Hoe oud ben jij ..je mag mijn bril wel even lezen hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:48 schreef Makster het volgende:
Ben blij voor de grote foto![]()
Mooie details Pepijn, je kan goed zien hoe alles vast is gemaakt, staalt TO(B)P werk![]()
Miss_User meldt zich maandag weer (of niet als ze gaat rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is Miss_User nou?
We hebben nieuwe leden nodig![]()
Ben oud genoeg om te zien, of juist niet, dat ik er geen ruk van ziequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ..je mag mijn bril wel even lezen hoor.![]()
Ik zal even de Hi-res opzoeken .. is foutje van iemand anders namelijk.
Serieus? Wel besmettelijk wit... snel vies, maar zien er wel ubergeil uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark's nieuwe laarzen :
[afbeelding]
Voor 5 euro! Krijg je er een DVD bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben oud genoeg om te zien, of juist niet, dat ik er geen ruk van zie
En ipv een bril liever een vergrootglas.
Reetspeerder zal wel een Sterrenkijkervan je willen lenen
Nee niet serieusquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Serieus? Wel besmettelijk wit... snel vies, maar zien er wel ubergeil uit
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
Verder was wel typisch dat de moter
What the fuck, aardig lelijk / gek / ziek dingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
En in Valkenburg kwam ik deze gekke driewieler tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bediening op het stuur zoals richtaanwijzers e.d. is van een Suzuki motor gehaald.
(GS450 herken ik zijnde een ex'motor van mij)
Verder was wel typisch dat de moter tussen het zijspan en de motor inzit.
Zie ook de uitlaatpijpjes in het midden.
Het schakelpendaal zit zelfs op de normale plaats terwijl ik een autoblok vermoed.![]()
Aardig gekquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
En in Valkenburg kwam ik deze gekke driewieler tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bediening op het stuur zoals richtaanwijzers e.d. is van een Suzuki motor gehaald.
(GS450 herken ik zijnde een ex'motor van mij)
Verder was wel typisch dat het motorblok tussen het zijspan en de motor inzit.
Zie ook de uitlaatpijpjes in het midden net onder het rekje. (die 4 rondjes)
Het schakelpendaal zit zelfs op de normale plaats terwijl ik een autoblok vermoed.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig gek
Kom jij ook uit Dordt ofzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Makster het volgende:
What the fuck, aardig gek
Zeg maar van wel weetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Kom jij ook uit Dordt ofzo?
jaja was al bezig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond hem zo gek dat ik echt even wat foto'smoest maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Makster het volgende:
What the fuck, aardig lelijk / gek / ziek ding
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:57 schreef Makster het volgende:
[..]
What the fuck, aardig lelijk / gek / ziek ding
Aaaightquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeg maar van wel weetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |