.htm
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon een zaag pakken dus.![]()
Volgende meet met een Streetfighter demper komen.Moeten ze niet net op geluid controleren..
![]()
Correctie: http://www.nationalevacaturebank.nlquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn laatste 2 banen komen beide van www.vacaturebank.nl
Wel even met geduld een goede cv in elkaar draaien en dagelijks aanvullen/verbeteren.
Indertijd werd ik letterlijk gek gebeld.![]()
![]()
![]()
http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/160699/?ervaring=17&opl_richting=114&opl_niveau=77&salaris=61®io=12&functiegroep=59quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, ff kijken!
Ow .. nog 1 ding .. jij hebt toch al een aardige demper op die ZX9R?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:06 schreef ZX9R het volgende:
Ze hebben ze voor de ZX9R!![]()
![]()
Nou die 2 euro's die mag je wel houden hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens Makster... mail me ff je giro/banknummer... schrijf ik ff die 2 euro over
pvdmeul (at) kabelfoon (punt) nl
En dat heb je allang gehadquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Makster ik heb ook wel eens voor jou getankt.€ 12,50 was het toch ..
![]()
![]()
Dat had ik al wel begrepen!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow .. nog 1 ding .. jij hebt toch al een aardige demper op die ZX9R?
Licht beschadigt dat wel ..
En deze foto's zijn wel misleidend dat ze mooi hoog gemonteerd zijn.
Ze gaan op de originele plaats waar de demper op je motor zit.![]()
Maar dat had je vast al gezien.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou die 2 euro's die mag je wel houden hoorHet was vandaag voor een goede zaak en van de zaak
Knatser hee, die Pepijn...quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef Makster het volgende:
En dat heb je allang gehadVlerk die je er bent
![]()
En anders wordt je ff tijdelijk gigelo (schrijf je dat zo?)quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Thuiswerk lijkt me ook wel wat
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en OPM, hebben jullie de DVD al getest? Ik heb ze allebei van tevoren hier thuis getest, maar ik heb nu eenmaal niet zo'n super dure DVD-branderTot nu toe is er pas 1 DVD mislukt van de 200 DVD's die ik gebrand heb ofzo, maar als ie het niet doet krijg je gewoon een nieuwe (wel-werkende
) DVD
waarom heb je je rijbewijs eigenlijk gehaald als je toch weer illegaal (onverzekerd) rond gaat rijden? En denk aub niet dat je goed kan rijden omdat je je stepjes aan de grond gereden hebt met een lesmotor.. Dat heeft bijna iedereen hier wel gedaan en dat is met een CB ook heel makkelijk. Tot nu toe kan denk ik iedere sportfietsrijder het hier wel beamen; op een Blade rijd je niet rustig.. Zeker weten dat je hem een keer flink op zijn staart wil trappen. En als je dat één keer gedaan hebt ga je dit vaker doen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij bent echt gek dat je 25kw ga rijden!!!!! dat is toch zo sloom als dikke stront door een vergiet???
dus jullie tempo ligt niet zo hoog begrijp ik nou ja ik wacht wel jullie
en ja niet verzekerd maar ik rijd gewoon rustig, mij gebeurt niks !! als ik met die lesmotor goed uit de voeten kan lukt dat ook heus wel op een Fireblade! ok het is misschien paar daagjes wennen aan het vermogen maar het gaat heus wel goed !
ja ik ga ook spreek jullie misschien morgen nog wel laterzzz
idd! Maar als je voorzichtig rijdt kom je die natuurlijk niet tegenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Er rijden natuurlijk nog andere sukkels in het verkeer ....
Maar die kom jij niet tegen bedoel je..... er gebeurt je immers niets
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
dus jullie tempo ligt niet zo hoog begrijp ik nou ja ik wacht wel jullie
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij bent echt gek dat je 25kw ga rijden!!!!! dat is toch zo sloom als dikke stront door een vergiet???
dus jullie tempo ligt niet zo hoog begrijp ik nou ja ik wacht wel jullie
en ja niet verzekerd maar ik rijd gewoon rustig, mij gebeurt niks !! als ik met die lesmotor goed uit de voeten kan lukt dat ook heus wel op een Fireblade! ok het is misschien paar daagjes wennen aan het vermogen maar het gaat heus wel goed !
ja ik ga ook spreek jullie misschien morgen nog wel laterzzz
Ik had meer geluk. Precies omgekeerdquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:24 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Compleet verregend op de fiets .. en aangekomen is het droog.
Ik was bijna lui geweest en met de motor gegaan ..
.. maar ja regen voorspeld en geen stalling voor het beestje.
Ik hoop van harte dat je eerste wijze les zo pijnloos mogelijk zal zijn, want dat die les er komt is vrij zeker. En ik hoop vooral dat er geen anderen betrokken zijn bij jouw eerste les, want die kunnen er niets aan doen dat dat jij wat moeite hebt om het verschil tussen 'stoer' en 'stom' te onderscheiden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij bent echt gek dat je 25kw ga rijden!!!!! dat is toch zo sloom als dikke stront door een vergiet???
dus jullie tempo ligt niet zo hoog begrijp ik nou ja ik wacht wel jullie
en ja niet verzekerd maar ik rijd gewoon rustig, mij gebeurt niks !! als ik met die lesmotor goed uit de voeten kan lukt dat ook heus wel op een Fireblade! ok het is misschien paar daagjes wennen aan het vermogen maar het gaat heus wel goed !
ja ik ga ook spreek jullie misschien morgen nog wel laterzzz
Laat ze maar lullien hier hoor ik vind dat je gelijk heb,quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Vuurschijfje het volgende:
jij bent echt gek dat je 25kw ga rijden!!!!! dat is toch zo sloom als dikke stront door een vergiet???
dus jullie tempo ligt niet zo hoog begrijp ik nou ja ik wacht wel jullie
en ja niet verzekerd maar ik rijd gewoon rustig, mij gebeurt niks !! als ik met die lesmotor goed uit de voeten kan lukt dat ook heus wel op een Fireblade! ok het is misschien paar daagjes wennen aan het vermogen maar het gaat heus wel goed !
ja ik ga ook spreek jullie misschien morgen nog wel laterzzz
Wie stemt voor.quote:5 rijkste provincies
De vijf rijkste provincies in Nederland, gebaseerd op het bruto binnenlands product per hoofd van de bevolking:
1. Utrecht
2. Groningen
3. Noord-Holland
4. Zuid-Holland
5. Noord-Brabant
Er zijn uiteraard 2 mensen uitgesloten van stemrecht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:38 schreef ZX9R het volgende:
Stemt tegen *
wat zijn de nadelen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
Pep, heb jij ale een Gmail accountje? En zo nee. Wil je d'r één?
Ik dacht dat wij de sterktsten waren ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
Zuid Holland doet het anders ook niet slecht hoor!
Ik hoop dat je een beetje voorzichtig doet of dat het een geintje is, vuurspelertje. Ik ben ook niet zo bang in het verkeer, maar ik denk zeker niet dat mij nooit iets kan gebeuren. Ook al ben ik niet de braafste, ik kijk wel altijd heel goed uit en blijf (min of meer) binnen de grenzen van wat ik aankan. Het echte motorrijden leer je pas NA je examen (goh dat ik dat zeg).quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:18 schreef Vuurschijfje het volgende:
Hoezo dan wat bedoel je
denk je dat ik niet kan rijden ofzo he..... nou ik zal je zeggen, het lessen ging altijd erg goed en ben in één keer geslaagd, met de lesfiets gingen de verrichtingen al heel goed en ik ging ook al aardig schuin met dat ding (had een cb500 als lesmotor, wel 25kw, dat is echt beroerd, moet ik echt niet) woensdag ga ik trouwens proefrijden met de Fireblede, ben erg benieuwd hoe dat rijd maar ik denk veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan zo'n 25kw. ik weet dat je niet verzekerd bent dan maar ik rijd heel rustig !
wat heb jij dan voor motor, die blauwe of die CB600?
Het lijstje klopt wel, maar er zitten verklaringen achter. Utrecht kent veel dienstensector en (tov van Z en N-Holland) relatief weinig laagwaardige (dus slechtbetaalde) arbeid. Groningen heeft een hoop aardgas, maar is verder een arme provincie. Noord-Holland en Zuid-Holland zijn ongeveer even welvarend, zij het dat de regio rond Schiphol wat hoogwaardiger (lees: meer toeg waarde per werknemer) industrie kent, vergeleken met de havens van R'dam, de chemie rond Dordrecht en de glastuinbouw van DH (eigenlijk een boer'ndorp)quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij de sterktsten waren ..![]()
Het zal wel het "Zuid-Holland"land van de tegenstelling zijn..
Moet jij vooral zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje voorzichtig doet of dat het een geintje is, vuurspelertje. Ik ben ook niet zo bang in het verkeer, maar ik denk zeker niet dat mij nooit iets kan gebeuren. Ook al ben ik niet de braafste, ik kijk wel altijd heel goed uit en blijf (min of meer) binnen de grenzen van wat ik aankan. Het echte motorrijden leer je pas NA je examen (goh dat ik dat zeg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |