Zei de ezelquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:48 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Je hebt een hele grote koptelefoon op en een paarse hanekam en je mond hangt open want je ziet net een lekker broodje warme worst op een waterscooter voorbijfietsen...
Je bent een grappenmaker, die de behoefte voelt zn eigen grappen uit te gaan leggen, omdat je je vaak onbegrepen voeltquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
i A! (als in: ezelgeluid enzo...)
fout, fout en foutquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Ridocar is een gepensioeneerde ikea-medewerker die munten verzameld, en een opgezette emoe in de huiskamer heeft staan.
Olympische Spelen: tsjekquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
fout, fout en fout
Nog eens proberen.
The_BoezelaaR :
houdt van computers en de olympische spelen
avonturier
Baggert er vrolijk op los, maar niet zo erg als 2 maanden terug.
Ridocar is iemand die andere Fokkers goed in het oog houdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
fout, fout en fout
Nog eens proberen.
The_BoezelaaR :
houdt van computers en de olympische spelen
avonturier
Baggert er vrolijk op los, maar niet zo erg als 2 maanden terug.
Sport_Life, een frisse userquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:55 schreef Sport_Life het volgende:
Ah dies makkelijk, tis n baggeruser.
Goh die hadden we nog niet gehoord, kom eens met wat nieuwsquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sport_Life, een frisse user![]()
Sorry, ik moest em inkoppen .....quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Goh die hadden we nog niet gehoord, kom eens met wat nieuws![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sorry, ik moest em inkoppen .....
Gezien je nick kan ik dit allemaal met een korreltje zou nemenquote:Op maandag 30 augustus 2004 02:01 schreef BaggerUser het volgende:
oke: sportlife
een user met een waardeloze 1e post en het niveau is met de tijd niet heel veel beter geworden.. houd van nachtelijk slow chatten in onzin topics maar komt de fout van zn 1e post nooit te boven
EvilThijn :quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:37 schreef EvilThijn het volgende:
Pure Evil!
Volgens mij heeftie ketchup IN zijn hoofd en komt het er langzaam uitdruipen. Maar het kan aan mij liggen. Misschien moeten we een grotere versie van zijn avatar zien om het vast te stellen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:14 schreef richie29 het volgende:
[..]
EvilThijn :
Newbie die graag (kwaadaardige) ongelukjes maakt.
Heeft net het evil-achtige reageerknopje gevonden en heeft ketchup op zo'n hoofd zo te zien![]()
User is of minder begaafd of gewoon niet grappig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:03 schreef EL_REY het volgende:
je bent familie van mcdonalds!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |